Najbolj me moti ?lamparija. Na drugem mestu, da se ne dr?ijo dogovorov. Trenutno zgleda tako. Kli?em tja, ?e dobim koga dobim ?eno, re?e da ima ?ef neke stranke, bo takoj poklical.
No in od tega ni ni?. In to 90%. ?e to smrdi.
Kaj je pa zlo vsega. Sliko od karambola sem dal na forum. Mislil sem, da pa? nove dele bo pa ?e vsak znal na?raufati gor. Napaka.
Ko sem avto prevzel je blo marsikaj narobe:
- prednjih senzorjev za parking niso montirali (?e), to se zdaj ?e nekaj ?asa vle?e in jih ?akam , da me o?itno usli?ijo. Posledi?no so zadnje odklopili, sedaj sem brez. Ampak , do sem ?e gre.
- xenonke so svetile v tla. To sem zve?er ugotovil. Naslednji dan sem ?el tja, so jih nastavili malo na hitrco na gara?na vrata. Đizs. Po enem dnevu blendanja nasproti voze?ih, grem nazaj, ?e? da so previsoko nastavili. So dejali res....so popravli. ?e zaradi ku**** lu?i sem bil 2x tam.
- pranje ?arometov ne deluje. Se pravi avto ni tehni?no izpraven. Tisti ki je to delal, je preveril in takrat je to delalo. Hm...
- na desnem blatniku se vidijo bunkice. Ne bom komentiral li?arstva, levi blatnik na primer je ?isto drug odtenek (temnej?i)
- sovoznikova vrata imajo novo udrtino nad kljuko za odpiranje vrat.Pprej je ni bilo, k sre?i imam tudi sliko.
Ne vem a sem ?e kaj pozabil. Skratka, ?lamparija totalna. Nobene kontrole pred predajo avta stranki. Da ne re?em sedaj, da jih moram jaz skoraj prositi da to do konca zrihtajo.
Kot da imamo ostali ?as hodit 5x ?e nazaj na servis..
Jaz imam podobnoe te?ave z Mo?nikom. Na sovoznikovih vratih je udrtina. Prej je ni bilo. Re?eno, da bodo popravili, sedaj se pa z njimi zajebavam, kdaj bom avto pripeljal. Totalna aroganca in ignoriranje..
Nisem ravno strokovnjak za te stvari, a vseeno mi dovolite eno misel
Pri vozilih s 120 in ve? KM se pa res ne gleda na porabo. Kdor ?eli var?evati, bo to po?el s kak?nim majhnim vozilcem, ki je ?e zasnovano za var?evanje in se za?ne debata, komu porabi 3,5 in komu 3,7 litra na 100 km. Pri vozilu z 1,5 tone lastne te?e; dol?ine 5,5 metra in 150 KM pa se ne spodobi govoriti o porabi. Tak avto pa? vozi?. ?e ne zato, ker ti je v?e?, pa zato, da te sosedje vidijo...
In upam, da vam ne bom zbil morale in ustvarjal zavisti, a na? dru?inski avto je za?etek septembra postavil rekord: 4,3 litrov bencina na 100 km. Pa dosezite tako nizko porabo, ?e morete. Mnja, no, ?el sem sam, to?il sem v Murski Soboti, spremljal pa sem tovornjak, ker je bil pa? malo bolj poseben tovor in me je ?ef poslal za spremstvo. Torej smo se vozili tistih 85 km/h od Murske do ?empetra.
Najprej odstavek 'nabijanja' kako brez veze je gledati porabo, potem pa v naslednjem odstavku ustvarjanje zavisti :-) hehehehe
Jst se edin pri cliu dci 100 in 1,416v ne strinjam ?ist, ker na? 1,4 ne ka?e 100 konj, dci jih pa. Prav tako ima ?isto zgre?en menjalnik, ki pri 130 km/h v peti prestavi ka?e 4.600 vrtljajev. Obup.
No, razlike so pa res v ve?ini malenkostne. ?e dirka? to najbr? nekaj pomeni, za navadnega smrtnika pa ne. Bistvena razlika je vsaj zame, v na?inu vo?nje. Atmosferski bencinar rabi obrate. Zato mi je dizl kul, ker ne rabi? kaj dosti na?igat, stisne? mal gasa in that's it.
olje sm js dal kr original dexelia. regeneracija se opazi tako da ti naraste trenutna poraba. sam ce vozis relacijetu ni treba skrbet prevec.
ja,?eprav tudi ?e vozi? relacije je regeneracija nadlezna zadeva. Sploh ?e traja tako dolgo kot traja pri stari m6. Meni se dostikrat zgodi, da se vkluci regeneracija ravno po kaki relaciji. Na primer, zadnja dva obiska v Pore?u. Pridem dol in se vklopi regeneracija. Jajca. In pol sm se 2 dni vozil na tiste kratke relacije, nafta pa kapljala v olje. Meni bi bilo ful fajn, ?e bi lahko s kakim gumbom vkloil regeneracijo ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Cool, dobr da dela to. ?e pogruntajo naj, da se spro?i regeneracijo DPF, magari na podoben na?in.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani