Spomnimo....za 2.2 skyactive motorje je bilo re?eno velikega proti starim....gre za isti motor, enako porabo....
Poleg tega bo Skyactive X kontroliran s posebnimi sve?kami. Glavo dam stran da bo ena vsaj 50? in bo menjava zelo pogosta. Tak primer imam na mojem motorju, zaradi emisij in bla bla bla, imajo sve?ko narejeno samo za ta motor. Ena je 45? na servisu, ima jih 4, menja se na 24.000 ali dve leti....
Seveda je izven servisa cenej?a ampak na servisu je toliko
Po mojih izkusnjah je poraba SkyActive nizja... Sem imel podobno porabo... pri prvi sestici (2.0 dizel, 120 KS, rocni menjalnik, brez DPF) je bila poraba podobna, kot pri naslednji sestici (2.0 dizel, 140 KS, rocni menjalnik, DPF)... in tudi podobna zadnji sestici s SkyActive motorjem (2.2 dizel, 175 KS, avtomatik, DPF)... torej je poraba nizja... le zato, ker je pac vec konjev, DPF in avtomatski menjalnik, je bila poraba podobna...
Jaz tudi mislim, da so okoli tega SkyActive-X naredili kar prevec pompoma ... in imajo nekateri mogoce prevelika pricakovanja... Jaz tudi mislim, da je treba pocakati na realne izkusnje uporabnikov ... Ti bodo sicer verjetno zelo razlicni... tako kot sedaj pri debatah dizel/bencin ... ali pooblasceni servis vs. nepooblasceni servis ... ... Pravo sliko bomo dobili sele nekje cez eno leto, ko bo dovolj lastnikov ze nekaj casa vozilo trojke s tem novim motorjem ... ... Takrat bomo sele videli, ali je to prava smer... ali bo to le se en "Wankel" ... ki je sicer v dolocenih pogledih superioren... ampak ima pa precej slabih strani in taki ni primeren za "rajo" ...
Zadnji facelift trojke je kolikor vem, bil predstavljen avgusta 2016 in se je zacela prodajati v zacetku leta 2017 ... Takrat je dobila nov barvni HUD, G-vectoring, LED luci,... in malenkostne spremembe v obliki (spredaj, zadaj,...)
Pred davnimi leti smo imeli slu?beno lado nivo z dometom 200 km.
Nedelja zelo zgodaj zjutraj na poti z morja preko mejnega prehoda Metlika. Zadnja delujo?a ?rpalka nekje na hrva?i avtocesti, prva delujo?a v Slo pa 20km pred Ljubljano. Je bilo potrebno prera?unavat.
Samo Lada Niva je bila bencinar.... ki ga lahko napolnis tako, da orineses gorivo v kantici in ga v dveh minutah nafilas... pri elektricarju pa je polnjenje dokaj dolgotrajen postopek... na hitrih polnilnicah je hitro vsaj pol ure... na navadnih pa se precej dlje... Poleg tega je recimo potrebno imeti polno denarnico nekih kartic za polnilnice, ker se vedno niso naredili nekega enotnega standarda za placevanje oz. altivacijo polnjenja... nekatere so sicer tudi brez tega... ali pa je tako, da moras avto nekje parkirat, stopit na drug konec nakupovalnega centra do informacij po kljuc ali kartico,,, in spet nazaj do avta, da ga priklopis... Sicer se scasoma navadis... ce pa si le priloznostni uporabnik, pa to lahko predstavlja kar problem..,
samo potem, ce nabavim se drugi komplet felten, moram nabavit se TPMS, ker drugace ves cas sveti lucka za tlak in potem ni vec tako ugodno ...
Razlika v ceni gum (ce gledam recimo tele Continental) je cca 50? po kosu ... Dolgorocno gledano pride nekaj ceneje ...
Pa se sirina 17" je enaka... tako da je glede voznih lastnosti cisto vseeno ... Ce bi bila ozja guma, je recimo bolje z v sneg ... Po drugi strani pa spet... snega je bilo v zadnjih letih bolj za vzorec ...
Poglej na GUMAX..jaz imam zimske continetal so super .dober oprijem.lp
Na gumax.si konkretno tele Conti, ki sem jih navedel, drazje za nekaj ?... Ampak mene bolj zanima, kaj je se OK... cene so pri mojem lokalnem vulkanizerju (Lustrek na Ladji ori Medvodah) dost ugodne...
Odkar imam LED, se ni bilo nekega hudega snezenja... prej s Xenonkami pa sem imel ze tanproblem.... ki se pac pojavi pri vsakem avtu, ce je mocno snezenje in moker sneg, da se oprijemlje... Tudi radarski tempomat je nehal delat, ko je bilo na znacki, kjer je senzor, par centimetrov snezne brozge... pa samodejne dolgemlici... in te uadeve, ki pac potrebujejo senzorje...
Pocasi bo treba razmisljati o zimskih gumah ... in nevem, kaj naj dam na svojo CX-5 ...
Zaenkrat je v ozjem izboru Continental WinterContact TS850 SUV v dimenziji 225 55 R19 ... za ceno 190,20? za komad ...
Sprejemam se kaksne druge predloge... Pa ne bi rad dal gor kaksne kitajske cungalunga gume ... Nexen NFera (ki so malo boljse kot cungalunga kitajske, se vedno pa dokaj poceni) sem imel letne na sestici... Pa so bile OK... edino poraba je bila obcutno visja ...
MilkoMan mi je ponudil se Falken Eurowinter HS01 ki so precej cenejse od Continental ...
Ze ampak zarnica crkne in das notri normalno oz. mocnejso zarnico pa si na istem. V tem primeru bi potem bil teoreticno v prekrsku.
Saj tudi ce das na avto gume v dimenziji, ki ni vpisana v homologacijo, si teoreticno (in tudi prakticno) v prekrsku ... Ali pa ce das namesto navadnih (H4, H7,...) zarnic take, ki prevec svetijo ("xenon kit") ...
Ampak ali ima 2017 res prilagodljive LED ali samo AFS (svetijo v ovinek) + avtomatske dolge/kratke, tako kot od leta 2013 dalje (tedaj seveda s ksenon).
Matri?ni led so po mojem vedenju ?ele od FL 2018 dalje.
CX-5 KF (od poletja 2017) ima ze prilagodljive LED... torej bi rekel, da ima sestica tudi... res pa je, da imam na CX-5 tudi sobe za pranje... Kako je imela FL prejsnje generacije pa nevem... Gelipter?
Mazda6, letnik 2017, revolution. Niso navadne led, ker se prilagajajo glede na vozila pred teboj, nasproti voze?a, zasen?i samo del vozi??a itd. So super.
Lp, Dejan
Pa si preprican, da nimas pranja zarometov? SIcer je na spletni strani na voljo samo se prospekt zadnjega facelifta... in tam je navedeno, da ima oprema Revolution tudi sobo za ciscenje zarometov ... in sicer je od ooreme Revolution dalje ...
EDIT:
Gledam po slikah na avto.net za letnik 2017 in ocitno res te, ki so z opremo Revolution ali Revolution Top nimajo pranja zarometov ...
Te tanove (letnik 2018) pa spet imajo pranje zarometov...
Sem danes, ko sem imel avto na servisu, vprasal, ce ze imajo CarPlay/AA modul... in koliko stane... in je ze na voljo... stane pa (ce sem prav slisal) 220? + delo ... in je potem skupaj nekje dobrih 300?... odvisno od modela... pri enih je manj dela, pri drugih vec.., Imajo pa v Acosmos v BTCju enega se na zalogi...
A si prinesel svoje olje in a si nadzoroval Jureta al kdorkol je delal?
Sem sel vmes med servisom .. takrat, ko je pomocnik sesal avto... v Lidl po olje.... za solato (hecam se... ) ... Z Juretom sva pa malo pocvekala... da ni imel obcutka, da mu gledam pod prste...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po mojih izkusnjah je poraba SkyActive nizja... Sem imel podobno porabo... pri prvi sestici (2.0 dizel, 120 KS, rocni menjalnik, brez DPF) je bila poraba podobna, kot pri naslednji sestici (2.0 dizel, 140 KS, rocni menjalnik, DPF)... in tudi podobna zadnji sestici s SkyActive motorjem (2.2 dizel, 175 KS, avtomatik, DPF)... torej je poraba nizja... le zato, ker je pac vec konjev, DPF in avtomatski menjalnik, je bila poraba podobna...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani