?e malo ?ez palec izra?unam bi tole lahko pomenilo od 12 do 15 centov ni?jo ceno po litru goriva. ?e se ne bodo na hitro zmenili za liberalizacijo cen in ne bo ve? ta omejena z vladno odredbo. Da jih vidim junce kolk imajo kojones.
Ali pa da? 14500+ nekaj obrokov leasinga. Jaz tako razumem te stvari...
Za leto in 3/4 je odpla?al lizinga in zato taka cena. Treba je pa ?e za tri leta in ?etrt odpla?at. Tale je bna leasing za 5 let in mese?ni obrok je cca 650 EUR. Model je zdajle odpla?al cca 13 jurjev leasinga zato pa prodaja za 14.500 in prevzem leasinga. Pri?akuje, da bo nekoga premamila nizka cena in da se bo zdilal za 13.000 ter tako vsake dve leti zamenja avto in se vozi z novim prakti?no brez stro?kov izgube vrednosti.
V glavnem.... ?e koga zanima naj obvezno preveri kolk leasinga ?e mora odpla?at in kak?en je obrok ter to vse skupaj pri?tet k teli ceni.
?e malo ?ez palec izra?unam bi tole lahko pomenilo od 12 do 15 centov ni?jo ceno po litru goriva. ?e se ne bodo na hitro zmenili za liberalizacijo cen in ne bo ve? ta omejena z vladno odredbo. Da jih vidim junce kolk imajo kojones.
Tole pa? ni bilo pravilno servisirano in jaz bi samo zaradi tega dal roke stran. Avto ?e v garanciji ni pravilno servisiran, ?e pa je bil vmes nekje drugje pa ?al ne vemo, ker ni ?rno na belem.
Druga? pa glej klju?. Manj kot 5 let 120kkm, klju? pa tako zjeban kot bi imel 20 let za sabo.
To je ve? ali manj res, sam ko gre za isto firmo pa? ne more? bit glih pi?mevuhovski. So pa tudi na forumu dobivali ljudje avte z nekaj tedenskimi zamiki, tudi sam sem ga 14 dni kasnjeje kot je bilo dogovorjeno. Sej ne da je to panika ampak takrat si pa? oreng na trnih, sploh ?e je tvoj denar v igri. ?e bi bil od lizinga bi tud men dol bingljal za vse skup.
Zelo lepo bi bilo, da bi ?e posebej tisti, ki imajo une nalepke gor za re?evalni pas to najprej sami upo?tevali ali mislijo, da je to namenjeno le drugim.
Prejle sem napisal odgovor ?e predno sem prebral test in se mi je res zdelo, da nekaj ne ?tima pri prera?unavanju ocene in procentov. Pa ?e to ne samo pri Pirreliju ampak tudi pri ostalih.
?e vzamem njihove ocene in procente pomembnosti te ocene bi moral biti vrstni red tak?en:
Mogo?e... ampak 95% ?asa se vozimo po suhih cestah.
To dr?i, samo pri suhi cesti mora? biti totaln norc, da bo? opazil razliko med posameznimi gumami, medtem, ko je na mokri hitro prehitro in tam, razlike ?e krepko pridejo prav v prid bolj?e gume. Tako, da je tako ocenjevanje ?isto na mestu.
Na koncu pa itak ti kot kupec izbere? tisto kar ti pomeni najve?. Tukaj te pa noben test in uvrstitev na lestvici ne rabi prepri?evat v nasprotno.
To?no tako, bolj se ne bi mogel strinjati. Men je ravno v?e? clean look, brez raznoraznih na?i?kanih meglenk, ki roko na srce dejansko sploh niso ve? "must be" zadeva na avtih, ki imajo adaptivne LED ?aromete. Pa tudi na prej?njem sem prednje meglenke uporabil mogo?e 2x letno tako, da v vseh 11 letih so gorele mogo?e 20x pa tudi takrat bi ?lo brez.
V?asih navdu?eni trendsetterji, danes ?al samo ?e zdolgo?aseni trend followers. Da ne bo zablod, ne leti na nikogar osebno, samo tak?no je danes ogledalo ve? ali manj celotne dru?be - individualnost ne ?teje ve? veliko in je bolj v kategoriji "?udak". Samo ?e ?redni nagon, kar veseli tako oblast na eni strani in koorporacije na drugi. Pa naj si bo to avtoindustrija, moda, elektronske napravice, bitkojni, itd - ni razlike, samo da se trend proda za vi?jo ceno in da ima biznis vi?je dobi?ke, oblast pa ljudi na vrvici.
CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6
CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Si o?itno spregledal, da je bilo to napisano pred jajovlado.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani