@Poky in DANDO: obema! Tudi jaz vedno bolj sanjam o tem, da si enostavno kupim kaj hudega dokler je bencin ?e "poceni". Ko bo ko?tal jurja na liter se bomo lahko samo tepli po glavi zakaj nismo u?ivali, ko bi lahko....
DANDO ne morem iz svoje ko?e: A ga bo? potem ?e kaj predeloval?
Ma zaj se je ?e sprijaznila,?e ve?,celo v?e? ji je ?e tale avtek! Samo,da sn ji zagarantiral,da gre otro?ki sede? not,pa nekaj prtljage od zadi pa je vse cool!
No, ?estitam za izvrsten nakup! Veliko u?itkov ob vo?nji te lepotice! Kak?ne barve bo? No saj ti kar prilimaj potem slike, ko bo doma. A 3ka gre pa v ceno ali jo prodaja?? (po MSNju )
Zdi se kot posnetek nekdanjih turno motorjev z izbruhi mo?i in nezasli?no porabo. 2,3-litrski ?tirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva, turbopolnilnikom z nadtlakom polnjenja do 1,07 bara, 191 kW (260 KM) IN 380 Nm navora pri 3000 vrtljajih na minuto
V debati sem zasledil par komentarjev, kako RX8 lepo zvezno pospe?uje, pa me zanima pri kolk obratih ste jo vozili?
Mazda RX8 namre? postane brutalna nad 7000 obrati! Sem jo vozu sicer par mesecev nazaj, ampak mi ?e vedno ne gre iz glave kaj avtu dogaja v najvi?jih obratih... ne ?altat predno ne zapiska, ko vas pisk opozori pa v vi?jo, treba it krepko v rde?e, avto se tam po?uti odli?no!
Ni? bati tudi pri nas je piskala. Ho?emo le povedati, da v bistvu ve?inoma enako pospe?uje. Pohodi? pri 3k obrati, pohodi? pri 5k obrati ali pa pri 7 k obrati vedno enako lepo za?ne pospe?evati brez kakega brutalnega sunka. Nisem pa kritiziral, da slabo pospe?uje. Aja pa govora je jasno o "mo?nej?i" verziji ampak ?al sem imel notri polno balasta. (3 potniki)
?e ?e cilja na Evropejce naj izbere Nemca, da bo VSAJ PRIBLI?NO tako kvaliteten kot Japonc. Peugeota prodaja oblika, ne kvaliteta. Renault prodaja varnost. Italijani ponujajo videz, dosti opreme za svoj denar ampak pod ?minko je pa "baje" loterija. Nemci so pa dovolj pedantni, ampak je temu primerna cena.
Zdaj pa izberi.
Kaj bi jaz nabavljal v tem rangu, ki si ga napisal: Mazda 323 F BA 1.5 (oziroma, ker ima premalo konjev bi moral najti redkost: 1.8!!), Suzuki Baleno (si pomislil nanj: 1.6 100 konjev), Almera 1.6 (prej?nja generacija, ne ta, ki so 1.5 in 1.8), Nissan Primera (celo cene so primerne ampak imam ob?utek, da i??e? manj?i avto), Honda Kivik ( 1.5 VTEC z 115 km, ampak je tudi kar redka zadeva pa v bistvu so predrage), Corrolo (eh spet jih je malo... ), Subaru Impreza (pedigre!!)
Sicer ima? pa kar (pre) stroge kriterije. Ali ne bo? dobil dovolj mo?nega (Japonca), bo zbit, ?e bo imel pa ?e kilometrino primerno ti pa to ne bo pomagalo, ker/?e bo prevrtena ?e bo pa avto izpolnjeval vse te zahteve bo pa skoraj gotovo predrag. Tako, da tak?ne ?elje imamo vsi ampak te?ko jih je uresni?iti.
Nekaj primerkov, ki pribli?no ustrezajo kriterijem:
PS- za toti avto sem zvedo pri kolegi ko ima vlke veze v VeilSide
U to rabim! Ej frend se ?e dolgo ?asa zanima tale zadevica tukaj pa ful ne ve kje pa kako bi zrihtal si. Od kje ima ta tvoj kolega veze? Bi se dalo kaj zrihtati sploh zaradi TUVja pa to? Daj vpra?aj ga no. Hvala.
Resnost naj se izka?e z pla?ilom za hrano, pija?o in ostalo, pred piknikom, da se ne bo prijavilo 100 ljudi, pa se nabavilo toliko pija?e in jeda?e, potem pa bo to vse krilo 15 ljudi... torej, pla?ilo pred piknikom, pa potem, ?e kdo ne pride, si je sam kriv...
Ker sem iz Maribora, me lahko ponucate za kaj, torej se javljam prostovoljno...
Samo da ne boste zdaj preve? glasni potem pa ne bo ni? iz piknika, ?e pvi je skoraj propadel pa smo le izpeljali. Tako da prosim da ste resni da ne bomo se kej preve? opekli.
Se popolnoma strinjam! ?e prevelikokrat je bil cel forum navdu?en nad sre?anjem/piknikom potem nas je bilo pa ravno za vzorec... ?al.
do zdej mi je vedno vse ok scentriral in porihtal, res pa da sem ga sedaj nekaj motil vmes ko je ute?i gor popal
To bo to. Ziher si bil nadle?en pa si je rekel "ko ga j**e". ?isto mo?no, vsaj moj vulkanizer je zadnji? nekoga malo manj kot direkt poslal nekam. ?lovek je imel litke na uradnem servisu ?ez zimo. Potem se je pripeljal in reku daj mi gor nove gume. Feltne so bile pa ?isto svinjske na notranji strani, da se ni prijel un ?elezek za centrirati, bile so fuuul zvite tako, da je komaj kaj urihtal....
Ampak ve?ina ga ne bi poznala, ?e ne bi bilo F&F in 2F&2F...
Ne morete verjeti kak?ne lokalni fanti?ki potem ven me?ejo:
"bi uvozil enega zbitega" Aha nima? tut za zbitega ne ke? ?e manj pa za popravit
"Kolk ima to motor, 3.0?" Ne, samo 2.6
"Mater bi uvozil enega iz tujine" Aha samo ne vedo ljudje, da so bili ti avti delani LE za japonski trg... Vse ostalo je le Import in imajo volan na desni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdaj pa ne vem al se mi blede al je res en moderator/admin izbrisal mojo objavo... zahtevam razlago.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani