Je zacelo vceraj opozarjati... in nisem vedel ali zaradi nastavljenega opomnika, pa sem klical na servis in so rekli, da imam "flex" servis... kar pomeni, da moram po obvestilu v cca. 2.000 km priti na servis ... Stanje olja je na 0% ...
Jest kaj pa v dezju ponoci? Se bolj blesci (odbija) ali prodre?
Na motorju na primer mam led luc in led meglenke in na primer ponoci v dezju je svetloba 'prevec' bela in se ze blesci nazaj. Res pa da je motor drugo, luc imas pol metra od glave...
Se mi ne zdi, da bi se bolj blescalo... Temperatura svetlobe je podobna kot pri ksenonkah... le osvetlitev je bolje razporejena... Ob cesti se recimo veliko bolje vidi prometne znake... pa tudi na AC, ce je prazno pred menoj, se mi zdi, da dlje sveti ... Je pa verjetno razlika, ce so osnovne LED luci ali prilagodljive... ker pri osnovnih tudi menda ni pranja zarometov... pri prilagodljivih pa je ... Kolikor vem, je zakonsko predpisano, da pri neki meji svetilnosti (nevem... ali je 2000 lumnov), mora biti pranje zarometov...
Moja CX-5 ima prilagodljive LED zaromete in imam pranje, od hcere trojka ima navadne LED in nima pranja... Nisem se pa se peljal ponoci s trojko, tako da tezko recem, kaksna je razlika med voznjo ...
Sem imel na prejsnji sestici ksenon, sedaj pri CX-5 pa prilagodljive LED zaromete... in lahko recem, da razlika je opazna... predvsem to, da se snop prilagaja situaciji...
Je pa tako... eni gledajo na te zadeve kot strosek, ce se kdaj kaj pokvari in imajo zato raje orverjene zadeve... Pred leti, ko ksenonske lici se niso bile tako razsirjene, so tudi govorili, kaj pa ce crken, da zarnica stane celo premozenje... po drugi strani pa sompotem talcili notri neke ?fake? ksenone... ki so bile mogoce za soferja res boljse, za druge na cesti pa nikakor ne... ...
Malo off.....@jest kaj iama? to za en nosilec za telefon?
?e prav vidim si ga vezal kar direk na napajanje ???
Nosilec je Brodit... tipski.. brez vrtanja... se samo zatakne... od sredinske konzole, kjer je USB vticnica, sem potegnil nazaj se en USB podaljsek, da imam telefon prikljucen direktno...
Ej..JEST..res pohvale za monta?o tega modula..super.
Ps.kaj misli? da lahko tudi jaz montiram ta modul. CX5 2015 ..za Android sistem...tudi ?e je Avto ?e v garanciji...nekaj je pri?lo tudi na uradnem mazda servisu .za ta Android sistem...to je baje drago...lp
Menda pase na vse, ki imajo MZD Connect... na tvojo pase... vsaj na nemskem CX-5 forumu so tudi taki, ki imajo FL prejs je generacije (KE)... Pri nas sem soraseval, pa bo menda na voljo sele jeseni... samo ne bo poceni... pomoje ene 400? do 500? z montazo...
Android Auto pa se res ne da uproabljat touchscreena ... Sem prejle probal s Huawei P20 Pro ... Najprej je sploh treba namestiti apliakcijo iz kaksnega neuradnega vira, ker v SLO uradno se ni podrt Android Auto ... Snel sem iz www.apkmirror.com ...
Super! Predvsem pa pohvala, da si si upal sam razdirat armaturo pri novem avtu.
V AT je komplet z vgradnjo 600 EUR. Urna postavka 130 EUR pa?.
To ne drzi ... vsaj ne povsod... kolikor sem bral je cena z vgradnjo v AT nekje okoli 400?...
V nemciji pa je menda cena 300? + vgradnja... in menda znese tudi nekje med 370 in 450?... vsaj tako pisejo na nemskem CX-5 forumu...
Razdiranje je dokaj enostavno... in gre skoraj vse brez orodja... edino krizni izvijac, gedoro 10 in plasticno orodje za razdiranje, da ne pusca sledov na plastiki...
Evo... modul je instaliran... dela je kar nekaj... sem rabil ene 3 urce... bolj na izi... Je pa treba res razkopat vse od sredinske konzole do zaslona...
Trenutno se ni na voljo veliko dodatnih aplikacij... tako tudi ni mozno uporabiti Google Maps... ampak samo Apple Maps (na japki seveda)... kljub iOS 12 beta... to bo omogoceno menda sele v finalni verziji cez ene dva tedna...
Android auto pa bom se probal kasneje... tam pa menda ne mores uporabljati touch screena... ampak samo preko tipk in joysticka... Apple Carplay lahko enako kot vgrajeni sistem... uproabljas preko touchscreena ali tipk, dokler avto stoji...
Slo banke delajo po SEPA pravilih, o?itno se ?vabi mal igrce igrajo. Verjemi, da je bil denar na nem?ki banki nekje okoli 11 ure. Gre namre? za medban?ne preseke, ko se denar preneseiz banke na banko. Kdaj pa prejemnikova banka naka?e na ra?un svoje komitenta - morala bi takoj ampak tu je pa besedica "bi" in nemci pa? niso perle.
Nevem, ce je v tem primeru krivda na prejemnikovi strani... saj je nakazilo od NLBja prislo isti dan ... od SKBja pa z zamudo... in to ni edini primer, ko sem opazil, da na SKBju prcej bolj meckajo kot NLB...
Ker smo v EU in so banke v SEPA obmo?ju, bi tudi ob nakazilu, moral biti denar v parih urah na ra?unu prejemnika.
To je teorija... v praksi pa malo zavlacujejo... Sem enkrat probal... nakazal denar iz NLB in iz SKB racuna na N26 (nemski racun)... Iz obeh sem nakazal dopoldan okoli devetih... iz NLB je bil denar nekaj cez tretjo na N26... iz SKB sele naslednji dan popoldan...
Znotraj ene prestave ne bo problem tudi ce kdaj potrese masina ali gre v obrate.
Pri avtomatskem pa te radarski tempomat vozi sam od 0 km/h do 200 ce si norc . Tudi ustavi in spelje sam, ker je pac sposoben saltati.
To ima velik smisel v kolonah kjer so razponi veliki, ter nenazadnje na nasih cestah izven naselja kjer so omejitve na vsakih fakin 100m. Sam res posuto je z omejitvami. In pri avtomatskem ko zazna znak 50 gre sam dol in potem sam gor.
Prav tako zaviranje v sili, ko sam da motor v nulo. Pri rocnem je vedno potrebna interakcija voznika.
Ker pa je to sedaj novost pri mazdi z rocnim bo zanimiv tvoj feedback. Mislim da znas biti prvi s to kombinacijo.
Mene zanima ze ali se bo tempomat prekinil ce prestavis - namrec ti sporoci da je potrebno prestaviti. To naredis kaj pa potem? Moras spet pritisniti ON tempomata ali ne? Zato pa porocaj.
Ce je rocni menjalnik, na zaslonu dobis opozorilo, da moras prestavit v visjo ali nizjo prestavo... takrat ko prestavljas, se tempomat ne deaktivira... razen ce predolgo drzis pedal sklopke...
Se vedno je radarski tempomat bolj uporaben kot navaden... tudi ce je rocni menjalnik... na AC, kjer se ga najpogosteje uporablja, imas itak ponavadi stalno v sesti prestavi...
Torej bo tvoja elektronika delovala zelo druga?e, predvsem tempomat, ne more sam zni?evati / zvi?evat prestav, tako da te bo samo opozarjalo. V bistvu bo bolje da ga spremeni? na klasi?nega ?e se da.
Ce imas radarski tempomat imas hkrati tudi klasicni tempomat... samo ob vklopu oz. oktiviranju tempomata tipko drzis dlje casa in se vklopi ?navaden? tempomat... brez uravnavanja hitrosti s pomocjo radarja..,
Tako, 1000 ? are polo?ene, pogodba podpisana, avto me ?e ?aka v skladi??u. Sedaj samo prodam ?e civica, pa prevzamem trojko, avto je res top, sploh z belim usnjem. Upam le, da bi ?ez nekaj mesecev ?e ne bo ?al zaradi belega usnja, sli?al sem namre?, da je zelo dovzetno za made?e. Kak?ne izku?nje imaste z delovanjem avtomatskih led lu?i (preklop iz dolgih na kratke) ter z delovanjem radarskega tempomata? Za mene je vsa ta tehnologija popolnoma nova, zato sem malo v ?oku, kako bo to sploh delovalo Ena stvar ?e, a navigacijo imam jaz v revolution top? Nih?e ni ni ni? o njej omenil, zato me zanima, sam pa sem tudi pozabil vpra?ati.
To si vzel novo? Navigacija pri nobeni ni zraven... in je pri vseh doplacilo.... edino MX-5 in MX-5 RF imata v ceniku napisano opombo, da je pri opremi Revolution in Revolution Top ze vkljucena v ceno... >> https://www.mazda.si/assets/slovenia/Pricelist%202015/Cenik%20za%20stranke.pdf ... Jo pa ponavadi ponudijo brezplacno od nakupu, ce se pogajas za ceno ... ali pa kaj drugega (gume, servisi,...)
Glede navigacije, ce je ne bos dobil zraven... malo poglej na bolhi... Sem ravno vceraj videl, da eden prodaja za 35? SD kartico... ostal hardver je ze vgrajen ...
Belo usnje ni tako obcutljivo, kot izgleda... Imam sedaj ze v drugi mazdi svetlo usnje, ker crnega ne maram ... ... Pri prejsnji sestici se je sicer po 5 letih videlo, da ni novo... ni pa bilo nekih madezev ali cesa podobnega ...
Avtomatske LED luci (adaptive LED) so super... in delujeo vsaj v CX-5 odlicno ... Zaenkrat mi se ni noben blendal, da bi ga kaj slepilo... In ce so prilagodljivi LED zarometi... to ne pomeni samo avtomatski preklop dolgih luci... ampak tudi prilagajanje osvetlitve, glede na situacijo (avtocesta, naselje,...) > https://www.mazda.si/mazda-spirit/technology/i-activsense/
Radarsi tempomat tudi deluje OK... sploh sedaj, ko je tudi Stop & Go... prej pri sestici se je pri cca. 30 km/h izklopil ...
Prej je dobro preverit na banki, koliksen je maximalni znesek, ki ga lahko palcas v tujini s kartico ... Vcasih imajo banke kaksne limite... predvsem v tujini... zaradi zmanjsevanja moznosti zlorab ...
Tisti, ki olje prinesete s seboj... Ali potem staro olje tudi odnesete s seboj in ga sami ekolosko reciklirate? Ker te zadeve se pomoje naceloma tudi placujejo...
Jaz sem bil ze zraven, medtem, ko se je izvajal servis... ampak ne zato, da bi gledal komurkoli pod prste ali da bi gledal, kaj pocnejo... ampak zato, da sem malo pocvekal s serviserjem ... Vecinoma pa, ce ze pocakam, da naredijo servis, raje grem na kavo ali pa se vsedem v salonu in malo pobrskam po spletu ... ali pa kaksno recemo se s prodajalcem v salonu ali sprejemnikom na servisu ... Nikoli pa nisem eksplicitno spraseval, ce sem lahko zraven med servisnim posegom... ker niti nimam pojma o tem, kaj dela ... Vidim pa recimo, da "redni servis" ne pomeni samo menjave olja in mogoce se kaksnega flltra, kot si nekateri to predstavljajo ... To ni vec Jugo, stoenka ali katrca... kjer res ni bilo kaj drugega za naredit ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes jo peljem prvic na servis...
Je zacelo vceraj opozarjati... in nisem vedel ali zaradi nastavljenega opomnika, pa sem klical na servis in so rekli, da imam "flex" servis... kar pomeni, da moram po obvestilu v cca. 2.000 km priti na servis ... Stanje olja je na 0% ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani