Eno vpra?anje? Kdo vse pazi na promet, ko hodi po plo?niku?
Kaj ho?em povedat, danes lepo hodim po plo?niku, ko pripelje avto in enostavno namesto po cesti v ovinek zapelje ?ez robnik na plo?nik, kot bi hotel sekat ovinek. Po?ilo je kot pri norcih in sploh ne vem kako mi je ratalo odsko?iti za ene pol metra, ker druga?e bi se zna?el najprej na havbi potem pa verjetno v bolni?nici. Le to sem ?e videl, kako je blondinka ?e vedno dr?ala iDareda (al pa nek drug bel telefon) k u?esu, ko je nato zavila s plo?nika spet na cesto. Sej ne privo??im nesre?e drugemu ampak tale si je pa zaslu?ila vsaj to, da bi zjebala feltno ali presekala gumo, da bi ji bil vsaj en mali poduk zakaj ni dovoljeno telefonirat med vo?njo.
In ja... seveda je moznost vecja, da se prevrnes z visjim avtom...
eeeemmm, call me stupid, ampak a nisem tega napisal v prvem postu. Nikjer nisem pisal, da je bolj nevaren za ?ivljenja ljudi v avtu, saj ?e se avto prevrne na bok al pa na streho to ?e vedno ne pomeni, da je pol notri v avtu "klavnica". Pomeni edino lahko samo to, da je navadno prevrnjen avto pa? zelo hitro totalka. Ampak ker verjetno ne kupujemo avtov, da bi jih razbijali je to podatek, ki verjetno kaj dosti ni pomemben, razen za odlo?itev o kaskem zavarovanju.
Ampak vseeno si verjetno namenoma spustil drug del mojega prvega odgovor, kjer sem lepo napisal, da je na?eloma vseeno kaj vzame samo, da mu ustreza. Ni glih hatersko, ali pa??
To je razmisljanje ?SUV? haterja Pri normalni voznji tezko prevrnes katerikoli avto...
Lol res... ?lovek spra?uje o razliki v varnosti pa mu omenim samo dejstvo in me ?e opkladajo s haterjem. Statisti?no je cca 2x ve?ja mo?nost je da zvrne? SUV-a na bok al pa na streho kot klasi?en avto in to je bilo ?e ene parkrat izra?unano dejstvo, ki tudi fizikalno vzdr?i.
Glede normalne vo?nje pa toliko - lahko si zelo normalen pa dobi? nenormalnega v bok, tako da tako razmi?ljanje je bolj v stilu, kaj mi bodo airbagi pa varnostni pasovi saj vozim po?asi.
SUV-i imajo minus in sicer vi?je te?i??e, kar lahko privede do hitrej?ega prevra?anja. Drugi minus je pa ?e opisal Nejca, ampak na?eloma je to to. Vzemi avto, ki ti je v?e? in bo zadovoljil tvoje potrebe in si zmagal.
Vedno manj dizlov, vedno ve? nafte ki ostaja. Hvala hibridom, da je nafta in bencin bol poceni.
To je to ... saj se je ravnovesje podrlo. Ameri so vozili bencin iz evrope nazaj pa dizel in smo bili vsi zadovoljni. Zdaj se pa poraba dizla v evropi zaradi ekotraparij mo?no zni?uje in bo dizla kmalu preve? na trgu. Zato bodo raje prodajali pod ceno in razliko nabili pri bencinu. Na?eloma gre v to smer, da se bo razlika med cnama bencina in dizla spet kar dosti pove?ala, tako kot je ?e bilo neko?, ko je bilo dizla preve? oziroma bencina premalo na trgu. Zato so takrat ljudje navalili na dizle.
Kamioni, letala, ladje, industrija, izdelava plastike in drugih dobrin, ?ivinoreja pa ne izpu??a C=2. Jebat je treba navaden folk saj tele ekoteroristi si samo to upajo. Daj da jih vidim, u?gite po kapitalu pa mi potem povejte, kako je, ?e boste pre?iveli seveda.
Sem imel enkrat pred leti Zoe na testu za vikend... takrat se prva generacija ... Pa se mi na AC ni zdelo,d a bi z muko prisel do blokade, ki je postavljena pri 140 km/h ... Je pa res to softverska blokada, ker cez ni slo ... kot da bi stevec 140 km/h "zamrznili"
Od 100km/h naprej ni pospe?ka nobenega in ma? res ob?utek, da je notri samo 45KM. Pol sem pa iz fore pritisnil gumb ECO pa smo ?li samo ?e 120km/h. Ohhh yeaa, the future is bright... samo, da ne bomo vsi oslepeli od te svetlobe.
No...?udno, da ni tovornjakar kriv in prehitro peljal...
Ne ne, tukaj pa kamionarju ves poklon, ker je bil dovolj previden, da omejenca ni lepo zgazil, ?eprav, ?e sem ?isto po?ten v tistem trenutku ne bi kaj dosti bil pretresen, ?e bi ga lepo poradiral s ceste.
Peljal Renault Zoe, da si malo pretegne noge ?e po AC: Kolikor je avto v redu za po mestu, toliko bolj je crap za avtocesto. Max speed je 140km/h, ki ga dose?e z veliko truda. Nekako me spomni na Jugo 45 izpred treh desetletij in ?e malo.
Najve?ja groza pa je poraba, saj je bila 23kWh/100km. To je cca 6 - 7kWh ve? kot sem mislil in to prakti?no pri AC hitrostih, kjer recimo en tak dizel kot je M6 papa dobrih 6 litrov in se pelje svetlobna leta bolje.
Zelo objektivno razmi?ljanje lastnika EV-ja, ki je brez zadr?kov napisal realno stanje zakaj bo ICE ?e vedno aktualen.
Mogo?e edino, kar bi moral bolj dodelat je to, da ICE iz goriva istisne za pogon le nekje do maksimalno 30% energije, vse ostalo se izgubi zaradi trenja v samem motorju in seveda skozi toploto. EV-ji so nekje pri 85% do 90% u?inkovitosti. To pomeni 3x bolj se pravi, kljub temu, da bi moral tiste piksne zmanj?at za eno tretjino. Vse ostalo pa dr?i.
So pa bili recimo v Lj, ko so drevesa odstranjevali ob Celov?ki pa ?e kje in to vse zaradi pove?evanja varnosti. Sej ?e bi malce ve? se poglobil v zadevo bi tudi tebi Gretka in podobni ?li oreng na organ.
Back to topic
Idiotsko vklju?evanje s 70km/h tik pred kamionom je recept za tragedijo, ampak tokrat se je sre?no iz?lo. Malo kasneje naslednji probava, ?e se da pri 70km/h vklju?it na AC in spet drugi re?ujejo. Pol tretji se vklju?uje brez lu?i, da vidi ali bo ?lo. V glavnem, o?itno dan, ko je odpihnilo ?e tisto nekoliko IQ-ja, ki ga ljudje premorejo.
Ja sam tudi tam ne mora? sortirat po barvi, da bi Alex lahko dobil samo du?no rde?e ven. Sej vem, da je hec, ampak baje je ta rde?a zaradi dodatnih plasti nekje 10-15kg te?ja samo zaradi barve. Druga? je pa res ?koda, da ni mo?nosti sortirat po obliki karavan/limuzina, ker to bi bil za marsikoga kar ?ok, kolk je razlike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A sploh ?e obstaja kak?en nov dizel brez turba?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani