Po suhem dr?ijo zelo dobro. Tudi, ?e so na meji oprijema se to lepo ?uti (k sre?i) tako, da lahko spustim gas. Po de?ju se pa dr?ijo kot po suhem. Skoraj ni razlike! In to mi ve? pomeni. Ne, da lahko po suhem teram do kraja v mokrem pa takoj vzletim ampak, da po suhem lahko fejst letim, po de?ju pa malo po?asneje in se ne dogaja ni? nenavadnega.
Pa tudi pri 150 na AC na ovinkih (kjer so kak?ne grbine) moj avto res posko?i (terenc) ampak ne zanese ga ni?. Jaz bi tem gumam rekel "gume za vsako vreme in vse situacije". Niso zastonj letos najbolje ocenjene!
ja z vo?njo avta je tko (moje mnenje) po ravnem znamo vsi hitr pelat, skoz ovinke pa ne upamo vsi pelat vse avte na ?PO?ES?. tko da RX8 ni ?la n? po?es skoz ovinke, bilo je pa verjetno bliz, ne vem, ker ni n? odna?al.
sam vem pa to da bi z mojo F-ko pri taki hiotrosti ?e razmi?lal al bo ?lo po?es al ?e lepo v ovinek, seveda odvisno kako bi delal z volanom.
Ja, ampak avto ni bil tvoj, pa vreden je 8 MIO SITov... Ne bi se jaz prvi? usedel v tak avto pa ga teral ?ez ovinke sploh pa ne nekje, kjer se prakti?no prvi? pelje?... OK saj nima veze samo tako.... Odgovornost pa to.
Moja edina napaka pri vo?nji je bila pa najbr? to, da nisem na?el v rikverc na za?etku.
Ah kje, tisto je za amaterje. Jaz igram raje serijo Gran Turisimo na PS2!!!!
Aja pa Razni Best Motoringi pa podobne serije ti dajo tak?en vtis... Recimo v reviji Japanese Performance je v VSAKI ?tevilki kak?en Skyline, pogoste so tudi RX-7ke, medtem, ko so Supre ?e kar redke. ?e redkeje so pa NSX. 300GT je pa celo bil notri nekajkrat. Kateri je torej bolj popularen/bolj?i/z bolj?imi lastnostmi??? Ne vem no pa? tak?en vtis sem dobil.
Sicer pa----> Jaz sem vsaj napisal to?no zakaj mi je kateri v?e?. Ne pa samo: Men je v?e? ta pa ta ker mi je v?e?....
Supro si pa vseeno prenizko postavil, se ti ne zdi?
Ja, ?e sta pa druga dva toliko bolj?a zame. Poudarek je ZAME. Je pa zame vseeno zelo super duper avto. Ampak Skyline in RX-7 imata gotovo bolj?o lego. In kot sem napisal, najbr? tudi NSX. Ampak motor ima pa po moje ubita?en. Blok motorja (in mislim, da celotni spodnji del), nespremenjen naprimer uporavljajo v JCGT. Torej serijski blok (morda celo bate???), kar je tudi nekaj, glede na to, da imajo tam, ?e se ne motim okoli 400, 500 konjev. :ne vem:
Saj druga?e pa ne ugovarjam izbiri. Tudi 3000GT je huda stvaritev.
...v?asih teh stvari ni bilo in ?e vedno so na motorjih in menjalnikh mo?ne tudi mehanske okvare, ki pa jih ne re?i niti sveti peter pa tudi ?e si ga na roke rukne in "pridelek" nato?i v motor ali menjalnik...
Lepo si tole razlo?il.
Ok, da mi gredo reklame po forumih na "spolni ud" to pa itak ?e veste. Moje mi?ljenje je namre?: FORUMI SO NAMENJENI IZMENJAVI MNENJ, IDEJ, ZNANJA, NIKAKOR PA NE STALNEMU PONAVLJANJU KAKO ZELO JE NEK IZDELEK SUPERIOREN, SPLOH, ?E TA IZDELEK SAM PRODAJA?!!! Mali oglasi so pa predvsem za to, da lahko uporabniki spotoma ponudijo drugim kaj za prodat ali pa se pozanimajo, ?e kaj kupujejo.
Sirius s takim posiljevanjem itak samo odvra?a? kupce.
@Violet: Ja ampak ogledali smo si predvsem zato, ker nas zanima kak?ne marketin?ke poteze vse bo ubral. Nikakor ne zato, ker bi me zanimal njegov izdelek.
Vsi so po svoje najhudej?i. ?eprav si dal relativno nekonkuren?ne izdelke v isti ko?.
Moji glasovi:
1. Skyline (neuni?ljiv tunabilen motor plus neverjeten 4x4!!)
2. RX-7 (Neverjetna lega, turbo wankel)
3. Supra & NSX (Supra ima super motor, zadnji pogon, ?eprav ima slab?o lego kot NSX, ki je N/A VTEC powered MR avto) Skratka neodlo?eno, ?eprva realno gledano mi je v bistvu NSX skoraj huj?a. ALi pa ne, Supra je bolj?a. No, neodlo?eno...
4. 3000 GT (4x4 mo?an, pred svojim ?asom baje (4 wheel steering, ampak pravzaprav je lega baje preve? "?udna" za dirka?e....)
Mislim, da ta 3000GT sploh ne sodi v ta razred, ?eprav ima motor nad 2.0 (OK, Wankel je pa? izjema) Ker po tej logiki bi sem moral dati tudi Nissana 300ZX, ki ima 3.0 V6 turbo motor in zadnji pogon... In pravzaprav zelo dobro lego in skoraj konkuren?en avto tem bi lahko bil tudi MR2 turbo, ki ima vzdevek "Ferrari za mno?ice". Skratka hudih Japoncev je kar veliko...
Potem imamo pa razred 2.0 (in pod)
Nissan Sunny GTi-R Kdor ga pozna ve o ?em govorim. To je prakti?no duhovni o?e WRX in EVOlutionov. 2.0 turbo, 4x4 powered rallye & street monster. 2.0 SR20DET motor, 225 konjev pribli?no. ?tarta celo bolje kot Skyline zaradi manj?e mase.
Nissan 200SX S15 (drift ma?ina, spet isti motor, kot v Sunnyu- zakon je tale motor?ek SR20DET! Aja pa ?e lep?i je kot S14 in S13 )
Mitsubishi EVO & Impreza WRX STI
Honda Integra Type R (VTEC in superiorna lega za prednji pogon)
RX-8 in MX-5 (ja, sem lokal patriot pa?)
Mazda 323F V6 & Primera GT Oba imata 2.0 150 konjev, Mazda ima V6 ampak Primera ima (spet) SR20DE (brez Turbine) motor, ki je zelo tunabilen.
Honda Civic & CRX (Del Sol) VTi... VTEC dela svoje priznam.
No pa smo jo peljali! ReDevil je itak vozil kot baba!
Rad bi se zahvalil Wildcat in Makaveliju za to vo?njo. Bilo je super, spet sem malo raz?irtil obzorja itd... Skratka, dobro se pelje, ?eprav pa pa? mi lastniki obi?ajnih Ottovih motorjev pa? nismo navajeni na kaj tak?nega in pa? ni pravega ob?utka za hitrost. OK, ?e gre? 170 potem pa vidi?, da gre? hitro ampak do 100 pa pri 4000 obratov je ob?utek popolnoma miren. Kot bi se peljal z obi?ajnimi pri 2500 pa ene 60km/h... Nasplo?no pospe?uje tako mirno, da samo gleda?. Res je pa to dvorezen me?. Pohodi? in se ne zgodi ni?. Pa? vedno hitreje gre? in to je to. Ampak, ko sem pa pre?altal pa veliko bolj cukne kot pri mojem. Pospe?ek rukne. Ali pa nisem znal ?altat.
Hja moje te?ave: ?ibedah se odpre, zapreti se no?e (takoj) Nadle?no. Gor se odpre in zapre brez te?av ampak tisto bolj kriti?no je, ?e ga odprem nazaj in se no?e zapreti. Ponavadi se "spozabim" in ravno takrat se iz jasnega u??ije, meni se pa ?ibedah v zadnjem trenutku zapre.
Lu?ka, ki osvetljuje ventilacijo se v?asih ugasne (ko prestavljam komande). Nadle?no, ampak sumim, da bodo krivi kabli pri avtoradiu in kdo ve kako je napeljano... Aja pa komande gredo preve? na trdo. ?e ena nadle?na te?ava. Gredo ampak na trdo. Lu?i rumenijo. In svetijo malo manj. Ni kriti?no ampak je smotano. Sem jih spucal ampak ?ez ?as so bile iste. Bemti plastiko!
Skratka ni resnih te?av, tiste, ki so so pa res bedne in nadle?ne.
1.3 mi sicer deluje malo malo ampak za ?ensko, brez dirka?kih ambicij bo dovolj.
Siver je pa baje zelo prostoren avto (ponavadi to pravijo ljudje, ki sedijo zadaj!!), pritlja?nik vseeno ni za seliti se. Ampak OK bomo pre?iveli. Lega je predvidljiva, ?e nima? 175/60 R13 (kot v tisti Hrva?ki reviji) Evo ti ?lanek o teh Mazdah! Takratni minus, cena v tvojem primeru izgine! Lega ravno tako, ker vsaj pri meni teh gum, ki so jih imeli na testu sploh ni homologiranih.
Skratka, oblika je res ?udna terenec/?portnik/?udak ampak v resnici je pa ?isto prijazen avto!
Ej ampak un 1.8 je pa kar ugoden. ?koda, da ni srebrn kot moj. Bi zamenjal, ?e mi da ?e 100 jurjev.
No ko smo pa ?e pri opominih, policija ima po novem zakonu o prekr?kih (zp-1c), ve? pooblastil, med drugim tudi to mo?nost da te opozori tudi ?e je za storjeni prekr?ek predpisana stranska sankcija kazenskih to?k! (seveda to ne velja pri alkoholu).
Npr. prileti? na radar, kazen 60.000sit+3 kt.----lahko te samo OPOZORI! (prej to ni bilo mogo?e)
Od kdaj? A to velja, ?e si storil prekr?ek recimo pred tem zakonom in ?e nisi dobil kazni? Namre? ravno tak primer imam pa ?e vedno nisem ni? dobil. Baje se naredijo, da pozabijo potem pa ?ez pol leta pozabi? ?e ti in dobi? polo?nico, da se spomni?.
Jup tako nekako. Zato Wankel dizel ni mo?en. No vsaj z dana?njo tehnologijo ampak kdo ve kaj se bodo spomnili ?ez 100 let. Ampak baje takrat ne bo ve? veliko nafte tako, da spet ne bodo rabili kaj tak?nega....
Je pa Wankel na vodik, kot je napisal Marko. Mazda misli dale? naprej.
700 PS / 9000 RPM za vola ubit, kolk bi moral imet ?ele bencinar?
Violet iz dneva v dan bolj presene?a?. Enkrat ven me?e? Polote, ko o njih sploh ni govora, drugi? izjavlja?, da koliko konjev bi imel Wankel bencinar...
Druga?e pa lepo zapoje tale VTAK. Ko ga nabija v blokado. Pa to se v trenutku zavrti do 9000.
Takoj mi je bilo jasno zakaj, saj se nisem aktivno udele?eval debat ?e ZELOO dolgo. Malce nerodna situacija, sploh ?e pomislim da mojo 323f-ko dobesedno obo?ujem.
Celo dlje si na forumu kot Uro?. Druga?e pa, tako se promoviramo.
Temni oblaki so se zgrinjali na kup, veter je pihal. Obetala se je spet to?a. In jaz seveda skrben lastnik ho?em pospraviti avto pod streho. Ker ni bilo drugega pametnej?ega mesta sem jo parkiral "na pod" (skedenj?). In jasno tam imamo polno krame pod streho. Ciza, karjole, motorji in traktor... In jaz ne, da bi motor umaknil, ne, jaz bom lepo parkiral tja noter vmes! In lepo na rikverc peljem med moped in traktor. Lepo po?asi, ?e, ?e malo, malo zavij, da ne bo? zadel motor KRESSSS, je za?krtalo. Preve? sem gledal motor in premalo na prednjo gumo traktorja in podrsal zadnji odbija?. To?no tam, kjer ga je ?e prej?nji lastnik po?trihal, ker je o?itno tudi nekako tako parkiral. In ?e ironija: Jaz sem imel avto pod streho ampak na koncu ni bilo ne to?e, ?e de?ja skoraj ni bilo.
to sem kar precej prakticiral ko sem bil "majhen"...se pravi pod 18
A z avtom? Sicer pa k enemu ?e vedno niso pri?li na obisk, ta prvi se je pa tudi misli, da izgovoril nekako.... Iz tega lahko sklepam samo to, da ?e prehitro pripelje? je najbolje lepo naprej odpeljati in uiti.
Lih prele (okol 21.30) sem videl kapse mal naprej od trzinske ind. cone (nasledni ?ist lokalni semafor?ek) proti ljublani ?e se peljemo od ?omdal, pa je polcaj enmu mahal, un pa samo po gasu, ampak je biv Meca A serija, tko da so se najbr? hit sre?al, ker ?kodilakov karavanov ni za podcenjevat!
Tut jaz poznam ene dva, ki sta u?la policajem pa sta imela manj?o konjenico kot konkurenca, ki je dirkala proti njim. Jaz pravim, jajca mor? met za kaj takega.
pomoje je to samo en na?in kako si ?e dodatno napolnit ?epe (zavarovalnica seveda)!
Ja kva pa drugega. Jaz sem sli?al, da zelo rizi?na skupina so tudi ?oferji nad 21 let. Bolj kot Mladi vozniki. Zato, ker po 3 letih misli?, da itak ?e obvlada? in si dejansko ve? upa?, kot pri 18ih. Vsaj ?e pri sebi pogledam je dejansko veliko na tem. Ko sem dobil izpit sem bil ?e prestra?en, sem delal neumnost v stilu, pozabil bo?ni pogled, izsilil zaradi neupo?tevanja pravila prednosti... Tudi po?asi se nisem vedno peljal ampak s?asoma si upamo vedno ve?. In potem, ko nisi ve? voznik za?etnik si bolj samozavesten in bum kre? test je tu. No ampak raje upam, da tiste magi?ne meje oprijema gum ne bom prekora?il. Obstaja namre? neka meja, ki ne ve? kje je in kaj se zgodi, ko jo prekora?i?, dokler je ne spozna?.
Aha potem ni panike glede kazenskih. Jih imam ?e 15 na voljo. Mimogrede po kolikem ?asu se izbri?ejo? Blackwolf, Violet, Madmax?
Pa kaj vam je bilo treba za?et komplicirati? Samo komplicirate po nepotrebnem....
@Violet: kaj, ?e sem prepri?an? Da sem iz tega sranja? Ja, izpit za avto imam ?e 3 leta 3 mesece 6 dni in 6 ur! Za motor ga imam 9 mesecev 14 dni in 10 ur.
?e bi mi vzeli izpit? hmmm, ?e gre voznik za?etnik 79 km/h namesto 50 km/h (brez moraliziranja, ?e?, da sem divjal prosim!!!) kaj bi sledilo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dizelski Wankel je zaenkrat nemogo? zaradi veliko ve?je kompresije, ?e se ne motim....
Sicer pa se Boss s tvojim razmi?ljanjem ?isto strinjam.
Po drugi strani imajo nekatere znamke (Toyota) iste cene za bencinarje in dizle, kar vsaj malo omili razliko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani