hec je v tem, da pri 205/55 16 lahko ze dobis postene gume (sport variante) in potem je ogromna razlika (seveda s primerno feltno najboljs 7.5" siroko)
pri meni so sami plusi
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
drugi tank je bil 6.5 l/100km , to je hkrati moja najnizja bencin poraba, ista trasa s 6-ko je 6l/100km
(drugi tank je cca. 200km na avtocesti pri 130-140km/h in preostalih 450km po unicenih cestah, 60-80km/h, pa se veliko prehitevanja, kar pri tem avtu pomeni 3. prestava in gas do daske)
danes pa je bla mazda na smucanju, slika je iz 1700m
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
No danes je bla ta mazda v makedoniji (tko za info: v MKD lahk gres s slovensko osebno)
slika je iz letalisca "Aleksander Veliki" - je pa zanimiva, ker vkljucuje en velik makedonski hobi: vedno ko prides sem vidis kaksnega "mojstra" ki neki popravlja stare kante sred ceste, parkinga itd ...ampak res vedno
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
2. Tocno 76.8km sem potreboval, da pridem do 150km/h (ta avto ima cca 75KM in ne gre nikamor, pospeski so enaki 0, celo Fiat Punto 1.2 60konjev se lepse pelje)
3. Mogoce, ce bom tocil OMV Super 100 bo sel avto bolje?
4. Neki se ze pozna ja (mislim, da lahko gre se vec, sam na zalost imel sem samo 700km avtocest, da bi dosegu 180km/h bi rabil vsaj 1300km )
5. Tuki sem zdaj blizu meje HR-BiH-SRB, desno se gre v Bosno, naprej v Srbijo...18 let nazaj je bla tukaj huda vojna, do leta 1997 je bla tale cesta zaprta in sem naredil takrat obvoz po madzarski... Stanje km: 359.3km od doma
6. Svaka cast hrvatom za avtoceste: tuki je do leta 2004 bla navadna hitra cesta in potem so v rekordnih 1.5 leta naredili se preostalih 80km avtoceste do meje s srbijo
7. Enter Srbija (leta 2002 za bozic sem tukaj cakal rekordnih 6 ur, zadnja leta ni vec takij vrst, se pa tud izogibam "kriticnih dnevov")
8. Tole je Sremski front (pa ne ograja na avtocesti ampak tist za ograjo ), takoj po vhodu v Srbijo oz. Vojvodino
9. Zdaj sem priblizno na polovico poti (438.9km in skoraj 4 ure po startu)
10. Tujci placajo vec cestnine kot lokalci...s tem, da se je lokalcem zadnja leta tud precej podrazila cestnina (tok stane za voznjo po vojvodini, to je cca. 100km, ce ze tok colajo bi vsaj lahko pravilno napisali v anglescini)
11. Enter Belgrade (levo je znameniti "kljuc" Beograda, desno pa "Slovenija")
12. Tole je blo zgrajeno par let nazaj za tisto kosarkasko prvenstvo, na drugi strani ceste mal bolj noter je pa Marakana
13. Pri 630km (ura je 12:07) sem sel tankat na "moji" pumpi - z mojo mazdo se mi tocno pred to pumpo prizge rezerva, ko peljem standardno (to je cca. 100km juzno od Beograda), takrat mi kaze dobrih 7l/100km, isti tempo ampak drug avto in je bla poraba 9.4l/100km...
14. Pri 750km in 13.34 (torej povrpecna hitrost 107km/h) pri Nisu se odcepi avtocesta in tako se peljem se 10km naprej za smer Skopje, potem na izhodu "Prokuplje" grem dol z avtoceste in se zacne nocna mora za podvozja vsakega avta
15. Na slikah se sicer ne vidi dobro ampak povprecna hitrost zacne zdaj strmo padati...le zakaj
16. Kilometrov 806.4, ura je pa 14:20, torej 45 minut za 56km...
17. Meja s Kosovom, ura je ze 14.45, je blo velik tovornjakov ampak potem sva skupaj z "resilcem" peljala pred njimi in tako skrajsala cakanje ne tej meji
18. Enter Prishtinë
19. 873.7km ob 15:47 na cilju, cas voznje: nekaj cez 9 ur, povrpecna hitrost: cca. 95km/h
20. Obvezni photo session z novo barvo
O avtu:
moram rec, da je to kar slab avto. Neudoben (podvozje je cudno, ker do polovice hoda amortizerjev je udobno potem pa naenkrat je konc hoda in pride mocan udarc), sedezi so ravni in izjemno trdi in polozaj je neudoben (boli vrat), volan naenkrat otrdi pri zaporednih ovinkih, motor je 1.3 in ne potegne nikamor in je hrupen - ze dolgo se mi ni zgodilo da je hrup motorja mocnejsi od hrupa vetra pri visjih hitrostih, zavore so pa dobre, menjalnik je tudi ok...
Tako, skratka upam, da bom moja 6-ka cimprej nazaj...
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
The function is not activated, for example, until the engine has reached the ideal running temperature. The same applies if the air conditioner has not yet brought the cabin to the desired temperature, if the battery is not adequately charged or if the driver moves the steering wheel.
The Auto Start Stop function is coordinated by a central control unit that monitors data from all relevant sensors, the starter motor and the alternator. If necessary for comfort or safety, the control unit will automatically restart the engine: for example, if the vehicle begins to roll, the battery charge falls too low or condensation forms on the windscreen.
sploh pa ne vem zakaj taka sekirancija, ker itak mas gumb ce ga hoces izklopit
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jaz vedno dam v ler, ko cakam in potem se mi je ugasnil avto...pa nisem vedel da ma tega, scasoma mi je bil sistem kar vsec in poraba je bla tudi nizja (pa se zeleni so srecni)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
No "po?asi" ( )se je za?el pribli?evati 15.3, ko bomo zamenjali zimske za letne. Sam bom rabil 2 novi. Pa me zanima, kaj boste dali na avte. Sam sem imel do sedaj: 1leto nokian in zadnje bridgestone turanca er300. Vendar mi jih je po mojih ovinkastih cestah pobralo po robovih, tako da jih ne bom ve? nabavil. Druga?e pa niso slabe gume. Mogo?e malo preglasne.
Sedaj pa sem gledal v o?ji izbor dal:
B potenza RE50A,
continental sport contact 2,
pirelli zero nero in
michelin Pilot EXALTO PE2(samo tele so dra?je od ostalih).
Zdaj pa pocakat kak?en test, ter izku?nje tistih, ki so tele gume ?e imeli in se odlo?iti...
lp
razen pirelli zero nero, sem vse te gume imel ali jih pa se vedno imam
zdaj trenutno furam exalto pe2 in so zelo podobne bridgestone re050a - torej, mocni boki, sportna guma, in pa pri cca. 35.000km majo se kar dost profila.
continental ti ne bi priporocil, glede na to da peljes po ovinkih in ti je ER300 pobralo, bo tuki samo se slabs
tko da moras izbirat med RE050, nero in exalto pe2
predvidevam, da je govora o 205/55 16
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
tistko TOK TOK je zacel - pojma nimam-enkra po 100.000km, jaz sem bil tud na gami, so pregledali pa rekli, da za zdaj je samo zvok, ki prihaja od ene sobe, drugace pa je vse ok
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
pa tud ce, predvidevam, da ma vsaj 16col za zimske, kar pomeni, da ima H indeks, kar pomeni 210km/h, kar tud pomeni, da vsaka (dobra) guma ima se kakih 20-30km/h rezerve
me zanima glede hitrosti, ker je stara mazda 6 po podatkih imela kar nizko koncno, ampak v praksi je bla za 10km/h visja, in najbrz pri novi je tud tako, ker ce mas 185 konjev se mi zdi 218km/h (al kok ze) premal
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
sej so pogledali na servisu, diagnoza je, da soba tolce ampak razen zvoka je vse drugo ok (kar je res, ker od takrat je minilo vec kot 60.000km pa je vse ok)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
se dobr, da vem kero dimenzijo mas, ker ce napises 17" je isto kot ce bi reku iscem zensko z joskami
glede na drago ceno tvoje dimenzije ti priporocam, da kupis najcenejso dobro gumo...
(p7, er300..., goodyear in conti pa ne bi vzel)
It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Povezava za deljenje
Deli na druge strani