"Celotna storitev odstranitve DPFja in reprogramiranja elektronike stane 450 eur+ ddv. ?al na vozilih znamke Mazda tega posega ne opravljamo,Ker zaenkrat nimamo programatorja za reprogramiranje elektronike."
Hah, hudo. No samo, kako bo ?el pa tehni?ni skozi pa vpra?anje. Decembra sem imel, tip se je res poglobil v te pline..10 minut ga je drkal tam..Avto mislim.
Na koncu re?em, ?e meri saje...je rekel da ja. Zdej, ?e se je izmislil ne vem. Ampak, ?e bi bil brez DPF bi me blo mal strah :-)
Jz mam od novembra v svoji M6 DPF motorno olje Motul 8100 eco clean. 5 litr?kov olja s po?tnino je bilo 92?. Najdu sem ga pa edino pri enem dliarju in Nove Gorice. Zakaj to olje, zato ker (koker jz poznam) edino olje, ki ima poleg ostalih standardov tudi oznako C1, ostala olja 5W30 imajo C2 ali C3!
Na tej internetni strani pa Motul 5w30 itaq ne prodajajo ((
Ja, DPF problem je skozi No, na?eloma ni take panike. ?e bi imel res konstantno kratke mestne vo?nje, potem je problem. V nasprotnem primeru pa ni panike.
Ali kdo ve zakaj ni v leto?njih testih Bridgestone LM 30 Blizzak?
Imam letne Bridgestone Potenza in sem zelo zadovoljen.
Na podlagi prebranega v tem forumu se bom verjetno do konca tedna odlo?il za Dunlop Winter Sport 3D, saj so me po testih prepri?ale z najvi?jo oceno na mokri cesti (kar je pozimi stalnica), je pa malo uboga na ledu....
Na moji Mazdi 6 imam letne gume 215/50 17", za zimske razmi?ljam o ?irini 205, saj naj bi o?je pozimi metale manj peska s ceste po boku. Ima kdo kak?ne izku?nje?
LM30 je lanski model, najbr? zaradi tega. LM32 al LM35 pa ni pri?la pravo?asno na test ja. Je pa LM30 tut super guma. Jaz jo mam.
Ja, ?e se regeneracije ne bi izvajale bi bil problem. Je pa res, da je pri novih ta proces bolj u?inkovit, hitrej?i, kar pomeni da je manj ?ans da 'zajebe?'.
@mare: ja sr?no upam da je to. Danes sem tudi se vozu in naredu 30 km me?ane vo?nje in vse brez nikakr?nega problema. Samo tisa lu?ka dpf je mote?a za popizdit.
To?no, to je tudi ?e opcija. Zna bit to. Sej bo? videl, ko se bo? ?e kaj vozil te dni. ?e je res kaj s sondami in sajami ti bo avto 'padel' v safe mode. ?e je samo servisni interval bo pa ?lo naprej
Vse preko garancije! Lahko, da ti je crknila kaka sonda, pa se ti ne regenerira pravilno. Who knows. Ker ?e vse dela tako kot je treba in ?e vozi? temu primerno, ne bi smelo bit problemov.
Razen, ?e je kje v motorju kaka druga napak, katere posledica je pretirano dimljenje. Ugibam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Not so fast:
"Celotna storitev odstranitve DPFja in reprogramiranja elektronike stane 450 eur+ ddv. ?al na vozilih znamke Mazda tega posega ne opravljamo,Ker zaenkrat nimamo programatorja za reprogramiranje elektronike."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani