1.8 mazde pa jaz nebi kupil... sem vozil testnega bencinarja 2.0 pa je ok, ?e se vozi? sam, druga?e pa avto ne gre nikamor in prosi 9litrov goriva... bencinar je 2.5 najbolj?a izbira!
2. Ja generacija NA kokr vem traja do vklju?no 1998, se prav v letu 1998 sta obe seriji aktualni, v letu 1999 pa samo ?e NB, tko da ?e unle misli da ima 1999 letnik svojga Lopatarja, naj ?e naprej sanja!
Tale stric pa mislim da bo ?e kar en cajt prodajal Celi?arja Lopatarja;
?isto hipoteti?no je mo?no, da je avto bil salonski, in je bil eden zadnjih, ter je zato registriran v 1999, model pa 1998
BC na 6kah prej?nje generacije je v glavnem neto?en zaradi dodatnega grelca... ?e je vreme lepo in ves ?as toplo, ?tevec la?ej le 2-3 dcl/100km ali manj, kar niti ni tako dosti
na majskem dopustu so bile v glavnem dolge relacijske vo?nje in je dejansko stanje od BC-ja odstopal le za 1dcl... in to na dveh rezervoarjih goriva
pozimi pa razlika pride tudi do 6dcl/100km, lahko tudi ve?, ker pa? ra?unalnik ne ve, koliko goriva potegne Webasto med tem ko greje vodo za hitrej?e ogrevanje motorja...
?e posebej se ta razlika ob?uti, ?e se z avtom dela veliko kratkih vo?enj s hladnim motorjem...
in ja, tudi na bencincih Mazde in ostalih znamk je kar podobno, hitro pride razlika do 2-3dcl/100km
BC je pripomo?ek, in se nikakor ne gre zana?ati nanj ... pi?e tudi v navodilih
eheh.. jaz sem pa ravno pri Polotu izbral mo?nost brez dnevnih lu?i v prostoru ob meglenkah... ker zgleda glupo ko sto hudi?ev....
pa ?e kako bo? policaju dopovedal, da vozi? z dnevnimi lu?mi, ne pa z meglenkami...
pa potem se meglenke ?e v ovinkih pri?igajo.... eh...
res pa je, da se v mojem primeru dnevne lu?i, oz. klasi?ne zasen?ene lu?i vklju?ijo ?e ob vklju?enem kontaktu... ne dela pa notranja osvetlitev stikal in ?tevcev...
opravljano vozilo je Mazda CX-7 2.2 Diesel s 173 KM... cena okrog 33.000 EUR...
avto je visok, vstopanje in izstopanje je obvezno povezano z umazanimi hla?nicami,
polo?aj za volanom je izvrsten, potrebni pripomo?ki in stikala so vsi na "dohvat ruke",
displayi in upravljanje z njimi preko volanskih stikal NI najbolj intuitivno, in potrebuje mal?ek vadbe,
displayi na sredini so nerodno postavljeni, ter zastareli, v takem avtu bi pri?akoval enoten zaslon z vsemi potrebnimi informacijami na enem mestu, ?tevci so zaradi cevaste oblike pod dolo?eni, mi pogoji te?ko berljivi,
razen usnjenega naslona za roko na vratih zgledajo stranice vrat precej cenene...
prostora v avtu je glede na velikost sicer dovolj, vendar avto ni prostorsko ?udo kljub zunanjim dimenzijam,
pri mojih cca 190cm sem si sprednji sede? naravnal na udobje in pravo mero, pa je na zadnji klopi ?e vedno bilo dovolj prostora za noge, ?e so v avtu 4 osebe... za 5 oseb je prostor ?e malce tesen,
prtlja?nik je solidno velik, nalagalna povr?ina ravna z vi?ino nalaganja, podiranje sede?ev odli?no enostavno.
Vo?nja... ?uti, vidi in pozna se, da je avto ve?jih dimenzij... podvozje je precej trdo in ?portno naravnano, volan je premalo neposreden, pri vi?jih hitrostih bi si za?elel malce ve? povratne informacije s ceste, verjamem pa, da je to lahko povezano tudi s terenskim podvozjem, ki sicer neravnine po?ira udobno, za udarne luknje in slabo pokrpan asfalt pa je precej neudobno...
motor je odli?na izbira za tak avto, tih, tih tudi v vi?jih vrtljajih, kultiviran, brez pretirane turbo luknje, vle?e prijetno in solidno zvezno tudi od 1500 vrtljajev naprej... avto po ob?utku solidno pospe?i do 100 km/h, nad 100km/h je pospe?evanje zadovoljivo in ?isto ni? pomanjkljivo za normalno ali malce bolj dinami?no vo?njo...
poraba v ?asu testa je bila 8,7 litrov na 100km, kar je glede na ve?inoma mestno vo?njo ?isto sprejemljivo.
konkure?nost Mazde CX-7 je z novim motorjem zagotovo pridobljena, ?eprav bencinska verzija zaradi zelo dobrega turbomotorja nudi ve? veselja in u?itkov, seveda ob temu primerni porabi,
zato je CX-7 v segmentu ?minkerskih terencev po mojem mnenju s tem dizelskim motorjem zagotovo "best buy"
ali bi ga sam kupil ?
ne vem, ker se mi trenutno o tem ni potrebno odlo?ati
Precej od tega je res ampak mislim, da je bistvo vseeno nekje drugje.
kje drugje ?
po moje je to kar prav...
kdor avto uporablja, ga itak uporablja, in mu ne bo te?ko pla?at... kdor pa ga ne uporablja, pa mu gnije in stoji nekje po dvori??ih, parkiri??ih, itd... pa naj le pla?a, ?e mu je tak ljub?e...
najebal bo tisti, ki avto popravlja ali restavrira v dalj?em ?asovnem obdobju... ker bo tudi moral pla?ati
Ta je dobra,ja! Verjetno se je poba mal zatipku al pa je poleg cene avta ?e vgradnjo plina zravn ?teu! V?as mel podobn avtu in sm ga prodal reci pi?i za dana?nje ojre ca.150! Sam da je ?ou od bajte
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sploh ne vem, da bi dizla vozil... 7.5, 7.3, ... prodam skret, pa bencinca kupim...
http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4355
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani