Prvo se pogleda papirje avta. Kdo je na papirjih prodajalec, kdo je garant za to konkretno vozilo in kakšni so garancijski pogoji. Tablice po mojem nimajo zveze (nemške, slovenske, ...). Lahko pa je problem lastništvo, namreč dostikrat je razlika pri garancijskih pogojih med fizičnimi osebami in podjetji.
Tržna inšpekcija nima pristojnosti za posredovanje izven Slovenije. Mogoče lahko pomaga Evropski potrošniški center Slovenija.
Ne morem verjet, da se je o eni plastiki na avtu debatiralo celih 6 strani !?!?! @DragoK, mate pa jekleno voljo...
Mene pa bolj zanima, kaj, ko/če pod temi plastiki enkrat začne rjaveti? A je res protikorozijska zaščita tok dobra, da se to ne more zgodit? Spodaj namreč lahko že fajn gnije, pa živ bog ne vidi.
Predlagam da odpreš novo temo .. že vidim 60 strani ...
Čeprav odgovor je že v naprej znan, odvisen od konkretnega avta in njegovega lastnika. 😃
20 let stare Mazde se prodajajo za nekaj 100€ in verjetno je pleh med manjšimi njihovimi težavami. Ugibam, da bo čez 20 let podobno, saj si sintetičnih goriv navaden smrtnik ne bo mogel več privoščiti, razen če EU prej razpade. Torej zakaj bi se sekiral, kaj je pod plastičnimi obrobami? Se ne vidi, ne vpliva na vozne lastnosti, tudi trdnost avta ne bo kaj dosti manjša ...
So pa za to pooblaščeni servisi, ki avte na vsakem rednem servisu, tudi njihovo pločevino, temeljito pregledajo in lastnika še pravočasno opozorijo ... v teoriji, v praksi pa ... 😃
Iz tega razloga imam v oglasu fotko števca kjer se vidi povrečje 6,9l, samo verjetno da te fotke sploh ne pride, ko prebere motor 2,5l je kolaps.
En me klical pa me spraševal za porabo, in nikakor ni verjel, ker njemu diesel Insignia pije 8l, pa da ima probleme z njo. Sem mu rekel če noče problemov je prov poklical, no na koncu se je odločil da bo šel raje enega tdi passata pogledat.
Zakaj ne prilepiš slike s Car info? Samo potem, ko ga boš prodal, lahko pričakuješ še kakšen klic zadovoljnega kupca .... 😃
Eni ne vidite? Ob običajni svetlobi se tega ne vidi, ker sence nastanejo samo, če svetloba prihaja pod ostrim kotom, tako kot se na fasadah neravnine opazijo samo pod določenim kotom sonca.
Jaz sem, verjemi, zelo, zelo picajzlast, saj izdelujem električne kitare. Vse, od lesa, inlayov do magnetov. In verjemi, da če bi bilo kaj narobe na moji cx30, bi prvi to opazil. Veš kako pravojo: "slabemu.... tudi dlaka smeta".
Pa brez zamere. Recimo za primer ti dam od svaka audija TT, najboljša oprema, najdražji model. Pa odpreš sprednjo havbo in ni zvočne zaščite prilepljene gor. Gol pleh. Pa zadnja plastika difuzorja je že napokana.
To so prvi problemi, ne pa tej namišljeni, kje nekdo ocenjujete nekaj, za kar ni usposobljen.
Oprosti, ampak to samo pomeni, da napisana samohvala ne drži. 🙂
Všeč so mi take objave, kot je tale od @DragoK. Potrudil se je in svoje izjave podkrepil z dobrim dokaznim gradivom. 👍
Tako zgrbljena obroba zame ni OK, ni na nivoju super izgleda lakiranih površin.
Pač nivo kakovosti Mazde CX-30. 😁 Šparajo tu (plastične obrobe), šparajo tam (plastičen karter, papirnato "usnje" volana), sem pa tja se jim zato zalomi. Če so dali toliko pozornosti/vložka na popoln izgled avta (oblika, na videz perfekten lak, platišča), potem tole sigurno ni bilo načrtovano. Podobno je s črnim svetlečim stebričkom med okni vrat Mazde 6. Če ga pozorno opazuješ pod različnimi koti, se opazijo neravnine.
Je pa tvoja garaža @DragoK s to svetlobo kot nalašč, da se vse opazi. 😃 Če slučajno misliš, da tvoja ženska nima celulitisa, naj se v kratkih hlačah sprehodi v tej svetlobi mimo avta. Ta svetloba tvoje garaže ga odkrije še pri mladih moških. 😂
Tisti ki nekaj tako sovraži kot Slivka Forda, je do stvari nespoštljiv, ga obrekuje, ... ali si res zasluži njegovo zvestobo? Če obstaja Bog , ki naj bi vse to videl in je vsemogočen, kaj bi on naredil? Mogoče pa že ukrepa ... bom še začel zares verjeti v Boga. 🙂
Puf, Mazdica je plačana. Moj bančni račun je definitivno prej zgledal lepše . Avto je bil včeraj naložen na kamion in bo tu prvi teden januarja. Barvo bi sicer vzel polymetal, ampak bi moral za X186 počakat cca. 5 mesecev, za kar pa nimam volje. Malo sem spremnil odločitve in šel iz rdeče na Machine grey in iz AT na MT. Sem malo testiral in sem ugotovil, da res rad prestavljam in mi je pri malo daljši vožnji z avtomatikom po lokalnih cestah kar nekaj manjkalo. Vsekakor mi ni in mi ne bo žal. Machine grey zgleda fenomenalno, rahlo na bronasto potegne pri določeni svetlobi.
Happy kiddo
Morda kakšen nasvet, kako poskrbite da vaša tridesetka izgleda lepa kot nova? Trim detailer sem zasledil na tem forumu, kaj pa priporočate za notranjost?
Na koncu si po sili razmer dobil zmagovito kombinacijo. 👍 Kot pravijo, vsaka stvar je za nekaj dobra. 😃
Tole zadnje od @skritikrt mi je bilo všeč, ker iz prve roke za konkreten primer pove, da zadeve večinoma niso take (enostavne), kot jih večina od nas od daleč vidi, si jih predstavlja. Podobno je tudi na drugih področjih!
Spomnim se tragičnega dogodka v diskoteki Lipa (v stampedu so umrla 3 mlada dekleta). Naslednji dan je takratni predsednik vlade JJ izjavil, da je zatajil človeški faktor, konkretno inšpektor, ki Lipi kljub kršitvam ni onemogočil obratovanja. Ni bilo čisto tako! So pa kot odločna vlada takoj odstavili glavnega inšpektorja, šefa pod njim in popolnoma degradirali inšpektorja, ki je v Lipi vodil večino postopkov. Če mene vprašate, našli so krivce, da so oprali svojo objektivno odgovornost - sistem inšpektorju ni omogočal učinkovitega ukrepanja, za kar pa so odgovorne vlade.
Tja moraš priti, da izveš podrobnosti ... zakaj ne napišejo in objavijo javno, črno na belem ??? 🙃😃
* Jamstvo Avtotehne VIS. Obseg posameznih sklopov vozila je deloma podvržen dodatnim omejitvam. Za podrobnosti pogojev jamstva se pozanimajte pri prodajnih svetovalcih v Avtotehni VIS.
** Trije brezplačni servisni pregledi zajemajo stroške dela rednega servisa. Strošek nadomestnih delov, drobnega materiala, dodatnih storitev in ekološke takse niso vključeni. Velja za 5.,6. in 7. servisno leto pri novih vozilih, kar je zavedeno tudi v nakupni pogodbi. Velja za 3.,4. in 5. servisno leto pri rabljenih vozilih, kar je zavedeno tudi v nakupni pogodbi.
Bini, a to s servisi res drži? Bom poklical in vprašal, samo toliko, da si ne delam kake sramote.
Oziroma, kaj se je realno možno izpogajat s trgovci? Do kam lahko grem? Vis ima na prvo žogo, ampak s finaciranjem, res ugodne zadeve. Jaz bom avto odpeljal na gotovino. Kaj lahko, po vašem mnenju, izpogajam. Če res par servisov, pa še kaj? V konfigurator vnešen x186 z avtomatskim menjalnikom in rdeča barva pride 32.500. Malo pogrešam adaptivne žaromete. Ne vem, to je pomojem kar okej. So pa samo v design paketu. Kakorkoli, kaj na 32500 je lahko stvar pogovora?
Blefiraj, saj za izgubiti nimaš kaj. Najprej izberi konfiguracijo vozila, potem povej, koliko imaš razpoložljivega denarja za tak avto, recimo 28.000. Če ostanejo pri 32.500, tudi po tem, ko se obrneš in želiš skozi vrata ven, pomeni da bo težka. 😃
Meni se x186 ne zdi bolj trda od 122,ki sem ga vozil na testni vožnji.Meni je AM bolj počasen in včasih ne ve kaj bi naredil pri prehitevanju🥴 Ta čas si z TM že mimo. Je pa ok za bolj ležerne voznike a vedi,da ti vzame ta bolj zastarel in kvaliteten menjalnik cca15 KM...😒 Cena in poraba je tudi višja. Barva je manj občutliva mašinsko siva kot kristal seul rdeča in tudi za lakiranje je zelo zahtevna!
Odločitev je v tvojih rokah....
Če sodim po svojih izkušnjah, veliko "trdote" prinese nižja višina gume (večji presek platišč), potem višji tlak v gumah in tudi oblazinjenje - tudi pravi usnjeni sedeži dajo bolj "trd" občutek vožnje v primerjavi z blagom.
Ne vem, vendar dvomim, da bi bil koncept podvozja X186 drugačen od G122.
Cene (pre)počasi popuščajo. Od avgusta lansko leto, ko so ga začeli prodajati, so z njim prevozili 26 km. Zakaj že takoj niso nastavili na 19.000 oziroma sedaj na 15.000? 🙃
Težko je potem poslušat pritoževanje nad slovenskim avtomobilskim trgom, če nekdo enak avto l.2018 danes, 3 leta kasneje, ne proda za 16.000€ ... Največ lahko v takem primeru naredi prodajalec, tako da zniža ceno.
Normalno/nenormalno...nepomembno, dejstvo je da je takšen trg. A je normalno, da je cena kvadrata nepremicnine 3k plus, nikakor ni, sam če boš hotu nepremicnino boš odkartal po tej ceni ali pa ne boš kupil, enako je z vozili.
Ena malenkostna razlika. Cena tvoje 6 let stare Mazde 6 pride 2.000€/m2 tlorisne površine.
Včasih se je dobro postaviti v nasprotno vlogo, v tvojem primeru ... koliko bi bil pripravljen plačati za Mazdo 6 2.5 l.2017, če bi jo prodajal nekdo tretji? 19.900?
Tvoja vsaj po slikah izgleda lepa Mazda, bencinarka. 👌 Ni hudič, da se je ne bo nekdo zaželel. Mora pa biti okoli 3.000€ cenejša od podobne Mazde naslednjega modela 2018/2019. Po mojem občutku, bi se zanjo dalo dobiti 17-18.000, če ne boš pri sedanji ceni predolgo vztrajal. Čez 4 tedne se bo za 1 leto postarala.
14.990 € in 19.900 € po tej definiciji 100% nista "pravi ceni", saj se brez učinka prodajata že več kot 3 dni. Da ne bo pomote, želim, da se obe prodata za vaju čim bolj ugodno.
Sam sem junija 2021 prodajal M6 CD175 l. 2016 Revolution top s 100.000 prevoženimi km, nikoli nič poškodovana, brez napak in na izgled "kot nova" za 14.800 ali pa še kakšen € nižje... in v 1 mesecu ni šla. Tale CX-5 je danes 2 leti starejša ...
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:
Men so na Audi servisu oz.avtohiši rekli, ko sem se zanimal za prodajo svojega, da če je avto pravi, zanimiv, cena prava…. mora avto iti, oz. bo šel v 3-eh dneh.
Men so na Audi servisu oz.avtohiši rekli, ko sem se zanimal za prodajo svojega, da če je avto pravi, zanimiv, cena prava…. mora avto iti, oz. bo šel v 3-eh dneh.
To je v splošnem vedno res.
Kaj pa je "prava" cena? Za tole CX-5 je zame prava cena 11.000€, za tisto Mazdo 6 2.5 letnik 2017 pa 15.000 €. Se motim?
Cena je zelo pomemben faktor. In očitno je na trgu rabljenih sedaj zatišje (manj nakupov), čemur praviloma sledi korekcija cen.
Drug pomemben faktor je izgled vozila. Če na izgled ni "skoraj nov", bo treba ceno krepko znižati.
Tale spodaj prodaja 6-ko že 1 leto in pol in jo bo še, dokler cene ne spusti še za cca. 5.000 €. Začel je z okrog 25.000. S tako prodajno politiko ga ne bo prodal, ker tako velikih norcev (kupcev) zelo verjetno ni.
Ko sem sam prodajal, sem ceno nastavljal na spodnjo mejo pa še malo znižal (14.500, ko je bila najnižja podobnega 15.000), da je bil avto med primerljivimi na Avtonetu najbolj konkurenčen. Potem tudi lažje vidiš, kakšno je zanimanje. Če ga skoraj ni in te nekdo pokliče in ponudi določen znesek, imaš možnost, da ga prodaš. Če nobeden ne pokliče, ni možnosti, razen če ga odpelješ v avtosalon za odkup ... v tvojem primeru ti bodo recimo ponudili 11.000, to pomeni, da se da dobit zanj okoli 13.000.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani