Torej uradni servis totalno mimo z informacijami. Hudo, če je tole res. Sicer me zanima še tehnični razlog, zakaj bi se vse skupaj uničilo s spiranjem. Sem pač firbčen...
Bom preveril olje, pa potem naprej. Predvidevam, da kakšni bolj temni odtenki olja pomenijo nujno menjavo - nekaj takšnega:
Mazdino olje za naše menjalnike je svetlo modre barve.
Ko pogledaš v menjalnik, more bit na šibki modro-rumeno, zaradi plastike na podlagi.
Ravno pravi povzetek. V eni drugi temi sem se že javil. Torej Mazda 6, G194 AT, 2.5 bencin. Kupljen rabljen, deluje vse v redu, tudi vozi se super. Razmišljam pa o preventivni (oz. nujni, kakor vzameš, ker ni predpisano in zabeleženo v preteklih servisih) menjavi olja v menjalniku, ker bi rad avto imel vsaj 10 let. Na uradnem servisu v Celju so seveda rekli, da se olje ne menja, ker ni predpisano. Če pa kdo želi, pa seveda to naredijo, samo brez menjave celotne količine olja, ker nimajo opreme za to. Naredijo nekaj takšnega kot je opisano zgoraj, s tem da zamenjajo kar steče ven.
Kakšna je celotna količina olja v tem menjalniku in cena menjave s postopkom menjave vsega olja? Lahko kdo predlaga koga, ki to počne in še kaj posebnega na kar je treba paziti.
Bom pa v kratkem uredil še nekaj stvari na avtu in takrat bom tudi prosil za odpiranje kontrolne odprtine olja menjalnika. Na kaj sem takrat lahko pozoren, mi tudi prav pride kakšen nasvet.
NE MENJUJ OLJA V TEM AVTOMATIKU S PRISILNIM SPIRANJEM, KER BOŠ UNIČU VSE SKUP
sori za caps, sam da kdo ne spregleda
to ni dsg kot pri nemcih! menjaj filter, olje, korito dol, spucej magnet...menjaj 4 litre, vozi 30-60kkm in potem naredi samo menjavo da izpustiš iz čepa
pred 5 minutami je Agerg napisal:
Ravno pravi povzetek. V eni drugi temi sem se že javil. Torej Mazda 6, G194 AT, 2.5 bencin. Kupljen rabljen, deluje vse v redu, tudi vozi se super. Razmišljam pa o preventivni (oz. nujni, kakor vzameš, ker ni predpisano in zabeleženo v preteklih servisih) menjavi olja v menjalniku, ker bi rad avto imel vsaj 10 let. Na uradnem servisu v Celju so seveda rekli, da se olje ne menja, ker ni predpisano. Če pa kdo želi, pa seveda to naredijo, samo brez menjave celotne količine olja, ker nimajo opreme za to. Naredijo nekaj takšnega kot je opisano zgoraj, s tem da zamenjajo kar steče ven.
Kakšna je celotna količina olja v tem menjalniku in cena menjave s postopkom menjave vsega olja? Lahko kdo predlaga koga, ki to počne in še kaj posebnega na kar je treba paziti.
Bom pa v kratkem uredil še nekaj stvari na avtu in takrat bom tudi prosil za odpiranje kontrolne odprtine olja menjalnika. Na kaj sem takrat lahko pozoren, mi tudi prav pride kakšen nasvet.
Vzameš dol zračni filter s škatlo, odviješ 10 matico in potegneš ven palčko - pogledaš barvo olja... tam bo takoj jasno, kako nujna je menjava
Kaj pa kilometri in mašina? So kritični ali je to vse še v mejah normale?
Lp
Žiga
To ti bo pa moral kdo drug odgovorit ki se bolj spozna na dizle ampak pucanje kolektorja od saj ti ziher ne uide. Je pa saj manj, kot na CD150/CD175 mašinah, ker ima ta CD184 že scavnico.
Pa se olje v menjalniku menja? To se mi zdi tudi zanimiva tema... naj bi bilo lifetime olje v menjalniku.
Pa še vprašanje; ima res manjši prtljažnik kot golf 7?
Mazda 6 karavan naj bi imel 522L golf pa 607L. Zanimivo
Veliko veliko je napisanega o tem na tem forumu.
Pa ti na kratko vseeno naredim povzetek:
1. to je aisinov menjalnik z nekaj predelavami...ima čep za izpust, filter in merilno šibko (koliko je olja v menjalniku)... glede na to, da proizvajalci avtomobilov šparajo na vsakem koraku, dvomim da bi za džabe dali te dele v menjalnik, ker bi bilo ceneje, če bi ga samo hermetično zaprli
2. po aisinu se olje v tem menjalniku menjuje na 60kkm, po mazdino zdrži lifetime - 300 kkm
3. verjetno ti bo zdržalo 300kkm brez problema, lahko pa da ne
4. olje lahko menjaš po 2 metodah:
a) spustiš kar gre iz čepa, vn pride mal manj k 4 litre, naliješ notr isto količino olja in menjaš spet ko je potreba
b) spustiš kar gre iz čepa + daš dol karter, vn pride mal manj k 5 litrov, menjaš filter, spucaš magnet na katerterju in naliješ olje in menjaš spet ko je potreba
5. ČE OLJE NI BILO MENJANO DALJŠE ČASOVNO OBDOBJE, SE MENJAVA ODSVETUJE, KER LAHKO NAREDI VEČ ŠKODE KOT KORISTI v primeru da se držiš metode a... če greš metodo b, nima bit kaj narobe; na tujih forumih nekateri za normalno relacijsko vožnjo celo odsvetujejo menjavo, če pa si veliko v mestu ali na AC in ga rad tiščiš in je menjalnik bolj obremenjen, pa nimaš kaj razmišlat
Iz izkušenj ti povem, da olje pri 120kkm zgleda še ok (ni kritično, je pa črno)... po tej logiki bi šlo komot do 300kkm, bi pa verjetno fejst začelo pacat kanalčke v menjalniku... potem je odvisno od tega kako je avto vožen.. dizel in kratka mestna vožnja - zaradi večjega navora in nenehnega pospeševanja je olje bolj obremenjeno kot pa naprimer pri bencinarju, voženem na dolge relacije, ki ima navora pol manj in je vožnja bolj konstantna,. etc
Uglaunem literček olja pride 25 eur, porabu boš 100 eur + filterček + mehansko delo, naredijo ti ga lahko tudi pri pooblaščencu, lahko greš privat, lahko pelješ do specialistov za AT menjalnike npr v lesce... v servisno knjigo se ta poseg ne zapiše, ker sploh nimajo postavke
In ja, ko menjaš olje se prekleto pozna pri prestavljanju na višjih obratih !!
Poraba mi ni toliko pomemebna. Če je okrog 8L je OK.
Hvala za info.
Pa poznate tega dobavitelja? Dejstvo je da je nižanje cen za 1.5k kar veliko Vseeno pa je seveda za poizkusit!
Žiga
Pri tej kilometrini bi šel menjat olje v AT menjalniku, če misliš imet avto na daljši rok. Spucat bo verjetno treba tudi sesalni kolektor od saj, ki so se nabrale v tem času. Tudi olje v diferencialu zadaj bo že za zamenjat.
Preveri pri serviserju še kdaj so bili delani servisi, da so bili res pod 20kkm prevoženih, da ne bo potem kakšna slaba volja.
Mislim, da nekje 2l manj. Sem že pozabil kaj je to CX-30 🤣🤣🤣
Točno tako!! Pa malo čudno, da človek kupi avto z 2.0 ali 2.5 motorjem, pa še kakšen AWD, avtomatik, pol pa gleda, zakaj je poraba več kot 6l ali pa 7l. Sploh za po LJ ali pa drugem mestu!!!
To so vrhunski motorji, dal bi mu gor še turbino mamicomu
Imate ok porabo, jaz se na šestici vozim v povprečju z 8.1l/100km, AC do 160; tista 2 litra naredi ziher razlika teža, aeorodinamičnost in AWD
sem imel CX-30 z X186 motorjem. Ampak ročni menjalnik, zdaj pa 2.5 z avtomatskim. Vzel 2.5 z razlogom kot X186....iskal sem najmočnejši motor. Z obema imaš lahko super varčno vožnjo, ampak je to res samo za kamioni AC pa brez semaforjev po mestu. 10,5l povprečja imam trenutno, imel sem že tudi čez 11l. Res da prvih 10.000km.
Moram pa priznati, da imam sedaj 90% mestne vožnje po LJ (z CX-30 ne), pa da tudi ne gledam na porabo in sem rad dinamičen.
Mazdini bencinarji so na AC nad 120,130 km/h žejni. Včeraj iz LJ do Trebnjega cca 48 km v eno smer. Dol 10,4l nazaj 9,7l povprečja. Se pravi nekako 10l. Lahko bi šlo tudi 7l ampak....
Alex ne dojame, da je med CX-30 in CX-5 najprej razlika v višini, slabši aerodinamičnosti, teži, AWD pogonu,...
Ti bo @Jest napisal, koliko je imel porabo na CX-5 2.5 AWD, mislim, da pod 9l/100 km.
Ampak, ja, odvisno od tega, kako voziš. Kakšen šparovček verjetno lahko shaja s 7l/100, večina pa bo imela porabo 8,5-9l/100, dinamiki pa preko 10. Ni neke hude filozofije tu. Oblika, teža naredita svoje.
Ad blu je problem. Ko pride do regeneracije in jo prekineš in se to ponavlja, je auspuh za zamenjat. Na tovornjaku je kar draga zadeva to. Za osebni avto nimam izkušenj, za tovornjak pa. Ko gori lučka, da se dela regeneracija, se raje peljem mimo parkinga in se vozim, dokler se lučka ne ugasne. Včasih tudi pol ure...in 30 km...
Ja sam sej se tip ful fura, dvomim da bi meu krizo zaradi teh regeneracij.
Sem se pogovarjal pred dnevi s sosedom, ki je nabavil 5 let staro dizelsko Mazdo 6 karavan (zadnji model) s 150 KM in ima AdBlue. Nad Mazdo je nekoliko razočaran (prej je imel Toyoto karavan), zaradi majhnega prtljažnika in predvsem ker v prtljažnik ni mogel vgraditi rezervne gume, ker je na njenem mestu rezervoar za AdBlue. Presenetila ga je tudi visoka cena originalne kljuke (okoli 1.000 €), kar je potem rešil z neko nadomestno za pol te cene.
Toyota Avensis?
Ja sej Corolla se je mal povečala, glih zaradi tega ker so Avensisa ukinl - ampak je manjša kot M6.
mogoče bom postal lastnik CX-5 letnika 2022 ali 2023, vendar res močno niham med dizlom in bencinarjem. Prebral sem ogromno o problemih z 2.2 dizlaši, DPF, saje v sesalnem kolektorju, oljno sito, veriga oljne črpalke, pa potem tesnila injektorjev in še kaj. 90 procentov vozim dnevno 2-6 relacij, vsaka po 20km približno, kar ni zadosti, da se DPF spiha, zato že kljukam bencinarja....ampak me je danes en "kvazi" poznavalec MAzd prepričeval, da so bili to stari problemi letnikov pred AdBlue dobo, sedaj pa ni več teh problemov. Pa da je tudi tesnilo injektorjev drugačno, pa veriga oljne črpalke tudi. Pa... skratka, prepričeval me je na polno, da dizlaši 2022 in 2023 absolutno nimajo več teh problemov.
Vem, avto bo imel še 4-5 let garancije, kar me nekako pomirja, ampak kljub temu raje vzamem nekaj, kar bo trajalo, kot pa da mi sklepeta še v garanciji.
In predvsem ker mi je dizelska poraba okoli 5-6 še vedno bolj privlačna, kot bencinskih 7-9, sem se odločil tule povprašat. Mogoče se bom lažje odločil.
Hvala!
Zdravo, več kot očitno si v dilemi in si prišel po par osebnih mnenj.
Realnost je taka, da ti bodo:
- vozniki dizlov, ki nimajo nobenih problemov, svetovali dizla;
- lastniki dizlov, ki so se opekli, odsvetovali mazdo na sploh;
- lastniki bencinarjev bodo pa predlagali bencinarja.
Jaz bi ti dizla odsvetoval, če delaš manj kot 50km na dan, so pa CD184 dizli krepko drugačni kot prejšnji. Zate nekih drastičnih problemov ne bi smelo bit glede na povedano, boš pa moral skrajšati servisni interval pod 15kkm.
Po drugi strani bi priporočal bencinarja, če ne rabiš prevažanja nekih hudih tovorov (zaradi večjega navora). 2.5 je preverjen motor in je povsem neproblematičen.
Če boš avto uvažal, tam znajo bit težave z dizli z veliko km, ker so servisni intervali predolgi, o tem smo se tudi na tem forumu veliko pogovarjal.
Aja pa še glede porabe? Ne verjamem, da boš imel pod 6 litrov porabe s CX-5 CD184
K odlični vozni izkušnji v veliki meri pripomore tudi izjemen pogonski sklop. Tega tvori 2,2-litrski turbo dizel, ki je s prenovo prejel nekoliko več moči, 184 KM ponuja in 445 Nm navora, ki se prenašajo preko samodejnega 6-stopenjskega menjalnika na vsa štiri kolesa. Kombinacija je za ta model odlična, menjalnik prestavlja hitro in neopazno, v povprečju pa pije med 7 in 8,5 litri dizla, odvisno, kako težko nogo ima voznik in pa predvsem od tega, na kakšnem terenu prevozi večino kilometrov. Pri mestni vožnji skorajda ne gre računati na manj kot 9 litrov.
Torej v bencinarja so ti vlili Ultra DPF 5W-30 Mazdino olje. Bravo Mazda pooblaščeni servisi 👋
Cena pa? Ena taka svečka v Autodoc danes stane 21€.
Mogoče sem bil premalo jasen. Gre se za debato ki sva jo midva že imela, torej zakaj je bil zadnjič na računu napisan Ultra DPF. To sem danes podiskutiral tudi na šalterju. Namreč če je na delovnem nalogu Ultra (in tudi v motorju Ultra), zakaj bi mi na račun napisali Ultra DPF - njihovo "napako" bom pač moral razlagat naslednjemu potencialnemu lastniku avta. Tako da današnji račun ima gor (spet) napisano pravo olje.
Hja močnik je malo daleč. Ampak hvala za priporočilo.
Sem pa še enkrat klical in je tako:
vedno poskusijo zadeti barvo, nikoli ni samo osnovna potem blendana
če je majster res dober se sploh ne blenda s stranskimi paneli
najbolj problematična v tem smislu so "srednja vrata" (sklepam, da je mislil zadnja) kjer je verjetnost blendanja večja.
To je to. Ker mam interclass najbližje bom peljal tja, pa mo vidli kaj bo iz tega. Vrata bodo naročili v naprej, da se ne čaka za brezveze, dokler da gospa ne podpiše tistega dopisa, ki ji ga bo zavarovalnica poslala.
@NevLado Tip s katerim sem na interclassu govoril je mislim da Brane. Po fonu je super, vprašal je pa tudi glede cenilca in povedal, da sem imel super srečo ker je ta gospod car in se vse da zmenit.
Ne poznam braneta ampak verjamem da bodo zrihtali kokrkol se da dobr
@NevLado Ti si tole machine grey barval pri interclassu?
Sicer pa kaj sem se naučil:
Če gre za cenitev škodnega zahtevka (nisem čisto ujel ali le, če je nekdo drug povzročil ali v vsakem primeru) moraš najprej do zavarovalnice. Izvajalci že 2 leti niso pooblaščeni za to.
V mojem primeru sem šel na Triglav, kjer ima gospa polico in so me presenetljivo hitro in brez težav poštimali.
Občutek imam, da je policijski zapisnik pomagal, čeprav se noben ni izrecno obešal na to. Policaj je povedal, da imajo na zavarovalnici zapisnike radi, ker potem njim ni treba slikat in toliko papirologije delat, a je cenilec potem vseeno vse poslikal itd.
Na cenitvi sem gospodu sugeriral, da glede na vdrtino, ki sega čez pregib pod šajbo fizično ni mogoče zadeve zbit nazaj v prvotno stanje brez kitanja. Mi je jedernato vrnil s "se popolnoma strinjam". Nova vrata + barvanje + blendanje spredaj zadaj. Nič kompliciranja. Če odkrijejo kaj extra problemov bo očitno tudi potrdil.
Sedaj treba k ličarju. Ker je avto še v garanciji sem se odločil, da je najbolje zaenkrat peljati na uradni servis (odločam se med Interclassom in Avtotehno VIS, ker imata oba svoje ličarje).
Nova že pobarvana vrata niso "a thing".
Malo konfliktne informacije sem pa dobil o tem kako se zadeve lotijo. Po eni strani pravijo, da z mašino detektirajo barvo. Po drugi strani pa, da je mešanica standardna glede na katalog, tako da je treba blendati s sosednjimi paneli in bo v roku leta ali dveh zbledelo do popolne uniformnosti. Ok? Kaj je potem štos detektiranja? Je nič ne posvetlijo glede na leta (pri interclassu je izrecno rekel da ne)?
Čakalna doba okoli 1 mesec.
Pa še tole... Policaj je povedal, da če odkrijem storilca naj pokličem lokalno postajo. To sem storil šele po tem, ko sem od gospe dobil izpolnjeno evropsko karto. Kar je bilo očitno "prepozno" in je zadeva že bila v evidenci kot beg s kraja nesreče.
Če bi en dan prej klical bi lahko še posodobili zapisnik z imenom storilca (kar bi prišlo prav lahko v primeru kakšnih zavarovalnih komplikacij oz. njej ne-prav pri podaljševanju izpita).
Ker pa je bilo za to prepozno smo imeli pa smo dve opciji:
Povem jim ime storilca in mu morajo izdati kazen za "nevaren premik avta" ali nekaj takega.
Ne povem in si le naredijo zaznamek, da je meni znan in jih kontaktiram v primeru težav.
Ker mi je gospa pustila številko je nisem hotel potunkati in odvrniti od tega, da pri naslednjem zabijanju spet pusti listek, tako da je zaenkrat nisem prijavil.
Glede očitno veliko nesreč, ki jih je povzročila v zadnjem času (mi je vse povedala pri njih v atriju :D) in prepovedi vožnje ne morejo nič dokler ji ne poteče izpit. Dobila ga je za 3 leta. GG.
To je zaenkrat to. Upam, da komu nekoč pomaga. Mene pa še vedno firbec matra, če kdo ve kaj glede točke 2.2.?
tako, imaš prav, vrata oziroma katerikoli kos pridejo s tisto temeljno barvo, potem pa sami čez špricnejo
jaz ti neznam povedat glede 2.2., ampak tudi sam bi peljal na uradni servis
jaz sem z interclassom zadovoljen in bom vozil tja
Kaj pa direkt ni šlo? Sam sem v podobnem primeru avto zapeljal v BTC, so naredili zapisnik, počakali, da jim zavarovalnica odobri, me poklicali, naročili rezervi kos, ...
Hvala! In kateri ličar je to, če se zna dobro zmenit in je tudi od Save/Triglava? Kot sem uspel ugotoviti je pa edina opcija, da je "avto zrihtan", da dobim nova vrata. Vse ostalo je kitanje kar niti slučajno ne sprejmem na tako novem avtu.
Hvala! Jih imam blizu. Sej tudi razmišljal, da uradni servisi bi najbrš še najlažje naročili nova že poštrihana vrata. Škoda glede praske... 😕 Ampak ajde, na tej točki raje vzamem to kot luknjo v vratih ali kitanje/neujemajočo barvo.
Glej jaz ti svetujem da pokličeš in vprašaš.
Jaz sem dal ravno prejšnji teden za luč zahtevek ker sem imel luknjo v njej, sem na Savi in so zrihtali vse sami namesto mene, jutri peljem menjat.
Jaz sem dosedaj ponavadi vse urejal na pooblascenem Mazda servisu... So potem sami urejali cenitev in popravilo ...
+1, na Interclassu so ok, lepo pofarbano, ko sem dal vrata štrihat
sem sicer dobil občutek, da sem fasal eno novo drajso na drugi strani vrat verjetno ko se sprehajajo okoli avta in majo v garaži gužvo nisem pa imel žal poslikano, da bi lahko res sodu za 100%
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazdino olje za naše menjalnike je svetlo modre barve.
Ko pogledaš v menjalnik, more bit na šibki modro-rumeno, zaradi plastike na podlagi.
Čim je rjavo/črno, menjaj!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani