To je podobno, kot je mantra EU za znžanje CO2 izpustov in seveda okolju prijaznejša vozila in ostale nebuloze....ki te teorije pišejo v Bruslju, brez stika prave realnost in potem imaš na drugi strani take izdelke leta 2023 ->
Povzpeli smo se v kabino enega najbolj ekskluzivnih tovornjakov, ki bo kmalu vozil tudi po slovenskih cestah. To je Mercedes-Benzov actros v omejeni in odlično opremljeni različici edition 3. Izdelali jih bodo 400...
Ni vse samo končen finančni izračun, meni je pomembno, da vozilo sploh prodam v razumnem času. Gledam na avtonet, pa so gor ene in iste mazde dolgo časa, tako da je očitno problem prodat mazdo in si nočem prodaje še dodatno otežiti za par sto eurov razlike, ki jih bom mogoče še celo nazaj dobil na račun digitalnega zapisa. Ne trdim da je to zihr, sam so pa sigurno boljše možnosti pri prodaji.
daš ga za 1000€ ceneje, dobiš šverota 5min po objavi oglasa, verjemi mi, če se želiš pač avta na hitro znebiti in če je dober, ker on ne bo gledal ali imaš digitalno servisno ali si brez, on gleda samo da ga bo nekje/nekomu lahko dražje prodal kot ga je kupil in s tem zaslužil...ti moraš pa pač pozabiti teh par sto € minusa, ampak po drugi strani pa hitro prodaš avto...:)....
p.s. ko se ravno govori o prodaji, ali kdo še ve ali "ljubljanski sejem" tam na Viču še obstaja ("pod lipco" se je v starih časih reklo, ob nedeljah je bilo....)?
ali pa MB C klasa za 45k € (najmanj), kjer se pohvalijo z bogato opremo in celo 17'col alu platišči :), heh, kot da smo leta 2000, ko so bile 15 in 16 col že nekaj posebnega, 17 pa oh in sploh.....
Oglejte si ponudbe za limuzino razreda C Mercedes-Benz zdaj: nakup, aktualne akcijske ponudbe. Z veseljem se z vami dogovorimo tudi za termin za svetovanje.
Kaj pa je Xmotor kot klasicni atmosferc, samo z nekimi optimizacijami glede porabe...to je pa to....ce želis od atmo kaj imeti moraš imeti za moje pojme 250km+....
Nisem nič nardil, sem pa bil za vikend na tehnološki konferenci kjer je bilo govora tudi o dpf s strani podjetja walker. Če motor deluje pravilno bi se naj regeneracije izvajale med 400-800km vse kar je manj je znak da motor ne deluje pravilno.
Aja pa še električne smo imeli v delu, pod črto, podn od podna, če bi začel pisat bi rabil kar nekaj ur, glede okvar vodi mercedes z najvec okvarami, najmanj okvar pa ima kia, samo enih par je bilo glede baterij kjer se je menjal posamezni modul in nic druga.
Mercedes ima celo števec klopov kateri odšteva in se po 180000 vklopih zaklene, takrat bi naj bila baterija "slaba" in je potrebna menjava (kar baje ne pije vode saj naj bi bile slabe samo določene celice).
Pri hybridih je tud števec kateri šteje vklope vendar lahko steje tudi v plus ker spremlja vec parametrov, pri menjavi 12v baterije pri hybridih se ob poceni akujih lahko stevec odsteje do 0 in zahteva menjavo hybridne baterije, zato se priporocajo znamke kot so varta in podobne ki imajo ze nek sistem... In pa mehki hibridi 48v ki imajo litionsko baterijo nesmejo stat vec kot 4 tedne saj se baterija sprazni in ko pride pod 15% soc je za nic, hybridni je omejen na nakje 3mesece elektricni pa na 4 mesece. Pojavle so se tezave ko je folk kupoval elektricne prek luze in je avto bil nalozen s skoraj "prazno" bateriji ko je ladja prispela je imela pa samo 5v ne 400v, baterija vec ni bila uporabna... Vglavnem tole na kratko, bilo je vrhunsko.
torej pod črto..... -> bencinar (pogojeno dizel) je zakon.....ampak EU tega ne omogoča več za vse znamke, tako da....bomo slej ko prej prisiljeni v te kvazi eko hibride oz. kakorkoli se jih že imenuje....
Če bi bila samo ena, bi še razumel ...ajd se naredi. Glede na to, da je bila na vseh 4 predvidevam, da je tole popal gor na kar lep kup. To potem ni več smola ampak ornk šlamparija. Me čudi, da ni kakšne kontrole. Ker je koda tudi na pnevmatiki.
to je tako kot so včasih rekli, da je zelo pomembno v kateri izmeni je bil golf narejen, in bog ne daj da si dobil tistega iz nočne izmene
Vprašanje, če je vse ustrezno EU predpisom, da narediš tehnični pregled in ga registriraš....(vem da sem na zadnje na amzs to spraševal, če lahko avto iz usa uvoziš in reg.in so rekli, da bi moral najprej pri njih preveriti ali je model skladen, itd...., sicer imaš drago nepremičnino na 4.kolesih🤣😂😉)
Sej ni treba, da je samo BMW al pa Audi, lahko je recimo tud Porsche z nemškimi tablicami al a tud recimo Citroenovo kapelca na štirih kolesih. Skupna točka, vsem se blazno mudi
Dobr da ima m6 troblo kot se spodobi, jah....po lj obvoznici je kar rodeo😉😂🤣, sem navajen tega....
Kakšno priporočilo zanimivo za dimenzijo letne gume 175/65/14
Avto Fiat Panda, ki se vozi izrecno kratke relacije. Srednji cenovni razred gume.
V podobni sem imel (185/65/r15), nokian wr4, ki so jo kao hvalili, pa mene v mokrem na P208 ni prepričala, tako da je ne bi se 1x vzel...nisem ti svetoval kaj bi vzel, sem ti dal pa nasvet kaj jaz nebi😂🤣 (to so srednji rang😉 za moje razumevanje)
Kakor sem seznanjen je ta trgovec specializiran za uvoz iz IT trga....(jaz osebno tam ne bi kupoval avta, lahko pa da se motim, ker ga pa ne poznam, mogoče kdo pove / pozna kaj več), in 4.leta in 180k km, to je že kar lepa številka km....če niso redno delali servisov, bi se takemu avtu izognil....
Alfa je meni od nekdaj oblikovno zelo všeč, bojda so se v zadnjih letih tudi kakovostno popravili, ampak nekako zgodovina me ne vleče, lahko da so to samo "kvake" in so pač avti dobri (slabi za moje pojme dandanes itak nobeni ne morejo biti, niti Dacia pač ne more dati na trg slabega avta, ker potem ne bi obstajala).....je pa res da dati 30k za 5.let staro alfo za koga problematično....
menjaš za novejšo Mazdo 2.5 benz in nimaš teh težav?!?
S tem, da ne pozabit, da Sava sploh niso slabe gume, se vedno dosti boljse od kitajca ....in sploh ce jih kupuje kak penzionist, ki naredi pozimi 400km....
Odvisno komu prodajaš, če prodajaš kakemu znancu potem je "fer" da se mu pove, če prodajaš šverotu, pa samo hvali, oni itak zbijajo ceno, tako da v nobenem primeru ne bi vlagal v menjavo verige, ker tega vložka ne boš dobil nazaj pri prodaji (v smilsu, je višja cena, ker sem zamenjal verigo za X eur)....če ti bo kdo bluzil, da bi moral že menjati, pač mu rečeš, mu daš par 100€ popusta in naj sam ureja.....jaz svojih avtov nikoli nisem prodajal znancem, ker je to nehvaležna zadeva, in so jih vedno kupili kaki šveroti....zadnji primer, ko sem prodajal ženinega P207, je imel nove zimske gume, nov akumulator (torej skupaj cca.500€), dodatne tekstil/gumi tepihe.....kupca je zanimalo samo za koliko mu lahko spustim ceno, in o tem ni želel niti slišati, tako da....ne vem zakaj bi se ukvarjal z nečim, kar je / bo problem kupca.....
Kaj pa naredite z "zimskimi" rjastimi pikicami, ki se pripopajo na lak? Spolirate ali pustite? Na beli barve se takoj opazijo.
Bela barva je za to res nehvaležna, jaz sem nekako "obupal" nad izvajanjem vseh aktivnosti, da bi bil avto super shiny in na vseh zakotnih koncih odpravil vse pikice....ker bi to lahko potem delal vsakih 14.dni....bom pa letos ko se začne sezona domačega pranja poizkusil enkrat to kar je @Alex predlagal.....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je podobno, kot je mantra EU za znžanje CO2 izpustov in seveda okolju prijaznejša vozila in ostale nebuloze....ki te teorije pišejo v Bruslju, brez stika prave realnost in potem imaš na drugi strani take izdelke leta 2023 ->
V prestižnem vlačilcu: 400 izdelanih, eden prihaja v Slovenijo #foto
ali pa še huje tole ->
V Piran je priplula luksuzna potniška ladja Silver Moon
kamor gre ne vem koliko tisoč litrov dizla :).....ampak EU pa forsira električna vozila za "rajo".....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani