vprašanje, če je to uradno street legal oz. dejansko registrirana s tehničnim v SLO (lahko da jo je uvozil, in je ni sedaj mogel čez tehničnega spraviti....)
glede na to, da so že slovenske tablce gor, je že moglo it čez homologacijo in čez tehničnega
Zdaj se bo slišalo mogoče malo noro, ampak ni, ker je resnica. 1.2 TSI in 1.4 TSI nikar kupovat, s temi kilometri le 2.0 TSI ali pa 2.0 TDI. Ne resno, ta TDI motor je vzdržljiv - imamo ga za službeno vozilo in se tolk menjajo vozniki na njem, da je še kurbam nerodno.
Naš TDI ima 10 let 2.0 140KM in DSG menjalnik in se še vedno vozi zelo dobro. Očitno mu različni slogi vožnje prav pašejo in glede na vse to si upam trditi, da zna še vsaj 100kkm narest brez nekih generalk. Velika kubatura je pač bolja in za tako velik avto mlinček pod pokrovom ne pride v poštev pa ne glede kak turbo ima gor obešen. V neki fazi ravno te obremenitve majhnih motorjev zmanjšajo življensko dobo in menjava motorja je tu.
Pa tut 1.6 tdi so super, jih mamo na sihtu cel kup. Za 2.0 pa tut lahk potrdim (mam sluzbenga caddya s takim motorjem). S prejsnjimi Berlingoti so ble pa same tezave 🤦♂️
€ 30,22 19%OFF | Diecast 1:64 Scale SPEED GT MAZDA ATENZA Model Alloy Cars Simulation Toy Car Adult Collection Gift Static Display Boys https://a.aliexpress.com/_mMHmGNO
Pri teh kilometrih bo šla verjetno kmalu sklopka, pa zavorni diski... Lahko bo kmalu en kup stroškov.
ni nujno, odvisno kakšen je bil prej lastnik, moja Alfa je pri 385kkm šla od mene tipi topi, razen pač karoserijsko se je tam pa tam že pojavla kakšna rja
To ni dobro za samo Mazdo. Mazda nima renomeja premijske znamke in samo zato, ker bo prodajala avte za 80 jurjev je ne bo pozicioniralo tja. To so namreč poskušali že mnogi in v veliki večini ni nikoli uspelo, tako, da nekega močnega upanja da Mazdi bo, je račun brez krčmarja.
Recimo tudi mnogo močnejše znamke so to poskušale, kot recimo VW, ki je dal ven premijskega Phateona al pa Touarega, ki sta sicer bila bisera tehnike. Ampak, če za ta denar folk lahko dobi Audija A8 al pa Q7 pač ne bo kupil VW-ja pa čeprav je vreden tega denarja.
Tudi ostali recimo so poskušali kot recimo Renault z Vel Satisom, Avantimom, oziroma celo Safranom in Talismanom pa četudi cenovno niso dosegali premijskih znamk so bili vedno le Renaulti. Tudi Peugeot 607 ni upravičil svojega namena in takih je še kar nekaj. Enostavno v Evropi lahko to poskušaš le s spremembo znamke za luksuzna vozila, kot so to naredili z Lexusom, ampak Toyota si to še lahko privošči, ker je ogromen izdelovalec avtomobilov. Medtem ko Acura, Infinity, al pa recimo Genesis uspejo recimo le v ZDA, ker nemška sveta trojica ni zasidrana kot v Evropi... ravno tako v Aziji to uspeva zaradi istega vzroka.
Kje se torej vidi v tej zgodbi Mazda men osebno ni več čist nič jasno. Bolj mi je pa jasno, da ali v nekem SUV povprečju al pa siljenjem v višji razred ne bodo uspeli. Namesto tega bi morali za konkurenčpno ceno raje izdelovati in prodajati kvalitetne, zanesljive izdelke, katerim s pomočjo dobrih materialov lahko vsaj pričaraš občutek luksuza. Kupci Mazde pač nismo bogataši kot prvo in kot drugo Mazda ne pomeni simbola bahanja, da bi opravičila visoko ceno.
Mislim, da ma zdej tut Peugeot neke podobne cilje prlezt na mal visji rang
Jaz tudi grem raje z avtom kjer se le da. Za letos imamo planirano Francijo (Provansa) in bomo šli seveda z avtom. Ni lepšega, ko si svoboden in se lahko zapelješ kadar koli - kamorkoli. Seveda bomo šli brez kovčka na strehi. 🤗
Lepa 💪
Js sm mel lani Milano -> Nica (v sklopu tega Monako) -> uzput se ogled mesteca Cinque terre -> Firence -> Pisa. Za letos se nimam cist splanirano, zna pa bit spet kaka Francija v igri 🙂
Zato me je zanimalo, zakaj se folku tako mudi na dopust, smučanje... Meni se res nikoli ne mudi, raje vozim kak kilometer počasneje in uživam v vožnji, kot si napisal. Brez stresa, brez hitenja, ni živčnosti. Ponavadi kakega modela, ki besno žge po avtocesti dohitiš, ko stoji na cestninski postaji in čaka v koloni par avtov pred teboj, da plača cestnino. Da ne govorimo o porabi, ki se zelo poveča z vsakih 10 km hitrejšo vožnjo. Prav je, da se vsaj, ko gremo na dopust sprostimo in pustimo naglico in stres za seboj vsaj za tisti teden, ko smo na dopustu.
Js na dopustu prav uzivam v voznji in rajsi obiscem vec razlicnih mest, zato grem rajsi z avtom (pa ceprav pride malo drazje vse skupi) kot pa da koristim javni prevoz pa se mi nikamor ne mudi tudi brez truge 🙂
Razwn, ce bi slo za kako vecje mesto kjer rabis cel teden, da lahk dejansko vse vidis, tisto pa pa koristu letalo, pa njihov javni prevoz 🙂
Ampak 12 let stara plastična Honda z več kot 100.000km za 7 jurjev ali nova Dacia za 5 jurjev zraven... ne vem, osebno ne bi niti malo razmišljal. Hondo vzamem le, če spustijo ceno na 4500 do mogoče 5000 EUR in da sta dva jurja v rezervi za morebitna popravila.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Skor tolk so mene lani novembra prsle naluknjane Zimmermann 🙂
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani