Evola, pravkar sem se vrnil s probne vožnje. Vtisi? Hm, hm... 🤔
Notranjost je zelo na nivoju, prav premium. Materiali tudi, vse mehko na otip. Komande za klimo so ročne, super, sedi se zelo udobno in pogled iz avta je res super. Tega bo še hitro navadil.Bremze so bolj tako-tako, precej moraš pritisniti, da res primejo.
Ročni menjalnik? Ta pa je poezija. Veliko bolj natančen in direkten kot v moji mazdi 6. Hodi so neverjetno kratki, kot pri kakem športnem avtu. Vožnja pri 130/uro je res tiha in brez najmanjšega piša okoli vozila. Koles se ne sliši. 👍
Na zadnjih sedežih sedim s svojimi 184 cm bolj kot ne v redu, precej manj je plača kot v 6-ki.😬
Sedaj pa motor. 😬 Verjetno je jasno, da sem od začetka tiščal gas do podna, da se je avto premaknil. 😊 Je fajn občutek, ko gre v drugi do nekje 105/110.😊 Ni pa šusa v hrbet, vse se dogaja bolj počasi. 🤔
Ko dosežeš 130/uro avto gre. A v šesti avto ne skoči, ko hočeš koga prehiteti
Tako, da sem šaltal v peto in gas. Kako bom živel brez navora?? 😬🙄
Moram malo prespat vse skupaj in dobro razmisliti. Žena ga je tudi vozila in je navdušena nad vožnjo. In nad motorjem. A je vse ostalo nekako "v zraku". 🤔
Sej veš kaj praujo: happy wife, happy life.
men se bencinar ne zdi počasen. je pa res da sem prešaltal iz Toyote Corolle 2003, 1.6 vvt-i, k ima samo 150 Nm, ima Mazdo k ma 210 Nm navora
Pravi Yugo majstori, že v tej brošuri so zajebali podatek, v mislih imam skrajno desno; 60kmh, 5,2 litra na 100 km, da DOMNEVNO z litrom goriva potem narediš 14,2 km. Matematika CVEK!
Pionirji so bili, ko so bili mladi in so nosili rdeče rutice okoli vratu. Jasnovidci so bili pa ravno toliko, kot razno razni jasnovidci in jasnovidke, in napovedovalci prihodnosti, ki prodajajo pri nas meglo.
Sem še glih ulovil čase ko sem dobu v 8. razredu rdečo rutko :). kar se pa onih tiče jih pa tko 99% prodaja meglo, oz vrjameš kar ti najbolj odgovarja.
TBA, kako si pa ti predstavljaš da se boš vozikal z 20 litri v dananšnjih vozovih katera imajo 100 litrske tanke?
nimamo vsi makine ki imajo 100l tank. vozilo se bo dokler bo, nikjer ne piše da morš vedno polnega tankat, čeprav sam tankam ko pade na 1/4 in pol do vrha napolnim.
Malo starejši se še spomnimo, da je bilo v 80-ih še večje pomanjkanje goriv. Vozili smo par-ne par.(tablice na avtih) Pa tudi boni za gorivo so bili takrat, tako, da to sedaj ni nič v primerjavi s tistimi leti. Tako, da "Čudežna polja" niso bili nikakršni jasnovidci ampak so le opevali takratno trenutno stanje. 😉
ko kej tazga uvedejo bo šele pestro. Sam sem premlad da bi takrt fural avto amak se spomnim zgodb starga ata kaka štala je bila.
Sm kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou reuč usega tega. A mi lohko kdo razloži taku, po kmečko...
Cel dan poslušam, da je zmanjkalo nafte, da je celo precej črpalk enostavno zaprtih. V Ajdovščini je omejitev, koliko se lahko toči v en avto, v Šempasu ni nafte, Na Ajševci sta obe kar zaprti, V Tolminu je omejitev 50 litrov na avto, v Mostu na Soči je zaprta,... Baje, da jih logistika matra in ne morejo dostaviti dovolj goriva po črpalkah, ker je čez vikend tranzit vse pobral.
Ne zastopm, res ne. Na avtocesti, kjer cena ni regulirana, je pa goriva dovolj in lahko toči kdor hoče in kolikor hoče brez kakršnihkoli omejitev. Pa ravno po avtocesti gre ves tranzit, sploh tovorni. in ko se en tovornjak loti tankat, natoči za vsaj 15 osebnih avtomobilov... In tam je dovolj goriva, čim pa človek zavije z avtoceste dol, je pa pomanjkanje in težave z logistiko. Ne zastopm, res ne.
Nemci/avstrijci so se vračali iz dopustov ker je blo konc praznikov. Drgač pa so spet s sodi in cisternami hodil vsi tankat zaradi podražitev in vsak pameten prej tanka preden gre na AC al gre pa dol pa na lokalno in pol nazaj gor :). Sicer zna bit pa tud mal umetno vse narjen. Ker bi raje po višji ceni prodajal. Naslednji ukrep znajo bit lihi in sodi ali pa boni
Se pa spomniš ti ko so licenčno izdelovali oziroma kopirali VW/Opel in ostala vozila za tiste ki so želeli nekaj več?
Je pokojni znanec imel IDA Opel Senator katerega je nabavil za pol cene kot je nemški original, samo da ni imel nič opreme, ampak imel je pa Opla in peljal se je gosposko za 45.000 DEM!
Da o Golf I in II ne govoriva kako je narod kampiral pred avtosaloni in se prerival v vrsti.
Potem pa leta 1989 pride s pomočjo Slovenijales-a Hyundai in Pony ima električna stekla in klimo za 20.000 DEM.
Mazdo 626 je sosed šel leta 1992 iskati v Graz ker je moral počakati eno leto ko se je menjal model ter ga je dobil za 5000 mark ceneje in to samo z prevoženimi 5000km ker jim je služil kot testni model z to razliko da pri nas še ni bilo testnih voženj katere poznamo od leta 2004.
Učas ni blo važno kake barve je bil avto, ali ti je manjkal kak brisalec (zastava) samo da si dobil fičeka, 101ko,... ker se barva še posušila ni ko so ga prodali.
Folk žal še vedno ne razume da trg temelji na sistemu ponudba : povpraševanje in da samo kreljoti nerazumejo njegovega delovanja in ostalega kar sodi zraven.
Priporočam da se gibate v pravih krogih in ne delujete po sistemu Walt-a Disney-a in podobnih otročarij.
Vse te kvazi verzije od VW Lupo 3L in novodobnih EV verzij so samo metanje denarja skozi okno, kdaj boste to dojeli?
Kaj boste sedaj na 125ccm prdule presedli?
Sej podobno se je zgodilo cca 2 leti nazaj z grafičnimi karticami. Npr. Rtx 3080 maloprpdajna cena je bila okrog 800$ (brez davka). Pri nas cca 1080€ z davkom (tok je mene prisla). Dober mesec kasneje mogoce 2 so šle cene nenormalno gor. Cena se je pri nas gibala med 1700 in 2000€ za enako kartico. Pa to v trgovini ne pri preprodajalcih. Razlog je bil pomanjkanje polprevodnikov. In ker je bilo povprasecanje oz demmand veliko večji od zaloge oz kot dobave, so si lahko privoščili dvig cene.
Velike razlike pa tudi ni. A pomagaš nekomu (ki je nekaj vzredil) ali pa pomagaš vsem državljanom...
In večina ljudi raje vidi, da je čim cenejše kot pa da je lokalnega izvora...
Pri nafti pa se gre zgolj za Pje. In to velike Pje. Debele in mastne Pje: preprodajo, prihodek, provizijo, prispevke, procente, ... ... ... Če se vsakega malo zmanjša, bi bila nafta po 1 evro... Sicer nimam podatkov za ta trenutek, imam pa podatke za leto 2021:
cena dizelskega goriva: 0,589€
taksa CO2: 0,047€
prispevek za energetsko učinkovitost: 0,008€
prispevek za zagotavljanje podpor proizvodnji električne energije v soproizvodnji z visokim izkoristkom in iz obnovljivih virov energije: 0,010€
trošarina: 0,388€
DDV: 0,229€
končna maloprodajna cena: 1,271€
Dobro, ceno goriva in DDV, ja, razumem, je treba plačat. Kam gre pa preostali denar? Pa ne neke imaginarne pravljice ampak konkretne odgovore, prosim.
Potem pa pridejo k meni na dvorišče ljudje in me najprej vprašajo, koliko dam popusta in šele nato, kakšna je sploh cena...
Slabs k na tržnic.... rečeš mam akcijo plačaš 3 dobiš 2. 😉
pred 1 uro je SpEkTr napisal:
Ja v večini so pomoje tisti ja, ki kupujejo najcenejše, je pa tudi precej takih , ki bi kupili lokalno, ma ne za vsako ceno seveda.
Jaz zase vem, da rajši kupim lokalno, samo ne da je 2x več denarja, tako je. Glede na to, kam gre vse skupaj, bo pa vedno več ljudi gledalo zgolj samo na ceno
Js tud raj lokalno kupujem. Če pa v lokalni štrcuni ni al pa ne more dobit pa prek spleta (kar se tiče kake kolesarske opreme)
Država itak nič ne da, ampak samo prerazporeja davkoplačevalski denar in državni kapitalski denar. Če res sledi sedanji ceni 1.56 v prihodnosti doplačilo preko davkov, imam rajši takoj nekoliko višjo končno ceno. Mi je všeč cenovna logika, po kateri bodo vsi na + (država, prodajalci), če bo cena res vsaj za malenkost nižja od sosedov in se bo v proračun tudi od tranzita nateklo kar nekaj denarja. Po tej logiki se tudi sicer trudim tankati v SLO - pri enem tanku tako cca 50 € ostane v SLO, tudi za šolstvo, zdravstvo, vrtce, socialo, ...
Res je. Bi mel raje da bi se mal več denarja stekalo za popravilo cest ki niso v kaki prestolnici.
Tankat bo treba pa tko al tko če se boš hotu vozt. Zna bit pa porast kraje registerskih tablic
V avtu? V katerem avtu? Če misliš tistega kesonarja na zadnji sliki, je bila v njem standardna evro-paleta. na njen je v vsaki vrsti 8 vreč cementa. Vsaka vreča ima 25 kg. Na prikolici je bila pa "polovična porcija".
No, pickupu sorry🙂. Lepa. Sm mislu da si mel po 5 vreč v vrsti pa eu paleto sem račumu da ma 25kg. Kok pa ma nosilnost?
Eeee, zdaj mi je vžgalo! Ja, električni avti imajo črno cev v Velenju, ne na zadnjem delu avta.
Ampak jaz govorim o bencinarjih in dizlih. Dobro, lahko pa dodamo tudi električne. Kaj ima zdaj črna cev z toplogrednimi plini in škodljivim segrevanjem ozračja, ki bo pripeljalo do tega, da se bodo naši otroci živi skuhali, če se ne bodo prej utopili, ker se bo ves svetovni led stopil in se bo gladina morja dvignila?
Ja, vem, sem kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč usega tega...
lahk ma še kjer tako diplomo pa mu nič ne pomaga če nima zdrave kmečke pameti :).
če sm pa prou med vrsticam prebrau misle na termo elektrarne. Drgač pa obstajajo dost večji onesnaževalci kot pa avti na fosilna goriva, kar se tiče toplogrednih plinov.
lahko bi reku da vsak sam poseb onesnažuje s toplogrednimi plini ko celice pretvarjajo hrano v energijo in izločajo CO2. po domače vsakič ko izdihneš ampak o tem noče noben govorit 🤫.
Ja. ROLU ima parkirišče na soncu in preden sem vse zvezal in ustrezno označil je bil prekurjen kot pečica. Zato sem odpeljal nazaj v službo pred pisarno, ki je v kleti, da se je avto malo shladil, jaz pa popil par kozarcev vode. No, danes pa naprej:
pošteno. kok si mel v avtu? 650kg al je blo 2x 650?
Zdaj je v Portorožu srečanje lastnikov Harley-Davidsonov, pa so izkoristili priliko za zaslužek, ko se po Sloveniji prevaža 30.000 bogatih in petičnih motoristov.
Bojim se samo, da bodo po tem srečanju pozabili spustit ceno...
Sej tko je z vsemi ukrepi. bomo začasno dvignal DDV zaradi krize. kot kaže je kriza že več kot 15 let.
hehe ne razumem a gre za šalo ali je res kaka procedura 😀 Je pa bil opravljen prvi test že, ko sem se moral s Kureščka po menjavi spustit v dolino... no še vedno sem tukaj 😅
Če imaš elektronsko ročno je res ena procedura predno menjaš ploščice. Sem par dni nazaj bral k me je isto zanimal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej veš kaj praujo: happy wife, happy life.
men se bencinar ne zdi počasen. je pa res da sem prešaltal iz Toyote Corolle 2003, 1.6 vvt-i, k ima samo 150 Nm, ima Mazdo k ma 210 Nm navora
Povezava za deljenje
Deli na druge strani