Ampak vse to kar si napisal enako dobro naredi 5-vratna limuzina, kot je recimo Škoda Octavia ali Superb, VW Arteon, KIA Stinger, 5-vratni Mondeo itd itd. Vsem, kjer se zadnja prtljažna vrata odprejo na široko so praktično enako uporabni kot karavani.
Žal, to v praksi ne drži. Mazda 6 mk1 je bila sposobna poleg otroka v stolčku na zadnjem sedežu v kabini peljati še 2mtb bicikla, kolesarsko prikolico in zložljivo posteljico. Avti ki jih naštevaš, tega niso sposobni. Ampak šestica prve generacije je bila še karavan, sedaj pri mazdi hatchbacke napačno imenujejo karavani.
Pa kje ste sedaj lastniki tazadnjih šestic? Zanima me a imajo luknje ali nimajo lukenj?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V prvi generaciji na začetku sta bila v Slo. samo dva nivoja opreme CE in TE in noben ni imel odprtine za smuči. Sprašujem ker ne vidim dobro na slikah ker prtljažnik v mazdinem katalogu raje ne pokažejo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
UG performance gen1 sem kupil ravno zaradi lastnosti na snegu. OK lažem se, nisem jih kupil. Po moji izbiri so mi jih podarili ob nakupu vozila za borih 36 jurjev, tako da so bile res zastonj. Pa ne da se podarjenemu konju ne gleda na zobe, ampak meni se zdijo na snegu res zelo solidne.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pa a poznaš kakšno mazdo ki se ji sploh še da v prtljažnik kaj dat. Japonci so se odložili da prenehajo z izdelovanjem uporabnih avtov, kateri so to bili najbolje ve Slivka.
Poslovna poteza povsem nekoristna ljudem ki avta nimajo samo za gledat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A zdaj je treba pa še vzdrževat? Zakaj? Pa saj smo kupili nov avto, ane.
Pri škodi sem spraševal od kod jim ideja da so interval menjave olja z 15 Kkm zvišali na 30Kkm. Odgovor je bil, da je taka zahteva konkurenčnosti, ker so imeli že dolga leta vsi ostali na 30Kkm, in da so jih kupci spraševali, kaj je narobe z njihovimi motorji da je treba olje menjat na 15Kkm. Domnevam da bo naslednja sprememba interval na 60Kkm.
Pomenljivo je to, da so pri prehodu na 30Kkm servisni interval, skrajšali garancijo iz 6let na 4leta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Glede rje pri avtih se lahko pogovarjamo le, če so bili kupljeni novi in smo jih sami vozili. Vse ostalo je pa na nivoju babe vračarice, ker ne vemo kaj je predhodni lastnik počel z avtom. Nestrokovna popravila, učenje plavanja, popolnoma zanemarjeno vzdrževanje in čiščenje.
Tročno tako. Pri naši bajti v zadnjih več kot treh desetletjih še ni bilo kupljenega rabljenega avta, zato lahko iz prve roke povem kaj rjavi in kaj ne.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Prav šestica prve generacije je ena zadnjih, Aleks, ki bi jih lahko dal kot primer nepokvarljivega avta, razen če sta naslednji generaciji totalen šrot. 6 motorčkov na lučeh in in 2 na šipah je bil rezultat, ker k sreči ni imela zlaganja ogledal.
Da nekatere znamke ne dajejo možnosti v nastavitvenem meniju enostavno odkljukat nekaterih osnovnih funkcij, kot je naprimer zlaganje ogledal, kaže, jim je ciljna publika polpismeni vozniki.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Za mene je to velika lopivščina, ker spet plača tisti z manj kw polnjenja več od onih z več kw, ni nobene logike. Država vspodbuja nakup el.avtomobilov,ne poskrbi pa za ureditev sistema.
Seveda je logika. Z avtom ki ni sposoben zadosti hitrega polnjenja, zaseda polnilnico nekomu, katerega avto pa je mogoče sposoben pozaugat ustrezno koločino energije.
Kar se tiče infrastrukture je pa res da pri nas ne verjamem da bodo v doglednem času postavili zadostno količino polnilnic. (pa 2. blok JE Krško še rabimo)
So se pa švabi pred nekaj časa hvalili, da če pri njih vsi švabi presedlajo na elektriko, da oni so pa sposobni postaviti infrastrukturo ki bi omogočila vsem švabom da ob največji poletni špici vsi napolnijo avte da pridejo do morja. Detajl, kako bodo prišli pa nazaj so zamolčali.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Dobro je, da v istem času čimveč avtov uporabi neko polnilnico in ne da je nekdo parkiran tam pol dneva. Kar se tega tiče, je zaračunavanje časa "parkiranja" na polnilnici smiselno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Obstoječi električni avtomobili zelo različno izkoriščajo moč “hitrih” polnilnic DC, kar neposredno vpliva na izgubljeni čas in tudi višji strošek polnjenja lastnikov vozil. Podatki o dejanski moči polnjenja kupcem...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Temeljito in v skoraj 60 kategorijah smo primerjali deset kompaktnih križancev in športnih terencev. Na vrhu so bili škoda kamiq, peugeot 2008 in volkswagen t-cross. Po vozniški dinamiki in asistenčnih...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Na lastni koži preizkusil kako mazde držijo ceno - kot kakšni množično proizvajani renoldi (pa nisem rabil na hitro prodat in tudi 2 jurja od starega avta pri 37 za novega ne igra neke vloge). Je pa res da sem takrat postal izjemno religijozen - preden sem pod mazdo podstavil dvigalko za menjavo gum, sem zmolil 5očenašev in 3zdravamarije, da ni šla pregloboko v pleh.
Kje da je tema o SUV-ih. Kamor plove tale avtomobilizem, samo še malo pa avtomobilističnih forumov ne bo več - bodo samo še SUV forumi
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Saj je napisal , da bo šla kia prej od hiše. 5let stara kia z recimo 1000t km proti mazdi z enakimi številkami je tisto kar je Alex (če se ne motim( hotel izpostaviti.
Da ti pomagam brati.Delček debate se je nanašal na hipotetičnih 250 Kkm in na ta del je Aleks reagiral
katera bo imela višjo ceno. Zagotovo nobena visoko. Ugibam, Slovenci trenutno raje kupujejo Kije kot pa Mazde, ampak takrat bo vse drugače.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Žal, to v praksi ne drži. Mazda 6 mk1 je bila sposobna poleg otroka v stolčku na zadnjem sedežu v kabini peljati še 2mtb bicikla, kolesarsko prikolico in zložljivo posteljico. Avti ki jih naštevaš, tega niso sposobni. Ampak šestica prve generacije je bila še karavan, sedaj pri mazdi hatchbacke napačno imenujejo karavani.
Pa kje ste sedaj lastniki tazadnjih šestic? Zanima me a imajo luknje ali nimajo lukenj?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani