Ponavadi je dovolj da je novo sveže odprto. Jaz sem kupil kako znano znamko. Če pa hočeš kaj bolj športnega pa se je enkrat pisalo o tem verjetno pa @Alessve kaj bi bilo ok.
No sedaj ko smo pa obdelali obliko ( ko kaže število komentarjev je to tak najpomembnejše), pa se dajmo še o tehniki pogovorite.
Zadnja prema bi naj imela neko rešitev ki namesto da ima aktivne amortizerje, zavira notranje kolo in s tem prisili avto, da malo počepne na tisti strani. To bi naj omogočalo lepšo vožnjo skozi ovinke.
Potem je tukaj še nov 8 stopenjski menjalnik, z neko čudno sklopko.
Vgradil sem nove visokotonce ESX horizon na zadnji polički, namesto obstoječih bose tweedlerjev. Kako so tej originalni bose nekvalitetni, mutno zveneči zvočniki. Sedaj se je s temi novimi tweeterji zvok "odprl" in je čisto druga pesem. V vsa vrata sem tudi zalepil zvočno izolacijo, 3 mm debeline. (Izolacija CTK Standard Pro 3 mm). Tudi to je svoje prispevalo k znatno boljšemu zvoku v avtu. Sedaj imam od originalnega bose ozvočenja v avto le še sprednja zvočnika v vratih.
Alex pa ni šlo, da bi jih vgradil nevidno.
Daj potem zberi podatke kateri zvočniki pašejo noter in imajo boljši efekt
Kar je dobro za motoristične usnjene kombinezone je odlično tudi za usnje sedežev v avtu. Sam imam neko kremo na osnovi čebeljega voska(eko-bio supa dupa ),pa še diši za popizdit dobro. To sem kupil 1x nimam pojma kje, extra za nego kombinezona iz kengurujevaga usnja(v življenju ne navlečem več nase govedine!).
Ima pa 5vrat? v opisu je najbrz napaka, pise 4... A so kaki problemi z rocno? Pri prejsnji generaciji sem vsako leto nekaj menjal, da je sla cez tehnicnega:) Se vozi bolj po mestu ali kombinirano? Koliko so pa drazje gume od oka? Ce bo kdo kaj podbnega prodajal se priporocam
Ta v oglasu je 5 vratna, ker ima krajšo rit in brisalec na šipi.
Na moji ni težav ročno ker so bile pri prejšnjem lastniku menjane obe zadnje čeljusti in diski ter ploščice
Gume še nisem gledal oz primerjal a pomoje ni velike razlike.
Vožnja je AC in malo regionalne 3 km vse skupaj cca 15 km v eno stran.
Jaz sem na svoji CX-5 in diesel motorju z AT menjalnikom zadovoljen, dela lepo prefinjeno. na dobrih 60.000 so mi zamenjali olje in filter na mojo željo in ne po njihovih standardih.
Žena ima sedaj malo manj kot eno leto tako mazdo samo da je 2,0 bencinar. Bila pa je zamenjava za 6tko 2005 diesel. Ta generacija več nima težav z rjo, zadnje zavorne klešče so skoraj enake kakor pri starem motorju, sam motor 1,8 je pa tudi isti kakor si ga imel (lahko se pojavijo težave z prekomernim pitjem olja) a če nisi imel težav z oljem prej jih tudi sedaj ne boš imel. Poraba ja pa taka:
drugače pa meni super avto po moje na nivoju one toyote. Deli pa original dragi a če se malo znajdeš ni problema ker je teh avtov vseeno dosti.
Brezplačno VIN iskanje, na podlagi odprtih podatkov iz portala OPSI. Poročilo o zgodovini vozila - kilometrina, ali je bilo vozilo uvoženo, tehnični podatki.
Danes sem moral v Ljubljano. In sem med vožnjo po avtocesti prišel na idejo, ki jo bom predlagal DARSu. Namreč, da priključek na avtocesto ne bi delali z desne strani, ampak bi naredili nadvoz in priključek na avtocesto z leve strani direktno na prehitevalni pas. Da se (večina) tistih, ki se vključujejo na avtocesto, ne bi toliko trudili, da se s hitrostjo 40 - 60 km/h izognejo pospeševalnemu pasu, pa prevozijo vozni pas, preden pridejo do prehitevalnega pasu... In nekaj podobnega bi naredili tudi pred predorom Golovec, kjer se z desne priključi avtocesta iz Grosuplja...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Imel tast Kyrona 2,0 d 4wd in v 6 letih brez večjih napak. Precej manj težav kakor prej z ML 430 z plinom.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani