Dokler ne bodo avti tipa Tesla dosegljivi navadnim smrtnikom in dokler ne bo ve? polnilnih postaj, niti ne tazmi?ljam o nakupu elektri?nega avtomobila.
Me pa vseeno matra firbec kako se ta zadeva pelje Se da kje sposoditii Zoeja (ali kaj podobnega) za testno vo?njo?
No ja avto Tipa Tesla S je v rangu BMWja 5 (recimo?) in tudi ta ni dosegljiv ?isto vsakemu. Zoe je pa ?e zelo blizu temu. Renault ima druga?e tudi elektri?ne Kangooje ampak ne vem kako se prodajajo. Videl sem jih pa ?e.
Je pa vsak, ki je vozil elektri?ni avto rekel, da ful lepo vle?ejo (navor). Pa? do neke hitrosti se lepo zmakne, sploh ob tem, da je ?ista ti?ina je verjetno ?e bolj "nenaraven" ob?utek.
No samo tole je pa dejansko problem. Namre? dostikrat sem videl v megli ali celo delnem mraku ljudi z dnevnimi lu?mi, zadaj so pa popolnoma neopazni. Naprimer na Lj obvoznici ali nasploh v naseljih, ki je lepo osvetljena pomoje nekateri niti ne dojamejo, da bi mogli pri?gati lu?i, saj vidijo (zaradi javne razsvetljave).
Me zanima, ?e se bo kak birokrat v EU spomnil na to, bodo spet vse spreminjali...
Ve? kaj, nisem bral vsega ampak sode? po dolgem postu je tale tvoja Mazda en velik minus. Predlagam, da proda? ker toliko napak kot ima te avto res ni vreden. Oziroma ?e bolje, podari? ker avto s toliko minusi ?e zastonj ne bo skoraj nih?e ?elel.
Oprosti ampak eni pa znate komplicirati. To ali pa si res humorist.
Meni je ?e sam izraz sme?en. Taki pomoje mislijo, da glavni in?enir pri ene izmed ekip pri F1 sestavil njegov menjalnik, gre pa le za to, da imajo ro?ke ob volanu.
Kolikor vem je z olji tako, da razlike so ponavadi v dodatkih (poleg viskoznosti, same zasnove itd..). To mi je neko? nekdo razlagal, da je le par proizvajalcev olj, te znamke so potem pa razli?ni additivi, dodatki. In seveda odvisno od znamke so v?asih tudi cene napihnjene.
Naprej. Nekako si ne predstavljam, da bi po eni menjavi olja ?lo vse v fran?e, vkolikor je vsaj viskoznost prava. Na dolgi rok se pa te?ko kaj doka?e, ?e je bilo prej naprimer dve leti slab?e olje. Ve?ji problem je, ?e je ?lo za popolnoma isto olje za vse viskoznosti. Potem ima? notri eno olje, dolije? napa?nega, ti ga pije, ali se ne vme?a. Tu bi pa znali nastajati problemi, pa ?e dojeli ne bi zakaj pomoje.
Sem pa ?e sli?al, da obstajajo ponaredki olj. Samo to pomoje res ne more? ?isto ni?, ?e so vse nalepke prave itd.. Ni pa presenetljivo, saj se danes ?e vse ponareja, obleke, alkohol, naprave...
Ne odneha? kaj? Pa bi bilo bolje ker pazi zdaj to: A si opazil, da ima Navara v linku 2,5 dizla, YD25DDTi, ti pa daje? link za 3.0 V6 dizla?? Ker ?E bo? pozorno pogledal, bo? to celo opazil. 3.0 je pa v novej?ih. Pa ?e to ni nujno, da je tako slabo ker je narejen v sodelovanju in ve?inoma v Nissanih. A nisi imel ti francoskega dizla v Mazdi 3? Pa si kar pre?ivel.
Morate prebrati ?e quote. Deeyan je izjavil da je ma?ina v Navari od Renaulta ampak sme?no, da te ma?ine potem ni v nobenemu Renaultu in ima celo Nissanove oznake. Na kratko: Nissanova ma?ina je, da ne bo komu kaj pregorelo
Glede na prebrano (turbo motor?ek z ve? navora) zna biti ?e bolj?a igra?ka. Ampak ker bo verjetno Fiatova igra?ka kot 500, bo verjetno dra?ja kot Miata? No ali pa glede na to, da bo nastajala verjetno kje blizu, celo ne? Bomo videli.
so zamenjali tudi injektorje, ?rpalko in elektroniko?
Mazdaspeed Protege (323F BJ 2.0 turbo). Kolikor vidim dejansko niso menjali ni?, celo ?e sem prav razbral so gor obesili T25 turbino, ki je ponavadi pri 1.8 motorjih, za 2.0 so bolj primerne T28. Skratka res so poenostavili. Ima pa baje dobro podvozje in bojda celo ?pero, to pa ni tako slabo.
Googlam. Dobesedno so gor obesili eno maj?keno turbino z zeloo malo boosta (5 psi = 0,3-0,4 bar) kar je sme?no malo. Se mi je zdelo malo ?udno, da imajo le 217 Nm, kar je dobesedno isto kot nekateri malo bolj naviti 2.0 naturalci (RS konkretno, verjetno tudi kak Type R).
?mego, ker se nisem nikoli poglabljal. Tale Mazdaspeed ima isti motor, kot na?a GT le z dodano turbino (torej ima ful rezerve "na?" motor) al je kaj drugega?
:aaaaa: pred leti se je ena prodajala, nevem pa ?e gre za isto.
U glavnem, bi blo za met, ampak japonsko verzijo "Mazdaspeed"
Za trenutek sem ?e cviknil, kako, da je nisem opazil, ko sem pred tednom nabavljal avto. ?eprav glede na konje pri 323 sem verjetno s trenutnim avtom tam-tam.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prve generacije dizlov so bile bojda kar problemati?ne.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani