Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

 

OK, to pomeni, da ga je fino zamenjat med 120-180.000 km. 🙂 😄

 

Tale možakar ga je zamenjal pri 270.000 km in to brez kanala. :)

 

 

Realno tam okoli 100000 do 120000. 

Če bi jaz imel novo g194 avtomatik bi pa na 60000km ampak pri meni je saj ves....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Jaz sem menjal na približno 74.000 prevoženih kilometrov. Uradno :) Se pravi prva polovička :)

in s tem si mu podaljšal življenjsko dobo, sebi pa prihranil kar nekaj €€ ob morebitnim težavam ob nemenjavi.

Jaz bom enkrat nardil tečaj za avtomatske menjalnike, samo za člane tukaj na forumu, da vidite zakaj je potrebno menjat olje pa kako to zgleda znotraj pred tem pa seveda teorija da boste sploh vedeli kaj gledate.

Upam da bo od takrat naprej mir s tem prepovedanim menjavanjem olja :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 5 minutami je TiEn napisal:

A ma sploh AT? Nisem nikjer zasledil...al je ročnega mogu popravljat.

Saj 2,5 bencinar je bila samo z avtomatskim kolko je meni znano

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano (urejeno)
pred 36 minutami je Janez007 napisal:

 

Ali pa podobno ... kolega ima Škodo Kodiaq 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje prvič menjati po 2 letih oziroma 30.000 km, drug kolega pa ima Seat Ateco 1.5 TSI 150 KM AT, kjer je potrebno motorno olje menjati na 1 leto oziroma 15.000 km, kar pride prej. 🙃

 

Ali morda Škoda že v tovarni nekaj časa prevrtava mašino, zlije ven olje in vlije novega? Pri Seatu pa tega ne delajo. Kot dijak sem delal v tovarni električnega ročnega orodja in tam so se sestavljeni vrtalniki in kotne brusilke pred pakiranjem kar nekaj časa prevrtavali. 

 

Če prav razumem, so avtomatski menjalniki mehansko tako kompleksni, da lahko že menjava olja povzroči več škode, kot koristi. Recimo neka usedlina, ki je nastala pri starem olju na nekem mestu ob ohišju je tam neškodljiva, menjava olja pa lahko to usedlino premakne na drugo mesto, recimo med zobnike, kjer povzroča škodo.   

Olje v avtomatskih menjalnikih se menja, ni debata nobena usedlina, noben harry poter notri in nic. Dajmo enkrat nehat s temi norijami. Olje se menja in konec. Vsak proizvajalec menjalnikov predpise menjavo. A olje s friteze tudi celo zivljenje uporabljate enako? 

Malo kmecke pameti, olje se iztroši in posledično se poveča obraba, zato SE OLJE MENJA. Ko se menja se da tocno doloceno olje not in pa menja se po proceduri zato jaz mazda servisu nebi nikoli dal menjat olja v avtomatskem menjalniku, ker niso solani ker po njihovo se nerabi, saj bo menjalnik garancijsko dobo ziher zdrzal. Ce pa menjas na spol in s kar nekim oljem in filtrom pa znajo bit tezave.

Vedno me dvigne to pametovanje da se olje ne menja v avtomatskem menjalniku, dajte malo razmisljat no madona.

V tem glupem članku ki ga lahko piše vsak ki ima 5min časa pa še menjalnika videl ni piše da se menjuje kot celotna komponenta ma ne me j.... nedolgo nazaj sem vam pokazal da nikoli ni v okvari celoten menjalnik NIKOLI. pokazal sem vam da je pri dsg pocil samo zeger ki drzi sklopke zato ni sklopka prijela saj je lamele porinilo iz lezisca. Pri aisinu od volvota sem vam pokazal da je odtrgalo samo pogon na crpalki  torej dva zoba, lastnica je menjala cel menjalnok,crpalkapa pride 200€, pri bmw zf ki ni imel vzvratne prestave je zribalo oring in ni tesnilo, posledicno je olje teklo iz bata, zakaj? Ker se olje ni menjavalo. Se kak primer????

Zdaj pa nehajte s temi nebulozami, olje se menja in nikoli ni cel menjalnik za obnovit. A ce ti gre semering na glavni gredi tudi motor menjas?

 

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Kot ste opazili se zadnje dni ogromno ukvarjam z mazdo, hja počitnice imam in pač... Vglavnem danes sem razkužil klimo in to RAZKUŽIL tako kot se razkuži. Zmeraj do zdaj sem odstranil kabinski filter zagnal klimo in ventilator pa šprical razkužilo v odprtino ampak to je držalo par dni pa spet enako, danes sem se pa zadevi posvetil (počitnice pa to :D ). Odstranil sem bočno sredinsko oblogo na sovoznikovi strani in poiskal drenažno cev, jo odklopil in vstavil tisto dolgo cev ki jo dobiš zraven razkužila pa našprical, ven je tekla svinarija brutalna, vglavnem zadevo poštimal tako kot mora bit, zdaj bo pa mir. Ob priliki bom še enkrat razdrl da slikam pa nalimam tu na forumu, če bo komu prav prišlo.

Že razmišljam kaj bom jutri na mazdi delal  :D :D 

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 12 minutami je Slivka napisal:

Prepričan sem bil v odločitev, da Mazdi 5 najdem zamenjavo še letos.

 

Se bojim, da bo letos tema 'Jamralnik' moja...

Škoda za takšno odločitev, kot si že sam opazil ni neke izbire v tem segimentu, želim ti da kar se da najdeš najboljšo menjavo čeprav bo težko 😕

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Zamenjali motorčke v levem in desnem ogledalu, baje so boljši imajo tudi pri nadomestnem delu oznako C torej so bili že dvakrat izboljšani. 

In pa kupil na mazdi tesnilo za kolektor in dusilno loputo, prosili so me da jim slikam stanje v sesalnih kanalih ko razdrem saj se niso na nobenem bencinarju delali tega. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Janez007 napisal:

A prav vidim 5 l Mazda Utra olja za 58 € ?zmeden? Verjetno dobiš še kakšen popust, kakšnih 30%?😃

 

Oktobra sem ga plačal 35 €, danes je 42,5 € pri https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-ultra-5w-30/.

 

Jaz ga jemljem na motornih oljih, cena za liter je 11,50€. 0w20 je pa 9,50€ za liter, zdaj pa nwm ce je napaka in je obratno ali to tak je. Najraje bi tak shell helix not vlil ampak se drzim nacela (sicer cudnega) na cem se je motor vtekel tisto skoz vlivam...

Popravljeno od scania
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pri moji mazdi bi rekli to je ziher nazaj prevrteno, napenjalec menjan, jermeni, svecke denso, stabilizator stangice vse menjane,pa avto komaj 100000km ziher prevrteno 🤣🤣🤣🤣

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

 

Ne vem kako je pri Mazdi, ampak možno bi bilo, da kakšen od enzorjev (recimo ABS bi bil primeren) beleži svojo statistiko obratov. Se pravi rabiš ustrezno oremo, da greš preverit ta podatek pa še to takrat, ko te kaj takega ras zanima.

 

Sem pa slišal, da se poslužujejo trikov tudi tako, da delajo 50.000km na leto kar ni niti tolk velik. Zamenjajo olje na cca 25.000km v lastni režiji nato pa pripeljejo avto na uradni servis pred tem pa zbijejo kilometre na 15.000. Serviserji naredijo servis na eno leto in atako ponavljajo trik recimo 5 let, ko gre avto v prodajo. Tak avto ima urejeno servisno, kjer lepo piše, da ima 75.000km, realno jih je pa 250.000km. Servisna zgleda OK, kupec ne ve ničesar, zanimivo da pa tudi servis ni ničesar opazil in posumil.

To pa je scenarij rentacarov, in pa avtov v dolgoročnem najemu sploh za podjetja, potem pa gredo v prodajo z magičnimi km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Dopolnil seznam stvari kaj vse moram nabavit. Termostat in vodno crpalko bom pa menjal ko bo zacela spuscat. Torej narocena zadnja runda oznacena z modro in oranzno. Po motorno olje pa samo skocim v mb. Aja pa sprintal vse uradne procedure za menjavo vsega tega na spisku. Ko vse skupaj sestejem bo vsega materiala za malo manj kot 800€.

IMG_20230130_144524.jpg

IMG_20230130_144601.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

 

To smo že razčlenjevali nedolgo nazaj pa še vedno eni ne verjamejo, da je navadno problm to kar praviš in seveda zbijanje prevoženih kilometrov. Avti so danes tako dobri in lepi in je težko na prvo žogo ugotovit al jih ma 150.000 al pa realnih 300.000.

@mazdaman če se ne motim si ti nedolgo nazaj obrnil 111111km a to na cx5 dizel? Koliko vem si kupil novo, si imel kakšne težave do sedaj?

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Scania, eno resno vprašanje. Vsi vidimo in vemo, da si daleč največji strokovnjak (tudi v praksi ne samo v teoriji kot Janez) za avtomatske menjalnike. Tako tudi za Mazdinega. Kako to, da si se odločil za ročnega na svoji mazdi in ne avtomatskega? 🤔

Želel sem G165 motor in z avtomatskim menjalnikom je nepremičnina, zato sem izbral ročnega. Če bi sedaj zbiral še enkrat bi definitivno vzel G194 in avtomatski menjalnik. Glede na trenutno izbiro pri mazdi pa bolj slabo kaže da bo naslednji avto mazda, žal. Ampak pustimo se presenetit, zdaj zamenjam pol avta :D :D :D  tako da bo kar nekaj časa mir, do takrat pa si bodo tudi upam da Japonci premislili in poslali nov 6 na našo staro celino :) 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 15 minutami je mazdaman napisal:

Zdaj med počitnicami tudi imamo krožek? 
Juš je bil žal v sredo v Strassburg in ga zato ni bilo, a boste DSG še kaj jemali narazen?

Med počitnicami nimamo, potem je pa praznik 8.2, tako da imamo 15.2 naprej. Takrat bomo narazen jemali aisina 8speed, sledi se mercedesov 5g in zf 6hp, na koncu se bomo razstavili mehatroniko od mercedesa in naredili vacum test. Ce zeli se lahko zmenima po poicitnicah en dan po pouku in bo probal sam dsg-ja razstavit jaz ga pa vodim kako in kaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 2 minutama je mazdaman napisal:

Ok a to pomeni, da je Meyle boljši od originala?

 

vem da sem na Premacy redno menjaval stangice, ki so crkovala kot po tekočem traku. Je pa res, da sem kupoval poceni nadomestke.

Glede na to kar sem videl in kaj so mi razlozili bi upal trdit da so.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 8 minutami je mazdaman napisal:

Scenia zakaj boš menjal te komponente, stabilizator stangice, pokrov hladilnika. Glede na stanje cest se stangice potrošni material, ampak jih ne bi zamenjal ko bodo dobile zračnost. 
pa še vprašanje za čep imaš z njim slabe izkušnje, jaz ga na mojih nikoli nisem menjal.

Čep rjavi na zgornji strani pod nalepko, stabilizator štangice pa preventivno vzel bom mayle so ojacane (po pogovoru z njihovim inzinirjem) imajo vecji premer krogle koncnika in bolj masivno so narejene.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.