Jaz sem dal za servis pri 40.000 km za 2.5 bencinarja 290 EUR.
Torej edino kjer verjetno prihranis je registracija in zavarovanje. Vsekakor pa je 2.5 uzitek voziti.
Ni res. 2.0 benz ima 105 kW, 2.5 pa 125. To je isti razred zavarovanja, ker gre od 100 do 130 kW.
Cestnina gre pa po kubikih. od 1.8 do 2.5 je isti razred okol 105?
torej je vse enako. 2.5 je cel ougodnej?i, ker vsaj ve?, zakaj pla?uje? razred od 100 do 130 kW najve?ja neumnost je 101 kW ali pa 103, kolikor je sedaj cel kup dizlov, npr 140 KM M6, 2.0 TDI itd....
Pasivne ta avto nima. Aktiva se ti izvaja, pa mogo?e ne ve?, da se ti izvaja. Tisto s trenutno porabo je tako tako. Jaz vidim po obratih v prostem teku, in po trenutni porabi. ?e bi skoz spremljal bi to najbr? opazil.
Tle se pridru?ujem, jaz zelo redko al pa skor nikol ne opazim regeneracije, kot npr. Boss, ki ima zgleda da vsako regeneracijo posebej evidentirano. S tem da imam ves ?as BC na trenutni porabi. Verjetno so kak?ne softwerske anomalije in enim ka?e to drugim pa ne, in to znotraj istih modelov. Je sicer ?e nekaj drugih pokazateljev, ?e med regeneracijo ugasne? avto, dosti bolj poka pod vozilom, ker je bolj vro?, poleg tega pa ?e zalaufa med stanjem na semaforju dobi prosti tek nekak?en prizvok.
Ampak ?erlok holms pa ne bom. Ne vem zakaj ni neke ledice nekje ki bi to?no povedala da pa? kurimo saje in da je priporo?ljivo stopit po gasu. Ampak to marketin?ko ne bi blo v redu ker bi pomenil komplikacije.
Hja lej, ti bom na kratko opisal moje izku?nje. Imam to?no tak?no to?no isti letnik. Kupil sem jo s 16.000 km. sedaj imam 75.000 km. Avto je v?e?en, nimam kaj re?i, ?e danes mi oblikovno ni nevem kolk zastarel (npr mondeo isti letnik je vidit oldtajmer, ampak to je stvar okusa).
Nekoliko me moti poraba, ki je dobrih 6, slabih 7 litrov. Vozim jo 100 km dnevno, ve?ina po AC. Avto je te?ak, zato na 5 litrov pa? ne bo? pri?el.
Doslej so mi v garanciji menjali Intercooler (menda napaka vseh mazd, po menjavi je mir). Problem so diski, ki ob ?e tako ne?nem zaviranju pri?nejo tresti. Dokler je avto v garanciji, ti jih brusijo ali menjajo, odvisno kako se zdila?, meni so jih 1x brusili, potem zamenjali, potem ?e 1x brusili. Obstaja prav tema, kjer fantje pi?ejo, katera kombinacija je nabolj?a mislim, da so Brembo diski in Ferodo plo??ice. Menjali so mi ?e nekaj malenkosti, ki sem jih pozabil, ani blo niti za 100? Rahlo opti?no moti zadnji odbija?, ki je kar hitro speskan od kamen?kov zadnjih gum. Posebej pri temnih barvah..
Servisi so tak?ni, kot bi vozil vsaj Mercedesa AMG. Servis na 40.000 me je stal 290?, servis na 60.000 pa 400?. Obakrat samo filtri in olje drugi? nekaj ve? filtrov. Veliki servis na uradnem servisu je med 1100 in 1300?, kolikor pi?ejo po forumu fantje.
?e ne dela? veliko km, ti bo morda probleme delal DPF. Razmisleka vreden je nakup bencinarke in predelava na plin, kar jaz osebno ob?alujem, da nisem naredil. Servisi so dale? dale? cenej?i. Dejstvo pa je, da je uvoz bencinarke predrag, hvala vlada, ker ima precej?en izpust CO2. Na slovenskem pa je bencinark zelo malo, pa ?e tiste niso karavan.
Vsekakor ti ?elim dober nakup.......
P.S. Avto na sliki v avtonetu ima pomojem KSENON lu?i.
Avtomobili so iz leta v leto te?ji (zarad v?ite varnosti in dodatne opreme). Lete?ih trugic z 800-900kg ni ve? in hvala bogu, da jih ni.
Se je pa? treba sprijaznit s tem in pa po?akat, da se bo za?ela era hybridov oziroma popolnih elektri?nih avtomobilov mogo?e opremljenih z range extenderjem (dodatni bencinski motor za filanje baterij).
Je pa tudi ?e ena druga resnica, ki predvsem velja za avtomobile z manj?o mo?jo, ki se na zahtevnih cestah z veliko vzponi in pospe?evanji ne izka?ejo najbolje glede porabe. Predvsem zato, ker so pospe?evanja do ?eljene hitrosti po?asnej?a in posledi?no dlje ?asa traja samo pospe?evanje in vi?ja poraba glede tega, kot pa pri mo?nej?ih avtomobilih (zaradi same te?e Mazde 6 in "samo" 120KM zna biti bolj po?re?en, kot ?e bi bil notri 140 ali pa ?e mo?nej?i motor)**.
Zato tudi velja nasvet, da se izogibaj po?asnih pospe?evanj ampak odlo?no pospe?i do ?eljene hitrosti in nato tam to hitrost vzdr?uj z enakomerno vo?njo. Predvidevaj situacijo in ?immanj zaviraj z zavorami in ve? z motorjem pa se bo tudi nekaj prihranilo.
**glede na to kar si opisal kako zgleda tvoja vo?nja morebiti ne bi bilo neumno poskusiti s kak?nim powerboxom al pa chiptunningom. Si upam trditi, da bi ti padla poraba za tam ccc 0,3 - 0,5 litra.
Thnx, Boss za obse?no razlago. sem jo v bistvu pri?akoval. Saj sem ?e ve?krat bral o te?i in to, v bistvu ?ist priznam, da je tea ogromen faktor, ?al. Tudi 120 KM morda res ni veliko, sem pa na?eloma precej proti ?ipanju, ?eprav moje mnenje nekoliko spreminjam (kolega je golfa V iz 90 ?ipal na 140, dela b.p. ?e 60.000 KM) Res pa je, da imajo tunerji VW gotovo bolj na?tudiran kot neko Mazdo. PA ?e 1,9 TDI je v osnovi z 90 KM ful zamorjen.
OK, dovolj monologov.
Bremzam res malo, predvidevam kar dosti, ?e pojamram, da imam zadnje diske skor zarjavele.... Edino Trojane. Je pa nekaj: na 5 l ne bomo pri?li, razen z Spektorvim 1.5 DCi jem morda.
?e se bo? vozu za romunskim ?leperjem bo? imel porabo okrog 3,5 litre - preverjeno, ko sem imel bulo na gumi pri stari ?estki in sem raje po?asi za ?leperjem (resda ni bil romunski ampak vseeno ) vozil do Bre?ic.
6,27
si vse povedal.
sicer pa prepucavanje o dveh deci ni moje podro?je. Avto pri 150 bo pa? nekaj po?rl. Moj problem je ?e trojanski klanec vsak dan, ki gotovo malo diga porabo. Ampak ?e mi je 115 KM stilo ?rl 5.5 bi jih lahk tud ta kanta japonska. na isti relaciji seveda.
jebe? navigacijo najbolj?a je una papirnata. dozdej ?e nisem vidu navigacije, ki neb mela neke svoje butaste logike, ?ez maribor na jesenice ipd... Ne glede na update, ne glede na vse.
Aha, to dr?i ampak kljub temu je povpre?na poraba na moji ?estki z DPF in 140KM za malenkost ni?ja (6,49l/100km : 6,52l/100km) kot na moji prej?nji ?estki brez DPF in 120KM. :ne vem:
moja povprecja so okol 55 do 65 km/h na celoten tank, voznja v LJ in zasavje, 100 km dnevno. Povprecna poraba po BC je redko pod 6,5, prej 6,8, s tem, da po AC ne grem nikoli cez 150 km/h, najveckrat pa 120 130 km/h. Pri 800 km moram ze proti pumpi gledat....
tko da DPF sucks, ajvar ima prav v vseh tockah, zal pa je prodaja dizla in nakup bencina spet nateg, ker bo bencinar zlat in drag, dizlar pa poden in ga bom moral na pol senkat. Tko de... bom za drugic vedel. Da ne govorim o rednih servisih, samo olje in filter 400?? ne me jebat.
lahk pa da vozt ne znam. 86km/h za romunskim sleperjem bi gotovo pomenilo porabo 5 litrov.
2.5 bencin je dobra izbira. Morda je smiselna predelava na plin. Na cosmosu imajo testnega karavana z isto opremo. ?e se zdila? ?e za ceno (ker jo ?e lep ?as prodajajo bi se gotovo dalo kaj), je morda bolj? izbira kot tvoja ogledana. Ne priporo?am pa 2.0 motorja ker je baje malo pre?voh in ?e v istem registracijskem razredu si, torej je 2.5 dosti bolj? izbira.
?e sem prav obve??en eni stop&go sistemi ne uporabljajo zaganja?a, ampak naj bi ostal motor v takem polo?aju, da samo ?pricne bencin in da iskro, da se za?ene.
Hmm glede na to, kako nas mojster ajvar u?i uporabljati ksenone, da bi zdr?ali ?imve?, se mi zdi funkcija start&stop totalna brca v temo oz voda na mlin vsem, ki izdelujejo komponente ob?utljive na nihanja el. napetosti. Po eni strani ni dobro ksenona stalno pri?igat in uga?at, zato se npr. jaz na kratke in dnevne fure fijakam z meglenkami, kje so ?e ostale komponente, npr zaganja? (dvomim, da je kaj izbolj?an oz zmogljivej?i), akumulator, ostali sistemi, npr klima se stalno pri?iga in uga?a....
Vse za ekologijo. Da bi se lotili pa velikih industrijskih onesna?evalcev... pa ne pade nobenem na pamet. Ampak z DPF je enako.
Falit nima? kej z Michelinom, morda postanejo po nekaj letih trde, ?e jih ne bo? skuril v treh sezonah, ne bodo ve? kul - sicer pa je kup mi?ljenikov na tem forumu, verjetno imajo tudi prav, da so zimske gume za max 3 sezone.
Ni? ne bo? zgre?il tudi z Dunlop Wintersport 3D
Goodyear Ultragrip 7 (?e je ?e UG8 zunaj naj me kdo popravi)
?e prodaja? je en shit in dati mora? skor zastonj, ?e pa kupuje? je pa zlato in zaradi izku?enj (beri prevo?enih kilometrov) ve? vredno kot novo v ?tacuni. Tko nekak imam jaz izku?nje....
Bo? vsem tujcem poleti prepovedal da se vozijo ?ez Slovenijo zjutraj, oziroma jim bo? zara?unal?????????
Odvisno od tega, kako se zadeva predstavi. Tujci npr. nimajo nobenga problema nam kje kaj ra?unat. In nam je to tud samoumevno in pla?amo. Pa nima veze kje.
Ampak lej, ima? prav, lahko uporabim vlak, lahko sem odsoten na ta ra?un dnevno namesto 10 celih 12 ur, razlika je minimalna. Res je, kamionarji niso krivi. Ne vem zakaj npr avstrijci talajo dovolilnice. ?e je nima?, gre? na vlak in basta. Noben se ne buni. In res je, precej sem glasen za dolo?ene stvari. Morda zato ker mi ni vse v naro?je padlo in te?ko gledam kako nam (tudi tebi) vsak dan ve? jemljejo.
In ne ?elim se prepucavati na smrt, ker to ni? ne prinese, zato se umikam. Si pa zmagal. Nesporno. z 10:0. OK?
Meni ni problem se peljati z avtom do vlaka, se vsesti na vlak, in HODITI po mestu....ali vzeti taxi. Ne samo da pri?param na ?asu tudi denarju.
Nikoli ne prihrani? z vlakom nikoli. Ne na ?asu ne na denarju. To so pravljice. Edino ?e ima? vlak vsake 5 min- pri nas ga ni. Poleg tega imamo od postaje do dela vsaj ?e 30 min pe? ali 3x trola. kaj bi govoril.....
Na?eloma se strinjam s teboj, a ne more? nekoga diskriminirati ker ti je v napoto!
s tem se moram ?al strinjati. Vendar je to le point of view.
In zakaj ti ne gre? v slu?bo 1 uro prej, kot na primer moja ?ena ki dela v strogem centru LJ, in zato VEDNO dobi prostor, VEDNO je brez gu?ve?
Ker iz dolo?enega neodlo?ljivega razloga ne morem od doma pred 6:15, kar bi moralo za pot, dolgo 50 km ve? kot zado??at do 7:30 ampak vse manj zado??a. O?itno tebi nekdo drug vozi otroke v vrtec (iz ostalih postov vem, da jih ima?), ker verjetno tolk prej kot tvoja ?ena hodi da ?e ni gne?e vrtci ?e ne delajo. To ej le ena od mo?nioh omejitev jutranjega odhoda.
jaz podpiram oba predloga kratko in dolgoro?no, vidim pa re?itev le dolgoro?no....
Kamionđija bo blokiral ceste in voila...vlada se userje
Pa dam en provokativni primer - potem recimo tudi dodatek za avte na cestnino od 07:00-08:00 in ceneje od 05:00-06:00?
Zakaj ne bi bilo za vse enako?
Lej Jures tkole lahko govori nekdo ki dela doma al pa ima do sihta 5 metrov in nima pojma kaj je vsakodnevno gu?vanje do za ve?ino stresnih 8 ur trajajo?ega delovnega mesta. ?eprav mi ti deluje? bolj mobilen in mi ni jasno zakaj tako nasprotje. Sevede je prav da so mnenja razli?na
. Dr?ava bi se morala po?utit dol?no naredit vse, da pride njen davkopla?evalec ?im udobneje v slu?bo. Pa naj bo s taxijem, balonom, vlakom ali pa avtomobilom po AC. Enem tranzitnem kamionarju, k ivozi razsute avte v bolgarijo se sladko *ebe kdaj pellje. Ko se naspi in spije kofe se usede za volan in dela guzvo na AC. In tvoja primerjava ni mogo?a - kot prvo imamo vinjete, kot drugo - sem jasno omenil izravnavo s cenej?imi cestninami izven obremenjenih ?asov v dnevu. Itak pa ne bomo ni? dosegli, je pa debata v pravo smer glede na situacijo, ker noben ne bo prisluhnil novim tirom - ?e obstoje?i delajo tako izgubo da adijo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Naj re?em optimist ali fanatik?
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4059620&show=1
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani