ma ne vem kje ga ta tipson dobi ampak gre bolj na princip "pla?aj in ne spra?uj"...jz mu dam dnar na roke in garantira mi Petrolov LPG za to ceno ne glede na to kok niha na trgu...ve? pa ne vem :ne vem:
A sem mogo?e kaj zamudil???
A ima? ti RX-8 na plin???
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zavarovalnice so take ustanove, ki slu?ijo na tujih nesre?ah in strahu pred njimi. Med njimi ni velike razlike.
Mogo?e je v?asih odvisno od uslu?bencev, ki vam zavarovalnino re?ujejo. Na?elno pa gre od njih te?ko denar. Pred kratkim se ena ?enska na mene(moj avto) narobe nataknila. Ko smo predmet re?evali na njeni zavarovalnici je ?e bilo nekaj dvomov o pravici do celotne ?kode, vendar je poznanstvo nekaj pomenilo. ?koda se namre? primerja z vrednostjo avtomobila po evtotax. Starej?i avtomobili so ponavadi hebene stranke pri ve?jih ?kodah, ker se zelo hitro dose?e "totalka". So pa dobre stranke za "mov?o", ker je zavarovalnina enaka vrednosti novega avtomobila in ne po evrotax. Pa ?e to ?koda, ki vam jo zavarovalnica ob nesre?i povrne ni odvisna od va?e premije, ampak od premije povzro?itelja nesre?e. Drugo je pri kasku, vendar ima tudi ta svoje "muhe".
?e te nekdo tako okoli prena?a ne more biti govora o po?tenem odnosu do stranke. Torej ni po?tenih zavarovalnic.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povprecna placa v Nemciji v letu 2008 je bila cca. 1.350? neto (vir: KLIK), povprecna placa v Sloveniji v letu 2008 pa 938? (Vir: KLIK) ... tako, da razlika ni tako velika ...
S povprecno nemsko placo si lahko nemec torej kupi 1.195 litrov dizla ali 1.015 litrov Super95, slovenec pa s povprecno placo 878 litrov dizla ali 826 litrov Super95 ...
Podatki so sicer statisticne narave... in gorivo v nemciji se da kupit tudi ceneje (pri nas je povsod vec ali manj ista cena) ... vendar lahko vidimo, da razlika le ni tako velika...
Ne repliciram tebi, marve? splo?no primerjavam z Zahodom.
Statistika je zaje-ana re?. Tako radi se primerjamo z Nemci po denarnici. Bom prikazal to statistiko ?e s sme?ne strani . Zakaj pa SLO dr?avljan rabi toliko goriva kot Nemc.
Naredimo ?e drugo primerjavo:
koliko goriva porabi Nemc od enega do drugega konca Nem?ije in koliko porabi Slovenc od enega do drugega konca Slovenije.
Torej ni vse v pla?i. Jaz ne bi prebivali??a menjal zaradi 400 ? razlike v pla?i in dvakratni razliki v mukah, da pride? do nje, in se ne po?utim yeban kot YavarYe
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
boss in sirius k sta tako gore?a zagovornika vsehmo?nih tatvin s strani dr?ave, pardon davkov in tro?arin, pa mi povejta, kako da stvari laufajo v tujini? KAko to, da si lahko povre?en heinz kupi s svojo pla?o 2000 litrov bencina, povpre?en Janez pa 700 litrov? S tem da je tujina dosti bolj urejena od an?ga balkana. pa ?e bi lahko nateval pa se mi ne da.
Najbolj, ko ?e tok zagovarjata da mese?no dasta poleg vseh davkov ?e kak kos denarja pahor?ku.
pa brez zamere.
Ljudje smo taki in druga?ni. Ti zagovarja? dru?beni egoizem. Dru?ba pa ne more funkcionirati na ta na?in. Ko se je pred nekaj dnevi zgodila huda dru?inska tragedija, pogorela je hi?a in ubila dva ?lana dru?ine, je za?ivela ljudska solidarnost v polnem pomenu te besede. Ne ?elim ti, vendar zamisli, da se tudi tebi zgodi nesre?a, po mo?nosti taka, da ostane? brez vsega. Kako bi se po?util, da se ljudje obrnejo od tebe in se brigajo sami zase, tebi pa prepustijo, da se znajde?. Dr?avna malha je ena ?udna re?, je kot vedro z veliko luknjami, ki ga z vodo ne more? nikoli napolniti. Iz njenih lukenj se napajajo hudo ?ejni in tudi "voluharji" ki pijejo na zalogo. Ali je pametno zaradi zaradi voluharjev izsu?iti tudi ?ejne??? Ali druga?e, ukiniti socialno pomo? tistim, ki so , ne po svoji krivdi, ostali na cesti. Od kod naj dr?ava vzame za te potrebe, ?e ne od tistih ki ?e nekaj imajo. Vzporejanje nas z razvitimi ni prav posre?eno, ?e vzporeja? zgolj en element, to je pla?o, potrebno je upo?tevati vse zgodovinske okoli??ine in ?tartna mesta iz katerih smo krenili proti tem pla?am.
Zasledil sem v tvojih pisanjih precej?njo mero ?elje po izogibanju "nepotrebnih" stro?kov. Kam pridemo, ?e se bomo vsi za?eli tako obna?ati. Prav lahko pridemo, da tega, da bodo tisti, ki nimajo kaj ve? zgubiti, za?nejo pohod na tiste, ki imajo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Problem pri nas je ta,da ta denar ne gre za solidarnost, ampak pogoltne ?elodce "gospodov",ki se mastijo ob
polni skledi,ki so jo (smo) mi napolnili in ne vedo ve?,kje bi kaj pobrali,ker enostavno ni ve? kaj za pobrat.
?e me spomin ne vara,smo ob osamosvojitvi imeli ene tri krat manj?o "upravo" dr?ave.
In tam dela na ?alost veliko ljudi,ki vle?e res mastne pla?e pa ne vedo sploh,kaj je njihovo delo.
Nekateri dajo odpoved,ker jim je v slu?bi pa? preve? dolg?as.
In jaz poznam res take.
Saj ima? do neke mere prav, vendar je dr?avni aparat cena samostojnosti. Dva mil. ljudi mora v svoji dr?avi imeti "vse kar imajo veliki". Prav gotovo bi se prilegla kaka analiza delovnih mest v birokratskem aparatu, ki k temu ?e ni pripravljen zategovati pasu. Nekatere stvari pa? moramo imeti. Ni nam bilo potrebno preko 200 mini ob?in, ki imajo ve?inoma minus. Kje so sedaj politiki, ki so tako drobljenje zagovrjali??
Vendar pa je tro?arina in DDV direktni vir dohodkov prora?una in katerega gre veliko sredstev za socialne transferje, ki so ?al nujni. Seveda je v veliki masi pomaganih tudi pe??ica, ki zlorablja tako dobrohotno ureditev dr?ave, vendar temu niso krivi pomo?i potrebni marve?, tolsti birokrati, ki ne znajo tega zajeziti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ne bi ?elel braniti te Vlade, vendar naj si bo Vlada take, ali druga?ne barve, nobena ne bi pri cenah naftnih derivatov ravnala bistveno druga?e. ?e ne bi vlekli denarja v prora?un iz naftnih derivatov, pa bi na?li kako drugo "dobrino", da se obesijo nanjo. Pri gospodarski situaciji kakr?na je sedaj pri nas, je potrebno najti vir, ki zajema ?iroko populacijo. Torej vir mora biti tak?en, da "klesti" ?im ?ir?o maso potro?nikov in najbolj prikladno je gorivo. Ve?in, ki se nas javlja na tem forumu ima za "bencin" in prav je, da preko njega privo??imo kak kos kruha tudi tistim, ki za njega nimajo in se "vozijo" pe? s praznim ?elodcem in razmi?ljanjem, kje bodo ka staknili za kosilo. Mnogi od njih, naj omenim delavke Mure, ki simbolizirajo vse podobne, niso po svoji volji pri?li na cesto.
Dragi moji, nekoliko solidarnosti moramo nameniti tistim, ki si ne morejo pomagati, saj prav lahko pride do situacije, ko ne bodo imeli kam, razen na ulico. Njihova jeza se lahko skali na dobrinah tistih, ki nekaj ?e imajo. Ste pozabili na dogodke v Franciji in ?e kje, ko so zagorele ulice.
Ne jamrajte toliko okoli cene, ker ni ?e tako hudo, da tega ne bi zmogli.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
odli?na predstavitev... gledal sem do polovice pol pa obupal...
?pela bi morala biti v morski opremi in prikazati bi morala tudi "prostorske" razse?nosti "spredaj" in "zadaj". Res je, da se taki avtomobili ne uporabljajo na tak na?in, vendar kljub temu bi bilo potrebno avtomobil "osvetliti" tudi iz tega stali??a za morebitne NNNP pogoje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
?e vedno obstaja opcija odvzema vozila. Najprej za?asno, potem o tem odlo?a sodi??e.
In ne vem, ?e je glih tako, da te prvi? samo kaznujejo s 450 ?.
?e te ujamejo, ne more? ve? voziti naprej, torej je potrebno vozilo od?lepati na servis in iz?rpati gorivo, nato pa avtomobil napolniti s pravim gorivom. K stro?ku kazni je potrebno ?e te stro?ke pri?teti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zanima me, ?e mogo?e kdo 100% ve, ?e bi lahko z uporabo kurilnega olja na mazdi 6 diesel uni?il ma?ino.
LP
Na dalj?i rok lahko uni?i? vsak sodobni dizel. Kurilno olje ima preve? ne?isto? in ?vepla. Po drugi strani pa je uporaba kurilnega v te namene prepovedana in si lahko o ob avtomobil, ?e te dobijo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Predlagam tudi ruto: Lj - JV dr?ave (to je tam nekje kjer ima na?a "koko?" prsa) kjer poberete Sirijusa - degustacija aromati?nih vin v bizeljskem okoli?u na njegov ra?un- povratek nazaj za LJ.
Do jugovzhoda lahko vsi (4) preizkusite vozne lastnosti. Na JV prevzamem volan jaz in peljem na "lokacijo" :mi pijemoo: , nato pa ?rtev vrne vse na izhodi??e.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Malo sem v dilemi, kje objaviti tale test, ali tu, ali v sme?ni rubriki. Naj bo kar tu. Google se malo ?ali pri prevodu, vendar pa je le prvi oprijemljiv test.
Ko sem prilepil, sem opazil dobro lastnost prevajalca, da da ?e original zraven.
Mazda CX-7 2.2D
Test date 12 October 2009 Price as tested ?25,785 Test datum 12. oktober 2009 Cena testirano ? 25,785
The dashtop has been redesigned, partly to make space for a colour sat-nav Dashtop je bil preoblikovan, da bi delno prostor za barvo sat-nav
What is it? Kaj je to?
This is thoroughly refreshed, redesigned and re-engined version of Mazda's well regarded CX-7 crossover. To je dobro spo?iti, preoblikovana in ponovno motorjem razli?ica dobro ?teti Mazda CX-7 crossover. The CX-7 has been a pretty successful car for Mazda, with 190,000 sold globally since it was launched in late 2006. CX-7 je bil precej uspe?en avtomobil za Mazda, s 190.000 prodanih po svetu, saj se je za?ela konec leta 2006.
The exterior of the car has been given a makeover, with a new RX-8 style front bumper design, a redesigned rear bumper and a spattering of chrome highlights. Zunanjost avtomobila je bila dana preobrazba, z novim RX-8 prednji odbija? slog oblikovanja, preoblikovan zadnji odbija? in spattering z krom izpostavlja. The result is a success, giving the car a more upmarket appearance than the outgoing model. Rezultat je uspeh, ki avto bolj upmarket videz od odhajajo?ega modela.
Under the skin, the changes are more extensive. Pod ko?o so bolj obse?ne spremembe. The body's torsional stiffness has improved by five per cent party thanks to 31 extra spot welds in the B-pillars and door apertures. Organa torzijsko togost je izbolj?ala za pet odstotkov stranko zaradi dodatnih 31 zvari mesto v B-stebri?ki in odprtine vrat. Mazda engineers have also reworked the structure around the inner rear wheel arches, with thicker metal and extra reinforcement. Mazda in?enirji so prav tako predela okrog notranjo strukturo loki zadnje kolo, s debelej?e kovine in dodatne okrepitve.
Noise, vibration and harshness has been further countered by thicker noise insulation on the floor and against the bulkhead. Hrup in vibracije ter Okrutnost je ?e re?evale z debelej?i zvo?no izolacijo na tleh in pred pregrado. There's also extra noise damping under the bonnet, around the front strut towers and even inside the A-pillar in the form of foam injections. Tam je tudi ?um du?enje pod pokrov motorja, sprednji okoli stolpi strut in celo znotraj-steber v obliki pene injekcije. Changes to the suspension system (MacPherson strut front, multi-link rear) extend mainly to new 'smoother stroke' dampers. Spremembe sistema vzmetenja (spredaj MacPherson strut, multi-link rear) raz?iriti predvsem na nove "la?ji stroke" amortizerji.
Inside, the interior has also been given a fairly hefty makeover. Inside, notranjost je bila namenjena tudi dokaj zajetna preobrazba. The dash top has been redesigned, partly to make space for a small colour sat-nav screen, as has the centre console with new vents and a new arm rest. Dash vrh je bil preoblikovan, da bi delno prostor za majhno barvno sat-nav zaslon, kot je sredinski konzoli z novimi vrelci in nov po?itek roko. The button-heavy steering wheel is also new. Gumb-te?ka volan je tudi nove.
The biggest news, though, is the introduction of a new 2.2-litre turbodiesel engine, the first time an oil-burner has been offered in the nose of a CX-7. Najve?ji novica, ?eprav, je uvedba novega 2,2-litrski motor Turbodiesel, prvi?, na oljni gorilniki je bila ponujena v nosu CX-7. This is no ordinary unit, either. To ni navaden enoto, bodisi. First seen in the Mazda 3, the engine gets a bespoke variable vane turbo and intercooler for its installation in the CX-7. Prvi? videl v Mazda 3, motor dobi Dogovorili spremenljive lopatami turbo in intercooler za vgradnjo v CX-7. The engine drives a six-speed manual gearbox (the option of a self-shifter is a probably a couple of years away). Motor poganja ?eststopenjskim ro?nim menjalnikom (mo?nost samo-transformator, je verjetno nekaj let oddaljen). A front-biased 4x4 system that can, at most, split the engine's torque 50/50 between the front and rear wheels is standard. Front-pristranski 4x4 sistem, ki lahko najve?, po delih 50/50 navor motorja med sprednjo in zadnjo kolesa je standard.
What's it like? Kaj je to v?e??
When the facelifted CX-7 is launched in the UK on 1 November, the only engine option will be this 2.2-litre diesel version. Ko je facelifted CX-7 v Zdru?enem kraljestvu za?ela 1. novembra, bo edina mo?nost ta motor 2,2-litrski dizelski razli?ici. There's also only one version on offer, a highly specced model which includes everything from sat-nav and leather to a Bose 'surround sound' sound system. Tam je tudi samo ena razli?ica na voljo, zelo specced model, ki vklju?uje vse od sat-nav in usnje na Bose "prostorski zvok" ozvo?enje. The only option will be ?450 for metallic paint. Edina mo?nost, bo ? 450 za kovinsko barvo.
The test car only had 1200 miles on the clock, so the engine was still pretty tight, but on the level motorways of Germany and Austria, the diesel CX-7 was quick and smooth. Test avto imel le 1200 milj na uro, tako da motor ?e vedno precej nizke, vendar se na ravni avtocestah Nem?ije in Avstrije, dizel CX-7 se je hitro in gladko. It weighs 1800kg empty, but with two up the engine would pull well even in the highest gear ratio. Prav tehta 1800kg prazen, vendar z dvema navzgor bi motor pull dobro tudi v najvi?je prestavno razmerje. It's a nifty high-speed cruiser, benefitting from low wind noise and - nice touch, this - completely silent windscreen wipers. To je eleganten visoke hitrosti cruiser, ki ?rpajo koristi iz nizke vetra in hrupa - lepo dotik, ta - povsem tiho vetrobranskega stekla.
It's a nice place to sit in, too, with very clearly laid out instruments and nice matt black finishes. To je lepo mesto sedeti v, tudi z zelo jasno dolo?enimi instrumenti in lepo ?rno mat kon?a. The cabin is also wide and pretty spacious, with a good boot, even though the car gets a full-size spare wheel. Kabina je prav tako ?irok in zelo prostorno, z dobro ?korenj, ?eprav avto dobi polni velikosti rezervno kolo.
Personally I found the seats a bit too short in the squab and meanly padded in the backrest. Osebno sem na?el sede?ev malo prekratek v Golup?e in Podlo oblazinjeni v naslonjalo. The handy steering wheel is a touch over-buttoned, but the sat-nav is clever. Priro?en volan je preve? gumbi na dotik, ampak sat-nav je pameten. Although the screen is very small, it automatically zooms in when you are negotiating a complex junction, before zooming back out. ?eprav je zelo majhen zaslon, samodejno zoom, ko ste se pogajata zapleteno kri?i??u, pred pove?ave nazaj ven.
On the Austrian alpine roads, in the streaming rain, the CX-7 was slightly less accomplished. Na avstrijski alpski cestah, v streaming de?ju, CX-7 je bilo nekoliko manj dose?en. The engine has to be worked, so it drums up a bit of distant thrum, the twin counterweights in the sump clearly working hard to smooth out this large capacity four-pot. Motor mora biti obdelan, tako da bobni gor malo oddaljeno Re?e, twin protiute?i v koritom jasno trudimo, da bi gladko opravil ta veliko prostornino, ?tiri-pot. The manual 'box also cleanly engages the cogs, but the lever's action across the box is a bit notchy. Priro?nik "box prav lepo sodeluje stro?ki prodanega blaga, vendar vzvod za ukrepe na polje, je malo notchy.
The CX-7 handles neatly enough for a tall car, but the new electro-hydraulic power steering set-up is too light. CX-7 ro?aji lepo dovolj visok avto, ampak novi elektro-hidravli?no servo volan set-up, je preve? svetlobe. The first quarter of a turn is far too over-assisted and a half-turn on tight alpine bends is still too distant, making placing the car on narrow roads a less certain exercise than it needs to be. Prvem ?etrtletju pa je preve? preve? pomaga in pol obratov na ozkih ovinkov alpskih je ?e vedno preve? oddaljeno, pri ?emer dajanje avto na ozkih cestah manj telesno dejavni kot nekatere je treba. There was also some evidence that the CX-7's ride can be brittle over sudden changes to the road surface, but a proper test on UK roads is the only way to properly judge the chassis. Sli?ati je bilo tudi nekaj dokazov, da lahko vozijo CX-7 je treba krhka nad nenadne spremembe v cesti??u, ampak pravilno test na cestah VB je edini na?in za ustrezno sodniku ?asijo. Overall, the Mazda lacks the fizz of its smaller stablemates, but it's good within its field. Na splo?no, Mazda nima fizz njegove manj?e stablemates, vendar je dober na svojem podro?ju.
Should I buy one? Naj kupite?
See hi-res Mazda CX-7 pictures Glej hi-res Mazda CX-7 slik
As an alternative, relatively upmarket, family car the CX-7 has much to recommend it. Kot alternativo relativno vi?jega cenovnega razreda, dru?inski avto CX-7 je veliko, da ga priporo?i. It is usefully bigger than, say a Freelander or X3, and only comes in fully specced form. To je koristno ve?ji od, recimo Freelander ali X3, in pride ?ele v celoti specced obliki. It is probably not as enjoyable to drive as the Land Rover or BMW for the more enthusiastically minded, but it would be fine long-distance cruiser. Verjetno ni tako prijeten, da je vo?nja Land Rover ali BMW za bolj navdu?eno misle?e, vendar bi bilo lep dolge razdalje cruiser.
However, the CX-7 stands out for its environmental credentials and I don't mean the decent fuel economy. Vendar pa CX-7 izstopa njegovo okoljsko mandatov, in ne mislim dostojno ekonomi?nosti porabe goriva. The CX-7 might well be the first car sold in the UK that not only has a Euro5-standard diesel engine and particulate trap but is also fitted with the Adblue exhaust injection system, which uses Urea to break down the Nitrogen Oxides in the exhaust gas. CX-7 so lahko prav tako prvi avto prodaja v Zdru?enem kraljestvu, ki nima le standard Euro 5-dizelski motor in delce, ampak je tudi opremljen z injekcijo AdBlue izpu?ni sistem, ki uporablja Urea raz?leniti du?ikovih oksidov v izpu?nih plinih plina.
The CX-7 will, arguably, be the least-polluting diesel car when it goes on sale in the UK next month. CX-7 bo verjetno se najmanj onesna?ujejo dizelskih avtomobilov, ko gre za prodajo v Zdru?enem kraljestvu naslednji mesec.
Hilton Holloway Hilton Holloway
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zaradi ve?je to?nosti predlagam, da enkrat nato?ite ve? litrov, npr. 2 kante po 20 l. Dobro bi bilo tudi dati na kolikor toliko precizno vago. Pri enaki zunanji temperaturi bi se morala litra?a ujemati s kila?o. Na?el sem normativ za Norve?ko (treba preveriti, ali je pri nas isto) bencin 95 0,730-0,770Kg/l, dizel 0,800-0,870 kg/l vse to pri 15°C.
Pa ?e to ne pretakajte prevelikih koli?in bencina (tudi dizla) v zaprtih prostorih, da ne bo kaj narobe s preizkusom.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Na razli?nih benzah ko tankamo LPG, pa to se tako razli?ne koli?ine notr tanka, da kar ni res. Npr. ko je tank ?ist prazen (zapiska ob izpraznjenju), pa gre lahko noter preko 43 (najve? 43,49L), medtem ko drugi? pa nabijemo noter zgolj 35L. V ?em je zdej trik?
Sem pa enkrat pri dobrih 43L raj?i kar ustavil, ker bi verjetno ?e ?lo, ampak mi nikakor ni bilo jasno, kam ga naj ?e fila, ?e je 100% kapacitete tega kestla natanko 44L, torej ve? kot tolko ne vem kaj naj bi ?lo!
Mislim, da gre nekako takole. Pri plinu je stvar druga?na. Uteko?injen je pod pritiskom.Ko ga polni? se deloma uplini v zgornjem delu tanka.S polnjenjem se razmerje med teko?ino in plinom zmanj?uje. Teko?ega plina pa stisne? v rezervoar toliko, kolikor zna?a pritisk v rezervoarju ?rpalke. Ker v plinohramu s polnjenjem pritisk pada, je razmerje med pritiskom v rezervoarju vozila razli?no in zato lahko "zrine" notri manj, ali ve? plina.
Kar se pa "normalnih" vrst goriva te?e pa jaz delam tako.
Grem na ?rpalko in vpra?am koliko stane kapljica dizel goriva, "kelner" paravi zastonj.
Potem pa mu re?em , da mi nakapa 62 litrov dizla. (sposodil sem si vic od Mujota)
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zanimivo je to, da so na hitrco ?li izpraznit sporni rezervoar... hmm le zakaj :ne vem:
A cvi?ka???
Letina je dobra, vino ne gre v promet, pa se kaka stara zaloga lahko pome?a z gorivom.
Pet, pa tudi 10 vozil Renojeve znamke, ki so obstali ob cesti, ?e ni dokaz slabe kakovosti. Po drugi strani nekaj deset tiso? vozil iste znamke mirno vozi dalje. Lahko pa je dokaz nekoliko slab?e kakovosti posameznih elementov gorivnega sistema, ki no?ejo "po?irati" pretirano "vlago" v gorivu, ali celo kislin, ki so posledica delovanja bakterij, katerim nekatere me?anice bolj pa?ejo kot druge in zato se gorivo dejansko skisa. Posledica je "prehladno" obolenje, ki vozilo ustavi, z manj?imi, ali huj?imi okvarami. To pa je prej slika slabe kakovosti goriva, ki nam jih posamezni privilegirani trgovci ?e vedno prodajajo kot "jajca za ledvi?ke".
Prej bi jaz pograjal kakovost nafte, kot grajal kakovost neke blagoven znamke, ki ji "jajca" ?e najmanj pa?ejo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Glede na to da ima HDI korenine, potem je poraba mozna, ampak tole je pa res japonski poraz....popravili so (tako pravijo) DPF problem da so vzeli francoski PAF ?? :ne vem:
Ne, napa?no sklepa?.
Niso posvojili uspe?en FAP sistem, marve? so razvili svojega izbolj?anega DPF, ki so mu dodali ?e AD Blue sistem. To je bolj kopija mercedesovega sistema. Imam pa tudi ob?utek, da so to naredili zaradi prodora dizlov na ameri?ki trg, kamor brez Ad Blue dodatka skorajda ni mogo?.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani