Tale semafor mi je kr poznan in gre marsikomu na ?ivce, ker je iz teh stranskih cest nenormalno kratek (mogo?e kak?nih 20-25s) No, ampak eni so raj kamikaze, kot da bi mal kulture pokazal
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Ne sej na?telano je ok, za obi?ajne malo starej?e motorje. Tud cukal ni ni?, vse delal ok, ampak pri VVT motorjih se sesalni ventili pri dolo?enih obratih odprejo z druga?nim zamikom in ker je ra?unalnik fiksno me?anico delal je bila povpre?ja vrednost delovanja ?ob 100%, kar pomen da je bil en cilinder kak?en takt prereven, drug prebogat, tretji itd. in tega najbr? tud pri vgradnji niso vedel, kar se je s?asoma poznal na obrabljenih sede?ih.
Po menjavi sistema z novej?im pa se je nekaj malega tud poznal na mo?i, ?e bo pa vse ?timal bomo pa vidl spet ?ez kak?ne 2-3 leta.
Sam to nima? kej, o kakr?nikoli odgovornosti za ?kodo niso hotl sli?at in ravno zato marsikdo govori o tem, da se bolj spla?a peljat nekomu z ve? izku?njami ter z bolj?imi sistemi
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Imam ?e na rezervi ja, ampak ga za M6 2.0 ne bi ravno priporo?al, se je ?e Jo?t takrat zanimal in sva ugotovila, da je prav tako VVT ma?ina, ta starej?i G-1 sistem, pa ?e ni dovolj pameten, da bi sprocesiral in ohranil pravilno me?anico. (enkrat preve? plina, drugi? premalo..povpre?je na ra?unalniku med vo?njo je ?e vedno isto, ampak za ventile pa ni vredu) Sicer bi mazanje ventilov najbr? pomagal, ampak ?e zmer ni to 100%.
V glavnem, ne bi rad komu kaj ?kode naredil
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
1. MX-5; sicer marsikomu ?e poznana zgodba, tako da samo malo obnovim: najprej vgrajen sistem pri G-1 in ker zadeva ni bila zrihtana tako, kot bi mogla biti, je bilo potrebno po 3h letih oz. cca 60.0000km popravljati ventile. Takoj za tem sem peljal na Sigas, kjer pa se je zamenjalo ra?unalnik, ?obe ter uparjalnik, dodatno pa ?e vgradilo mazanje ventilov. Zaenkrat zadeva deluje super, se je pa takoj po menjavi sistema poznalo na ve?ji mo?i, mal je ?la pa tud poraba dol.
Skratka, na dolgi rok se plin obrestuje, v 60.000km sem pri?paral toliko (cca 3000?), da se je brez problema servisiralo ventile in vgradilo nov sistem (ker je bilo ?e vse napeljano, so se ubistvu samo komponente zamenjale in je bil stro?ek dosti manj?i), mi je pa vseen vse skup dost ?asa vzel in ?ivcev da se razume.
Aja porabo z LPGjem mam pa 8-9l/100km.
2. Mazda6; LPG vgrajen pri Sigasu pred letom in pol, deluje vse ok, poraba prav tako okoli 8-9l/100km. Vmes je sicer zaribal motor, ampak ni bilo ni? v povezavi s plinom. Je pa zanimivo, da potem ko sem dobil drug motor, ki je imel na plin ?e prevo?enih cca 280.000km in je mehanik naredil ?e generalko ter prav tako preventivno zamenjal ventile, ker so bili ?e obrabljeni. ?e je bilo to samo zarad plina te?ko re?t, ampak pri motorju s 350.000km prevo?enimi tudi ni za pri?akovat, da bo kot nov.
Iz vseh teh izku?enj ?e vedno trdim, da plin je dobra stvar kar se var?evanja ti?e, vendar nisem ve? nek zagri?en zagovornik tega, da ima pozitivne u?inke na motor. Odvisno je seveda od tega, kje in kako je bila zadeva vgrajena, tako da se znajo te?ave po vsej verjetnosti hitreje pojaviti z raznimi Kuponko/Enanadan sistemi, kot pri kak?nem malo bolj uveljavljenemu ponudniku.
Tolk z moje strani na hitro
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sicer pa je pri teh avtomobilih enostavno treba vzeti v zakup, da so poceni za to kar ponujajo in je za pri?akovat, da bojo nastali stro?ki med uporabo. ?e bi bil rx8 tehni?no neproblemati?en oz. nezahteven avto, se rabljeni definitivno ne bi prodajal na avtonetu pod 10k?.
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
A pa je to dejansko tolk vredno? Sem bil prepri?an, da skoraj dve desetji star avto lahko zamenja? le za kakega stotaka ali dva. :ne vem:
To je pa ?ist odvisno od za?eljenosti avtomobila..20 let star clio se bo definitivno slab?e prodal kot 20 let star civic (ob predpostavki, da je ohranjenost pribli?no enaka)
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
To s senzorji je res smeh..?ist uni?i izgled in pri taki velikosti avta je treba bit ?e res talent, da ne zna? parkirat. Sm pa vidu senzorje tud ?e na kak?nih smartih, tko da je ?love?ka neumnost o?itno res neskon?na..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Trenutne razmere so res take, da je elektri?ni pogon primeren za zelo ozek krog ljudi, ?e to bolj v smislu ima se-mo?e se. Bi pa lahko dvig cen benza/nafte nad 2-3?/l ?e kaj spremenil, hkrati pa ?e vedno hitrej?i napredek pri zmo?nostih baterij in mamo ?e v roku 10ih let lahko pri hi?ah en elektro avto za kraj?e dneve razdalje; vrtec,trgovina,slu?ba, hkrati pa ?e nek 'backup' bencinar za primere dalj?ih kilometra?.
Vsaj js bi imel tak pogled na zadevo, da se stro?kovno izpla?a, ?e bo kot re?eno ?lo v to smer..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Zanimivo..gledam in gledam pa najprej vidim neke ?e?ke bodykite, pol pa poslu?am in me za?ne spominjat zvok na tiste otro?ke avtomobil?ke, ki so ?ibali po tra?nicah in mi ?ele potem potegne, da E stands for Electric
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
No, zares je pa tko, da je ?ist odvisno od situacije..finan?ne, logisti?ne, ?asovne, lastnih ?elj..ipd.
Kot je Jures napisal (in nekaj od tega seveda tud ostali), najbolje se usest in konkretno prera?unat/pretehtat, potem pa se vidi kaj naredit.
Pri nas mamo trenutno celo tri (mx5 sicer zdj ?e v gara?i in se registrira ?ez letno sezono, m6 familywagen in pa ?e nek mini italjanski piece of s***, ki je minimalni stro?ek in je bolj kot ne za backup/pozimi, ?e druga? ne gre)
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Sode? po fotografijah, ne bi bla samo li?arija ampak tud kleparija in bi blo ?e najbol sigurno, da se kar oboje zamenja, tako stro?kovno kot preventivno za nadaljne rjavenje.
Torej ?e to dvoje je ve? kot 550?, potem pa ?e vpra?anje kaj je spredaj z lipom in vse to ?e po?trihat, pa ?e kaj se najde in si hitro na 1000? stro?ka.
Temeljito cel avto preglej, kaj bi blo ?e za zrihtat in si prera?unaj, ?e je cena temu tud primerna
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Te se pa spomnim. ?koda, ker je bil kr lep Jazz..
"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani