to so stare gare ni cudn da se pojaze rja... drgac pa mazde samo 2 let stare pa leti stran lak tako iz feltn kot pleha.... imel golf 5 in mazdo 3 2005.... mazda za na odpad golf prakticno brez rje....
Haha, ja se vidi da si VAG fan.
Golf 5 brez rje🙄, ja ko je nov bil, pri starejših pa so še bolj rjavi od Mazd🤪😉.
@Slivka Govorimo o avto žarnicah in iz mojih in tudi enih par drugih forumašev se Osram ledice za avto obnesejo zelo dobro, do zdaj še mi ni nobena crknila. Meni Noname kitajske niso zdržale niti pol leta in so že začele utripat.
BTW: Imam pa tudi po hiši enih par teh Made in Kina Osram k sta po 2 pakirani iz Bauhausa in delajo že 5let brez problema. Mogoče pa imaš kako napako na inštalaciji ali pa v fasungi.
Hmh, zanimivo če sami Mazdini tehniki nimajo ideje zakaj avto dela prehitre regeneracije.
Gorivo v olju se pa pri Mazdi vleče že od prve generacije z dpfom, sicer je res da je motor zelo vzdržljiv (ob pogoju da je servisiran) in tudi z veliko količino goriva v olju ni videt prevelike obrabe motorja, ampak vseeno bi lahko Mazda to rešila, ker pri konkurenci ni takega pretiranega zalivanja z gorivom.
Glede EGRja sem ziher da slabo vpliva na samo delovanje DPFa, najbolje bi ga bilo blindirat in izbrisat iz softwara, po moje bi se za polovico km povečal interval med regeneracijami.
Pri moji recimo2.gen 2.0dizel dela zadnji čas regeneracije na 180 do 250km, kar bi naj bilo super za ta RF7J motor z prevoženimi 285kkm , pa še vseeno se počasi dviga nivo olja, pa mam večino vožnje AC in ne prekinjam regeneracij če je možno.
Kot prvo si trdil da je tvoje olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji olja in da ti velja garancija.
Jst sem trdil nasprotno in ti tudi priskrbel uradni Mazdin odgovor glede ustrezanja tvojega olja in garancije.
Ti svojih trditev nisi dokazal, si se zanašal samo na svojo zdravo kmečko pamet.
Kot drugo me zanima koliko analiz olja si kdaj naredil? Sploh veš kako izgleda?
Jaz ti iz izkušenj povem da se v primeru dragih okvar olje detajlno analizira in ja tudi gradacija je pomembna, ker npr. pri prevelikem mešanju goriva z oljem viskoznost lahko drastično zniža. V analizi se pregleda vse od gradacije, vsebnost kovin, glikola, goriva, do količine aditivov in oksidacije olja, nato se rabljeno olje primerja z vzorcem enakega svežega olja in se označijo kje kaj preveč odstopa ali izven norm.
Btw: ti lahko povem iz službenih izkušenj na kamionu zaribal motor, analiza pokazala veliko obrabo kovin(fe, al, cr...) in ključni podatek je bil enormna količina Si (silicija) ki je pokazatelj da je olje onesnaženo z prahom (v majnših količinah je lahko tudi od kake dihtmase), v tem primeru je bil prah oziroma pesek v zraku. Nato smo ugotovili da je bila škatla zračnega filtra na malo zlomljena, voznik tega ni javil in se vozil naprej. Kamion je bil kiper in se je posledično gibal v še bolj prašnem okolju...
Drugače poleg osnovne analize se naredi še IR Spektroskopija, dodatno se lahko naredi še Ferrografija, kjer se z posebno napravo ločijo delci in pod mikroskopom pregleda velikost in sestavo teh delcev.
Kot tretje me prav res zanimajo tvoje izkušnje kako se ne vidi razlike med 0w30 in 5w30. Me res zanima!
No ti bom pomagal da boš mogoče videl razliko, v moji tabeli sem ti označil na primeru Shell in Mobil olja glavno razliko ki se takoj vidi in to je CSS, ki je pri 0w30 konkretno nižji, ter Noack ki je pri 0w30 višji zaradi dodanih VI-izboljševalnikov, ki posledično povečajo Noack plus tega zaradi teh VIi olje hitreje zgubi stabilnost pri uporabi.
Priložil sem ti tudi graf IR Spectroskopije Mobil ESP olja sem dal graf 5w30 ESPja čez graf 0w30ESPja, a vidiš razliko?
Za konec sem priložil še sliko ene moje analize olja in moje ferrografije, da boš vsaj videl kako to zgleda.
Priporočam ti da si še malo več prebereš o oljih, analizah...ker ni vse v zdravi kmečki pameti😉
1. Če so ti na servisu vlili pol v primeru bilokake okvare jih lahko držiš za ja.. Razen če so zavedli na nalog in evidenco da na željo stranke se vlije to olje.
2. Glede pomena gradacij olja, hths,css, noack, itd.. ne rabim nič več preštudirat, sem že zadosti. Mam že nekaj kilometrine z analizami olja tako službeno kot privat. Pa glede na to da si sprva hotel vlit 0w40 namesto predpisanih gradacij in si izjavil da je 0w30 voda, dvomim da veš dosti več o oljih kot jaz.
Glede same gradacije olja nisem napisal da teh motor ne bo prebavil, napisal sem da ni predpisana z strani Mazde, ker če bi bila bi napisali enako kot za MZR1.6, vsako posebej.
In še če bi tvoja logika veljala bi tudi za MZR1.6 napisali samo 0w20 in 10w40, ne pa vsako posebej.
Saj jaz tebe razumem kaj hočeš povedat, da je motor skonstruiran tudi za druge gradacije olja in bo pravtako vredu delal in se s tem strinjam.
Ne strinjam pa se z tvojo trditvijo da je Mazda predpisala 0w20 ter 5w30 in da 0w30 olje ustreza Mazdini predpisani gradaciji!
Če bi naprimer imel okvaro motorja in bi ti mel natočeno 0w30 ki ga Mazda ni predpisala, bi ti lahko zavrnili garancijo, saj na oljni analizi se vidi razlika.
Sem kontaktiral tudi znanca na Mazda Slovenija in imaš v priponki njegov uradni odgovor😉
Olje, ki je v mojem avtu ustreza vsem mazdinim specifikacijam. Tisti, ki pa mislite, da 0w30 ne ustreza predpisani gradaciji, se motite - Če je predpisano 0w20 in 5w30, to pomeni, da lahko daš 0w20, lahko daš 0w30 in na koncu še 5w30. Ne smeš pa na primer dati 0w16 ali 0w40, to bi bilo potem izven predpisane gradacije. Avto je normalno v garanciji, saj olje ustreza specifikacijam po mazdini servisni knjigi, ne vem, kakšno toplo vodo eni sedaj izumljate o nekakšni odpovedi garanciji? Avto je v garanciji, in na servisu so ga natočili v avto zato, ker ustreza mazdini specifikaciji (api sl sm sn) ali acea A3/B4 + Mora biti znotraj gradacije 0w20 - 5w30. To je vsa znanost.
PS: To Motul olje naročam direktno iz Francije, s sedeža podjetja, tako da če kdo misli da ne točim mazdinega olja kr šparam, se moti... Točim zato, ker je to po vseh analizah eno najboljših olj trenutno na trgu...
Slabo si razlagaš gradacije če je predpisano 0w20 in 5w30, pomeni ali eno ali drugo ne pa neki vmes.
In če ti natočiš 0w30 nisi natočil olja gradacije ki je predpisana.
Kot sem že napisal ne bo nič narobe (včasih je celo boljše natočit drugo gradacijo, za kakšne trackdaye,...pač odvisno od namena avta,...), ampak ni pa to olje take gradacije kot je predpisano.
Kako pa se proizvajalci lotijo v primeru garancije pa vprašanje.
Poglej sliko iz navodil za uporabo, in če pogledaš za MZR1.6 motor se tvoja logika podere😉 dovoljeno je tudi 10w40 ki po tvoji logiki ne bi smel ustrezat.
Za SkyactiveG pa so samo 0w30 in 5w30 gradaciji predpisani, kaj misliš zakaj so pri MZR1.6 posebej predpisali še ostale gradacije 5w20,10w40,0w30???
Jaz sem tam kupil M3 in jo vozil tja dokler je bila še garancija na rjo. To so mi vedno zrihtali, pa drugače se da vse zmenit. Jst mam z njimi dobre izkušnje.
Jaki test... brez najboljših znamk. To me spominja na trenutni moto GP.
In kaj manjka trenutnemu MotoGPju??
Vsaka dirka do zdaj je bila zanimiva, nobeno ne moreš napovedat zmagovalca, več dirkačev se bori za prva mesta, tudi za prvenstvo... Nvm no meni je čist vredi za gledat.
Zdajšnja olja so res bolj kvalitetna in bi lahko zdržala tudi daljše intervale, vendar so novejši avti zaradi ZelenihEkoTeroristov zelo obremenjujoči za olje, razni egr, dpfi,...
Zato v novejših avtih tudi najkvalitetnejša olja ne zdržijo več kot 20.000km. No saj olje bo nekaj še mazalo ampak ne zadosti, ne bo sposobno obdržat ustreznega oljnega filma na delih, ne bo sposobno držat nečistoče (posledično se naredi oljna brozga) , ne bo sposobno nevtralizirati kislin ki nastajajo pri izgorevanju (to se vidi v analizi olja ko je TAN večji od TBN)...
Kot zanimivost sem enkrat bral eno interno VAG študijo kjer so testirali LongLife intervale in so ugotovili da je olje po 250 motourah na koncu in se poveča obraba.
Je pa tudi odvisno od same vožnje, kot so že prej pisali mestna vožnja bo olje prej uničilo kot pa umirjena vožnja po AC.
Politika je po eni strani enostavna, v EU so čedalje strožje norme glede emisij, Mazdi se verjetno ne izplača zajebavat s tem in enostavno ukinejo tiste motorje in modele ki ne ustrezajo normam.
V Ameriki teh norm ni, zato je tam 2.5turbo, verjetno bodo tudi 6valjniki...
Po eni strani mi je škoda da Mazda ne bo več imela zame interesantne motorizacije, po drugi strani pa nisem fanatik znamk in ko bom kupoval drug avto bom pač kupil kar mi bo ustrezalo, pa naj bo Mazda ali pa Dacia😎
A da bi šli h konkurenci? Po kaj pa? Tiste silne stroje, ki jih ponuja npr. Peugeot: 1,5 litrski turbo dizel? Ali pa tiste besne 1,6 litrske turbo dizle, ki jih ponuja Fiat?
VAG ponuja 2 in 3 literske turbo motorje, dizle in bencinarje.
Nevem pa kje si Fiata našel, a ta še sploh obstaja.
Hmh, to velja verjetno za EU, ker koliko mi je znano je Mazda vložila patente za 6valjnega 3.0 dizla.
Zgleda da bo v EU bolj boga ponudba Mazd, vozniki zdajšnjih dizlskih šestk pa dvomim da bodo prešaltali na atmosferskega bencinarja in bodo verjetno šli k konkurenci, kjer bodo turbo motorji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Haha, ja se vidi da si VAG fan.
Golf 5 brez rje🙄, ja ko je nov bil, pri starejših pa so še bolj rjavi od Mazd🤪😉.
Golf -05 in 73230 Arboga for SEK 14,500.00 for sale | Shpock
https://www.motor-talk.de/bilder/golf-5-schweller-durchgerostet-rost-rost-rost-g77743743/img-20171106-210858-1-i209021104.html
https://www.gutefrage.net/frage/rostblasen-an-der-heckklappe-am-vw-emblem
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani