Boss pravi, da je dobil svojo za nekih 28k, tako da verjamem da se novo bencinarko AT 165 attraction dobi za kakih 27, ?e je po ceniku dobrih 30. Seveda je tudi relevantno koliko garancije ?e ima, ?e jo ima samo 3 leta (torej kmalu samo ?e 2), potem je v primerjavi z novo s 5 let garancije premalo razlike za 4 tiso?ake, vsaj meni bi bilo, novo je le novo.
Edit: gledam opremske pakete iz SI kataloga in je nekje med slovensko attraction in revolution... Zanimivo pa je, da je LED osvetlitev notranjost in prtlja?nika ?e vedno serijsko le pri takumi plus izvedenki. Hecno v letu 2019.
Zanimivo sicer, da imajo izjemno dobro povpre?no oceno, res pa da servisa ni mo?no posebej oceniti. Prav tako je ve?ina ocen brez komentarja, samo ocena z zvezdico.
No super, pa se je le na?el avto zate. Meni karavan opti?no ni k od karavana brez stre?nih letev, se jih bo? ?e navadil. ?estitke sledijo, ko ga dobi?.
Bencinarka je meni pila v povpre?ju pod 7, ob 120 km/h na AC in druga?e vo?nji po omejitvah (praviloma vozim kakih 10 km/h ve?) pa 6 ali kak?en deci manj. Ampak to je zame mu?enje.
Pri Mo?niku so pa res perle. Tale avto so pred dvema mesecema prodajali za 30.900, nato so mu pred malo vel? kot mesecem zni?ali ceno na 29.900. Takrat sem bil pri njih in sem jim ponudil 28.000 pa se lahko takoj zmenimo. Pa so se malo zgra?ali, da to pa ne in da je to prenizko in tako naprej in tako dalje. Sem jim rekel, da naj razmislijo, moj telefon in mail imajo in naj mi po?ljejo za kak?no ceno bi ga vseeno dali pa da vidimo ali pridemo skupaj. So razlagali, da mogo?e za 29.500 bi ga pa vseeno prodali. No pa sem nekaj tednov ?akal njihov klic ali mail pa ni? od tega. OK, pa? nimajo interesa prodat po taki ceni, ni panike.
Danes pa spet pregledam oglase in cena je ?e na 28.800. ?e bi mi takrat, mesec nazaj ponudili 28.500 bi jim rekel ja, tko pa je vlak odpeljal.
Imel si torej bencinarje razen enega. To pove dosti Jaz sem imel te?ave edino z rabljenim dizlom (1. lastnik, redno servisiran), bencinarji so bili bp.
Ko sem sedaj malo ve? vozil slu?benega mondea AWD 190 AT, sem se malo ohladil: za 190 PS gre precej slabo. Butt dyno se ne moti, saj ima po tehni?nih podatkih 9,2 s 0-100 km/h, kar je za tako konjenico slabo. Tako reko? vsi avti te velikosti s podobno konjenico in AWD so hitrej?i s tem da imajo vsi prestavo ali dve manj, razen mazda 6 184 AWD AT, ki ima celo 9,7 0-100. Saj vem krivulje navora so super, baje sfrizirani podatki pri nemcih, ne verjet dokler ne pelje?, ampak ?tevilke pravijo tole in se ponavadi ne motijo:
Passat 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s
Superb 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s
Bmw 520d Xdrive 190: 7,5 s (razred vi?je)
Mondeo AWD AT 190: 9,1 s
Mazda 6 AWD AT 184 PS: 9,7 s (recimo da je olaj?evalna okoli??ina, da ima 6 PS manj in klasi?en 6-stopenjski AT)
Insignia AWD AT ima 170 ali 210 PS, zato ni primerljivo
Talisman, Peugeot 508 nimata opcije AWD
Za spodobno (in ni? kaj ve?) premikanje v srednjem razredu je o?itno potrebnih med 170-200 konjev, saj avti postajajo vedno te?ji in posledi?no po?asnej?i (asisten?ni pripomo?ki, varnost, za ve?ino nepotrebna ?ara aka infotainment in s tem odvra?anje pozornosti od vo?nje, ki asisten?ne pripomo?ke naredi nujne, cene avtov pa gredo v vi?ave). V Sloveniji je sistem letne pristojbine za cestino zelo ugoden, saj je vezan na prostornino, ki nima nobene veze z mo?jo avta oz. ni davek na luksuz. V trenutnem trendu downsizinga, ko imajo 1.2 mlin?ki 130 konjev, je samo vpra?anje ?asa kdaj bo dr?ava zavohala prilo?nosti in cestnino dolo?ila glede na mo? motorja. V Avstriji recimo za 190 konjev pla?a? 920 EUR cestine na leto brez zavarovanja, saj eksponentno nara??a glede na mo? avta.
Banalen primer: MB A AMG ima postornino motorja 2.0 in s tem v SLO 153 EUR cestnine. V Avstriji je relevantnih 381 konjev in posledi?no 2.188 EUR cestnine letno.
Sedaj vidim da sem tole napisal v napa?no temo, sodilo bi v "Testi ostalih avtov". Z dilemo octavia/astra res nima veze, sploh ker sta ta dva avta spodnji srednji razred. Jaz sem pisal o srednjem razredu. Jest, lahko prosim premakne? oz. izbri?e??
Ko sem sedaj malo ve? vozil slu?benega mondea AWD 190 AT, sem se malo ohladil: za 190 PS gre precej slabo. Butt dyno se ne moti, saj ima po tehni?nih podatkih 9,2 s 0-100 km/h, kar je za tako konjenico slabo. Tako reko? vsi avti te velikosti s podobno konjenico in AWD so hitrej?i s tem da imajo vsi prestavo ali dve manj, razen mazda 6 184 AWD AT, ki ima celo 9,7 0-100. Saj vem krivulje navora so super, baje sfrizirani podatki pri nemcih, ne verjet dokler ne pelje?, ampak ?tevilke pravijo tole in se ponavadi ne motijo:
Passat 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s
Superb 4x4 DSG 190 PS: 7,7 s
Bmw 520d Xdrive 190: 7,5 s (razred vi?je)
Mondeo AWD AT 190: 9,1 s
Mazda 6 AWD AT 184 PS: 9,7 s (recimo da je olaj?evalna okoli??ina, da ima 6 PS manj in klasi?en 6-stopenjski AT)
Insignia AWD AT ima 170 ali 210 PS, zato ni primerljivo
Talisman, Peugeot 508 nimata opcije AWD
Za spodobno (in ni? kaj ve?) premikanje v srednjem razredu je o?itno potrebnih med 170-200 konjev, saj avti postajajo vedno te?ji in posledi?no po?asnej?i (asisten?ni pripomo?ki, varnost, za ve?ino nepotrebna ?ara aka infotainment in s tem odvra?anje pozornosti od vo?nje, ki asisten?ne pripomo?ke naredi nujne, cene avtov pa gredo v vi?ave). V Sloveniji je sistem letne pristojbine za cestino zelo ugoden, saj je vezan na prostornino, ki nima nobene veze z mo?jo avta oz. ni davek na luksuz. V trenutnem trendu downsizinga, ko imajo 1.2 mlin?ki 130 konjev, je samo vpra?anje ?asa kdaj bo dr?ava zavohala prilo?nosti in cestnino dolo?ila glede na mo? motorja. V Avstriji recimo za 190 konjev pla?a? 920 EUR cestine na leto brez zavarovanja, saj eksponentno nara??a glede na mo? avta.
Banalen primer: MB A AMG ima postornino motorja 2.0 in s tem v SLO 153 EUR cestnine. V Avstriji je relevantnih 381 konjev in posledi?no 2.188 EUR cestnine letno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Boss pravi, da je dobil svojo za nekih 28k, tako da verjamem da se novo bencinarko AT 165 attraction dobi za kakih 27, ?e je po ceniku dobrih 30. Seveda je tudi relevantno koliko garancije ?e ima, ?e jo ima samo 3 leta (torej kmalu samo ?e 2), potem je v primerjavi z novo s 5 let garancije premalo razlike za 4 tiso?ake, vsaj meni bi bilo, novo je le novo.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani