Avtohišam se je od leta 2019 nabralo ogromno zalog katerih še vedno žal ne uspejo prodati. saj poznam kar nekaj primerkov kateri so praktično nevoženi oziroma z zelo malo kilometrine, kar pa seveda ni dobro za elektroniko in ostale sklope.
Pa tudi načrte dobivajo s strani koliko določenih modelov in verzij morajo prodati.
Zlati časi avtohiš ko si lahko deloval samostojno in prodajal določene zadeve so že zdavnaj mimo.
Danes se prodajajo vglavnem hibridna in EV, klasiki se večinoma prodajajo kot rabljeni.
Vse je odvisno od posameznika kako si postelje in kaj želi ter kako se pusti voditi.
Jasno da ti bodo vsiljevali tisto kar je moderno in nepraktično, ampak vsak ima tudi svojo računico.
EV ponavadi kupujejo tisti kateri so ''eko(loško ozaveščeni)'' ter so se pripravljeni odreči starim navadam ter ne gledajo na ceno in ostale dejavnike, hkrati pa želijo izstopati ; vse skupaj pa žal ne zdrži na dolgi rok.
Poznam primer ko je tip kupil električni skuter in je po parih letih šla baterija, sedaj ga pa ne more prodati, saj baterija zanj presega vrednost celotnega skuterja ter je praktično ni za dobiti oziroma je potrebno čakati nanjo skoraj 2 leti.
Včeraj v gostilni lepo povedano : Kupiš legendo s katero ti upravljaš, ne pa da ti elektronika ukazuje in si ti Teslo oziroma suženj kletki na 4 kolesih.
Pozabil si Klepet ob kavi z Jasmino, Vedeževanje z Blažem, Ples z Murkotom in ostalo svinjarijo katero nam servirajo zadnjih 20 let!
Priporočam ti da vzameš Grošljevo Špelo ter se zapeljati skupaj z Legebitrino ekipo v najnovejšem VW Kombiju ali enoprostorski Tesli, samo garancije če eksplodira ne dajemo,
Vsi se hvalisajo s prodajnimi številkami, v resnici pa se omenjena EV samo posojajo in preprodajajo oziroma se z njimi dela promocija oziroma je vse skupaj metanja peska v oči.
Sem že mislil, da boš imel v tej temi celo normalno debato.
Wankel, praktično vedno zaidemo v stranske tematike na vseh forumih.
Drugače pa vidim da je v tej debati vaga prevešena na obe strani ; japonci so pač za nas tradicionaliste in tiste kateri iščemo kvaliteto ter dolgotrajnost, ne pa šminko in bahanje.
Mazda je pač glede opreme v prednosti, v komfortu pa Toyota ; danes je žal večina kopij oziroma badge copy tako da pravih pristašev znamk ni več. Zanimivo da so tudi prenehali izdelovati 3-vratne verzije ter da pri nas ponujajo samo 5-vratno, ostalih pa žal ne.
Ja, peljati mali avto res ni za avtoceste in dolge ture, ampak res za kratke razdalje po mestnih ulicah oziroma vpadnicah, da o prostoru ne govorimo.
Verjameš v porabo 4l/100km? Toliko je meni kazalo v Opel Astra G 1,7 DTi ko sem taksiral, realna pa je bila 8l/100km ko sem na koncu delovnika zabeležil omenjeno z klasično izračunico. Potovalnemu računalniku ni za verjeti.
Ko pa že omenjaš Toyota RAV4 ti lahko povem da ni več pravi terenec kot je bil še pred leti, ampak da se pa posebej naročiti off-road paket. Pa ti resno verjameš v porabo 2,6 l/100km? Spomni se kako so nategovali folk pred 22 leti z VW Lupo 3L pri katerem je bila poraba v resnici najmanj še enkrat višja.
Moraš vedeti da je to brezstopenjski menjalnik tako kot na skuterjih in da to ni za divjanje, hkrati pa imaš tudi malega hibrida ki je bolj za mestne vožnje in ne za avtocesto ter vleko prikolice
Tudi v reliju in formuli bi morali vozniki imeti klasiko. Vsi enako. Potem bi se videla kvaliteta voznika. Ni vse v volanu. Tudi noge se za vožnjo uporabljajo.
Ja, vsak ima svoje pristaše.
Ampak z avtomatiko je lažje v tem tempu prometa, predvsem pa ne prihaja do zastojev in promet teče bolj dinamično.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Golob bo odfrčal, cene bodo šle dol, ne skrbite.
Danes sem videl albino mladiča od kosa kateri napoveduje novo dobo pod njegovo taktirko ; za več povprašajte Lili Sorum.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani