Skoči na vsebino
Vse nove Mazde - minusi
Napisano

....

9. Sam sem z avtomatiko zadovoljen... Sicer pa se da nastavljati obcutljivost... vsaj pri moji s TomTom se da... predvidevam, da pri novejsih z MZD tudi ... 

 

Imava enak prakti?no enak avto - in vendar tako razli?no mnenje.

Sam avtomatike za preklop iz kratkih na dolge lu?i iz razli?nih razlogov prakti?no ne uporabljam. Preklopim na ro?ni na?in, po koncu vo?nje ugasnem - brez drame.

Zato pa senzor za de? po mojih izku?njah deluje vrhunsko - brisalce imam res ve?ino ?asa na samodejnem delovanju.

 

Ja, je nekaj malenkosti, ki bi se jih dalo narediti bolj?e, vendar, ?e bi iskal popoln avto , bi ?el v smeri R&R ;)

 

Pri Cromi mi je bilo v?e? samodejno zaklepanje. Imela je ?e eno prijetno funkcijo; namre?, ?e ima? vklju?ene brisalce spredaj in prestavi? v vzvratno, se zadnji brisalec samodejno vklju?i - ti dve zadevi bi zahtevali nekaj vrstic kode...

Pri Fordu mi je bilo v?e? ogrevano sprednje steklo.

In ?e bi se kamera za vzvratno vo?njo skrila, ko se ne uporablja, tudi nebi imel ni? proti. O traku za pritrditev gasilnega aparata sem pa ?e pisal.

Ampak, da bi zaradi tega delal dramo?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Glavno da ima vsak avtomatik po novem F1 prestave...

Pravzaprav precej uporabna zadeva.

Prestavlja? namre? lahko tudi v D na?inu. Vozim izklju?no v D na?inu, a levo tipko za prestavljanje navzdol redno uporabljam za zaviranje z motorjem, ali za prestavljanje navzdol pred ostrimi ovinki v klanec.

Kdor je navajen pozicije rok 14:45, z izjemo izredno ostrih ovinkov, nima te?av s prestavljanjem.

Kdor se odlo?i za na?in M, pa lahko ?e vedno pose?e po prestavni ro?ici.

 

Sicer sem bil sam popolnoma istega mnenja (nepotrebna afnarija), dokler nisem sam poskusil. Obvolansko prestavljanje je nekaj, kar si bom ?elel imeti tudi v prihodnjih avtomobilih.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nova MX-5, zadnji blatnik
Napisano

Sem tudi sam na nekaj podobnega pomislil. Kruza? z odprto streho, povozi? lu?o in ima? naenkrat zastonj tu?.

 

Vpra?anje ali gre za zasilno re?itev, potem ko so ugotovili da so pri oblikovanju blatnikov pozabili na funkcionalnost, ali pa so vse podredili obliki in vse skupaj hkrati na?rtovali.

 

Zadeva je sicer komaj opazna.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Uf da bi takole osebnega zadel, bi ble takoj tezje poskodbe in morda celo smrtne zrtve. :(

 

Nujno bi morali uvesti uredbo, da imajo tovornjaki vseh vrst zadaj traverzo v vi?ini odbija?a osebnega avtomobila. ?e to bi bistveno omililo posledice nesre?, ko osebni avto naleti zadaj.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Hja pr dieslu ne more? na iskro... tko da ostane ?tarter z njim pa ...

Vseeno Mazda dela to malo po svoje: http://www2.mazda.com/en/technology/env/i-stop/

 

Sicer pa ne vem, kaj naj bi bilo narobe. ?tarter mora biti ustrezno (pre)dimenzioniran in to je vse. Akumulator ostane enak - ?e napetost preve? pade, se S&S ne vklju?i...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.

 

http://www.autobild.de/artikel/start-stopp-systeme-1872105.html

Rezultati so v galeriji slik.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Res je, kateri motor je bolj var?en se danes pogovarja v decilitrih in ne v litrih. A so anemi?ni al ne je spet stvar ob?utka, ker po tovarni?ki podatkih o pospe?kih spet ni nekih razlik.

 

Boss bo imel pripombo da sem iskal kombinacijo, ampak ko sem kupoval avto, sem se odlo?al med CX 5 in tabornikom. Po spritmonitorju razlika v porabi ni ve? decilitrska ampak 1,3l. Ali je to zanemarljivo ali ne pa...

 

Uglavnem, TDI je odli?en (iz malo goriva veliko izpustov kar mazdi ne uspeva tako dobro)

Primerja? neprimerljivo.

Primerjaj CX-5 in Tiguan, oboje dizl 150 vs 140 KM - ima Tiguan po sprintmonitorju 0,3l ve?jo porabo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Kar se ti?e porabe verjamem, da so pri VW nekoliko bolj var?ni. In ravno zaradi tega je sedaj nastala afera: var?ni so (tudi) zaradi tega, ker ne ustrezajo standardom glede izpu?nih plinov. Kot bi primerjal ?istega in dopingiranega ?portnika. Dopingiranega ?portnika nih?e ne zagovarja, a VW pa bomo?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Najbolj zanimivo mi je, ko za pick-up vozilo, ki je registrirano kot tovorno vozilo, kot je na primer Mazda BT-50 4x4 DC, napi?ejo kombinirano porabo 7,8 litra na 100 km. Zdaj imam pred seboj papirje in ka?e takole: za 81418 km sem porabil 13310,73 litra nafte. Ra?unajte, kakor ho?ete, to ne rata 7,8 litra niti na miljo, kaj ?ele na kilometer - pa tudi ?e re?emo, da bo liter ve?ja poraba in bo 8,8, se ra?un ne izide. Pa ?e zima je pred vrati, ko se navadno poraba malo pove?a...

Kombinirana poraba je mi?ljena za vo?no po cesti - torej nakup pick-upa zaradi ?minke (in/ali odbitka DDV-ja), ne za traktorska dela v gozdu. V tem primeru bi lahko dajali porabo na uro, tako kot pri delovnih strojih.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Pa smo spet pri VWju in njihovemu hibridu, Golfu GTE in porabi 1,5l/100km. Jebemti?  :hohoho:

Ampak tu ni VW ni? kriv, tak je uradni postopek ra?unanja porabe.

 

Tudi sicer VW-afera ni zaradi porabe, ampak zaradi du?ikovih oksidov.

Je pa seveda politika lepo populisti?no zajahala val nezadovoljstva, ?eprav je glede porabe vsem skupaj ?e dolgo znano, da so normativi (ki so jih sprejeli isti politiki) popolnoma ne?ivljenjski.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

E no saj sem tudi jaz napisal isto. Da zakaj bi se razburjal in te?il ljudem, zakaj se ne bi umaknil, ?e ti nekdo blenda? Se umakne? in je mir. Tako da ja, na?eloma smo na istem bregu in istih misli. :D

Za nin?o je pa potem re?itev kve?jemu strelno oro?je?  :lol:

Nisem prepri?an, da je strelno oro?je u?inkovito:

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Glede porabe smo ?e navajeni, da so tiste ?tevilke bolj informativne narave. Sam pogledam ?tevilko za me?an cikel in dodam en liter.

 

Itak cikel ni realen, ve?ina vo?nje do 50km/h, "pospe?evanje" tako, da bi te na cesti ?e pol? na berglah prehitel; poleg tega tedaj proizvajalci takrat v motor vlijejo posebna olje (predraga in/ali premalo vzdr?ljiva za normalno rabo), lepijo se re?e...

 

?e posebna komedija je uzakonjeno(!) goljufanje pri hibridih, ?e posebej plug-in. ?tevilke, ki jih tam izra?unajo so vredne posmeha:

http://derstandard.at/1369361591722/Hybrid-Autos-Rechenfehler-beim-Verbrauch

https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus

 

Ampak vse v imenu histerije okoli CO2. Sami sebi la?ejo.

Spodaj v tabeli so ?e posebej sme?ne porabe: http://www.autokiste.de/service/verbrauchsrechner-plug-in-hybrid.htm

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Na za?etku videa je vidno, kako je re?evalca prehitelo osebno vozilo po desni.

Ravno tako je videti, da ne vozi bistveno hitreje od kamiona pred seboj - vsekakor ne s polnim plinom, kar bi od re?evalca na nujni vo?nji pri?akoval.

Sireno vklju?i ?ele, ko se BMW ustavi.

 

Kljub skrajno butastemu, nevarnemu in nedopustnemu ravnanju voznika BMW-ja, voznik re?evalnega vozila ni brez greha. BMW ni bil prvi avto, ki ga je prehitel po desni...

 

Vse skupaj me pa spominja na tega kretena (odpiralca teme): KLIK

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Afera Volkswagen
Napisano

Govoril sem na splo?no. Jaz nimam odstranjenega dpfja. Ne gre za relativiziranje gre za to da eni lahko vse majhne ?lovek pa ni? in to ni prav.

 

Tudi zaradi odstranjenega DPF-ja te, vsaj v Sloveniji, (?e) nih?e ne bo preganjal. Pravila za ve?je obstajajo, vendar ?ivimo v dr?avi dvojnih meril - kar pa ne spada ve? v to temo.

 

Obstajajo seveda ?e ve?ji onesna?evalci, a tudi ti prihajajo na vrsto. Spet prednja?ijo ZDA: KLIK

 

Sicer so pri VW-ju za rezultate vedeli ?e eno leto in pol: KLIK, tako da prav presene?eni niso mogli biti. ?udi me, da niso ?e prej ukrepali, ampak so pometli pod preprogo. Imeli so ve? kot dovolj ?asa, da se pripravijo in ukrepajo, preden jih je EPA stisnila za vrat.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.