Kot je meni znano, je za napako kriv prej?nji lastnik! Potem nej pa sam dokazuje, da ni on kriv in se naprej to?ari z tistim, kateri mu je servisiral avto.
Tovarni?ko je napaka na motorju, ki se poka?e od 70k kilometrov pa do ene 100 k km, ?e pa je enkrat ?ez to kilometrino je pa vse ok.
Avto mora vsaj enkrat dnevno prit v rde?e polje in hladnega se ne sme takoj ugasnit, seveda mora biti tudi primerno olje. Obstajajo neke predelave ko se lo?i olje za podmazovanje motorja in rotorjev. To lahko malo zmanj?a porabo, katera pa seveda ni nujno visoka.
Zaenkrat si ?e nisem lastil RX, imam pa namen in so to ene izmed glavnih napak.
To idejo sem ?e nekje zasledil, samo sem ?e pozavil kje. Ali v tujini ali pa pri nas. Se mi pa zdi dobra ideja za tiste, ki nimajo prostora in radi sami delajo na avtu.
Samo, da vas spomnim: Primerjate turbodieselske motorje proti atmosferskim bencinarjem, bolj bi bilo primerno primerjava ali oba atmosferska ali oba turbo in seveda podobne kubature.
?e prav razumem so dnevne lu?i po svetilnosti med pozicijskimi in zasen?enimi lu?mi, gorijo pa samo dnevne lu?i in ni? drugega (zadnje lu?i, v armaturki, .....)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Spet en optimist
Povezava za deljenje
Deli na druge strani