Imel ?ez vikend na testu Mazda 3 in me zanima ali je to normalno, da avto ko ga pri?ge?, nekje 1-2 minuti mal ?udno zveni motor, kod da bi bil pod ve?jimi obrati in skoz sveti neka modra lu?ka, po nekaj minutkah pa se ugasne in je ok. Kaj bi to bilo, mogo?e ogrevanje motorja na za?etku?
Modra lu?ka pomeni da je motor hladen (ker pa? nima kazalca za temperaturo vode).
In ja, je normalno da pri Skyactivih pri zagonu ma?ina laufa na vi?jih obratih - se hitro umiri ko spelje?.
Jesus, sam to pa je res en ri?ast nagrav?en avto. ?e prej?nji ni bil nevemkaj, tule so pa polep?ali notranjost in naredili zunanjost katastrofalno. Po opremi so sicer tile Civici kar vredu. Sam ne vem ?e bi gledal tole vsak dan na dvori??u.
Koliko posodobitev zemljevidov je vklju?eno v ceno?
Torej je vse te?ave re?ila nova SD kartica?
Jaz sem z njo vozil okoli po Evropi in je vedno delovala BP. Tu in tam ima kako manj optimalno pot (ki sem sicer to re?il da sem preklopil iz "Shortest" na "Easy" route). Vmesnik je druga?e dober, komot se doda waypointe in nasploh je kar ok. Ne spomnim se da bi se mi kadarkoli usula ali resetirala.
Edina slabost je da v Sloveniji ne delajo dogodki preko RDS-TMC (v Italiji, Nem?iji so delovali bp in je navigacija spremenila pot ob nesre?i ali gu?vi). Druga slabost je da je glasovno prepoznavanje za en drek
Posodobitve dobiva? 3 leta od nakupa avta se mi zdi. Spla?a se ti tudi skopirati mape na hitro SD kartico in original kartico imeti raje doma v predalu - izra?un poti in zagon je hitrej?i, pa ne tvega? kartice. ?e bo? kupoval dra?jo opremo malo pritisni na prodajalca naj ti SD kartico stisne zastonj - unih 500EUR je preve?. ?e ti ne bodo hoteli dati, kupi original kartico preko eBaya za tistih 80-120eur al kolk so.
Navigacija zdaj deluje OK, se pa vseeno po?utim malo nategnjen. Za 500? bi pri?akoval, da vse deluje tako kot bi moralo oz. da morebitno napako odpravi servis. Pa da mi ne bo treba ?e po par letih pla?evati za posodobitve map.
Na ?alost nima nobena avtomobilska firma zastonj posodobitev za ve? kot 2-3 leta. Tudi tiste ki ra?unajo za navigacijo po 1500EUR ne
Na modelih do cca decembra 2015 je bil tudi problem z anteno v headunitu kjer je bil sprejem zlo slab za Wifi in v resnici niti ni delal dobro. Moral si dati tudi wifi na kanal 12 ali 14. To so kasneje popravili in nekaterim ljudem menjali HU v garanciji.
S tem da od wifija v resnici v EU/SI ni? nima? tako da pri nas tega ne menjavajo.
Uf, pozabil sem da ima? ti nov barvni HUD ?e. Tako da nimam pojma kaj je problem to?no, verjetno bo? vseeno moral servis vpra?ati. Kar se pa omejitev ti?e - kolikor vem ti prikazuje omejitev z navigacije, tako da nima dejansko sistema za prepoznavanje znakov.
Kar se pa porabe ti?e - meni se tam pojavi nov stolpec ko resetiram povpre?no porabo z dolgim pritiskom na INFO na volanu.
Eno vpra?anje...kako nastavi?, da ti ka?e pot navigacije tudi na head up displayu? Meni ne ka?e v menijih pa ne najdem ni? kaj v zvezi s tem...
To bi moralo "kar delati" (edino pu??ice za izbiro pasu se ne pojavijo ?e je radarski tempomat vklopljen, sam to mislim da pri tebi ne bo problem). Je pa ob?asno kak bug, ustavi se na servisu naj ti naredijo firmware update.
?e gre? s Challenge opremljene Mazde z G100 motorjem potem res ni te?ko biti impresioniran nad polno opremljenim avtom za 30+k
Bi pa sam raje pogledal v smeri Superba Karavan za tak dnar (in ?e bi dejansko rabil plac za preva?anje stvari). Te dvignjene ko?ije se mi res ne vozijo lepo.
A parkiras na ravem? Pri meni (ja ni mazda) ce dam samo tri gume na dovoz cetrto pa dol ga popolnoma zmede ko je se zadnja cetrtina polna. Startas z 50km remainimg potem pa rabi nekaj casa da se uravna tja do 200km remainimg...
Ma kolikor sem gledal tudi okoli po internetu ima Mazda 3 precej rezerve nastavljene (poka?e nulo krepko pred praznim tankom), teorija je da je to zato ker se pumpa hladi z bencinom in ga ne sme biti premalo. Baje.
Jest, s kje pa ima? ti to speljano napajanje? Jaz sem gledal za dashcam na moji 3 pa nisem na?el neke pametne re?itve kako speljati elektriko (pa ne bi rad vlekel po sredi armaturke z 12V priklju?ka ker to zgleda ?e?ko).
?udno, da si vse skupaj razumel kot prepucavanje okol porabe... point je ?isto nekje drugje. "Optimiziranje/goljufanje" BC jim ?isto ni? ne pomaga, saj nekateri ?e vedno znamo ro?no izra?unat dejansko porabo. Druga?e gre pa zato, da se izumljajo dodatki, ki so ve? ali manj namenjeni, da prinesejo okoli test. In kaj ima? ti od tega - normirne porabe 95% uporabnikov ne more dose?i, pla?a? zato dodatke kot so SS in razni kondenzatorji za katere ra?una?, da ti bodo skozi leta povrnili nekaj denarja v zmanj?ani porabi oziroma vsaj toliko, da povrnejo vi?jo ceno avta zaradi njih. A rezultat? Jeba, ni ga ali pa je skoraj zanemarljiv.
Kaj ho?em povedat? uvajajo dodatke, da prenesejo okoli test, kupec jih pa na koncu ?e pla?a ob nakupu in je nategnjen 2x - enkrat zaradi nerealne porabe in obljubljenega prihranka in drugi? pri kon?ni ceni izdelka, kjer so ti dodatki v?teti v vi?jo ceno.
Ne vem kako se ti po?uti? ob tem, samo meni pa? ni? ne pa?e, ?e me nategujejo. Zato pa dobivajo ?edalje ve? to?b in prijav odgovornim in?titucijam tako, da se ?e pripravljajo spremembe v testiranjih. Mogo?e bomo kon?no res pri?li do tega, da pa? 3litrska diesel ma?ina ne kuri 5 litrov/100km in da litrski turbo bencinski mlin?ek pa? nima porabe 4,5litra.
Ne, ne, narobe si razumel - nisem mislil tebe. Ampak dejstvo je da katerikoli forum pogleda? in s komerkoli se pogovarja? je poraba prakti?no glavni parameter ki ga pogledajo. Popre?en voznik bo pa? pogledal prospekt, videl "3,2L/100km", morda ?el na testno vo?njo in pogledal potovalni ra?unalnik in to bo to. ?e je bolj zanesenjak bo ?el ?e na forume napisat kako njegov avto tro?i 3L/100km in kako je superiornej?i od vseh ostalih ?e firmi uspe nafejkat 0,5L porabe na papirju ali potovalnem ra?unalniku je zmagala - to ?e prinese konkretno ve?jo prodajo.
Ampak problem ki ga jaz vidim je da vozniki sami to nategovanje vzpodbujajo - s "prepucavanjem" sem mislil to, da gre? pogledat na avtomobilizem.com (ali pa? prakti?no kamorkoli) in ljudje kar tekmujejo o tem kako bodo podali ?imbolj nerealne ?tevilke porabe za to da bo njihov avto izpadel bolj kul. Zelo veliko koli?ino voznikov to prav ni? ne briga dokler je znamka "njihova" - koliko ?astilcev mogo?nega TDIja misli? da bo kupilo drugi avto kljub temu da se jim je VW zlagal v obraz in zastrupljal vse okoli njih? ?e pogleda? malo okoli bo? opazil zelo veliko ljudi ki so jezni na ZDA/EU ker "napadata VW"
Moj point je - ve?ina ljudi ne pogleda dlje od ?tevilke na prospektu in mogo?e ?tevilke na potovalnem ra?unalniku. ?e jim poservira? majhno ?tevilko tamle, si zmagal kot firma in kve?jemu se bo ?tevilo nategov pove?evalo. Ti in jaz morda res preveriva koliko nam firme la?ejo, ampak ve?ina trga ki bo te avte kupila pa pa? ne.
In te placane marketinske dodatke potem uporabniki izklapljamo.
Cudno da se niso spomnili dati se ven zgolj original in seveda drage zavore ki delujejo pod tem sistemom zbiranja kineticne (vakum) energije
Mislim da je ena firma ?e reklamirala ta sistem pa se ne spomnim katera Brez skrbi, to ?e vse pride
Predstavljaj si marketin?ki copy: "TEHNOLOGIJA S FORMULE ENA, REVOLUCIONARNO ZNI?A PORABO***" (Drobni tisk: 0,1L/100km v mestnih pogojih).
Glede na to da je edino vpra?anje vedno "poraba?" in je pol forumov tudi polni predrkavanja okoli porabe kjer se ljudje kregajo o decilitrih ("Moj BMW s 3.0 ma?ino nuca 4L/100km, kaku ti tu vozi??!?!") in nakladajo o totalno nerealnih ?tevilkah... pa? ne more biti druga?e a ne?
V bistvu je ?ude? da potovalni ra?unalniki ka?ejo karkoli blizu realne porabe ker glede na zahteve kupcev ima vsak motivacijo da jih "zoptimizira" da ka?ejo manj.
Gledam po internetu pa to sploh ni tako redko (druge znamke vklju?no z VAGi imajo tudi to opcijo in je v enih dr?avah vklju?ena). Nisem pa nikjer uspel najti razloga - morda katere dr?ave to zahtevajo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na .502 ne delajo nobeni tweaki in ne da se ga downgradat. Opozorilo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani