emmm, najprej nisem čist zaštekal, kaj hočeš povedat, ker če kupiš avto konec novembra (tako kot sem ga jaz) potem je verjetno logična izbira, da gre takoj na zimske. V tem primeru kot praviš pa bo verjetno kupec za poletje izbral druge (večje) feltne za letne gume in seveda ostanejo skoraj nove letne gume.
Je pa res kot praviš, včasih se najdejo tudi malo vožene gume z nekaj tisoč km, ker je nekdo naredil totalko. Sem tako za prejšnjo šestko kupil take "na zalogo" in jih po letu in pol šele zamenjal.
Jaz sem dobil letne gume od gospoda, ki je na brncicevi kupil hyundaija i20, v Domžalah šel k vulkanizerju, da ga je dal na zimske (avto, ne vulkanizerja) in letne je dal na bolho. Samo nalepka jim je manjkala. Je rekel da imajo doma 4avte in z vsakim naredijo manj kot 10t/leto in se jim ne da jebat z menjavanjem.
Prejsnji komplet letnih sem podobno dobil od sodelavca, ki je na zimskih razbil corso in so mu v kleti ostale 1sezono rabljene intensa hp.
Bom probal drugo sezono pa poročam. En avto dela res malo km na leto in je škoda, da vržem dva trda kompleta stran po parih letih.
Če že... Potem naredi tako, da daš celoletne gor na začetku zime. In potem po drugem poletju v smeti. Jih boš imel prvo zimo v top formi, ne pa da jih že prvo poletje zapeceš.
Kakor spremljam teste, so crossclimate bolj nagnjene k zimski pnevmatiki.
Sicer, pa... Jaz sem našel na bolhi kpl pirelli letnih z pol leta starim DOTom in prevozenimi 30km (ne, ni pomota) za 100eur. Za nove GY ug7 (ali ug8, Nevem točno) z pol leta starin DOTom pa 220eur. Se splača malo pogledati, veliko ljudi kupi nov avto in ga da takoj na zimske gume.
Tako sem dobil za 320eur 2kpl gum, ki se uvrscata v top tretjino testov.
Kot kaže sem zafrknil... Michelin je zelo slaba na snegu. Vem da so jo ob prihodu oglaševali kot neizrazito celoletno gumo, ampak bolj kot sezonska z rahlo primesjo kontra sezone. Kot kaže je to bolj letna guma, ki bi lahko bila uporabna tudi pozimi.
A jih ni vozil Mrausk na škodi? Crossclimate od Michelina?Al sem pa zamešal.
Če se ne motim so po četrti sezoni (torej po dveh letih) ratale zelo trde.
Jaz sem nekaj časa razmišljal o njih, ker delam malo kilometrov (max10. 000. Na leto), ampak je isti smorn a dam 200eur za kpl celoletnih in jih zavrzem po dveh letih ali pa dam 2x200eur za zimske in letne in jih zavrzem po 4ih letih. Tistih dobrih 100eur v4ih letih za menjavo pa pozrem v zameno za varnejšo voznjo.
Če vidiš, da prek mailov in telefonsko dosežeš bolj malo ali nič je edini recept, da se odpelješ tja in malo povišaš ton. Še vedno vljudno, a se ne daš odpraviti na hitro. Vedeti jim moraš dati, da ne boš šel stran, dokler se ti ne posvetijo 100%. V živo, osebno se vedno da več zmenit, kot pa prek mailov.
Vsaj jaz imam takšne izkušnje.
Isto jaz delam. Nasploh se že v startu izogibam komuniciranju preko mailov... Vsakič ko pridem nekam tudi povem, da bi raje stvari urejal v živo, ker imam od drugod slabe izkušnje . Če pa se že pogovarjam po telefonu, pa vedno povprasam s kom govorim in si to tudi zapišem.
Ja, ni zaman tisti rek "lepa beseda lepo mesto najde", ampak obstaja pa tudi "ce ne zlepa,pa zgrda". Nasploh jaz precej zlahka oprostim in razumem napako ali zmoto, ne prenašam pa ko sem jaz ali moja dejanja (kot kupec ali če sem na drugi strani) nekomu samoumeven. Nekaj pa je pa tudi princip vreden.
Zgleda je odstranil vendar jo imam še vedno v cache-u
A, ok, zdaj razumem... To je nek nov model BMWja... Začetek spominja na Iveco Dailyja, potem izgleda kot oder na gradbišču in hiša v gradnji, za popestritev pa malo visoke gradbišcne mode skupaj z oranžno plasticno ogrado...
Še zmeraj bolje kot ledvicke oziroma ledvice na novi 4ki ali sedmici.
Se strinjam, zal tudi sam naletim na stranko, ki je pac milo receno 'tecna', ampak moram posel speljati, ce zelim kaj zasluziti. Tako kot pravis, trg je odprt, lahko gre h komu drugemu.
V primeru BMWja, mimogrede, po spremembah odnosov, sem pravtako eno pohvali poslal direktorju na e-mail.
Res je... Meni je po letu in pol riknila servo pumpa na Citroenu... Ko sem ga peljal nazaj na servis, sem na koncu rekel "pa upam da bo zdržala dlje kot tista prejsnjic,saj vem da je 1leto garancije, ampak leto in pol je pa tudi malo švoh...".
Ko sem prevzel avto mi je šef osebno rekel, da obžaluje da je tako hitro riknila, ampak da na žalost ne morejo uveljaviti garancije, ker je pol leta čez njo... Sem reku" ok... Ni panike, kaj čmo... Se zgodi... ". No... Servo pumpo sem sicer plačal, ne pa tudi dela in olja. Dobil tudi kar nekaj popusta (zaradi starosti avta) ter zastonj asistenco za 1leto. Čez 2tedna me je poklical in povprašal če je vse ok in zaželel srečno vožnjo.
To se mi zdi fair play. Še zmeraj so nekaj zaslužili, definitivno se pa niso šli kregati in me jemati za samoumevnega. Zato so me ohranili kot redno stranko...
Pa se gre za avto, ki je vreden manj kot 2placi...
Tako sem jaz imel na BMW pooblascenem servisu, identicno izkusnjo. Oziroma imel sem obcutek kakor da so me podcenjevali, ker sem 'mlad' in sem takrat imel 'novejsi' (3 leta star) BMW. Pac obnasanje je bilo vzviseno iz njihove strani. Sem pa takrat na BMW SLO forumu napisal izkusnjo + poslal e-mail direktorju in po tistem magicno imel super izkusnje. Tudi sam nisem vec hotel tja peljat, ampak mi je takrat direktor sam napisal, da naj prosim pridem se k njim in da mi zagotavlja boljso izkusnjo. Moram priznati, da se je res spremenilo - tudi iste osebe, katere so se tako do mene obnasale. Od takrat me je zmeraj cakal Taxi za daljse servise, ce sem se hotel kam zapeljat medtem casom + kavica je bila ze pripravljena.
Zelo ne maram ko se ljudje na taksnih polozajih tako obnasajo. Tudi poklicno se ukvarjam s svetovanjem strankam in je to izrazitega pomena kako se obnasamo do strank - pri nas zmeraj velja, da je stranka kralj / kraljica in da na vse moci ji moramo pomagati, kakor le z namo. Pravtako smo proaktivni, tudi ce trenutno ne delamo na projektu, vseeno vstopimo v stik s stranko, ce je vse v redu ali ce kaj potrebuje ter damo kaksne nasvete (sem v programerskem svetu).
Do te mere ne maram takih odnosov, da res potem raje odstopim od sodelovanja ter napisem dejansko kako pritozbo. Se mi zdi da je to dejansko potrebno, ker verjamem da direktor sam ne ve za vsako obnasanje ipd, ampak mu je v interesu ohraniti stranke. Pa seveda bi razumel da morda naletim na kaksen dan, ko je nekdo slabe volje ali kaj takega... takrat itak ne kompliciram in dam skoz tisti dan.. samo ce pa se to ponavlja ali pa vlece vec dni / tedne... hja, potem pa je to nek generalni nacin kako se obnasajo.
Se kar strinjam. Le s tistim "kupec je vedno kralj" je bolj tako - tako... Tudi nekatere stranke so katastrofa. Je pa res, da prodajalec potrebuje stranko za ohranitev svoje službe. Trg je odprt.... In naloga prodajalca je da se prilagodi stranki. To naj bi se prodajalci in svetovalci tudi učili.
Stranke pa včasih malo nespametno pristopimo k reševanju konfliktov... Fer je da se najprej pove delavcu, potem nadrejenemu in potem na javna glasila. In predvsem da znamo tudi pohvaliti, ne samo grajati.
Fantje, na A-Cosmos pa nimam najboljsih izkusenj, pa se nisem niti prejel avta. Pred 2 tednoma sem dal aro da se sprozi narocilo avta, takrat smo tudi dogovorili ceno za moj trenuten avto. No prodajalec je rekel da bo govoril se s sefom, da naredijo kaj na ceni. Prejsni teden nic novega, klicem, baje je sef se zmeraj na dopustu in mi prodajalec pove, da me bo on poklical ko bo imel info. OK, cakam. Pride ta teden, v PON nic... v TOR do konca dneva nic, dokler se spet jaz ne aktiviram ini obljubijo da do konca dne dobim na mail ponudbo. No, ponudbe ni bilo le email, da se ni uspel dobiti s sefom ter da danes sigurno dobim. No, se nisem nic prejel tako da nekako dvomim da kaj bo iz tega. Sem pa ze takrat prosil da maksimalno naj vse v tem tednu uredimo za avto, ker potem vec nimam casa saj se mi dopust zakljuci. .. Aja .. In seveda tudi sam nov avto je bil delayed (sicer za to verjetno niso oni krivi, ampak doda vseeno k tej izkusnji).
kaj pravite bolj izkuseni, a naj se klicem ali kako? Nisem zadovoljen ker sem izkazal z aro da sem resen kupec novega avta, pri tem pa nisem dobil nic popustov ali “daril”. Zmeraj sem menil da ce kupis nov avto, si cenjena stranka, ker dejansko nekaj zasluzijo - ampak izgleda ni tako. Mika me da pozabim to aro in grem k drugi avtohisi samo zaradi boljsih odnosov ter morebiti mi dajo se boljso ponudbo. Res mi unicujejo izkusnjo, tako sem bil vesel in da bom kupil novo Mazdo, potem najprej tisti delay (danes bi morala prispeti, baje da ob 20.04., kdove.. nimam informacij).. nato pa se to, da ne morem urediti dokonca predajo mojega trenutnega avtomobila.
Kako pa ste imeli izkusnje drugje?
Jaz osebno bi šel osebno do njih. In na prijazen način predstavil zadevo : ali do jutri do 12h dobim jasno opravičilo in pojasnilo kdaj TOČNO bo datum dobave ter TOČNO ceno ali mi pa mirne duše lahko vrnejo aro. Nobenega problema.
V drugo jim pa nebi lepo povedal in bi jim zatezil na polno. Njihova odločitev.
Saj je razumljivo da niso za vse oni krivi, ampak jebemu, a je težko preprosto ne nategovati kupca in si vzeti 5' časa da se ga pokliče in se opraviči. Ce se že ne da dati popusta, se mu lahko v zahvalo za potrpežljiv odnos (kot je razbrati iz tvojega pisanja) vsaj da neko malenkost (tepihe in ostalo navlako). Fair play mora iti v obe smeri.
Saj pravim.. Jaz bi se šel na miren in kulturen način osebno pogovorit in bi jim dal hkrati vedeti, da ne bom v nedogled potrpežljiv.
Na fbju se čudijo tej prometni ureditvi. Saj ni čudno, da je tako kot je. Kakšne bedarije se prebere... Kje je prepovedano, kje ni prepovedano... A sem edini, ki je izgleda barvno slep, ker jebemu, da ne vidim znaka za prepoved.
Jp, niti niso lepi, niti niso praktični (majhna odprtina sicer velikokrat velikega prtljažnika) in hkrati so dostikrat povsem nepotrebno predolgi za mestna središča, kamor naj bi malčki spadali. Sosed ima 4vratno kio Rio prejšnje generacije... Ojoj.
Meni že razred višje ne potegnejo 4vratne različice ala Fluence (megane), vento/jetta/bora (golf), 4vratna astra ali focus, MB cla...
Edino nova 4vratna mazda 3, 4vratni audi a3 so za moje pojme lepo izpadli.
Wtf... Prvič slišim za to... Vem da so svoje čase na Hrvaškem prodajali 206ko s 4imi vrati pa da je obstajala corsa karavan, ampak za tole pa prvič slišim.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem dobil letne gume od gospoda, ki je na brncicevi kupil hyundaija i20, v Domžalah šel k vulkanizerju, da ga je dal na zimske (avto, ne vulkanizerja) in letne je dal na bolho. Samo nalepka jim je manjkala. Je rekel da imajo doma 4avte in z vsakim naredijo manj kot 10t/leto in se jim ne da jebat z menjavanjem.
Prejsnji komplet letnih sem podobno dobil od sodelavca, ki je na zimskih razbil corso in so mu v kleti ostale 1sezono rabljene intensa hp.
Marsikaj se najde.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani