To vse pove, kako smo "objektivni" oziroma so naši kriteriji različni. Za nekoga oguljen, za drugega kot nov. 😉 Bi ga rad videl v živo na lastne oči ... 😀
Ne recem da so slabo narejene plastike, ampak ne bi tezil vsakemu ki ima 2min casa da me poslusa.
Bi me sigurno zmotilo prvic k bi opazu, ne bi se pa prevec sekirov, in bi verjetno kr hitr pozabu. Avto je vseen zato da se vozim z njim, ne da ga gledam na parkplacu.
Za tale volan pa povsod berem da se hitr oguli, ampak pri meni je pa po 130kkm se kt nov.
Najprej: pri motorju EV težko karkoli crkne, ker je tako malo komponent. Kaj pa ima crkniti pri magnetu?
Še najbolj problematični so kakšni vdori tekočin - če spustijo tesnila. Ampak stvari so popravljive.
Največja težava so servisi brez ustreznega znanja - oni bi pač menjali kot lego kocke. Cel motor ali polnilec, čeprav je krivec za nedelovanje varovalka za 2 evra. To je največja ironija.
Kt pravim, menjajo vse. Je pa to druga tema, da večinoma servisi ne znajo popravt/nimajo orodja da se popravi, in je lažje zamenjat celo zadevo.
Ja, zakaj, saj se tudi kakšni karamboli dogajajo, pa je treba potem stvari menjati - in imeti na ceniku.
Pri nesreči je pa men vseeno kolk kaj košta, sj zavarovalnca pokrije. Če je pa tolk hudo da je treba zarad nesreče menjat cel motor, je pa avto kar totalka. In pol ni važno, al maš ICE al pa EV, pri taki sili, sta oba avta samo še za v kocko.
Moraš pa imet na ceniku ja, ker nekak moraš pokazat da je popravilo dražje kot je avto vreden.
Ne morš pa primerjat ceno motorja pri EV in ICE, ker pri ICE ko kaj na motorju crkne, menjaš samo tisto komponento, pri EV pa cel motor.
Jest imam podobno, je imel pred par leti merkur take tudi, pa se scetine so mehke, niso trde kot pri vecini metlic.
Z mojo metlco se men na avtu cisto nic ne pozna, pa bi me hitr zmotil ce bi metlca pustila sledi
Kaj pa vem, jaz imam ceno primerljivo z nemškimi, pa kljub temu ni kupca.
Jest sm za 3ke to gledov.
Tvoja pa če mene vprašaš, za tiste ki poznajo mazde je top avto, za tiste ki pa ne, je pa 2.5 mašina čist preveč. Vseeno večinsko ljudje mislijo da tolk velik avto more bit dizel, al pa nek 1.5 turbo mlinček, če je že bencinar.
Sem siguren da kdor ne pozna mazde, misl da tole kuri 10+ medtem ko je ugasnjen Že men sosedje ne verjamejo da moj avto kuri manj od sosedovga 1.0 rapida ...
Jest sm šu pogledat ker en kolega kupuje mazdo3, pa so me cene zanimale. Ko sem vidu po kolk oglašujejo, sem kuj reku da za ta denar mu jest mojo dam 🤣
ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.
Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.
Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.
Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.
Če jih pa gledaš na avtonet, pa dajo cene kot da so iz zlata narejene
Tehnološko še nismo tam, ampak, se dela na tem, da bi se dalo vodik proizvajat na mestu prodaje, se pravi, smo spet na nekih elektrarnah ločenih od omrežja, in služijo samo proizvodnji vodika.
Isto gre za bio goriva, kjer dejansko porsche proizvaja biogorivo popolnoma brez CO2, iz obnovljivih virov energije, je pa fabrka čisto na jugu Čila.
Večinoma se je že pokrilo zakaj SE niso dobre, mogoče še en velik razlog, panelov se ne da reciklirat, oz. če gledamo življensko dobo panelov, od proizvodnje do razgradnje, to ni čisto nič eko, ker je toliko strupenih in nevarnih stvari notr, da tko kot pri nuklearkah, odpad lahko samo zakoplješ, samo da pri nuklearki je glede na proizvodeno količino energije odpad zanemarljiv napram panelom.
Isto vetrnic ne reciklirajo, ampak jih samo razderejo in zakopljejo...
Pol pa še baterije, govori se samo o izpustih CO2 med proizvodnjo, noben pa ne omenja koliko pitne vode se porabi pri rudarjenju, to je tudi en od razlogov zakaj Nemci doma ne kopljejo litija, čeprov imajo eno največjih nahajališč v Evropi.
Tako da, na koncu, ali vodik, ali biogoriva. Pa dokler fuzija ni primerna za proizvodnjo elektrike, bomo pač mogl na jedrski energiji bit.
P.S. se pa mi kle pregovarjamo o neki ekologiji pa kregamo ker avto je bl ekološki, medtem pa politiki z eno potjo na dunaj proizvedejo več CO2 kot ga mi z vožnjo v svojem celem življenju
Mislim da vsaka zavarovalnica dela probleme, ko mora denar od njih...
Ata ima takšne izkušnje s Triglavom oz. Savo.
Jaz z Grawe še nisem imel, upam da ne pride do tega.
Jest sem eno točo koristu pr triglavu, pa ni bilo problemov. On je neko cenitev naredu od oka, pol so iz servisa poslal da se naredi popravek za to kar je premal ocenu.
Verjetno je menjava baterij edini način da EV postane malo bolj zanimiv.
Plus bi bil tudi pri tem da ni take obremenitve omrežja, ker zadevo napolni "pumpa", in imajo oni lahko pri sebi mini elektrarne ki niso priključene v omrežje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Janez007, po moje je dosti bližje novemu kot pa oguljenemu. Lahko pa enkrat daš za pivo, pa lahko v živo študiraš volan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani