Sam sem prejšnjo M6 vozil k Pelkotu, pa sem ga nehal ker bi skoraj plačal menjavo volanske gredi namesto 2 manšet za 15eur. Ok, mogoče se zgodi, pa je naredil napako in me res ni hotel "nategniti", ampak slab priokus je ostal.
Me je pa poleg tega motila ena zadeva pri njemu in to je hitenje in gužva. Ni bil problem, da bi mogel extra dolgo čakati na servis, ampak sem imel skoz slab občutek, ker so vsi mehankarji hiteli, ker jih je skoz preganjal in mi je delovalo napeto vzdušje v katerem prihaja do napak. Prav tako sam Pelko bolj organizira delo kot šraufa, tko da je strokovnost dela odvisna bolj od njegovih zaposlenih. Torej ne gre za popoldansko garažno delavnico, da bi on sam šraufal, ampak za mehanično delavnico, kjer ima zaposlene mehanike, on pa tu pa tam kaj pogleda. Verjamem, da pri tej količini vozil drugače dela niti ne more organizirati, ampak meni pač ni bilo všeč.
To je pač moja izkušnja, vem pa da jih je veliko zadovoljnjih.
No no, malo bolj tvegano pa je. Poglej na mobile.de po kaksnih cenah prodajajo vozila, pol pa mal googlej pa preveri po forumih iskrenost in poštenost.
Ja najbolj bo verjetno kupiti od fizične osebe pa da greš pogledat avto k njemu domov, da vidiš kje stanuje in preveriš če so bile tam poplave. Res je, da je bil lahko avto takrat tudi drugje, sam glede na to da je bila poplava zjutraj je velika verjetnost, da je bil avto doma. Če boš kupil od dilerja pa bi mogel ugotoviti vsaj iz kje je bil prejšnji lastnik. Verjetno se pri pregledu vozila tudi hitro ugotovi če je bil pod vodo.
Sam bom sigurno potencialnega kupca rade volje povabil domov, pa se bo lažje odločil za nakup.
@Andymc jaz imam M6 2,5l motor, letnik 2017. Poraba po prevoženih 90k km je še vedno 6,9l po računalniku. Tukaj je vključena mestna vožnja, primestna in avtocesta. Avtoceste je približno 20k. Če ga normalno voziš bo poraba okoli 7l.
Sem iz Kranja, če hočeš probat se lahko zmeniva, da ne boš na pamet kupoval. Drugače imam namen svojo v bližnji prihodnosti tudi prodati.
Ja prodaja je nizka, verjetno predvsem na račun cene. Gledal sem prodajo mazde v Avto Fokus reviji. V prve pol leta je pri nas padla za 20%, v EU pa se je zvišala za 40%, kar verjetno kaže na naš standard, tujci imajo denar za aktualno CX60, pri nas žal ni tako.
Meni je pa ta funkcija čist nepomembna. Mogoče sem vse skupaj 5 x pogledal kakšna je omejitev če sem bil v tujini, pa še to nisem čist verjel podatku na ekranu.
Da zaključimo. Ne smemo pozabiti, da je ta kombinacija x 186 motor tudi blagi hibrid. Ko štarataš se pomoč elektrike presneto pozna. Pa tudi pri "jadranju" z 1500 obrati, ko je poraba le kak liter ali dva. Občutek imam, da se z prevoženimi kilometri vedno bolj pozna ta pomoč elektrike.
Boss, ko si ti izprobal ta motor, je imel prevoženih kvečemu par sto kilometrov ali mogoče največ tisoč. Vsaj pri mojemu je razlika kot dan in noč sedaj pri 20000 kilometrih in novemu. Ko je bil motor še nov, neulaufan, je bil res precej anemičen. Sedaj je veliko bolj eksploziven in ne občutim več tako velike razlike napram dizelci.
Aja, da ne pozabim. Pri tem zadnjem vpoklicu naložijo med drugim tudi nov softverski program za drugačno odpiranje ventilov motorja. Posledično naj bi bil po tem motor še bolj živahen z nekaj več moči.
To lahko potrdi Gelipter, ki so mu to že opravili.
Ja moj zaključek po testni vožnji je bil razočaranje nad lenobnostjo motorja, tko da ne verjamem da se lahko tko ulaufa, da je kar naenkrat raketa.
Vsakemu svoje ampak osebno bi to dal na en hud avto, na to kar jaz vozim ne vidim smisla. Če ga redno vzdržujem in negujem bo enako vreden z ali brez zaščite.
Pa da ne bo pomote, če se kdo to odloči ga ne obsojam, tudi jaz kupujem razne neumnosti.
Sam res forsirajo te članke s temi kitajskimi toasterji in njihovim prodorom. Če te stvar res ne zanima in bežno prebereš naslove ti to kmalu ostane v glavi.
Ja Kitajci so zelo agresivni pri gospodarski politiki, tukaj ne izbirajo sredstev, vse za dobiček. Potem imajo pa še komunistični sistem, ki daje na prvo mesto gospodarsko rast, kar pomeni, da se tam ne rabijo pogovarjati 2 leti o nekem drugem tiru ampak pade komanda v 1 uri, zagotovijo finance in se stvar uredi. Tam ni klasičnih političnih razprtij in dolgorocnih razprav in pogajanj, zato imajo ogromno prednost pred drugimi državami.
Tukaj ima pa @Jest prov. Treba je vedeti, da so na avtocestni policiji delali policisti, ki so bili prerazporejeni iz prometnih policijskih postaj, katerih prioritetna naloga je bila pokrivanje AC še preden so po politični volji ustanovili AC policijo. Torej govorimo o istih policistih, ki so bili zgolj stacionirani na drugi lokaciji.
Z ustanovitvijo AC policijskih postaj so hkrati izčrpali obstoječe prometne postaje, ki niso imele več dovolj kadra za kvalitetno delo in tudi pobrali kader iz splošnih postaj. Vglavnem črpali so obstoječ kader iz tam kjer ga je že itak primanjkovalo.
Sedaj na AC ni nič drugače kot je bilo v času AC policije. Policisti so se vrnili nazaj na prometne postaje in z isto opremo naprej na isti način nadzirajo AC.
Vglavnem, v našem prostoru je popolnoma vseeno ali se imenuje AC policija ali pa prometna policija, delo bo enako opravljeno, nobena enota pa ne more preprečiti zastojev in gužve na AC in preprečiti neumnosti, ki jih počenjajo nekateri.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čak, dej napisi bolj podrobno kako je bilo z nakazilom. A to si prek spletne banke nakazal? Kera banka? Kok časa je trajalo da je prejel denar...itd.
Napisi še kaj bi naredil drugače če bi šel še enkrat gor.
Man tud sam podoben namen, zato rabim podrobnosti. Sam bi rad to uredil v enem dnevu, pa me placilo slrbi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani