Najboljsa primerjava je lastna... da primerjas tisto, kar sam vozis... ker stil voznje je v tem primeru ponavadi podoben... sploh na daljse casovno obdobje ...
Jaz sem imel prej dizelsko sestico 2.2, 175 KS, avtomatik ... in je bila povprecna poraba v cca. petih letih po prevozenih skoraj 100.000 km 7,36 l/100 km ... Sedaj imam bencinsko CX-5, 2.5, 194 KS, avtomatik AWD in imam sedaj po prevozenih cca 10.000 km povprecno porabo okoli 8,50 l/100 km ... torej imam pri podobnem nacinu voznje dober liter vecjo porabo, s tem, da je CX-5 visja in ima stirikolesni pogon ...
A v ostariji tudi prinesete s seboj svoj zrezek in krompir da ga tam samo pripravijo... pa svojo pijaco... in kavo v zrnju... v stacuni je precej ceneje kot v ostariji... ... pa potem gledate kuharja, ko to pripravlja... da vas ne nategne in odreze kaksen koscek zase?
Mislim da ste vsi tu zgolj zato, ker mislire, da ste primorani zaeadi gaeancine iti na pooblascenca
Pri vseh podrobnostih ste izpustili drobni tisk da servis na pooblascenem NI predpogoj za garancijo
Predpogoj res ni... je pa veliko vec zafrkancije, ce je treba uveljavljati garancijo... ker se potem eni na druge zgovarjajo ... In IMHO ni vredno razlike v ceni ...
Zakaj ne naredim servisa sam...zaradi garancije...
Veliko od teh, ki stalno pisejo, da je olje po 25? in vec, imajo avte izven garancije ... in ce dajo kot referenco Pelkota ali neke druge nepooblascene servise, potem res ne more biti izgovor garancija ...
Se mi zdi, da nekateri ne razumejo, da tudi znanje stane... Resda pri rednem servisu ne rabi toliko znanja... ko pa je nekaj narobe, pa je fino,d a ve, kaj dela ... oz. da ve, kje lahko dobi dodatno znanje... in to tudi nekaj stane ...
Jest zakaj pa stari avto ne peljes na uradni servis, ce je minimalna razlika pa bos imel se servisno potrjeno? Zato, ker se ne splaca. Meni je jasno, da dokler je avto v garanciji, da se ga pac tam servisira, ampak takoj k pa ni vec me pa ne vidijo vec. Kia ima dobro foro in sicer 9 let garancije na nova vozila. Kaj ces lepsga, kot pa prodati nov avto in potem se nadaljnih 9 let kasirat 250-300e za servis... Kje so potem se ostale zadeve (svecke, bremze itd.) in vrtoglave cene.
Enostavno zato, ker ne poznam nobenega Citroen servisa in ne mislim iskati okoli in sprasevati po forumih, kateri je OK ... Pac enkrat letno ga peljemo k Pelkotu in to je to ...
Aja... jaz za redni servis pomoje se nikoli nisem dal vec kot 200? - na pooblascenem servisu ... razen ce je bilo treba narediti se kaj dodatnega... recimo licarska dela ce sem ga kam naslonil, zavore... ali kaj podobnega ...
Sem pa tudi prej recimo Xedosa vozil takrat se v Gamo (preden jih je A-Cosmos kupil) ... ceprav je bil ze zdalec izven garancije ...
Ce je treba kar naprej nekaj sraufat pa popravljat, pa verjamem, da potem lahko pride drago ... ampak ce je avto redno vzdrzevan in ce se ne zaletavas prevec pogosto, potem je ponavadi dovolj servis enkrat letno... ali pa na 15 do 20K km, ce se dela vec kilometrov ...
nevem... ocitno imam sreco, da mi avto ne crkuje ... in so dovolj redni servisi Meni veliko pomeni, da servisu zaupam... in za to sem pripravljen tudi dati mogoce malo vec, kot na nepooblascencu ali pod kozolcem... Sam pa nimam niti znanja, niti volje ali casa, da bi sam sraufal ...
Meni samo to ni jasno, zakaj tisti, ki ste prepricani, da vas na servisih (predvsem pooblascenih) lupijo, nategujejo, in kaj jaz vem, kaj se vse... ne delate tega enostavno sami... saj je youtube, google in razni forumi zastonj vir za nabiranje znanja... dele pa se tudi da kupiti preko interneta napol zastonj..,
Sam nikoli na pooblascencu nisem placal olja drazje od 10?... ni mi jasno, kako je potem lahko razlika celih 15?... vam drugje se dajo nekaj zraven, ce ga vzamete? ... Jaz pri avtu, ki stane 25K ? ali vec na leto za servis dam nekje okoli 200? ali se manj... potem pride se gorivo, zavarovanje in registracija... ter na vsakih nekaj let se komllet gum... ostalih stroskov nimam... Sedaj bodo leteli ocitki, da imam skoraj nov avto... ja res je... ampak drugi avto pri hisi je letnik 2002... in ga vozimo k Pelku... pa ravno tako ni kaj dosti ceneje... ker je pac sem in tja se kaksen dodaten strosek, ki ga pri novem avtu ni... Pa imam avto za vozit... in ne zato, da bi bil njegov suzenj...
Saj si dobil odgovore... pac eni imajo z enim servisom odlicne izkusnje, drugi katastrofalne ... In dokler sam ne probas, ne bos vedel, kateri odgovor je zate OK ...
In drugim ocitas, da ne potrebujes dodatnih vprasanj, sam pa ob odgovoru, ki ti ni vsec, postavljas dodatna vprasanja ...
Jaz pa recimo s servisom A-Cosmos v BTCju nimam slabih izkusenj... ravno nasprotno... Drugace e verjetno res ne bi vracal tja ... Sicer jih tudi recimo z Mocnikom v Kranju nimam (bil tam nekajkrat se s Xedosom)... jih je pa tukaj kar nekaj pisalo o raznih slabih izkusnjah z njim....
Tudi Interclass na Trzaski recimo pohvalijo... Sem bil tam samo enkrat, ko sem kupoval neke zadeve, ki so jih ravno imeli na zalogi...
SIcer pa glede prisotnosti na servisu... Verjetno zna biti problem zaradi kaksne inspekcije, saj recimo nimas zascitne obleke in ostalih zadev, ki so zahtevani za to ... Edino ce bi imeli posebno delavnico z "izlozbo", ... tako ima recimo ravno ze omenjeni Interclass na Trzaski ... vsaj takrat, ko sem nazadnje sel tja iskat korito prtljaznika za CX-5, sem iz sprejemnice videl tako delavnico, kjer skozi steklo lahko spremljas, kaj serviser dela na avtu ...
Se dodatno vprasanje... mogoce malo bolj za hec... bi bil pripravljen dodatno placati tako storitev, da si lahko prisoten?
Sicer je to bil samo link kot primer... tega je "kot solate" ...
Pise pa pri tem, da je tudi za GJ verzijo ... kot kaze ima v ponudbi vec razlicnih sistemov ...
Itak je treba se pazit na to, ce ima avto ozvocenje BOSE ali ne... pa odlocit se je treba za model z Windows CE, Android ali cem tretjim ... ali naj ima dodatno se DAB, Android Auto/CarPlay,... pa to, ali delajo obvolanske komande ter ostale zadeve ...
Saj on ima tako ... Ce je napisal, da je letnik 2014 ... in da mu manjka citalec kartic... to pomeni, da ima sistem s TomTom NB-1 ... takega, kot sem imel jaz v svoji 2013 sestici ...
Kje bi ga dobil? Oziroma kako se pravo ime modula ki ga i??em?
Na to sem se kasneje spomnil, da je pri teh bilo treba se dogradit modul za navigacijo in GPS anteno... Ta je pa ponavadi skupaj v kompletu s softverom ...
Za navigacijo ravno kolega prodaja v malih oglasih, ker je narobe narocil... in je narocil tako za TomTom navigacijo, kakrsno imas verjetno ti v avtu...
Prejsnji teden sem videl tale Fiat 500, ki je bil cisto za ritjo avtodomu ... Sem si mislil, da ta pa mora biti kreten, da je tako zaliman... ko pa sem sel mimo, sem videl, da je Fiat 500 v bistvu v vlogi "prikolice"
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hmmm... bos rekel, da vidis tablice, da ves, da so vse to slovenci...? Jaz bi temu rekel credni nagon
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani