Minimalna je res zelo zavajujo? podatek. Zadnji? grem s slu?benim vagom TDI po regionalki od Lj do Hrastnika in sem resetiral BC, Sem se ve? ali manj vozil v srednje hitri koloni nekje okoli 70-80km/h in na koncu je kazal 3,6 litrov povpre?ne porabe. Nazaj ni bilo ve? kolone pa sem se vozil sam okoli 90 km/h in je poraba ?e narastle na 4.8. Po parih dneh normalne uporabe pa smo spet pri 5,8l/100km.
Pa ne more? verjet kolk pri vi?jih hitrostih vpliva oblika vozila. pri 130km/h do 140km/h mi trenutno porabo karavan ?iba vsaj pol do 3/4 litra ve? kot prej?nja 5-vratna limuzina. Bom videl kolk bo pomagalo, ko bom spravil stre?ne nosilce/zra?ne zavore stran.
Pije niti ne toliko prevec... razlike med tem in dizelskim motorjem je mogoce kaksen liter... Vsaj po mojih izkusnjah...
Se kar strinjam... Tamo?an dizel v Mazdi ni najbolj spoprijateljen z avtomatskim menjalnikom. Samo tukaj je razlika liter v porabi. Ta avtomatik zna veliko lep?e sodelovat z bencinskim motorjem. Recimo 165KM 2.0 je samo dva deci razlike med ro?nim in avtomatiko. Kot ka?e je ta menjalnik bil razvit za bencinske motorje in lepo izkori??a njegove karakteristike, medtem, ko je v dizla bil kar porinjen, ker so pa? kupci glih sitnarili, da bi imeli tudi tam avtomatiko.
Ok, mal te hecam... takrat, ko neha govorit ?pansko posku?aj re?t English. Probaj na razli?nih delih in po?akaj, da odgovori neki v tej smeri " do you want to switch language to English" al pa "do you want to set the language to English". V glavnem nekaj v tej smeri in potrdi? z "yes".
To je verjetno kolega, ko je uparjal BT rekel nekaj takega, da je spremenilo v ?pan??ino in je potrdil ?e s "si" pa je zajebal do konca.
Druga? pa rezervna re?itev... najdi nekoga, ki zna ?pansko
Pazi, da se ne bo? prehitro zaletel z odlo?itvijo.
1.) KIA je cena z njihovim financiranjem, kar ne pomeni, da bo? pla?al to ceno, ki jo vidi? v oglasu ampak kar nekaj jurjev ve?. Res dobro preveri, kaj je s tem financiranjem, ker ko sem sam izbiral me je kar glava zabolela kak?na natega je to.
2.) Avtotrade Vrhnika so eni ?udni ?alabajzerji, ker dajajeo v oglase avte, ki jih sploh nimajo. Ko pride? k njim se pa pogovarja? potem o ?ist drugih modelih za drug denar.
3.) Mazda ima popolno usnje, Kia samo delno na sede?ih in ?e se ne motim tudi niso elektri?ni.
4.) Mazda ima dosti bolj?e ozvo?enje
5.) Kia ima multilink bla?enje zadaj, kar je bolje od Mazde
6.) 1.4T je bolj?i tako navorsko kot odzivno. Jaz osebno bi pri Mazdi raje gledal SkyactivX ampak to je nekje 2 jurja ve?.
7.) 7 letna garancija pri Kia je kr lep plus.
8.) KIa ?al nima DAB radia, kot mi je znano, kar bi znalo bit lahko v prihodnje problem, ?e se bodo odlo?ili skenskat analogni radio.
9.) Na zadnji klopi je problem za stopala pri Xceedu
10.) Znotraj je Mazda vsaj za klaso ali dve bolj moderna, ampak to je lahko za nekoga tudi minus.
V glavnem... te?ko odlo?itev ima?, zdaj nastopajo pa? drugi faktorji.
je blo vsaj toliko, ko sem ?ivel na Dolenjskem in se vozil v Lj ter nazaj, zraven pa uporabljal svoj avto ?e za slu?bene potrebe. Tudi do 40kkm na leto je ?lo na mojem pa ?e recimo kak?nih 15kkm s slu?benimi avti, ?e so bili prosti. V glavnem bencinske so ble kr naprej na sporedu.
Na?eloma je vse odvisno kolk km dela? povpre?no na dan... Ko sem jih recimo delal nekje 150 na dan se mi je zdelo kot, da sem skos na pumpi in mi je kar malo presedalo v stilu, ah ?e spet pumpa. ?e jih pa dela? recimo do 50 na dan, pa tanka? nekje vsak tretji teden pol pa to res ni problem.
Kolk kilometrov pa ima tale SUV ?e za sabo? ?e si bliz 200kkm je res lahko tudi kaj na DPF-ju, ki pa je lahko posledica injektorjev, EGR ventila, turbine, MAF senzorja ali pa res samo golega DPF, ki se ne regenerira ve? tako kot se je nov.
Evo sem na?el ?e enga z nekoliko ni?jo ceno a ga prodajajo ?e leto in pol, tako da tolk o ceni... lahko jo nastavi? ampak a bo kdo dal tolk denarja je pa druga stvar.
OK, verjamem, da so na svetu raznorazni ?udaki s preve? denarja, ampak tukaj gre sicer za 40 let star oldtajmer, ki ima vrednost za tistega, ki ga je vzdr?eval ampak generalno pa to ni 200 jurjev.
hehe... sej ravno zato pa rabi RVM, da deluje 100%
Edino vpra?anje, ki nekoliko ?e ostaja odprto je ?e informacija a je ?lo za dizelski ali bencinski avto, ki ga je prehiteval. Jaz mislim, da je dizel, ker bencinar bi te?ko speljal tako krivuljo.
Sem rabu kupit nov avto, da sem na?el enega mikrohro??a.
Ceno za prevo?enih 100 kilometrov ima? nastavljeno kot ka?e po formuli (skupni znesek vseh tankanj X 100 / (zadnji vpisani kilometri - prvi vpis kilometrov) = stro?ek/100km ).
To namre? ne da pravilnega izra?una saj pri zadnjem vpisu kilometrov ima? poln tank neporabljenega goriva, ki ?e ne vpliva na znesek porabe na 100km. Sicer se z vsakim nadaljnim tankanjem ta znesek porabe ?edalje bolj pribli?uje pravi vrednosti ampak vseeno bi bilo fino, ?e bi bilo res to?no.
Se pravi bi bila formula nekako takole:
((skupni znesek vseh tankanj - znesek zadnje tankanja) X 100 / (zadnji vpisani kilometri - prvi vpis kilometrov) = stro?ek/100km ).
To ?e res... ampak v mojem primeru je ?lo za dogodek na ?tiripasovni ?martinki, ki ima odli?no preglednost, saj je je do prve ovire na vsaki strani ?e 10-15 metrov preglednega prostora. Tako, da bi otrok lahko presenetil, le ?e bi bil recimo sin Useina Bolta.
Ho?em povedat, da bi tak dogodek videla oba, tako jaz kot zadaj voze?i.
Saj pravim, do zdaj se mi je 1x to zgodilo, ampak sistem res ne bi rabil ne bremzat kaj ?ele bremzat na polno. Bolj je problem v tem, da je ?lo na polno in v tistem trenutku voznik ne more ni? narest. Se pravi samo ?aka? a bo kaj po?ilo od zadaj. In ne vem zakaj bi recimo jaz nosil odgovornost, ki ni nastala zaradi mojega nespametnega dejanja? Zakaj bi jo recimo nosil tisti zadaj, ki tudi ni mogel pri?akovati, take divje reakcije?
Tukaj se zdaj samo pogovarjamo o tem, d ane bo zdaj kdo iz ko?e skakal in besno razlagal o varnostnih razdaljah. Bolj gre v smislu, kako bo izgledalo, ko bodo vozila dobivala vse ve? avtonomije pri vo?nji. Ko bodo vsa avtomatska bo sicer ratala vo?nja brezvezna ampak karambolov pa verjetno ne bo ve?. Ampak do takrat bo pa kar dolgo vmesno obdobje, ko se bodo avtonomna vozila me?ala s klasi?nimi in dejasnko bi morali razvijalci predvideti, da vse to vedno ni tako idealno kot mogo?e izgleda v teoriji.
Hja, meni je tudi ?e 1x zabremzal sam od sebe bolj ali manj brez veze. Pred, mano avto zavija desno in ko je ?e skoraj v ulici, mogo?e samo ?e kake pol metra avta na cesti in tudi, ?e bi do konca zavrl ostane cesta za naravnost ?e vedno prosta. Takrat pa Mazda na silo do konca "emergency break". ?e dobro, da ni bilo za mano nikogar, ker bi lahko bilo precej grdo.
V glavnem, kolikor je lahko sistem koristen, je po drugi strani lahko v dolo?enih situacijah tudi nevaren. In zdaj vpra?anje, ?e pride do karambola tipa "breake check" zaradi tega, kdo bo odgovoren? Jaz nisem bremzal, avto je in spro?il nalet. Na?eloma sicer pravijo, da bi morala biti varnostna razdalja, ampak tudi naglo zaviranje brez razloga je prekr?ek. Torej kaj zdaj... a bo Mazda nosila krivdo?
A pa ni mo?no, da je ?lo za razli?ne stopnje opreme... al pa recimo, da se da dopla?at za bolj?o toplotno in zvo?no izolacijo in zato razlika? :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Minimalna je res zelo zavajujo? podatek. Zadnji? grem s slu?benim vagom TDI po regionalki od Lj do Hrastnika in sem resetiral BC, Sem se ve? ali manj vozil v srednje hitri koloni nekje okoli 70-80km/h in na koncu je kazal 3,6 litrov povpre?ne porabe. Nazaj ni bilo ve? kolone pa sem se vozil sam okoli 90 km/h in je poraba ?e narastle na 4.8. Po parih dneh normalne uporabe pa smo spet pri 5,8l/100km.
Pa ne more? verjet kolk pri vi?jih hitrostih vpliva oblika vozila. pri 130km/h do 140km/h mi trenutno porabo karavan ?iba vsaj pol do 3/4 litra ve? kot prej?nja 5-vratna limuzina. Bom videl kolk bo pomagalo, ko bom spravil stre?ne nosilce/zra?ne zavore stran.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani