Testiral letne gume po snegu na Starmu vrhu, no in zdele tud v Kamniku sne?i, Mazdurina pa ?e na zaslu?enmu po?itku v svojem brlogu.
(letne gume imam ?e od sredine homologacije gor, pa vidim da jih grem v ponedeljk snet dol in nazaj na konkretne zimske, da ne bo kak?ne neumnosti na cesti).
Bo treba spremeniti zakon in uvesti, da so zimske gume obvezne od 15.1. do 15.5....
Snel plug, pa ?eprav sne?i. V sosednji hi?i so ?e dva dni neprestano policaji, forenziki in kriminalci, pa ne bi rad preve? izzival, ?eprav mislim, da imajo ?e preve? svojega dela. Ampak kar je ziher je ziher...
Sem pa minibusu sprednje gume okoval v verige (?e ?e plu?im ne), da je vseeno pripravljen, ?e bi bilo potrebno kam ?ibat...
Ne vem, kaj je to s temi letnimi ?asi. V?asih je bilo s pustom konec zime, zdaj pa se s pustom ?ele za?ne...
Pri?el je Angle?, ki si ureja stalno bivali??e v Sloveniji in tudi za avto zdaj ureja homologacijo. Vseeno, sploh nisem vedel, da je bila B-serija tudi 7 sede?na...
Ja, saj, E-2500 4x4 je bilo nekaj bolj?ega, kar je Mazda delala. In kar veliko ljudi se ni strinjalo z Mazdino odlo?itvijo o ukinitvi tega programa. In osebno vem za vsaj tri, ki bi takoj svoje B-2500 in BT-50 menjali za E-2500, ?e bi se ga v Sloveniji le dalo dobiti. A zdaj namesto tega delajo neki plastik-?minkeraj, ki pa se v Sloveniji niti ne prodaja - mislim, da niti v Evropi ne. Tako da kdor ima ?e E-2500, ga ne da iz rok, ?e pa ga ?e najde? med oglasi, je pa v tako ?alostnem stanju, da je kve?jemu za dele...
Pri nas imamo starej?o verzijo s 143 KM. Glede na to, da nas je 6, je ?isto v redu. Motor je za normalno vsakodnevno rabo ?e premo?an, je pa malo pre?voh takrat, ko gremo na po?itnice, pa se nas v avto usede vseh 6, zadaj pa pripnemo po?itni?ko prikolico, ki tehta okoli 1200 kg, pri?gemo klimo in krenemo po Rebrnicah gor. Sicer vle?e stotko vse do vrha, a kazalec za temperaturo motorja pa tudi pride vse do vrha...
Za normalno vsakodnevno vo?njo po ravnini (se pravi da na cesti ni dalj?ih vsaj 10% vzponov) je pa povsem dovolj mo?an in tudi navora ima dovolj. In kot je ?e Uklopko omenil, to ni voz za dirkanje. Niti podvozje niti nadgradnja nista niti podobna kak?nemu super-?portniku...
Omenjeni motor nima verige ampak zobnike. Dobro, pa? nima jermena in to je najbr? to, kar je gospodi?na ?elela povedati.
Kaj je pa ?elela povedati s stavkom: "NIKOLI ZA TEREN ZATO ZOPER PRIDNIH OTROK IN PAZLJIVOSTI NOTRANJOST ZELO LEPO OHRANJENA IN O?UVANA." mi pa res ni jasno...
To, da ga je pred njo imel 70 let star gospod, zna biti prej negativno kot pozitivno...
In gara?iran v topli gara?i tudi zna biti prej negativno kot pozitivno - topel zrak lahko absorbira ve? vlage, torej je bil avto v precej vla?nem okolju. Za plo?evino je pa bolje, ?e je v suhem, za gumijaste dele pa tudi, ?e so na hladnem...
Na internetu pa nikjer ne najdem "KASKO SERVIS PRIVATNIK PRIJATELJ" tako da mi ni jasno, kje ga je servisirala. Mogo?e pa ta servis ni v Slovenjiji... Kakorkoli, ta servis je za vse druge znamke, samo za kak?no Japonsko ne...
Mogo?e bi pa jaz poskusil oziroma bi prepri?al soseda, da poskusi. Ima enega starega Tomosa, ki ga najbr? ne bi bilo hudo ?koda, ?e se poskus kakorkoli sfi?i...
Da bo vsaj kak?en po?ten voz v tej temi: po?asi se pripravlja za prodajo en Nissan Patrol, tri-vratni, spodobno ohranjen in vzdr?evan, cena glede na voz zelo spodobna - 2800?, a mislim, da bi se dalo tudi kaj poklepetati z mo?i?kom glede tega... Motor je ta pravi, se pravi turbo dizel in ima 3,3 litra delovne prostornine... Saj bi ga sam vzel, a me malo moti letnik: 1989. Moja Mazga je le letnik 2009...
Za moje pojme so malo predragi, da bi ga kupil za probat, kako se obnese. ?eprav sem ?e velikokrat premi?ljeval o tem. Vsak mesec se kak?nih 24-krat peljem v slu?bo in nazaj - torej 29 km v eno smer in ?e toliko nazaj. Vendar ne vem, kako dobro klimo ima ta avto. Ko poleti stoji osem ur na asfaltnem parkiri??u, potem se moram pa peljati od ?empetra do Solkana, ko je zunaj 38?C, potem pa ?e v hrib in se dvigniti za okoli 800 metrov vi?inske razlike... Saj lahko, da zmore, ampak ne bom pa kupoval tako, za probo, da vidim, ?e res zmore.
Pa pozimi, ko je zunaj kak?nih -10?C (letos je res mila zima). Kako mu dela ogrevanje dela? Pa v de?ju odro?evanje stekel? So zavore kaj mo?nej?e, ker ko se spustim po 12% klancu in ne morem zavirati z motorjem, bi moral biti res prepri?an v zavore... In kako se zadeva pelje, ko pade nekaj cm snega, kak?nih 10 na primer, pa ker je v hrib, je treba montirati verige?
Malo preve? vpra?anj, na katere so odgovori obi?ajno samo: "Ne skrbite, to vse gre ?isto normalno!" Ko pa ima? zlodja enkrat pri hi?i pa se izka?e, da ne gre, si si pa sam kriv. Kaj si pa nasedel...
Kak?en tak avto bi moral dobiti najprej za eno leto v uporabo, pa bi potem bodisi se odlo?il za nakup bodisi vrnil s temeljito utemeljitvijo, zakaj ne. Dokler pa ne dobim za temeljit preizkus, me pa ena vo?nja tri kilometre po ravnini ne bo prepri?ala v nakup ?esa drugega kot turbo dizla!
Mene pa zanima, zakaj so Mazde zelo redke med intervencijskimi vozili? Gasilci imajo Lade Nive in Land Roverje defenderje, tudi kak?nega Nissan Navaro sem ?e videl pri gasilcih, zdravniki imajo Suzukije in Fiate, policaji imajo gofle in transporterje, Mazde pa mislim da ?e nisem videl med intervencijskimi vozili, sploh v Sloveniji. Mogo?e komu jasno, zakaj?
?ele danes sem se zavedel, kak?en smrtonosni stroj imam v rokah. Mazda BT-50 je prava fa?ir-ma?ina!
Ko sem se vra?al s popoldanske izmene (?tart ob 21:30 iz ?empetra pri Gorici), me je v nekem kri?i??u prehitel nek nestrpne?, ker nisem pri zelenem semaforju speljal tako naglo, da bi BTjko spredaj kar privzdignilo. Meni pa se je za malo zdelo, da se mi bo pa zdaj repen?il tamle s tisto Suzi, pa sem malo bolj "?gal" za njim. On pa je o?itno malo bolj "?gal" pred menoj. Za nekim desnim, dokaj preglednim ovinkom, pa krepko po?i, meni pa nekaj po?prica ?ipo. Zaviram na polno in Mazda naenkrat za?ne poskakovati, kmalu pa se vse umiri. Takrat pri?gem brisalce in se mi nekaj rde?ega razma?e po sprednji ?ipi.
Najbr? ni treba razlagat, da sem bil presran do konca. Stopim ven, tisti pred menoj tudi, on preklinja ko zverina, jaz pa olaj?ano ugotovim, da nisem povozil ?loveka. Tistemu pred menoj je na cesto sko?il jelen s konkretnim "grmovjem" na glavi. ?ival je vrglo v zrak in je priletela na cesto tik pred Mazdo. In sem zapeljal ?ez. Nisem si mogel predstavljati, da BTjka lahko tako, ampak res dobesedno, sfa?ira. Kako je bil tisti nesre?ni jelen zmlet, ma ?e zdaj komaj verjamem.
Ker na BTjki ni bilo nobene vidne ?kode, sem poskusil malo peljat. Izkazalo se je, da je avto odnesel brez opaznih po?kodb. Kljub temu, da je rogovje krepko razlomljeno, ni na avtu pretrgalo nobene cevi od nafte, nobene cevi od zavor, ni prebilo karterja na motorju, nobene gume ni prebodlo, ni zvilo kardanov, ni prebilo rezervoarja za nafto, skratka, nisem opazil nobene po?kodbe - je pa res, da je no?. In ker ni bilo po?kodbe, sem se odpeljal naprej. Mislim, da je tudi tisti mo? odpeljal naprej in ni klical policije, ker je tabla za divjad in si torej sam kriv, pa ?e kazen mora? pla?ati. Je imel pa kar krepko razbit avto.
In po poti domov sem premi?ljeval o tem, kar se je zgodilo. ?e je jelena takole zmlelo, kaj bi naredilo s ?loveka? Jelen ima vsaj 250 kg, ?lovek od 120 je pa ?e precej obilen... Groza! Tole pa ni ravno za pred spanjem...
SPET bom preklinjal Mazdine strokovnjake in nobel tapiserijo v avtu, ko bom to ?istil.
Za zdaj pa preklinjam Mazdine strokovnjake, ki so namesto blokade diferenciala montirali nosilce za plo?evinke v kabini - kot da je to za terensko vo?njo blazno pomembno. Cepci zarukani. Potem moram pa na razmo?enem blatu sto krat ven in podkladat pod gume z verigam in vezat vitlo, da sploh kam pridem, potem je pa ?e vsa tista nobel tapiserija blatna. ?e sede? je blaten, kaj ?ele vse ostalo. Saj imam neke gumi-predpra?nike, ampak tisto je bolj za lepo videti kot pa kaj res uporabnega... Tole res ni avto za terensko delo... Ma ?e za teren ne, kaj ?ele za terensko delo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kam smo pri?li!
A tole je traktor?
Vsaj homologirano je kot traktor!

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9947033&show=1
Povezava za deljenje
Deli na druge strani