Jaz mislim, da je C3 imel namen zaviti levo... se pa ne vidi, ce ima prizgan smernik... prav tako se ne vidi, da bi Focus sploh kaj zaviral... tako da so pomoje samo taki svetlobni pogoji, da se ne vidijo zadnje luci ... Cesta je dovolj pregledna, da bi tisti, ki prehiteva moral videti vsaj tega, ki prihaja nasproti ... Res je tezko "pametovati" ... Iz situacije, ki jo vidim, bi rekel, da se temu v Fordu prevec mudi ... ampak je vseeno odlicno resil situacijo ... Se vedno pa menim, da je vecinoma sam kriv za nastalo situacijo ...
Zanima me kako se prijaviti na aplikacijo My Mazda preko prenosnega ali namiznega ra?unalnik - oziroma kje vpisati uporabni?ko ime in geslo. Preko My Mazda to nisem zasledil.
Od prenove apliakcije dalje, te opcije zacasno ni vec... kar tudi pise, ko na strani www.mazda.si kliknes na ikono "My Mazda" ...
Dmv pride za mazdo, ki je euro 6 in stane recimo 22000?- 327?.
Za ta denar dobi? konec 2016 letnik in prevo?enih cca 20000km.Oprema pa nakama intense(175,ro?ni menjalnik, ogrevan volan, ?iberdah... Cena nove pride v Nem?iji okoli 40000 jur?kov.
Nadalje COC(dokument o skladnosti cca 90?.
Za?asne tablice za 9 dni 125 ? in ?e nek davek 25?.To je to.
Skupaj nekje 1300?.
Potem si pa skupaj s potnimi stroski ze zelo blizu tiste cene ... OK... se vedno je okoli jurja drazje... ampak sem prperican, da se da tudi pri tisti ceni se kaj narediti ...
Sicer pa ce dam sedajl v mobile.de pogoje iskanja take, kot jih ima ta v Skofji Loki ... so cene kar primerljive ... Iskalnik najde 4 ponudbe s temi parametri (mazda6, CD150, AWD,...)
Tako, da ce ze, moras cakati res dobro ponudbo... in takoj zagrabiti... ker ce je res vse tiptop in po kriterijih, ponavadi hitro najde novega lastnika ...
Meni recimo veliko pomeni, da poznam zgodovino ali se bolje lastnika ... in raje za to dam malo vec, kot pa da bi zaradi par 100? nizje cene vzel nekaj bolj rizicnega ...
Kot ze prej omenil Shrek... sem tudi jaz sedaj ze drugo sestico prodal istemu, kot ze prejsnjo sestico ...
Ni nujno. Sem gledal enega 1100 km dale? od Kopra v Nem?ijo. . In sem izra?unal, da je najhitreje in skoraj najceneje it z avionom. Ena stran pride 200?/osebo,pa spanje najde? za 50?na dan. Recimo gorivo za nazaj pride 100?,pa avstrijska vinjeta 15,pa slovenska tedenska 15.Pa recimo,da gre? v dveh, da ti ni dolg?as.
Pride okoli 600?.Pa hrana ?e 50?.
?e vedno je ceneje kot, da ti katera od firm pripelje avto v Slo. Pa ?e avto si lahko na licu mesta ogleda?.
To je samo strosek za pot oz, transport... kaj pa dajatve (DMV,...)?
Samo...v nem?iji ni nategunov...
Kolega kupil en avto,si ga ?el ogledat in kupil...
Ko je slucajno 5 let kasneje videl na mobile, da isti tip prodaja naslednje vozilo, ga je samo zaaral in ?el ponj...
Nateguni so povsod... In kontra... pri nas niso vsi nateguni...
Samo Jimny je majhen... zelo majhen... in bi bilo malo cudno, ce bi tehtal toliko, kot recimo ena sestica ali CX-5... In ravno ta majhnost in ozkost je prednost za po ozkih gozdnih poteh... to je avto za gozdarje in lovce... ne oa za ?sminkirat? po mestu...
Dolg je dobrih 3,5 metra in sirok dobrih 1,5 metra... CX-5 je recimo dober meter daljsi in 35 cm sirsi... in tezak med 1.360 in dobrih 1.500 kg (odvisnomod opreme in motorja)...
Opolno?i se bo pocenilo gorivo. Liter dizla bo zunaj avtocest in hitrih cest cenej?i za 0,8 centa, liter 95-oktanskega bencina pa za 1,1 centa.
Regulirani pogonski gorivi, dizel in neosvin?en 95-oktanski bencin, se bosta s torkom pocenili. Liter 95-oktanskega bencina bo po novem stal 1,338 evra oz. 1,1 centa manj kot doslej, cena dizla pa se bo zni?ala za 0,8 centa na 1,279 evra, je objavilo gospodarsko ministrstvo.
Ampak mazda je na veliko oglasevala da skyactivex je cistejsi brez adblue.....glavna prednost. Bodo morali pojesti svoje besede?
Mazda diesel cars and the Euro 6 emissions standards
As the World?s lowest compression ratio diesel, our SKYACTIV-D diesel engines are fully compliant with all Euro 6 standards without the aid of expensive NOx (nitrogen oxide) after treatment systems such as AdBlue, offering clean and efficient engines that are designed to offer you the right engine for your needs without compromise. This delivers on our promise of cars that are fun to drive and meets our commitment to protecting the environment.
Our innovative SKYACTIV diesel technology has a compression ratio much lower than traditional diesels; this allows the combustion temperature and pressure at the optimal moment to be lower, extending ignition so the air and fuel has time to mix much better, making combustion more uniform and complete. The more complete the combustion, the less CO2, and NOx is produced.
SkyActiv-X NI ENAKO SkyActiv-D
Sicer pa... Se link daj do tega... to je verjetno izpred parih let... medtem so se zadeve ocitno toliko zaostrile, da brez tega ne gre ... Se vedno bolje to, kot pa goljufati drzavo in uporabnike, da se dosezejo okoljski standardi
Menda naj bi nova dizelska sestica (in tudi CX-5) imela samo eno izpusno cev zadaj... Razlog je pa ravno ta rezervoar za AdBlue, ki je namescen nekje pod prtljaznim prostorom ...
Cena je malo previsoka. V Nem?iji se ga da dobiti z enako opremo in podobnimi kilometri za tudi 19900?.
Samo ko ga pripeljes v Slovenijo si potem nekje na istem... ali ne (davki, DMV, transport...)? Pa verjetno se da tudi pri nasi ceni se kaj pogajati ... Je pa potem res vseeno, ker ta je itak ze verjetno uvozen iz Nemcije, glede na naziv opreme "Nakama" ...
Ce te mogoce zanima bo mogoce na voljo Citroen C3 1.6i, 16V SX, letnik 11/2002, prevozenih ima okoli 200.000 (nevem tocno, bi moral pogledat)...
Hci dobi sredi avgusta Mazdo3 ... samo se ni cisto odlocena, ali bo sel C3 v prodajo ali ga bo zena imela zato, da bo vsaj malo vozila ...
Zadnja slika, ki sem jo nasel na telefonu, je od marca letos ...
ali pa tale malo bolj frisna... bolj od dalec
Glede cene pa se ne vem... gledam malo na avto.net ... pa je vecina tistih 1.4 ... 1.6 so pa redke in dokaj drage ... Mogoce za orientacijo... bi bila tam nekje okoli 1.400? pomoje OK cena ...
In zaradi tega Opel Frontera z dvolitrskim atmosferskim motorjem pri meni ni zdr?ala ve? kot 80.000 km. Ker je motor o?ivel ?ele pri 3000 obratih na minuto... Po prevo?enih 80.000 km je bilo pa na motorju za popravljati krepko ve?, kot je tisti stra?ni PDF pri dizela?ih...
Ah Slivka... od kod ti to? Saj pri bencinarjih ja ni komponent, ki bi lahko crknile... oz. jih je manj kot pri dizlih :ne vem:
Ja..se strinjam...bo treba po?akat na ta novi benz. motor skayactiv X 16:1 komr.razmerje plus kopresor pol bo dovol navora in itd...lp
Ampak potem izpuhti tudi vse tisto, o cemer se pise... da so bencinarji tako enostavni, da se nic ne more pokvarit oz. da je manj zadev, ki se lahko pokvarijo ... Jaz mislim, da bo treba tale SkyActive-X vzeti malo z rezervo.... da ne bo to nekaj podobnega kot je rotacijski motor, ki je sicer super fajn... le obcutljiv in drag za vzdrzevanje ...
Noja... tudi novejsi bencinarji niso vec tako "enostavni" kot vcasih... Vse vec je komponent, ki lahko crknejo... sploh ce se neustrezno vzdrzevani ... Pa sploh ni nujno, da imajo turbino... SkyActive bencinarji imajo precej visje kompresijsko razmerje, kot starejse generacije bencinskih agregatov... pa izkljapljanje cilindrov ... in podobno ... seveda je vecinoma vzrok ekologija ter znizevanje porabe...
Tako da se vedno je moje mnenje, da je za strosek vzdrzevanja podoben ... Sicer bom videl, ko bom prevozil malo vec km in bo kaksen servis ze za mano ...
Glede hrupa... pri avtocestnih hitrostih se ne slisi, ali je motor bencinski ali dizelski ... slisil bolj druge stvari (sumenje vetra, gume,...) ... takrat, ko rabis navor (prehitevanje... pa recimo se gre cesta navkreber...) ... pa imam obcutek, da je bencinski motor glasnejsi, ker ga je treba pognat v visje obrate, da da kaj zivljenja od sebe ... Za lagodno "kruzanje" po AC pa ne obcutim neke velike razlike... Res pa je, da se po mestu in ko se ustavljas pri semaforjih,... se pa malo slisi, ce si pozoren, da dizel tece malo bolj robato ... Ko se ustavis pa se itak tudi motor ponavadi ugasne (iStop) ...
Sem ponavadi raje tiho, ko nekateri tako favorizirajo bencinske motorje, kako se ti oh in sploh ne kvarijo... so veliiiiiikooooo cenejsi, ce slucajno le pride do okvare... in so veliko boljsi za vozit...
Sam sem dosedaj vozil zadnjih 15 let dizle (prvo, drugo in tretjo generacijo sestice), prej pa bencinarje ... sedaj vozim bencinarja... In moja opazanja so, da je po obcutku veliko bolj "len", ceprav je na papirju vec konjev kot presjna sestica ... Je pa to predvsem zaradi tega, ker ti konji zazivijo sele pri visjih obratih, kjer pa voznja ni vec tako udobna, ker je motor pri visjih obratih precej bolj glasen...
Ampak, da ne bom se dodatno pihal v zerjavico... ... vsak naj se odloci sam... se najbolje na podlagi lastnih izkusenj... in naj ne verjame cisto vsem, kar se pise ... Moje mnenje je, da ima vsak svoje prednosti in pomanjkljivosti ... nikakor pa dandanes ni eden bolj kvarljiv kot drugi... To je moje mnenje!
Hvala. Pa sej meni se tudi na zaslonu ne izpisuje status. Ko dam menjalnik v R se mi avtomati?no pri?ge kamera in je samo to na zaslonu, kar se ti?e senzorjev je samo zvo?ni signal.
Pri meni (CX-5) je se zgoraj v kotu stanje senzorjev... spredaj ali zadaj ... Pa ce se prav spomnim, je bilo pri prejsnji sestici tudi podobno ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz mislim, da je C3 imel namen zaviti levo... se pa ne vidi, ce ima prizgan smernik... prav tako se ne vidi, da bi Focus sploh kaj zaviral... tako da so pomoje samo taki svetlobni pogoji, da se ne vidijo zadnje luci ... Cesta je dovolj pregledna, da bi tisti, ki prehiteva moral videti vsaj tega, ki prihaja nasproti ... Res je tezko "pametovati" ... Iz situacije, ki jo vidim, bi rekel, da se temu v Fordu prevec mudi ... ampak je vseeno odlicno resil situacijo ... Se vedno pa menim, da je vecinoma sam kriv za nastalo situacijo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani