In zaradi tega Opel Frontera z dvolitrskim atmosferskim motorjem pri meni ni zdr?ala ve? kot 80.000 km. Ker je motor o?ivel ?ele pri 3000 obratih na minuto... Po prevo?enih 80.000 km je bilo pa na motorju za popravljati krepko ve?, kot je tisti stra?ni PDF pri dizela?ih...
Ah Slivka... od kod ti to? Saj pri bencinarjih ja ni komponent, ki bi lahko crknile... oz. jih je manj kot pri dizlih :ne vem:
Ja..se strinjam...bo treba po?akat na ta novi benz. motor skayactiv X 16:1 komr.razmerje plus kopresor pol bo dovol navora in itd...lp
Ampak potem izpuhti tudi vse tisto, o cemer se pise... da so bencinarji tako enostavni, da se nic ne more pokvarit oz. da je manj zadev, ki se lahko pokvarijo ... Jaz mislim, da bo treba tale SkyActive-X vzeti malo z rezervo.... da ne bo to nekaj podobnega kot je rotacijski motor, ki je sicer super fajn... le obcutljiv in drag za vzdrzevanje ...
Noja... tudi novejsi bencinarji niso vec tako "enostavni" kot vcasih... Vse vec je komponent, ki lahko crknejo... sploh ce se neustrezno vzdrzevani ... Pa sploh ni nujno, da imajo turbino... SkyActive bencinarji imajo precej visje kompresijsko razmerje, kot starejse generacije bencinskih agregatov... pa izkljapljanje cilindrov ... in podobno ... seveda je vecinoma vzrok ekologija ter znizevanje porabe...
Tako da se vedno je moje mnenje, da je za strosek vzdrzevanja podoben ... Sicer bom videl, ko bom prevozil malo vec km in bo kaksen servis ze za mano ...
Glede hrupa... pri avtocestnih hitrostih se ne slisi, ali je motor bencinski ali dizelski ... slisil bolj druge stvari (sumenje vetra, gume,...) ... takrat, ko rabis navor (prehitevanje... pa recimo se gre cesta navkreber...) ... pa imam obcutek, da je bencinski motor glasnejsi, ker ga je treba pognat v visje obrate, da da kaj zivljenja od sebe ... Za lagodno "kruzanje" po AC pa ne obcutim neke velike razlike... Res pa je, da se po mestu in ko se ustavljas pri semaforjih,... se pa malo slisi, ce si pozoren, da dizel tece malo bolj robato ... Ko se ustavis pa se itak tudi motor ponavadi ugasne (iStop) ...
Sem ponavadi raje tiho, ko nekateri tako favorizirajo bencinske motorje, kako se ti oh in sploh ne kvarijo... so veliiiiiikooooo cenejsi, ce slucajno le pride do okvare... in so veliko boljsi za vozit...
Sam sem dosedaj vozil zadnjih 15 let dizle (prvo, drugo in tretjo generacijo sestice), prej pa bencinarje ... sedaj vozim bencinarja... In moja opazanja so, da je po obcutku veliko bolj "len", ceprav je na papirju vec konjev kot presjna sestica ... Je pa to predvsem zaradi tega, ker ti konji zazivijo sele pri visjih obratih, kjer pa voznja ni vec tako udobna, ker je motor pri visjih obratih precej bolj glasen...
Ampak, da ne bom se dodatno pihal v zerjavico... ... vsak naj se odloci sam... se najbolje na podlagi lastnih izkusenj... in naj ne verjame cisto vsem, kar se pise ... Moje mnenje je, da ima vsak svoje prednosti in pomanjkljivosti ... nikakor pa dandanes ni eden bolj kvarljiv kot drugi... To je moje mnenje!
Hvala. Pa sej meni se tudi na zaslonu ne izpisuje status. Ko dam menjalnik v R se mi avtomati?no pri?ge kamera in je samo to na zaslonu, kar se ti?e senzorjev je samo zvo?ni signal.
Pri meni (CX-5) je se zgoraj v kotu stanje senzorjev... spredaj ali zadaj ... Pa ce se prav spomnim, je bilo pri prejsnji sestici tudi podobno ...
Ali ve kdo kako je z dodatno opremo pri mazdi? Predvsem to, ali se jo da naknadno ugrajevati? Zanimam se za nakup parkirnih senzorjev (spredaj).
Tole so neki "aftermarket" senzorji pomoje... vsaj za mazdo 3 je tako... Ni enako kot original vgrajeni... in se ne prikazuje na glavnem zaslonu status... ampak samo piska... pa rocno je treba menda prizigat... Je pomoje bolje vzeti rdugje... Recimo pri Zgajnarju pride za trojsko z barvanjem (ce je v ba barvi odbijaca) in z modulom, iki samodejno izklopi senzorje, ko gres hitreje od cca. 10 km/h ... ter vgradnjo okoli 280? ... Brez avtomatike pa ce se rpav spomnim okoli 180? ...
Tej ceni na Mazdini strani moras pristeti se strosek montaze in potem skupaj za mazo 3 pridejo skoraj 400? ... Sem pred kratkim to spraseval za Mazdo 3 Takumi, ki je tudi v osnovi brez prednjih senzorjev ...
Ampak BMW-jevci so res biseri. To da ostanjeo na cesti je ?e prava redkost.
Model me najprej prehiti, kljub temu, da sem vozil rahlo ?ez 90km/h, nato skor zrine kolesarja s ceste, ampak ?ez slabih 10km pa se zgodba kon?a v jarku.
Zdej pa veselo iskat 2 novi gumi v kratkem ?asu, ker avto nucam.
Ima kdo idejo, kje se da gume dobit hitro, pa da ni glih neka kitajska roba, ker ponavadi dam na avto najbolj?e gume?
Hvala!
Ce ni ravno kaksna zelo eksoticna dimenzija, bi moral pomoje vulkanizer imeti kaj na zalogi ... Povprasaj recimo pri Lustreku na Ladji pri Medvodah ... Tam so po mojih izkusnjah dokaj ugodne cene...
Sam se vedno 250?. A ni to v konkurenci zastonj? Oz del opreme...?
Saj je tukaj tudi... nova sFL estica, ki se Zacne prodajati avgusta, bo ze imela menda tak infotainment... dvomim, pa, da je konkurenca ponjdila brezplacen upgrade... pri nekaterih se mi zdi, da BMW) je treba menda placevati celo neko letno licencnino za uporabo takega sistema...
Mazdin prodalec iz Dunaja je na FB ze naznanil ceno... in da bo dobavljivo od avgusta dalje... Ce bo res taka cena (250?), je to veliko bolje, kot prvotna, kjer je bilo omenjeno cca. 500?
Kaksnih hudih popustov v evrih ne pricakuj... ce ze, potem v obliki kaksnih dodatkov... To ni Renault ali Opel, kjer se prodajajo popusti... ... Se bo pa pomoje treba glede tega oglasiti v kaksnem salonu in probat ?barantat? ...
Imam mazdo 6 2018 in me zanima kaj samo meni ne dela live traffic info tudi ce se povezem s wi-fi. Ima kdo kaksne izkusnje?
Hvala
Lp Grega
V Sloveniji ni podprta storitve "live traffic" .... na voljo je samo v naslednjih drzavah: Gr?ija, Poljska, Ukrajina, Kanarski otoki, Avstrija, Belgija, Danska, Finska, Francija, Nem?ija, Irska, Italija, Lihten?tajn, Luksemburg, Nizozemska, Norve?ka, Portugalska, ?panija, ?vedska, ?vica, Zdru?eno kraljestvo, Rusija, Tur?ija
Jest: Sam da ne bo zavajujo?e - tole niso posnetki uradne vgradnje ampak ne?esa kar je ta tip sam nahekal (podobno kot lahko ?e zdaj naheka? Android Auto). Mo?no dvomim da bo Mazda pustila tole ?latanje po touchscreenu medtem ko se vozi? po mestnih ulicah.
Nisem zasledil, da bi bilo kje omenjeno, da je to nekdo sam "nastrikal" ... Sicer pa tudi pri MZD Connect lahko med voznjo saris po zaslonu... ampak samo dokler ne gres hitreje kot nekje 20 km/h .... Na posnetkih se nikjer ne vozi hitreje
Sicer pa... pocakajmo na uradne informacije ... Menda bo to zelo kmalu ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Popravek: ?e ena stvar, ki je bencinar ?E nima... ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani