Pri ?vabskih prevarantih je itak vse mo?no. To da probajo nategnit, kjer koli imajo mo?nost in za lastne interese in dobi?ke porint v drek kogarkoli je jasno, ampak to ne moremo posplo?evati za vse proizvajalce.
Sem 100% prepri?an, da je Mazda 6 enaka za oba trga in da je razlika v nosilnosti prikolice samo v tem, da zadostijo homologacijskim zahtevam na posameznih trgih. Ampak to so le ?rke na papirju in s samo izdelavo avta nimajo ni? veze.
Men se zdi vseeno najbolj enostavno tako, da vtakne? vti? v sredinskem naslonu za roke, kabel ob robu do tal nato pod sankami sede?a do praga vrat, kjer da? dol tisto za??itno plastiko, da spravi? kabel spodi. Potem pa samo umakne? gumo vrat, porine? kabel not, in zgoraj ?e notranjo tapeto A stebri?ka pa si ?e pri?el do strehe in do kamere. Vse skupi 10min dela.
Mi smo za Nemce balkanci. Za vsak trg so avti narejeni druga?e, v vsaki dr?avi se servis oziroma kvaliteta servisa tretira druga?e.
Primer... V navodilih za uporabo si preberi, kak?no nosilnost ima lahko prikolica priklopljena na mazdo 6 v Nem?iji in kak?no v Sloveniji za mazdo letnik 08 na primer...
V Bosni so drugi intervali za menjavanje filtra goriva...
In ?e so podobne zadeve.
Ni enak avto za vse trge.
Hmmm, Mazde pridejo enake iz Japonske ali Mehike za celo evropsko tr?i??e pa ne glede, kje jo potem prodajo. Recimo moje je bila iz evropske zaloge in bi jo lahko kupil tudi Francoz ali pa Finc. Tako, da tole o izdelavi razli?nih avtov je meni bolj tako tako. Je pa res, da za ameri?ko tr?i??e so pa res druga?ni ker imajo kar precej druga?ne homologacijske predpise predvsem pri svetilih kot tudi pri ostalih komponentah.
Kar se pa ti?e razlike v te?i prikolice je pa lahko razlika zaradi druga?nih lokalnih predpisov. Ne verjamem, da bi zato bil avto karkoli druga?en.
Zakaj bi bilo preve?? ?e ja avtomatik je vsaj pol litra vi?ja poraba, ?e pa ?e AWD pa ?e vsaj pol litra zraven. Pol litra pa doda slaba aerodinamika napram avtomobilom. Rezultat je pol liter in pol vi?ja poraba.
To je pri?akovano dizel vozijo penzionisti ob nedeljah ko ni prometa (tisti 1.8d 115konjev je vrtoglava stevilka konjev) , bencinarje pa vozijo mladi in mladi po srcu hehe
Ampak resno zdaj, tudi trojka dizel ima kar visoko porabo glede na 115konjev...
?ak, da Alex najde tole temo... bo? ti ?e videl penzionerje v akciji.
Zdele gledal porabe novih Skyactiv X motorjev na Spritmonitorju. Zdaj a se ?e niso ulaufali ali pa tudi tukaj niso ravno prepri?ljivi. Trojka ima povpre?je cca 7, CX-30 pa ?e pol litra ve?. Pri obeh modelih je to cca pol litra ve? kot pri 122KM klasi?nem Skyactiv motorju s 122KM.
Dizel jih pa ?ist poseka saj je od 5,5 do 5,9 povpre?je. Pa sem resno pri?akoval, da se bo X pribli?al vsaj nekje na 6 litrov, ampak pa? fiziko te?ko pretenta?.
Ja turbo bencinarji znajo imet kar precej lepo. Je pa hecno, da so dali graf z navorom, ki ga umetno sekajo. Bolje bi bilo, da bi bil v krivulji navedeni kilovati.
To je res... ?estka je udobna in ravno prav velika. Kljub temu, da prisegam na 5-vratne limuzine je tale karavan ?ist OK... bo pa ?e lep?i, ko spravim tiste nesre?no grde sanke dol. Vsi ostali proizvajalci karavanov so v novej?ih modelih ugotovili, da morajo biti sanke (?e so ?e gor) ?im manj?e in ?im manj vpadljive ,,, in prav imajo.
Tukaj se pa strinjam popolnoma... tudi sam sem se enako po?util. Pa bi kljub temu ?el preko tega, ?e bi bil SKyactivX bolj prepri?ljiv. ?al je trojka resni?no bolj primerna za nekoliko manj?e in bolj suhe primerke.
@Boss na?el pa sem tudi "re?itev" za tvoj problem, ki si ga imel pri prehitevanju tovornjaka. ?e ima? med prehitevanjem, ves ?as pri?gan smernik, lane assist ne bo delal.
Narobe si bral... nisem prehiteval nikogar, ampak sva peljala nasproti, razen ?e moram na ovinkasti cesti ves ?as dajati ?migavec... ?e me bo kdo videl me bo prijavil za na poseben oddelek.
dej nehi... bo ?e kak?en nadebudni Milenijec to probal ustvarit.
aja, mal za hec: par tednov nazaj me je ena tak?na sne?inkica spra?eval, ?e imam ogenj. Sem rekel, da ne kadim in ga vpra?al zakaj si ne nalo?i aplikacijo v?igalnik na telefon. Pa? mal se mi je zazdelo, da moram trolat. In model ?e za?ne vle?i telefon iz ?epa... postane za par sekund in me pogleda nekako takole.
Znam kar dobro ohraniti "poker face" ampak tukaj mi pa ni zneslo ...
Dejmo mal resno... a to res rabi?? A res rabi? Carplay vsak dan? Tiste parkrat, ko recimo rabi? navigacijo lahko tud na kabel priklopi? pa ?e strahu ni, da bi ti spraznilo baterijo. Za glasbo velja ravno tako.
Ekoteroristi pa?... spet bodo z raznoraznimi kvazi ?tudijami hoteli o?rniti dizle. ?e dobro, da nekdo poka?e ?e na drugo stran, kjer je zanimivo, da DPF celo ?isti mestni zrak. In tako kot pravijo, edino relevantno bi bilo, da bi merili koliko litrov zraka vsesa motor in koliko je bilo delcev v tem zraku in koliko jih je nato v izpustih. Ampak ekoteroristi bodo to prepre?ili saj rabijo to?no dolo?ene alarmantne stvari, da z njimi perejo nevedne?e, kakr?ne koli druge bolj spodbudne informacije bodo pa namensko zamol?ali. To delajo prakti?no na vseh podro?jih.
Ampak osnovni problem se je za?el, ko so udele?ence v prometu za?eli segregirati po tem, kdo je bolj ranljiv. In namesto da bi bolj ranljivemu dopovedali, da naj bo ?e bolj previden, so mu rekli, da ima zato prednost pred vsemi. ?e je to logika naj me vrag pocitra.
Lahko ima? vso prednost na svetu ampak to ni forcefield, so le neke blabla ?rke na papirju in dokler folk ne bo razumel, da posku?aj najprej narediti vse za svojo varnost sam in se nikakor ne zana?at, da to naredi nekdo drug namesto tebe, toliko ?asa bomo videvali take situacije. Zraven se pa spra?evali kaj je narobe. Pa? le idiot se spra?uje kaj je narobe in ponavlja napako v nedogled v upanju, da mu bo pa neko? kon?no zneslo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri ?vabskih prevarantih je itak vse mo?no. To da probajo nategnit, kjer koli imajo mo?nost in za lastne interese in dobi?ke porint v drek kogarkoli je jasno, ampak to ne moremo posplo?evati za vse proizvajalce.
Sem 100% prepri?an, da je Mazda 6 enaka za oba trga in da je razlika v nosilnosti prikolice samo v tem, da zadostijo homologacijskim zahtevam na posameznih trgih. Ampak to so le ?rke na papirju in s samo izdelavo avta nimajo ni? veze.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani