Najprej vozni?ka, prometna itd. Potem sem ga v nekolko te?nem tonu vpra?al, kje je glih mene na?el in mi pove, da me spremljajo ?e od Most (tam sem imel med judo treningom parkiran avto) in je od tega minilo ?e kar par urc, kar pomeni, da sem vohal neko totalno ?udno sceno!
Policaji so te cel dan zasledovali!! Tut jaz bi :ne vem: Si kar predstavljam adrenalin ko ti pove, da te ?e cel dan zasleduje. "KWA SEM PA NAREDU?? A SEM TOLK SUMLJIV??"
sm enkrat gledu po tv-ju enga oblikovalca. nek skandinavc. hacker! in tip si je zamislu eno torbo, ki bi naj bila kao ena smernica firme Louis Vuitton. ampak vse skupaj je bilo le sanje in slikica na ra?unalniku tega dizajnerja.
in potem so se kitajci dokopali do tega in naredili kopijo! ampak pazi, kopijo brez da original sploh obstoja!
Poslu?aj, ?isto v vsaki temi ga zabija? naj utihne in gre na tortice. Pa ?loveka sploh osebno ne pozna? ne... Od zdaj naperj bom tudi jaz tebi pisal da utihni in pejt gledat/?pilat fuzbal.
Neprijetna situacija. Zdaj pa ne vem ali imamo res veliko ?lanov ali pa imajo Mazde zelo rade nesre?e. Kar dosti se jih zbije, hvalabogu ne po svoji krivdi, ?e pa ?e se pa u?timajo (Uro?).
Upajmo, da avto res ne bo utrpel trajnih posledic. Lahko bi bilo huje.
4. Ni enotnih in tipiziranih hitrostnih ovir v strnjenih naseljih (le?e?i policaji), razlika v vi?ini je 1:3, v dol?ini 1:20.
Pa ozna?eni tudi niso povsod.
5. Znaki za omejitev hitrosti so postavljeni nestrokovno, nelogi?no in v?asih tudi ?kodljivo. Taka nestrokovna postavitev prometnih znakov povzro?a, da vozniki v?asih ne verjamemo, ne spo?tujemo in ne upo?tevamo prometnih znakov za omejitev hitrosti.
6. Zato bi morali opraviti strokovni pregled in korekcijo prometnih znakov in smerokazov po Sloveniji. Pri postavljanju znakov upo?tevati strokovnost, smiselnost, logi?nost tako, da bodo slu?ili prihajajo?i satelitski navigaciji in kontroli hitrosti vo?nje na na?ih cestah.
Najve?ja pomanjkljivost omejitve hitrosti je skozi naselja. Definicijo naselja in omejitev hitrosti nimamo usklajeno z Evropo. Razlika je ta, da pri nas velja omejitev hitrosti od table z napisom kraja in do preklica kraja. V tem obmo?ju omejitve hitrosti zmanjka hi?, torej naselja in omejitev hitrosti ?e vedno velja. Na?a policija tu pridno lovi "nevestne" voznike, ki prekora?ijo hitrost. Svojo normo kaznovanih voznikov z lahkoto izpolnjujejo.
V Evropi je omejitev hitrosti 50 km/h le v strnjenem naselju. Ostali del, kjer ni strnjeno naselje je 70 km/h, v Belgiji celo 90 km/h.
Kaj bi pomenilo, ?e bi imeli evropske omejitve hitrosti skozi naselje pri nas? V Sloveniji je ve? kot 6.000 naselij. ?e predpostavimo (ugibamo), da je povpre?na dol?ina naselja 1 km, omejitev hitrosti 50 km/h je obi?ajno po celotni dol?ini naselja.
Moj predlog omejitve hitrosti 50 km/h bi bil le v dol?ini strnjenega naselja. V tem primeru 100 metrov. Ostalih 900 metrov, kjer ni strnjeno naselje pa 70 km/h. Vozilo bi to razdaljo prevozilo v kraj?am ?asu za 0,31 minute.
Ta prihranek na ?asu ni pomemben. Toda ko izra?unamo kon?ni prihranek vidimo slede?e: 6.000 naselij, 1.000 vozil dnevno, prihranek 0,31 min., 365 dni, vozilo porabi 6 l goriva na uro. Iz te predpostavke sledi, da v Sloveniji porabimo za vo?njo skozi naselja ?e dodatnih 68 milijonov litrov goriva ali dodatno potro?imo 15 milijard tolarjev.
Koli?ina dodatno porabljenega goriva je zastra?ujo?a, ker povzro?a ve?je stro?ke prevozov, ve?je onesna?evanje spalnega naselja, vse ve?ja odvisnost od uvoza goriv, potratna poraba energije...
8. Napraviti evidenco voznikov, ki povzro?ajo preve? prometnih nesre?. S sodobno opremo je danes to mogo?e. S tem bi lahko varne voznike nagradili, nevarne pa obravnavali po posebnih merilih. Ta merila bi bila, da vozniki, ki napravijo povpre?no letno ve? nesre?, bi tudi pla?ali tolikokrat ve? zavarovanja. Voznik, ki letno prevozi dolo?eno kilometrino in v dolo?enih letih ne povzro?i prometne nesre?e ne pla?a zavarovanja...
Se popolnoma strinjam. Hvalabogu ?e nisem povzr?il nesre?e. Ni nujno, da ne bi pla?evali zavarovanja, ?e -10% bi bilo bolje.
9. Strogi nadzor in ukrepanje proti "kamikazam" na na?ih cestah. Tem voznikom omogo?iti, da si na za to primernih poligonih dajo du?ka za svojo ?ivahnost in v cestnem prometu vozijo varno po predpisih. V skrajnem primeru, ko kamikaze ne morejo, no?ejo ali ne znajo voziti varno, jim lahko sledi odvzem vozila.
Skrajni ?as, da dobimo dirkali??e. Prvi se podpi?em pod pobudo za referendum pa ?e sam jo splaniram, ?e se nobenemu ne da.
To je nekaj predlogov za ve?jo varnost na na?ih cestah z ?eljo in v pri?akovanju manj mrtvih, manj po?kodovanih, manj dru?inskih tragedij, manj izdatkov za zdravljenje po?kodovanih, manj invalidov, manj odsotnosti z dela...
Eh kva mi pomaga vse tole, ?e so me v Dom?alah ujeli, ko sem ?el ?isto flegma (ni? kaj dosti gledal ?tevec) 79 namesto 50. Sploh ni velika hitrost to tam ampak omejitev je tak?na. Ampak res je cesta tak?na, da bi lahko bilo 60-70 omejitev.
60k SIT in 3 kazenske to?ke me ?e ?akajo samo upam, da mi bo uspelo spesniti kak?no pro?njo oziroma prito?bo.
PS: @Marko: Saj ?e dobro, da sva nehala klepetati, ?e ne bi ?e za telefoniranje dobil...
Kar pomeni da mora? prehitet mobilni radar, da te lahko za?ne zasledovati in da te lahko izmeri in kaznuje. ?e pa te kje vid da ga "goni?" in da gre za tabo al pa da se ti prilepi zadi pa te iziva da potegne?, pa te po zgornjem ?lenu ne more kaznovati.
Tole je dobro vedt!
Imajo pa hude avte na?i
Samo ?e kak?na 6ka MPS jim manjka. Aja pa Rx-8, 350Z in S2000.
Ma to je itak ?ist premo?no, ker trenutnih 75 Km atu ?ist zado??a!
A mogo?e kdo ve za kako pametno akcijo, da ti ocenjo avto po evrotaksi, pa ?e kaj dodajo in npr. vzame? pri njih kej novga, zdej glih sem gledal klio la storia, s polno opremo, sploh ni tok slaba varianta, mogo?e pa ima kaka firma ?e kej bol?ga v igiri, a kdo ve za kej tacga? Pa mjhn avto naj bi bil!
Jup Clio ploh ni slaba ideja. ?e bi kupoval novega Renaulta trenutno bi skoraj raje starega Clia kot novega? Zakaj? Ker je veliko ceneje ve?inoma gre pa pri novem bolj za cesarjeva nova obla?ila in evolucijo starega, ni? revolucionarnega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani