Rank | Brand | Score |
---|---|---|
1. | Lexus | 98.7% |
2. | Mitsubishi | 97.9% |
3. | Toyota | 97.7% |
4. | Mini | 96.8% |
5. | Skoda | 96.4% |
6. | Hyundai | 96.3% |
7. | Kia | 95.9% |
8. | Honda | 95.3% |
=9. | BMW | 95.2% |
=9 | Mazda | 95.2% |
11. | Alfa Romeo | 94.6% |
=12. | Fiat | 94.5% |
=12. | Subaru | 94.5% |
=14. | Dacia | 94.4% |
=14. | Suzuki | 94.4% |
=16. | Citroën | 93.8% |
=16. | Volvo | 93.8% |
18. | Ford | 93.7% |
19. | Seat | 93.6% |
20. | Volkswagen | 93.2% |
21. | Jaguar | 91.8% |
=22. | Audi | 91.5% |
=22. | MG | 91.5% |
=22. | Porsche | 91.5% |
25. | Peugeot | 91.1% |
26. | Mercedes | 91.0% |
=27. | Nissan | 90.1% |
=27. | Vauxhall | 90.1% |
29. | Tesla | 88.6% |
30. | Renault | 87.6% |
31. | Land Rover | 78.2% |
@Alex smešiš se .....
Iz kje si sedaj to povlekel? Iz kakega stripa? 🤔
pred 10 minutami je robertk6 napisal:in to je potem premium znamka ?????Pa ti sam ne veš kaj pišeš v 1000 postih hvališ in prehvališ Mazdo kot najboljši avto tukaj pa v enem našteješ en kup napak ....komedija
Dobro, dobro, to je le nekaj pomanjkljivosti vseh generacij 6-k.In teh je za prste niti dveh rok.
To je v bistvu povzetek zadnjih skoraj dvajset let. Druge, tudi korejske znamke imajo takih napak za tri strani A4 formata. Tako, da je mazda proti ostalim še vedno ultra premium. In tudi kar se tiče zanesljivosti. Vedno med top tri. 😉
Mi se večino časa na tem forumu pogovarjamo o pivu, kavi, izletih, babah, ker se o okvarah nimamo skoraj kaj. Pri ostalih znamkah je to glavna tema, okvare, odpovedi motorjev fuč turbine. Ta debata zaseda 90% časa in debate. In seveda med drugim ugotavljajo, kaj jim je storiti, da avti ne bi izgledali tako bogo oziroma povprečni.
Popravljeno od Alex
pred 31 minutami je Bini napisal:Mogoče bi se izboljšalo ob menjavi novega in boljšega olja... 🤔
Itak, da bi se. Samo, zakaj moramo sami to ugotavljati in menjavati olje v ročnem menjalniku na skoraj novih avtih? 🤔
pred 9 urami je Jest napisal:Jao... a ne znas odgovoriti na enostavno vprasanje
Koliko je po tvoje primerna cena za to, kar je @Janez007 naredil? Torej novi ATE diski, ploscice, centriranje vseh 4 koles, mikro jermen, nov akumulator, menjava motornega olja, oljnega filtra, kabinskega filtra in seveda delo...
Evola.
Akumulator exide=140€,
centriranje 4 gum=20€
Olje ravenol, 5l=48€
Skupaj deli=404,95€
Računal sem 5litrov najboljšega olja, ki stane 12€/liter.Če bi vzeli original olje mazda, pride 5l=37€.
Za delo bi ostalo še 200€ z ravenol oljem, ali 213€ z povprečnim mazda oljem. Ali je 213€ veliko ali malo za to delo si naj vsak odgovori. Jaz sem upošteval cene za najbolj kvitetne filtre. Dvomim, da mu je mehanik vgradil takšne. Ali pa mogoče ja.
Aja, za to naročilo iz Autodoc ne bi bilo poštnine!
Popravljeno od Alex
pred 5 minutami je stonauro napisal:Pozdravljeni,
sem spraševal že v temi o Mazdi 3 pa nisem dobil nobenega odogovra tako da mogoče bom imel z namensko temo več sreče.
Zanima me ali ima kdo pri roki navodila za montažo original strešnih nosilcev za Mazdo 3 Sport 2013-2018. Namreč kupil sem rabljene in jih zraven nisem dobil imam pa dve vprašanji. Če je kdo tako dober bi bil zelo vesel če jih lahko slika ali skenira in tukaj priloži. Mi bi pa pomagali že z odogovrom na spodnji vprašanje.
V kompletu sem dobil dva cca 50mm dolga distančnika. Predvidevam da sta za sprednjo prečko in se zadnja montira brez distančnikov.
Dobil sem tudi 4 stojne vijake s katerimi se prtlažnik privijači v streho vozila, vendar so tej vijaki brez kakršnih koli utorov ali zarez za ključ (dejansko samo kot odrezana navojna palica), tako da me zanima, kako po njihovo tak vijak pravilno privijačiti v streho.
Mogoče ti bo to kaj pomagalo.
pred 15 minutami je ignacij napisal:Hmm, Mazda si definitivno ne bi smela privoščiti problema z menjalnikom... eni si Mazdo kupijo samo zaradi menjalnika, tko da mi ni jasno kaj počnejo. Jaz z ročnima menjalnikoma v M6 in M2 letnik 2008 nisem imel nobenih problemov, prav nasprotno v M2 je bil menjanik takšen užitek, da si mislil, da ima avto 20KM več.
Meni tudi ne. Zakaj si zapravljajo ugled s tem? Tudi pri moji stari mazdi 6 je menjalnik še po prevoženih 250Kkm kot putrček.
pred 22 minutami je Boss napisal:Hmmm, čudno da jaz od vsega tega nisem doživel. Pa sem imel tri oziroma imam še eno Mazde 6 plus 6-ka od fotra. Ne vem mogoče zato, ker so bile vse nove
Kompletov felten od Mazde sem imel pa tud že vsaj 12 in tudi nisem opazil slabosti. Če je bilo kaj narobe sem bil vedno sam kriv oziroma robnik 🤪
Alex ti čist preveč posplošiš en dogodek na to, da se dogaja na vseh Mazdah. Vedno se lahko nekaj zgodi ampak to ne pomeni, da je to rakrana vseh Mazd. Zato pa pol tvoje trditve nekako izpadejo smešno.
Ne smešno, žalostno. To so znane napake, ki jih mazda večinoma ignorira. Kot ta zadnji primer z zadnjimi varnostnimi pasovi. Ko gre garancija mimo, čeprav pri Mazdi vedo, da je serijska napaka, odštej lepo lagano 1000€. Pa se bodo lahko hvalili na servisih, kako malo napak in reklamacij v garanciji imajo in koliko zaslužka. Saj jaz sem ljubitelj mazd, ampak s serviserji pa nismo na ti.
Lahko, da je samo v Kp tako, a že dejstvo, da je prejšnji šef na sprejemu za vozila dal odpoved, pove vse. In je bil edini, ki je bil res prijazen in je obvladal svoje delo.
V bistvu sem zelo zadovoljen, da mi ni potrebno več voziti avta k njim
🤗
Popravljeno od Alex
pred 2 minutama je Boss napisal:Drži, pritisneš gumb za ročno in gre v primeru, da držiš pedal za bremzo.
Ampak vseeno ker mal pogrešam klasično ročno z ročico. Me je parkrat rešila v snegu, ko je avto odločil, da ne bi zavil, ampak glede, da snega po nižinah ni več toliko, tudi to ni nek hud minus.
Meni je pa ta gumbek ena boljših stvari. Prej si vlekel tisto pol metrsko ročko kot osel. Sedaj pa se sama zategne. Pa tudi v klance sama spusti. Zakon.
pred 28 minutami je mito3000 napisal:Po prevoženih 2.500 km lahko sedaj podam par mojih občutkov o avtu (CX30, motor X186, oprema GTplus/SO). Občutki malo temeljijo glede na prejšnji avto (Ford Focus 2011 z motorjem 1.6 ecoboost). Zapis je res malo daljši ampak je povzetek vseh trenutnih opažanj. Najprej nekaj pozitivnih:
- Zunanjost: zelo subjektivno mnenje ampak meni zelo všeč. Barva (rdeča) je pač občutljiva kar sem vedel že pred nakupom. Zaenkrat je za korigirat dve majhni pikici od kamenčkov. Vse pa izgleda kvalitetno in lično izdelano. Zanima me samo kako se bo obnašala črna plastika z leti, da ne bo preveč posivela. Enkratno svetijo LED matrične luči. Tudi avtomatika preklopa na dolge/kratke deluje zelo dobro. Ne vem kako svetijo osnovne luči ampak tele so res bomba.
- Notranjost: eden od razlogov za moj nakup. Večinoma kvalitetni materiali brez nepotrebnih kičastih detajlov. Števci pregledni z dovolj informacijami. Nisem si nikoli mislil ampak HUD display je res zelo uporabna zadeva. Upravljanje prav tako dokaj intuitivno, vse tipke kvalitetne na otip. Prav pozdravljam, da še niso podlegli upravljanju preko zaslonov na dotik. Moteč je le položaj gumbov levo od volana (izklop i-stop, asistenčnih sistemov…) saj so le ti skriti za volanom. Bose sistem z dobrim virom igra zelo zadovoljivo, mogoče mu manjka malo življenja v srednjem območju. Sem pa navdušen nad DAB, to dela res super. Sedeži so vsaj zame udobni, lahko bi pri tej ceni bila vključena nastavitev ledvene opore, ki je na voljo le pri usnjenih sedežih.
- Asistenčni sistemi: nadzor mrtvih kotov deluje super. Pomoč pri ohranjanju voznega pasu je kar nekaj saj v veliko okoliščinah ne deluje in je več ali manj moteče. Nisem še izklopil ampak sistem naj si ne bi zapomnil te nastavitve kar je potem preko menijev itak sitno vedno ugašat. Za prikaz prometnih znakov kot kaže uporablja podatke navigacije, ki je mimogrede čisto solidna, zato omejitve niso ravno 100% pravilno prikazane. Zadnja kamera je OK, nisem se pa še navadil prikaza saj precej popači razdaljo. Adaptivni tempomat deluje zelo dobro, res pa raje vozim brez njega saj je večkrat potrebno prestavljati navzdol (v šesti namreč avto nikamor ne pospešuje) in pri vklopljenem tempomatu to ni ravno udobno. Pri avtomatiku je zagotovo bolje.
- Prtljažnik uporabno velik, ta pogrutavščina s pametnim dnom je bolj tako, tako. Uporabno bolj za skrivanje stvari, ki se jih ne potrebuje vsakodnevno in prtljažnik ima s tem v celoti ravno dno.
- Sama vožnja z avtom je prijetna, tiha, mogoče malo trša čez kake ležeče policaje. Motor je bolj anemične sorte zna pa tudi pokazati nekaj moči ob malo višjih vrtljajih. Poraba goriva se skoz giblje okoli 6,3 l, potovalni računalnik laže (kaže manj) za 0,4 l. To je poraba z vožnjo blizu omejitev. Za primerjavo s Fordom sem z dokaj podobnim stilom vožnje imel porabo okoli 6,8. Je pa Fordov motor nudil več užitka v vožnji zato je tudi stil vožnje sedaj malo drugačen, bolj umirjen. Nekateri pišejo, da se poraba sčasoma zmanjša in da se poveča moč motorju – skoraj ne verjamem bolj voznik prilagodi slog vožnje samemu motorju.
Sedaj pa še nekaj negativnih stvari, nekatere so res zelo pikolovske:
- Kar nekaj motečih čričkov v notranjosti (stropna konzola, okoli števca in osrednjega ekrana). Zaenkrat mi ni uspelo še nobenega utišati.
- Ročni menjalnik je malo muhast. Večinoma se prestavlja lepo in tekoče. So pa trenutki, ko noče v prvo prestavo (potreben je ponoven pritisk sklopke) ali pa ne gre čisto tekoče npr. iz druge v tretjo ali iz četrte v peto. Zanimivo, da tudi če stojiš na mestu in se sprehodiš med vsemi prestavami se praktično vedno kje zatakne. Pri prejšnjih avtih tega nikoli nisem opazil. Je pa tak menjalnik od novega in se je stanje morda minimalno izboljšalo. Saj ni tako kritično in je z vsemi hibami dokaj podoben prejšnjemu Fordovemu, morda sem pričakoval preveč glede na vse hvalospeve tega menjalnika. Če me spomin ne vara je podobno deloval v dveh testnih avtih, ki sem jih vozil naokrog pred nakupom.
- Tresenje voznikovega zunanjega ogledala – res minimalno ob hitrostih nad 110km/h. Kolikor sem bral se to pojavlja že nekaj let tudi na drugih modelih in prav neverjetno da tega ne odpravijo.
- Če si res pozoren pri pospeševanju opažam mikro luknje – ne vem kako se naj drugače izrazim ampak čutiti je kot res rahel trzljaj. Prav tako ima motor pri določenih vrtljajih prasketajoč zvok. Po forumih sem zasledil podobne primere, niti ne vem, če je to res normalno.
- Odsev mehanizma HUD displaya v sprednji šipi ob sončnih dnevih.
- Zelo občutljiva plastika zaslona števcev saj se jo pri čiščenju zlahka opraska.
- Še vedno pogrešam odpiranje in zapiranje šip z daljincem.
- Tudi za premik avta po dvorišču se moraš pripasat saj drugače ne popusti ročna zavora.
- Pogrešam rezervno gumo ampak doplačilo je res noro visoko. Pri prejšnjih avtih sem imel namreč kar nekaj gumi defektov.
- Pri nastavitvi pihanja zraka v noge ti iz rež pod volanom piha ravno v desno koleno. Pri vklopljeni klimi in kratkih hlačah to res ni ravno prijetno.
To z točno zavoro. Pri mojem avtu lahko izklopiš ročno tudi, če nisi pripasan. A si poizkusil? Moraš pa to storiti ročno. Avtomatsko ne deluje.
pred 17 minutami je Boss napisal:A si tole mal pomešal. Kakšna je pa lahko alternativna navigacija originalni (ne mi zdaj z Android Auto al pa Apple CarPlay)? Katere težave z menjalnikom in kakšna je alternativa? EGR ventil - a je res tolk težav z njim oziroma kateri aftermarket produkt je boljši od originala? Težave z nivelacijo luči - a to misliš tiste zlomljene palčke na senzorjih? Ja če daš original bo spet zdržal 10 let - ne vem a je to glih problem.
Recimo nivelacija luči. Jaz sem bil zaradi tega znanega problema na Mazdi 6 MK 1 na servisu v času garancije 4x. Namesto, da bi zamenjali luč, so nekaj packali vsakokrat, dokler ni pretekla garancija. In potem znajdi se. Dobro, da sem to rešil na koncu sam in je mir. Rešitev- ko vidiš, da je nekaj serijska napaka oziroma ne deluje, zamenjaj dobavitelja. Ukrepaj!
Navigacija. Ne deluje, veliko problemov -zamenjaj dobavitelja.Ne prelagati popravila dokler ne gre garancija mimo in potem zaračunati mastno za popravilo ali zamenjavo.
EGR ventil na Mazdah 6 mk1 je bil znana težava. Izvedenke za italijanski in nemški trg so imele na EGR-ju montirano elektroniko, katera je ves čas zafrkavala. Pojavila, se je check engine lučka. In sem šel na servis prvič, kjer so enostavno pobrisali alarm in stvar "uredili".Nato se je isto ponovno čez kakih šest mesecev. Na servisu enako.
Čez leto dni zopet... Enostavno niso vedeli, kaj je narobe. In tako so meni "reševali" EGR težavo toliko časa, da je bila garancija mimo. Stvar mi je na koncu rešil privat elektronik/mehanik (naš bivši soforumaš Batko), ki je ugotovil že takoj prvič težavo in jo uspešno tudi odpravil.
Ugotovitev:. Serviserji na uradnem servisu niso posredovali težave naprej. So nesposobni, ker v štirih letih niso znali odpraviti napake.
Rešitev: zamenjava dobavitelja. Zamenjava servisnega osebja. Odvzem licence za servisiranje mazda vozil. To se je v Kopru enemu tudi zgodilo(avto gruntar)
Težave z menjalniki. O tem je na tujih mazda forumih ogromno napisanega.
Mazda je znana po dobrih menjalnikih in je sramota, da si delajo tako antireklamo z nekaterimi menjalniki. Če to vedo, zakaj se v stvar ne poglobijo in problem rešijo.
Lahko se spomnimo, kako so se reši našega bivšega soforumaša Beli-ja, ki mu je "crknila" šesta brzina na 6-ki, skyactiv, ročnemu menjalniku.
Večino voženj je opravljal na, relaciji Kp-Lj. Njihova razlaga na uradnem servisu je bila, da zakaj je toliko vozil v šesti brzini, da je potrebno bolj pogosto delati z menjalnikom? 🤪WTF?
Seveda njegov naslednji avto ni bil več Mazda.
Lahko bi recimo naredili vpoklic vseh spornih avtov in stvar poštimali. Menim, da je zopet problem v cenejših dobaviteljih, ki jim dostavljajo manj kvalitetne dele.
Enako je z znanimi problemi z luščenjem laka na 19" platiščih. Prvo in prvo so platišča made in china, veliko jih že pride ovalnih iz tovarne, zato pa je na njih prilepljenih en kup uteži. To dobro vem, saj sem prodal že tri komplete 19".
Barva. Kako za vraga ne znajo prebarvati kvalitetno enih ubogih alu platišč kot je treba?
A je res tak problem nabaviti kvalitetnejšo srebrno candy prosojno barvo, ki je kompatibilna z prašno osnovno črno barvo? Ko pogledaš od blizu te feltne vidiš, da barvi v bistvu sploh nista sprijeti skupaj. Z nohtom lahko odluščiš pol barve s felten. In tako naprej.
S takim odnosom so že marsikoga odvrnili od ponovnega nakupa Mazde.
To je moje mnenje.
pred 6 minutami je Jest napisal:In koliko naj bi po tvoje kostalo to, kar je @Janez007 naredil in za kar je placal dobrih 600€? Ker napisal si, da je "vsekakor prevec"
Nismo vsi "Alexi", da bi verjeli, da je "prvoklasna roba" res prvoklasna in nismo vsi tega mnenja, da vecina pooblascenih servisov vgrajuje "najvecje sranje od sranja"... Pa se vseeno vozimo okoli brez kakrsnihkoli problemov... Samo imam obcutek, da po tvojem mnenju vsi to preplacujemo in da pustimo tam ogromne vsote denarja...
Koliko naših prijateljev tu gor se pa vrača nazaj in to večkrat na uradne servise zaradi ponovnega tresenja diskov, neodpiranja stranskih ogledal, nedelovanja navigacije, neodpravljanja težav z EGR ventilom, težav z menjalnikom, težav z nivelizacijo xenon luči... Itd, itd.
Ko je govora o twr diskih in zavornih ploščicah kaj hitro lahko ugotovimo, da je to neka zgolj povprečna znamka, katero vgrajuje kot prvogradnjo samo mazda. Tudi kot aftermarket deli nisi na nekem dobrem glasu. Sedaj so izgleda pri Mazdi, pri novejših avtomobilih in modelih prišli končno k pameti in začeli vgrajevati ATE. To firmo vgrajuje tudi kot prvo gradnjo Audi, bmw ima recimo brembo, mintex in zimmerman. Se pravi, da druge "premium" avtomobilske znamke poskrbijo, da so že original zavore in deli kvitetne.
pred 2 urama je Jest napisal:Koliko pa ne bi bilo prevec za vse to, kar je zamenjal oz. uredil?
Imam obcutek, da eni napisete nekaj samo zato, da nekaj napisete…
Edino ce je prevec zato, ker sploh ni treba v avto nic vlagati… Ampak to tezko verjamem nekomu, ki v avto vlozi precej denarja samo za “šminko”
Jaz dam na avto vedno samo prvoklasno robo. Tako bo kmalu tudi z zavornimi diski in ploščicami. Gume itak vedno in le najboljše na trgu, prav tako bo šlo noter zelo kakovostno olje. Ampak ne na način, da mi mehanik reče, to bo stalo toliko in toliko, izbiraš lahko med temi in temi znamkami. Če se da dobiti ceneje in boljšo robo, si jo bom nabavil sam in mehanik bo to vse skupaj le vgradil.
In računal pošteno ceno za delo. 😉
pred 6 minutami je stonauro napisal:Saj Janez je napisal, da ga je avto toliko stal zadnji teden, ne da je pri mehaniku toliko pustil.
Možno. Vsekakor preveč.
Pravkar je sportman333 napisal:Glede na to da so ATE diski/ploščice verjetno cca.200eur, acu tudi okrog 100, olje verjetno kakih 50, vse skupaj niti ni tako drago, vsaj glede na vsa dela, ki so jih naredili....in predvidevam da nisi materiala nič s seboj prinesel.
Accu je bil njegov,če se ne motim. 🤔
pred 1 uro je Janez007 napisal:To bi blo pa super, če bi bili novi. Stari (200) oziroma skupaj 610 evrov.
Z nekaj več truda in komplikacij bi verjetno lahko prišel pod 500. Je pa tako, tudi mehaniki si zaslužijo dostojanstvo. In da jim nosim material, kako pa to izgleda? 😉
Res je, da moramo podpirati naše delavce. A to, da prineseš svoj material ali olje ni nič nenavadnega. Ti pač zaračuna samo delo. Nič naj ti ne bo nerodno. Le hrabro. 😉
Pravkar je Janez007 napisal:To bi blo pa super, če bi bili novi. Stari oziroma skupaj 610 evrov.
Bogato. Ja no, upajmo, da bo sedaj vsaj vse v redu z diski. Ker če ne bo, boš moral priti na naslednji naš road trip, da te naučimo, poleg majhne porabe seveda, tudi uporabljati pravilno zavore. 😉
pred 12 minutami je sportman333 napisal:Tiste stare po 250eur?....😄
Ne more bit toliko. Ali pač? 😬
pred 38 minutami je Janez007 napisal:Je pa tako, če je servis večji v njem avtomobile običajno šravfa več mehanikov, pripravnikov, pomočnikov. In spet je odvisno, kdo dobi tvojega v roko.
Menjava olja in filtrov ni neka znanost. Tukaj razlike med servisi ne more biti, razen če ga v roke dobi kakšna velika neroda, da ti potrga čepe zaščite, ne zamenja tesnila, natoči premalo olja, ne zategne ustrezno oljnega filtra, itd.. Enako kakovostno bi to znal narediti sam, samo se mi ne da več zafrkavati s tem umazanim oljem, pred več kot 20-timi leti pa sem celo se in ga nato vozil na pumpo v posebno kanto za odpadno olje.
Enako. Tudi sam sem včasih menjaval olje pa tudi zavore sem si rihtal sam. Sedaj se mi tega več ne da delati, da si ne poškodujem slučajno ali umažem nežnih kitarskih rok. 🤗
pred 44 minutami je Scr3am napisal:Mal offtopic, ampak @Alex a slucajno rabis usb vmesnik za gen 1. Je pa tocno tak.
MP3 vmesnik Dension Gateway Lite Bluetooth - Mp3 vmesniki | Avtoakustika na OrangeAudio.si | Avtoakustika Orange Audio | Avtoakustika, avtozvočniki, ojačevalci in še več...
WWW.ORANGEAUDIO.SIZačnite uporabljati vaš iPod ali USB ključek v avtu brez menjave avtoradia! Mp3 vmesnik Dension Gateway Lite BT vam omogoča, da svoj tovarniški avtoradio brez večjih težav posodobite tako, da...
Hvala. Je not seržer za šest cd - jev in je kar dovolj muzike. Sicer pa avto vozi večino časa sin.
pred 2 urama je Janez007 napisal:To pa še ni vse. Narejen je bil redni servis , tokrat pri Pelkotu (olje, filter olja, kabinski filter). Meni sicer dosti oddaljena lokacija, ampak sem ga želel spoznati in izkušnja je bila OK (urejena delavnica, dobil sem občutek, da Simon Pelko pozna svoj posel). Za kakšno zahtevnejše specifično popravilo Mazde, sem bom zelo verjetno odločil zanj.
Saj pravim, prave delavnice so velikokrat bolje urejene kot uradni servisi. Dobiš takoj boljši občutek, že ko vstopiš.
pred 1 uro je Janez007 napisal:Zamenjal sem prvi originalni akumulator, 5 let in 4 mesece po prvi registraciji vozila. Opozorilo za akumulator je prvič začelo svetiti oktobra (po 4 1/2 letih), ko sem odprl čepe in dolil nekaj malega destilirane vode v vsako celico, saj je bil vrh elektrod v nekaterih celicah že pod nivojem kisline. Čez zimo je nekako šlo - nekajkrat sem akumulator preventivno nafilal.
Nov akumulator EXIDE EFB EL954 95AH D+ 800A(EN) ima garancijo 2 leti, upam da bo zdržal vsaj 2 x toliko , če so na mojih prejšnjih avtih originalni zdržali blizu 10 let.
Če ti bo zdržala 4 leta bo v redu. Vedeti moramo, da se akumulator prazni tudi, če ni priklopljen. Sicer manj, a, vendarle. Tako, da moraš upoštevati tudi to, koliko časa je stal v skladišču, trgovini in na koncu pri tebi doma.
pred 6 urami je SpEkTr napisal:Ja, v aju so jo odpeljali s helikopterjem, tistega z Mazde pa z resilcem.
Sent from my SM-G780F using Tapatalk
To pove vse.
pred 6 urami je Boss napisal:Ko sem prišel do tega stavka sem nehal brati
Manj uteži pa pomeni tišjo in udobnejšo vožnjo, da o trajnostni uporabi svinca niti ne govorimo.Svinec za uteži je prepovedan tam nekje že 15 let, razen pri šušmarjih in kozolčarjih.
Ha, ha, svinec na feltni. 🤣🤣. Samo res, kdo je to spisal? Ta je ostal pri stoenkah in yugotih. Dan danes se uporabljajo samolepilne uteži različnih gramatur, ki so na popolnoma drugih zmeseh.
pred 40 minutami je TiEn napisal:U mater mate drago pri vas 🙈Jaz dam v Vipavi 35€ za 19"ke
p.s: sam čakam da uleti zdej uni, da mi reče de dam premal državi 😂🤣
Ja, pa ventilčki so tudi novi. Verjetno so ventilčki pripomogli k tej zlatarske ceni. 🤗
pred 5 minutami je Hixxy napisal:35?
Pr rouščki je premontaža 25€
To je cena za eno gumo ali za vse štiri? 🤔
Nove gume so montirane. Samo so pa res postali tej gumisti odiralci. Za montažo štirih gum + centriranje=48€.
Še dobro, da ne hodim pogosto k njim, ker imam vse feltne dvojne za letne in zimske gume. In potem naj še kdo reče, da se ne izplača kupiti dodatnih felten za zimske gume. Vsako leto te stane ta kolobocija z premontažo 90€. In mislim, da pride za 19" še dražje. 🤔
Napisano
Jaz vam hočem pomagati, a vi terate svoje. Zaradi mene lahko vsako plačo vsak mesec nesete vašim mehankarjem.
Čez palec si preplačal 100€.Glih,da pelješ celo famijilo na eno orenk kosilo. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani