Pri CX 30 je tako, da če želiš imeti adaptivne žaromete (kar je bil pri meni pogoj) moraš izbrati Style paket, ki pa ni možen brez Sound; velja za motor G-150.
Pri cx-30 X186 je paket style že not brez sound !!! In adaptivni žarometi zraven... 😊
pred 1 uro je Boss napisal:
Hehe plača v kabini za ta razred je dovolj - se pravi mal nad minimalcem, maš pa zato zadaj kr dost litrov žganice za kompenzacijo. 😜
Ok mal heca za dobro voljo, zdaj pa bolj resno - opisovalci/blogerji so BOSE sistem pohvalili tako v Mazdi 3 kot v Mazdi CX-30. Oba modela sta nova in jaz ju vseeno ne bi dal v primerjavo z ozvočenjem iz prejšnjih. Osebno ga nisem slišal, da bi lahko sodil, ampak tukaj je bolj vprašanje kolk komu pomeni dober zvok v avtu. Če to ni faktor pol je seveda brezveze ga met. Če pa je to faktor pol pa je treba it sprobat oz. primerjat oba sistema med seboj, ni druge.
Ker tematika že obstaja, odpiram nekaj vprašanj, ker se bom v bližnji prihodnosti (ne sicer tako zelo hitro, da bi že hodil gledati avte), delam pa nekako seznam in ga ožim/krčim, da potem ko se bom tega resno lotil, ne bom imel težav z previlikim naborom :). Bolj kot ne bo v ožjem naboru zagotovo Mazda CX-30 pa me vnaprej malo zanima predvsem sledeče (če bi danes kupoval bi gledal ta model X186 2WD GT Plus opcija SO (sound) oz. šel probati/gledati tega ->
1.) ali SA (safety) dodatek je možen samo skupaj v paketu LU (luxury)
Ali kdo ima ta safety paket dodatno in ali je smotrno doplačevati 2.400€ ker je LU paket 1.900 in safety 900, glede na to da ima že vse glavne varnostne pripomočke vključene v osnovni opremi?
2.) Vem, da je treba iti avto probat, ampak me zanima prostornost tega avta za 3.člansko familijo s tem da sva z ženo med nižjimi 170cm, otrok bo pa lahko sedel še nekaj časa zadaj (trenutno star 10.let) kasneje pa spredaj, če naju bo prerasel in bo žena zadaj (oz. takrat se verjetno z nama ne bo več vozil :)) in ali lahko kateri od lastnikov dejansko izmeri velikost prtljažnika (v smislu kvadra, ne z merami od roba do roba, ki je zaobljen in porabi veliko prostora, ampak v smilu kakšen kvader bi v teoriji spravil v prtljažnik (torej širina x višina x globina)
3.) preden se bom lotil iskanja, me zanima tudi h kateremu trgovcu se priporoča iti, ker jih je za Mazdo kar veliko in cele SLO nima smisla obiskovati. Ali ima kdo konkretne izkušnje z AvtoHišo Močnik (Kranj), ker mi je ta najbližji....sicer kot sem prebiral in tudi po prebrskanem na netu ima Selmar CE največjo izbiro.
Hvala za odgovore/pojasnila.
Hojla, če ni prepozno bi še jaz nekaj dodal. Večino so že napisali lastniki cx30 tk, nekaj pa že piše par strani nazaj 😊
Kar si napisal pod prvo točko bi rekel, da imaš prav in je res dosti visoka skupna cena s tako opremo! Tudi tisti SOUND paket nebi jaz vzel, ker če je zvok tako povprečen kot pravijo Mazdaši drugih modelov Mazd ni vredno tega denarja(preizkusi!)
Pod drugo točko bi rekel, da je placa v kabini za ta razred dovolj in, da je tistih 430 litrov zadaj tudi kar dosti 😊Okrogle mere(kocke) so sledeče;
Širina 100cm
Globina-dovžina 80cm
Višina 44cm,brez podana 55cm do police.
Glede trgovcev lahko priporočam Selmar za druge trgovce so pa že drugi kar nekaj napisali... 👍
Še bolj pomembne so potem servisne storitve..... 😉👍
En mal jo je krstila v rondoju partnerica. V ponedeljek je ze narocena na servisu da vse zamenjajo z novimi deli *_* saj odbijac ne bo vec vn strleu kot do sedaj
Jo registriral - in zraven preklinjal s tempom 90 minut na uro...
Pri zavarovalnem agentu sklenem zavarovanje in ga tudi plačam. In s seboj prinesem potrdilo, da je zavarovanje sklenjeno.
Ker smo velika družina, smo upravičeni po polovične Letne dajatve za uporabo vozila v cestnem prometu. Grem na Upravno enoto, kjer so mi dali neko vlogo, ki sem jo izpolnil in jo prinesel s seboj na tehnične preglede - tako, kot so mi rekli na Upravni enoti.
Pridem na tehnični, dam prometno, preglednik vzame prometno, zapelje na stezo, vse pregleda in na drugi strani odpelje avto ven. Vse brez problemov, vse v mejah normale. Konec koncev, saj ni neka stara pokveka, ampak je 12 let stara Mazda s 323.000 prevoženimi kilometri. Grem na okenček, da plačam, kar je za plačat in se začne...
Zavarovanje imam, to je rešeno. Tehnični je narejen, to ima ona tam od preglednika. Potem pa gleda tisto vlogo in jo obrača na vse strani in gre vprašat še ta drugo, ki je bila tam, pa šefico, pa na telefon pa klicat vse po vrsti - ma se mi zdi da so klicali vse od Dalai Lame do papeža, pa Bidena in mislim, da so še Putina iskali, pa ni imel časa... Avto je bil čez stezo v vsega petih minutah, birokracija je pa potem trajala spodobnih 20 minut, preden so ugotovili, kako in kaj potrebujejo in zakaj to potrebujejo in kdo koga kaj...
Avto sem pred stezo parkiral ob 14:55 in bil takoj na vrsti. Ob 15:40 sem se spet usedel v avto, pospravil dokumente in ob 15:43 speljal. In kmalu bi se še meni speljalo...
Kako se zdej s temi kvazi povezanimi lučmi navalili ... mene to spominja na 90 ko so to eni avti že mel takrat kot odsevnike (pa se ne spomnem a je biu golf al audi). u glavnem bruh, bom rabu par let da se navadim na te "futuristične" fore
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak pri avtih je isto kot pri puncah,če te na prvi pogled ne 'kresne' ni to to....😉😃😂
Ps; HEC,da ne bo kake pomote....😵🙊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani