Haha, sam res... se frickin DAB mora? dopla?at pri kao premijcih. In to od 100 EUR do 1000 ali ve?, ker je treba cel infotajment zamenjat. In to samo, da ma? DAB.
Saj ravno zato, ker v?asih je zadaj tako svinjsko, da bi bilo potrebno najprej po?pricat ne pa da zadeva zaru?i po polsuhi svinjariji in samo ogabno razma?e, da ne re?em, da taka svinjarija dodobra uni?uje metlico brisalca. Tako, da po eni strani je super, po drugi pa ravno kontra. Se pa strinjam s tabo Alex, da je vseeno bolje imeti nadzor in se sam odlo?iti kdaj spro?iti zadnji brisalec. Avtomatsko je sicer OK v 95% primerih, v tistih 5% je pa lahko eno sranje.
Res, a na forumu? Jaz se ne spomnim nikogar. Tud za menjalnik ne vem komu je ?e ?el. Sej lahko da imam slab spomin ampak vseeno.. ne spomnim se. Aja pa menjalnik ne spada ravno pod te?ave samega motorja, ?e smo pri tem da kritiziramo dizla.
nas osnovni clio letnik 2000 ima funkcijo, da ko imas vklopljene brisalce spredaj, in potem das v rikverc, se sam vklopi zadnji brisalc...tega mazda 6 se zdaj nima, ce se ne motim
Men je bila ta funkcija tudi v?e? pri VAG-u ampak ni? ve?, ko mi je na slu?benem odtrgalo pol gumice, ki je primrznila na steklo. Spredaj sem o?istil steklo zadaj sem rekel, da ga bo itak gretje odtajalo. Pri?gem sprednje brisalce, dam nehote v rikverc in hrsk pa je ?la gumica zadnjega brisalca. Pol sem bil pa ?ist brez brisalca zadaj in verjetno je vsakemur jasno, da to pri HB-jih in karavanih spada pod rubriko "must have".
Gnal...vozil hitreje, nc gnal. Vidva z alexom nista naredila 200k s prvo generacijo. Razen visokotlacne crpalke, vse tezave so se zacele od 180.000km naprej.
Druga generacija se isto vozi in pri skoraj istih kilometrih brez pripomb (razen 2x veriga, ki so jo izgleda kon?no popravili)
Ja, to je res ampak tebi je visokotla?na odletela zelo kmalu in kot je meni znano edinemu na tem forumu, tako da tole ni nek serijski problem. Tudi bat si imel samo ti po?en kot vem tako, da tudi to te?ko spada pod serijske napake. Intercooler ne bi glih ?tel pod okvare motorja. Se pa strinjam, da podlo?ke in sito pa niso glih lepa popotnica sam je zanimivo, da eni so imeli te?ave drugi spet ne in tukaj bi servisi morali delovati preventivno in ne kurativno.
Ampak vseeno je dejstvo, da se ga da dobit za tak denar... in roko na srce, osnovno opremljen zadovolji potrebe kar dobr?njega procenta voznikov. Tukaj na forumu nismo glih obi?ajni vozniki in ho?emo od avta nekaj ve?, zato je dostikrat te?ko razumeti, da nekdo kupi osnovno razli?ico.
To so moje izkusnje... Sicer sem pol prevozil 300k km ampak racunice na koncu niti ni bilo
Tako kot si ti razlagal, da si gnal tega dizla, bi sigurno vsak slej kot prej crknil pa naj bi bila Mazda ali pa kaj drugega. Jaz ni? od tega nisem imel ampak ne bom trdil, da je pa zato nepokvarljiv.
No ja 3 od 5 sem zadel. Me je pa vseeno presenetilo, da se je Corsa tako dobro odrezala in da razen amaterjev iz vala 202 so dejansko vsi ostali ustrezno ocenili vrednost WV-jevega kontejnerja. ?eprav sem mislil, da jih bo znamka nahajpala so pokazali kar dober?no mero kompetentnosti.
Meni je v?e?, da je Clio zmagal:
- zato ker je dejansko OK avto
- ker je cenovno zelo ustrezen
- ker ni SUV
- ker ni nekaj iz VAG grupe
- ker je delno doma?i avto
P.s. ?e ne bi bilo laikov iz vala 202 bi bila Mazda celo druga.
Haha, seveda ja... ?e bi bencinar zagorel bi mogo?e ?e verjel, ker se vnamejo hlapi ?e recimo kje pu??a in je kratek stik. Da bo? pa dizla zakuril se pa rabi? res oreng potrudit ampak, ko pa 1x zagori, gori pa pol oreng. Je pa seveda logi?no, saj je potrebno demonizirat ICE avtomobile, ?e posebej dizle in bohnedej pokazat s prstom na elektri?ne pa ?eprav vsi vemo, kako zgleda, ko baterija zagori.
Sej tud Samsung Note 7 ni mel notri baterij ampak je deloval na dizel zato je pa zagorel al pa eksplodiral.
Hja sej, kako to gasit... take gore?e baterije mora? dobesedno utopit v vodi, da zale?e. To je pa tolk porabe vode, da je bolje pustit naj zgorijo do konca. Se pa Greta ogreva za idejo cestnih jadrnic, ki bodo ?isto ekolo?ke, sam pihat bo moralo.
fake news... elektri?ni so pa res najbolj nenevarni in ne?kodljivi.
Me zanima a bodo kmalu imeli prepoved vo?nje v podzemske gara?e tako kot zaplinjeni. Nevarnost katastrofe je namre? tukaj bolj mogo?a kot pa pri vozilih na plin.
haha, en je v komentarjih napisal "cestne kombajne" oziroma SUV-e.
Druga?e pa ni? novega, koliko ?asa ?e to trobimo tudi tukaj po forumih, ampak ne folk so pa? ovce, ki jih enkrat ?enejo v ?redi neki kvazi okoljevarstveniki v slu?bi nove razdelitve kapitala, na drugi pa trendi oziroma bolje re?eno falusna razmi?ljanja tipa "bigger is better". Kdaj bodo za?eli razmi?ljati s svojo glavo? Verjetno nikoli, tako je pa samo ?e vpra?anje ?asa, ko tudi elektri?ni avti ne bodo ve? sprejemljivi in se bo elektrika drasti?no podra?ila in sanje o poceni transportu se bodo sesule kot hi?ica iz kart.
Druga?e je pa ravno leto 2020 najbolj nefer saj se bo gledalo na celotno floto minus 5% najbolj umazanih. To pomeni od najbolj ?istega, do najbolj umazanega se bodo podra?ili enako. NAslednje leto bo pa odvisno od modela. Se pravi bolj bo avto var?en manj bo kazni ali je pa celo ne bo in seveda kontra... potem pa pa? samo po na?elu "ko voli nek izvoli".
Najbolj sme?no in ob enem najbolj tragi?no pri tej zgodbi je pa to, da je merilo CO2, ki je od vseh plinov ?e najmanj problemati?en in dejasnko ne vpliva na ni?, ?e najmanj pa na tako imenovano globalno segrevanje.
Ja ?ez to lu?ko passenger airbag sem tudi sam bentil ampak jaz imam ?e eno zraven, ki skos ka?e, da je tudi airbag off. Ugasne pa ?e se kdo usede zraven. Strange.
Avto hold je tud ena pogruntav??ina... ne samo da ne ostane ON, tudi v tistem trenutku ko ga stisne? in avto ?e stoji ne deluje. Mora? ga vklopiti predno ustavi?...WTF :ne vem:
Hja in zakaj govorim o ekoterorizmu? Tole je samo kon?ni rezultat, ker kopja se bodo lomila na na?ih hrbtih, ?e bomo samo kimali in sprejemali idiotske odlo?itve.
Ne vem... jaz sem tudi to ?e parkrat bral v komentarjih. Kaj takega je danes, ko vse krmili cpu, naredit sila enostavno. Je pa lahko ve? razlag in verjetno ta, da se je motor udelal je ?e najmanj verjetna.
Moje mnenje je naslednje zakaj bi se Mazda lotila ?esa takega in bi programsko dr?ala zmogljivosti motorja nazaj.
1.) do 10.000 km se navadno testni avtomobili uporabljajo tako za raznorazna merjenja izpustov, porabe in predvsem ecofriendly vzgibov in pa seveda, da prelisi?ijo teste. VW se je tega pa? lotil ?alabajzersko, ostali pa so bolj zviti. V tem rangu pa tudi niso toliko pomembne performance zato kaka sekunda ali dve ve? do 100 ni glih pomembno.
2.) po tem ?asu je pomembno, da lastniki dodatno vzljubijo svoj avto in da slu?ajno ne bodo prezgodaj pri?li na trg rabljenih avtov zaradi vzrokov, kot je recimo premalo odlo?en motor ipd. Se pravi za proizvajalca je smrt, ?e se v oglasih za?nejo pojavljat "mladi" avti, ker interesenti to razumejo ali kot slabost znamke, oziroma taki mladi avti kradejo kupce, ki kolebajo med novim in malo rabljenim. Se pravi mora tovarna narediti vse, da obstoje?i lastnik avta ne proda. Ker ?e je bil samo malo nezadovoljen se k isti znamki itak ne bo vrnil in da seveda morebitni kupec ne bo na?el na trgu malo rabljenega in bo nekako poiskal novega, kar je seveda cilj tovarne.
3.) Zato lahko tudi ve? let rabljeni avti vseeno dr?ijo ceno in dvigujejo ugled tovarne, ker se pa? nekaj let (recimo do dve ali do tri leta) stari avti ?e ne prodajajo.
Jaz nekako sumim, da je res tako, ker se recimo 180KM Skyactiv X sploh ni izkazal in skoraj ne verjamem, da na nobenem testu ?e niso pri?li v pospe?kih pod 9 sekund. Nekje so vsi okoli 9,5 realno pa je pri te?i 1400kg za pri?akovat pri taki mo?i, da bi bil pospe?ek okoli 8 sekund do 100km/h. Bomo videli, ko bodo Skyactiv X motorji imeli za sabo 10kkm ali ve? kako se bo to odrazilo na performancah.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Haha, sam res... se frickin DAB mora? dopla?at pri kao premijcih. In to od 100 EUR do 1000 ali ve?, ker je treba cel infotajment zamenjat. In to samo, da ma? DAB.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani