Zadnji? sem bral na forumu od nem?kih wagnov nekaj v stilu: da je dobro na vsakem servisu (se pravi na?eloma 1x letno) avto z DPF filtrom ro?no spro?iti regeneracijo preko testerja.
Zakaj?
Zato, ker naj bi avtomatska regeneracija, ki se izvaja med vo?njo, ne zadostovala dovolj, in se naj bi s?asoma neke ?veplove obloge nabirale na ta filter.
Pri tej ro?ni regeneraciji preko testerja, pa naj bi tut te 'obloge' zgorele.
Klima dela tudi pod ledi?ćem in ?e je lufal ventilator pol je bila klima in brez panike, mater so logi?ne stvari tako te?ko razumljive.
Klima dela vedno ?e je na avto ali pa pasmo na a/c ali pa a/c(eco), ko vklopi kompresor se ponavadi vklopi tudi ventilator-ja na hladilniku ni pa nujno, recimo ved vo?njo, ker ?e se ventilator ne bi vklopil klima nebi delala tako kot mora in bi kompresor laufal 2X - 3X dlje ko ?e laufa ventilator, pa ?e poraba bi bila ve?ja.
Pa ?e to, zakaj se kompresor vklaplja neglede na to da je zunaj"hladno" , zato ker klima tudi prepre?uje da bi se zarosila stekla oziroma jih odrosi in to tudi pri minus 20.
Pa dejte si navodila vsaj prelistat, vse pi?e.
Tudi mazada ima tako in sicer na razliko tlaka pred filtrom in za njim, ko razlika naraste na dolo?eno vrednost se ?i??enje "aktivira".
Da se vrnem nazaj ajvar :-)
Kar se ti?e klime. Ok, ko jo zalaufam (prtisnem avto recimo) po parih sekundah cirka za?ne ?e pihat hladneje , po ene 30 sekundah ?e hladno, kar mislim da je ok.
Ampak na ?ivce mi gre ta ventilator. Ta predvidevam ,da se vklaplja skupaj s kompresorjem klime? Ampak pri meni, se ta hudi? vklaplja in izklaplja precej na pogosto, pa ne vem zakaj.
Recimo, da mi avto stoji ?ez no?, naslednji dan grem na furo, zalaufam in pri?gem klimo . Ventilator dela recimo par minut, nato ugasne. ?ez cirka ne vem, 15 sekund se spet pri?ge, dela spet ene pol minute in spet ugasne..in tako naprej...To zihr ni normalno??
Ok, v notranjosti se ne ?uti ni?, klima dela na polno, hladi dobro. Torej v ?em je fora? Skrbi me, da se ne bi kaj pokvarilo, zaradi konstatnega izklapljanja in vklapljanja kompresorja??
A ni tko da ma na zadnji premi neke senzorje za to, potem pa najbr? na podlagi tega oceni za kolk mora spustiti snop. To se mi ni zdi lih vi?ja matematika
Me pa ?e vedno zanima, al se to samo na za?etku nastavlja ali ne...
- ?e je olje preve? kontaminirano z nafto, se ti lahko pri?ge lu?ka za motor se mi zdi. Mislim, da je bilo pri moji tako.
- ?e je olje na to?ki X na palici, pa nisem siguren ali se kaj pri?iga ali ne. Meni se ni, vem pa da se shrani napaka v ra?unalnik.
- Olje lahko menja? sam, samo na servisu ti re?ejo, da je potrebno resetirati nivo olja v ra?unalniku, da ?tarta spet iz to?ke ni?. Hm, se pravi bi mogla bit kaka lu?ka tudi za visok nivo olja..
S tem olje je pa tako. ?e Yugo je imel bolj?i sistem, majkemi. Kaj bi jih stalo, ?e bi imeli elektronski prikaz olja..vsi avti majo to ?e pi?uka po defaultu. Pri?ge? avto in se ti prika?e nivo olja...Aja, oh ?estka nima tazga dispelja . To je pa druga stvar ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No daj, me zanima
Povezava za deljenje
Deli na druge strani