Ja to?no. To sem hotel povedati. Prvi film?ek je kako dobim prav posebej ikono ko so prometna, in lahko izklopim ro?no pa gre nazaj na muziko, potem pa ?ez nekaj sekund spet nazaj na DAB+
No roko na srce ?e poslu?a? radio je ?isto vseeno, ker bo? prometna poro?ila sli?al, bolj ma to smisel ko ne poslu?a? radia.
V bistvu tudi med poslusanjem radia je fajn, da se takrat poveca glasnost... Dostikrat imam recimo precej na tiho, ce se recimo pogovarjam s kom v avtu... in se ob prometnih porocilih glasnost pijaca... Pri prejsnji sestici (brez DAB+) je bilo to sicer dokaj motece implementirano, ker je ob signalu za prometna porocila za kaksne pol sekunde prekinilo in potem na povisani jakosti... zato prej sploh nisem imel vkljucene TA funkcije ... Sedaj jo sicer imam in opazam, da se takrat, ko imam na DAB+ postaji, ne zgodi nic... ceprav je funkcija aktivna ...
Ampak ja... kot pravis... bolj smotrno je, da deluje takrat, ko recimo poslusas glasbo iz drugega vira... takrat pa itak pobere iz najblizje postaje prometna porocila, ce nazadnje nastavljene postaje ni ...
Glede na to, da pravis, da zna prekljapljati med DAB+ in FM ... ti verjetno TA signal pobira iz FM ... Vsaj pri Mazdi je tako, da moras sam preklopit... in ce imam na FM, potem se ob prometnih informacijah akvitira ikona in glasnost se pojaca (pac kakor je nastavljeno) ali pa iz predvajanja iz drugega sourca (USB, CD,...) preklopi na prometna porocila... Ce poslusam na DAB+, potem se pri pomretnih informacijah ne zgodi nic ...
Je pa tako, da recimo pri FM izpise recimo na Radio 1 naslov predvajane pesmi... Pri DAB+ pa samo ena stacina vrstica besedila, ki se ne spreminja ...
Ja radio antena mi takoj na dab+ preklopi po 5 sekund vozbje (slisis zamik zvoka) in prizge se dab+ znak. In prometne delajo, bom probal slikat
Radio 1 na primer pa sploh nima dab+. Rock, express, center imajo
Seveda ima Radio 1 tudi DAB+ ... ga vsak dan poslusam ... Sicer pa je seznam programov, ki oddajao na MUX R1 tale (vir: http://digitalniradio.si/programi )
TA (prometne informacije)? Sicer se da vklopit, vendar se nikoli med prometnimi informacijami ni preklopilo, ko imam na DAB+... in sem potem nekje prebral, da v SLO menda se ne deluje TA preko DAB...
Skoraj pol leta se ?e vozim z mazdo 3, pa se mi ?e nikoli niso vklopile prometne informacije. TA imam vklopljeno.
Kdo ve, kaj bi lahko bil razlog? Mora? poslu?ati radio, da se ti vklopijo?
Je res, da na steklu (spredaj) po zakonu ne sme? imeti nosilca za telefon ali ?esa drugega? Da na steklu ne sme biti ni?esar?
Glede TA... Na DAB+ TA menda ne deluje v SLO... na analognih postajah pa deluje...
Glede nosilca na steklu... Nisem se slisal, da bi kaksen tak zakon obstajal... Logicno je recimo, da tak nosilec ne sodi direktno v vidno polje pred voznikom... ampak ob strani pa ne vidim problema glede tega...
Prtljaznik lahko odpres... le v P moras dat... to je bilo enako ze pri moji prejsnji sestici... da nisi mogel odpret prtljaznika, ce menjalnik ni bil v P in rocna zategnjena, ce je motor laufal...
Ni treba dajati v M, da prestavlja? z obvolanskimi ro?icami.
Preden sem jih imel, sem bil mnenja, da je povsem nepotreben "okrasek", a pridejo zelo prav, ko je treba zavirati z motorjem npr. pred semaforjem.
?e bolj prav pridejo na serpentinah, ko lahko ?e pred ovinkom spusti? v primerno ni?jo prestavo in takoj normalno pospe?i? iz ovinka. Brez tega avtomatika ?ele pri dodajanju plina zazna, da gre v klanec in prestavi navzdol.
Je treba.... ker CX-5 nima obvolanskih rocic... in ce hoces saltat rocno, moras salthebel najprej orestavit v M...
Na sestici sem jih redko uporabljal... motor zelo slabo zavira, ce saltas v nizjo... sploh po klancu navzdol... recimo iz Katarine potem hitro zacne tulit ... jaz ponavadi dam tempomat na ustrezno hitrost, pa sam z nizjo orestavo in zavorami vzdrzuje hitrost...
Sem vcasih uporabljal rocni nacin z obvolanskimi rocicami le, ko sem pospeseval, recimo pri prehitevanju na AC... ampak kot sem ze napisal... zelo redko.. Zato jih sedaj pri CX-5 niti ne pogresam prav dosti...
Pri nekaterih avtih pa moras najprej dat v M in sele potem lahko uproabljas obvolanske rocice... Nevem sicer pri katerih avtih je tako... enkrat je bila debata glede tega...
Danes sem zmontiral DashCam in nosilec za telefon...
Prvi testni posnetki (s privzetimi nastavitvami...) Pri nastavitvi 60 FPS obcestne luci nekam cudno utripajo... Moram se malo poigrat se z nastavitvami ...
Ha, priznam sploh nisem vedel za to opcijo, tudi, ko i??em slike nove trojke s to kombinacijo nisem na?el. Verjetno je tudi zaradi nespremenjenega upora poraba manj?a, kot pri stre?nih nosilcih, ki drasti?no spremenijo aerodinamiko avta.
Mora biti pa za?etna investicija toliko ve?ja, ?e posebej, ?e kljuke ne kani? uporabljati za prikolico.
Malo gledam tudi navodila in vidim, da se sistem MRCC uporablja samo pri hitrostih nad 30km/h. Se pravi na "celov?ki v gu?vi" ne pride v po?tev?
Tisti, ki ga imate, verjetno bolj na ?esticah, kje vam najbolj pride prav?
Pri sestici sem ga dnevno uporabljal za voznjo na siht (Medvode-Kranj) ... Sedaj v CX-5 je se bolj uproaben, ker ima se "Stop&Go ... torej se sam ustavi in sam spelje (ce stojis manj kot 3 sekunde, v nasprotnem primeru moras pritisnit tipko "Resume" ali pa stopit na pedal za gas)... in je primeren tudi za voznjo v kolonah... v Nemciji ga imenujejo "Stau assistent"
Na Celovski v jutranji guzvi recimo stari sistem ne pride v postev, ker je ponavadi hitrost nizja od cca. 25 km/h, ko stari MRCC ne deluje ...
Naj bi ze bila vpisana CX-5 ... mogoce je pa to problem... ker so to naredili ravno kaksen dan preden je prisla nova verzija... in tanove jaz v stari aplikaciji se nisem videl... Je bila se vedno sestica not ... ...
Neki je pomoje z mojim accountom... Ker sem probal registrirat z drugim mailom, pa sem se BP registriral in tudi logiral... Edino prazno je, ker morajo potem dodeliti VIN k temu novemu uporabniku ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V bistvu tudi med poslusanjem radia je fajn, da se takrat poveca glasnost... Dostikrat imam recimo precej na tiho, ce se recimo pogovarjam s kom v avtu... in se ob prometnih porocilih glasnost pijaca... Pri prejsnji sestici (brez DAB+) je bilo to sicer dokaj motece implementirano, ker je ob signalu za prometna porocila za kaksne pol sekunde prekinilo in potem na povisani jakosti... zato prej sploh nisem imel vkljucene TA funkcije ... Sedaj jo sicer imam in opazam, da se takrat, ko imam na DAB+ postaji, ne zgodi nic... ceprav je funkcija aktivna ...
Ampak ja... kot pravis... bolj smotrno je, da deluje takrat, ko recimo poslusas glasbo iz drugega vira... takrat pa itak pobere iz najblizje postaje prometna porocila, ce nazadnje nastavljene postaje ni ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani