Sej ne bi rekel... se zgodi. Ampak, da je to ?e moja druga nova Mazda z enako ?lamparijo... ne vem no, mal ve? pa res lahko dajo na kvaliteto tudi tam, kjer avte pripravijo za kon?nega kupca. Al jim je vseeno? :ne vem:
Hmmm, na?eloma bi morala brez te?ev 2-3 leta zdr?at. Lahko, da je bilo slabo narejeno, ker mora? res kar precej plasti gor dat. 2-3 so premalo, jaz sem spredaj za masko in feltne dal 6 ali celo 7 plasti. dve prozorni ostalo pa dip.
Poravnal okvir tablice na novi M6, ker frajerji niti osnovnega nosilca ne namontirajo ravno. Nosilca se pa ne da ?telat, ker so ni pr?raufan ampak zanetan na odbija? ... grrr
Zanimivo, moj je bil pri?raufan... tako, da sem ga skoraj zravnal, ostalo sem uredil z okvir?kom in dobil ?isto vodoravno name??eno tablico. Ampak res, a pri Mazdi razmi?ljajo v smeri, da mora lastnik ?e malo dodelat avto po nakupu ... ena taka kit varianta nakupa. Se pravi tablce smo zrihtal, zdaj pa webasto pa subwoofer pa daljinsko odpiranje ?ip pa odmontirat stre?ne sanke pa na ?rno po?trihat ves krom. Dela res ne zmanjka, ?e ma? Mazdo.
Tole objavljam bolj kot zanimivost, saj sem ju naklju?no sre?al na parkiri??u Supernove in smo potem udarili eno 20minutno debato o avtih. Mal skritiziral to malce SUV-e, tudi kej pohvalili. V glavnem ?ist cool modela.
p.s.: aja pa Boss se pelje mimo po cesti nekje od 45 sekunde
Ne vem, samo pri Mazdi dejasnko prej kot v sekundi preklopi na kratke. Tudi sam nimam takih refleksov in nih?e mi ?e ni blendal. Tudi, ko vozi avto spredaj avtomatika preklopi na kratke prej kot v 200m razdalje do spredaj voze?ega.
?e mi pa kej v glavo nabija so pa meglenkarji z zadnjo meglenko pono?i. Tisto pa je, da bi kar ven stopil in s kladvom re?il zadevo. Pa tako lepo je napisano, da se to uporablja le ?i si zadnji v koloni in ?e je vidljivost manj kot 50m.
Nekaj je ko prebira? v katalogih in se fino sli?i ter primerja? z drugimi modeli. Potem znajo tisti modeli, ki tega nimajo izpast iz seznama eventuelnih nakupov. Zato pa? vsi notri tla?ijo tisto, kar se je nek Milenijec brez izpita domislil, ker je to videl v neki igrici na telefonu.
Ej....?estitkeeeee za novo Mazdurino..lepa ..malo testiraj novi x motor ..kako se obnese.glede na 2.5 benz.motor ..zoom zoom
There's no replacement for displacement. Tiste pol litra pri prostornini motorja se bo poznalo pa ?e se vse na glavo postavi. Edino turbina al pa kompresor bi spravil zadevo na vi?ji nivo.
- opral avto in ugotovil, da v dobrih 2000km, ?e ni nobene pikice od kamen?kov. Sre?a?
- Gledam spredi tablico in imam ob?utek, da stoji postrani. Meter je potrdil, da sta levi in desni rob za cca pol cm narazen. Men ni jasno kako jim pri Mazdi tole vedno rata, saj sem imel pri prej?nji enako zgodbo. Pre?raufam zadevo in je zdaj OK. Je pa narobe pri?raufan ?e originalni nosilec in tist, ki je dajal okvir?ke gor je samo poravnal na ta nosilec.
- Stikam po prtlja?niku in ugotovim, da mi manjka klju? za odvijat matice na kolesih, imam pa zato dve enaki vle?ni u?esi. Verjetno ima kdo drug dva klju?a in mu manjka eno vle?no uho. Ehhh, to je pa ?e na meji ?alebajzerizma.
- Ker sem glih pri ?alabajzerizmih. Pred tremi tedni, ko je zahladilo se je veselo pri?gala lu?ka za TPSM. Ja seveda ?lovek najprej zakolne in si misli, da je kej povozil. Nato pa ugotovim na pumpi, da so bile vse ?tiri gume polne nekje med 1,9 in 2.0 bara :blink:. O?itno so avto v topli gara?i polnili na 2,1 ali 2,2 in seveda, ko je zahladilo je padlo za 0,2 bara in so ?e lu?ke svetile. Pa? napolni? na 2,5 in 2,4 zadi pa mir do konca zime.
- aja pa ?e ena - kolesa sem moral ?e dat centrirat, ker je bilo narejeno povr?no. Tokrat pa? pri vulkanizerju, ki sicer ni poceni, naredi pa zadevo v nulo.
- pa nazaj na to kar sem naredil danes. Zmontiral sem kamero Mater tud enga youtube film?ka nisem na?el kako se razstavi sredinska konzola spodaj za 2018 model. Ker ni bilo glih toplo sem se raje ognil sili, tako da sem speljal pod sankami sovozni?kega sede?a, pod za??itno plastiko na pragu, in po robu pod gumo za tesnenje do strehe in pod streho, do sredine ?ajbe. Mater kabel se je iz?el prakti?no skoraj na cm natan?no.
Mogo?e bi kdo rekel, da kompliciram, ampak se nekako pri avtu, ki je v garanciji izogibam ?arjenja pri varovalkah in priklapljanja kablov tam ali pa zgoraj pri stropni konzoli, ?eprav bi to bilo najbolj enostavno. Tako pa je lepo speljano iz cigaretne vti?nice v predalu naslonjala in se da v roku 5minut vse skupaj tudi odstranit.
V bistvu je to bolj prodajni trik kot karkoli drugega. Recimo, ko sem imel Superba na testu mi je bilo zanimivo cca pol ure pol sem pa pozabil na to. Meni osebno je infotainment zaslon na ?estki ravno prav velik - vse kar bi bilo ve?je je ?ist nepotrebno. Sme?no je predvsem zato ker tla?ijo ?edalje ve?je zaslone, da bi privabili Milenijce in generacijo Z v salone. Ampak ravno tem v vi?ini dol binglja glede avtov, tako da dejansko naslavljajo napa?no generacijo. Avto industrijo je namre? zelo strah, da kmalu ne bo ve? imela kupcev in vse napore usmerjajo v ti dve generaciji. Zato pa SUV-i pa ogromni displayi pa ogromno enih brezveznih funkcij pa samodejna vo?nja pa povezljivost z internetom. Pa ni? od tega sploh ni potrebno v avtih.
Kolk je pa realno vreden tale v takem stanju pa verjetno sam bog ve, ker kdor ga bo hotel restavrirat bo obolu pri iskanju delov (edino dele za ma?ino in menjalnik bo vsaj dobil v Ameriki ker je notri small block od chervoleta 327cu V8).
Ti v servisni knjigici pi?e... zadaj za navodili, kako preverit ali lu?ka v prtlja?niku res ugasne, ko ga zapre? in pred navodili, kako dofila? ksenon v HID svetilke.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To se bo kmal ve?ini znamk... pa? sami si zabijamo ?eblje v krsto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani