Sem malo prečekiral forum in ugotovil, da so te razpoke na Goodyear assimetric 3 zelo pogost pojav. In to ravno na letniku 2017. Celo na samo deset mesecev starih se je to že pojavljalo. In najbolj mi je zanimiv tale odgovor.
"It's not unusual to see a Goodyear crack. You also have to be careful putting tire shine on as that will cause the sidewalls to crack as well. All tires will dry rot over time. I'd say Michelin and Goodyear are the two I most frequently see with cracked sidewalls". 🤔
Ne verjamem. To se mi ni godilo še pri nobeni drugi znamki. Mislim, da je kvaliteta same gume bolj poljubna. Kolikor se razumem na gumarske stvari je ravno nevzdrževanje, ko se guma izsuši, vzrok za pokanje.
tako izkušnjo sem imel tudi jaz z GY, s tem da sem jih jaz imel razpokane z notranje strani, kar je še bolj kritično...in sem videl šele pri menjavi. Od takrat naprej se izogibam GY.....
Uf, samo jaz imam tudi na novi 6-ki good year. Upam, da ne bo kaj podobnega. 🤔
Prejle sem šel po enih opravkih z staro 6-ko.Opazil sem, da so gume od strani precej popokane. 🤔 In ko mislim precej, je to že kar kritično.
So pa montirane 225/45r17 good year F1 asiymmetric 3, letnik 2017. Čudna stvar, profila je še kar nekaj gor. In so made in germany. Sem vseeno misli, da je to kaj boljša kvaliteta gum. Pa redno sem jih mazal in negoval.
Sem pa takoj naročil nove Continental premium conti 6.
Lej lej, še ena G194 se je pojavla, bravo @Berbasecks!
@Alex Mogoče pa rabiš BMW, da boš izjema, sj veš: izjeme potrjujejo pravilo
Ne rabim, ne. Še ko pomislim, kdo je glavna klientela, ki vozi bmw- je, me mine še prej. Nimam lanca in šuškave trenerje, tako, da nisem pravi kandidat. 😉
Odtenek ni isti zato, ker je potrebno to barvo nanašati v treh slojih 🙂
Res je. Pa še takrat je odvisno od debeline pozameznega nanosa barve, količine razredčila, trdilca, velikosti šobe... Ni šans, da zadaneš isti odtenek. Zato pa je tudi že na novih avtih razlika v barvi med karoserijo in odbijači, ki jih barvajo posebej. Je pa vseeno bolje, da popraviš pikice z barvo, kot pa, da bi ostale bele.
Mislim, da se vseeno vidi. Pri mojem so te pikice temnejše, čeprav imam popolnoma enako barvo kot je original za popravljanje kot je original. Zakaj pride temnejše ne vem.
Pa dobro, kaj jaz prav privlačnim te mone v bmw-jih. 😡
Prej sem šel lepo pravilno v krožišče in ko sem hotel na prvem izvozu ven, se je en kurčator z bmw-jem vrgel pred mano in brez žmigavca seveda, izsilil prednost. Če bi imel kako staro kripo bi tako z veseljem dal gas, da bi ga malo poravnal s strani. Definitivno ne kupim nikoli BMW-ja pa če bo zadnji avto, ki ga bodo sploh delali.
To smo že enkrat ugotavljali, da ni neke logike, kateri modeli so to imeli. In kateri ne. Moja, narejena za nemški trg, letnik 2016, recimo ima temperaturo vode. 🤔
Škodit ne more, ampak sprašujem se o smislu pretiranega menjanja olja, vzdrževanja. Razumel bi, če bi ga želel obdržati v uporabi 30 let, v realnosti pa avti vedno hitreje funkcionalno in okoljsko zastarevajo, tako da je 15 let življenjska doba že kar OK. Kaj ti pomaga, če je obraba motorja minimalna, ostalo glede avta pa je funkcionalno zastarelo, prerjaveno, sedeži raztrgani, plastični deli pokajo, ......?
Odvisno, koliko časa ga misliš imeti. Recimo moja prva 6-ka je stara 17 let pa nič ne kaže, da bo kaj prerjavela ali da bi bila, slaba mašina. Tudi na njej sem menjaval olje na 12-13 tisoč kilometrov in ko sem na 120 tisoč zamenjal podložke in smo dali korito dol, je bilo vse skupaj zelo čisto in sito prav nič zamašeno. Tako, da jaz mislim imeti tole 6-ko do nezavesti, ker kot kaže, ne bo nič kaj pametnega več za kupit. Vztrajal bom do konca, edino če pride res kaj pametnega in močnega ven. Tako, da jaz jo bom crtal tudi v bodoče z vedno svežim in dobrim oljem. 🤗
Tudi to vpliva, jaz sem ga sedajle menjal na 9 tisoč
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
To pa je preventivna menjava. 😄Jaz ga bom menjal nekje na 11 tisoč. Sem pa ravno včeraj gledal nivo olja in je normalen, nič povišan. Tako, da sem prepričan, da je z FL varianto tudi ta problem višanja olja rešen navkljub več mestnim vožnjam.
Jaz ga bom naslednjič. Koliko km pa ima? Menda so zdaj ene nove podložke, niso več bakrene.
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
Če se ne motim 180Kkm ali nekaj takega. Jaz sigurno ne bom čakal tako dolgo. Pri 100Kkm ali najpozneje 120Kkm bom to uredil. Potem si miren. Je pa ful odvisno od tega, kakšno olje imaš v avtu in kako pogosto ga zamenjaš.
Sedaj sem nabavil ravenol. Ta mesec imam servis pa bom to rešil in obvezno bom zamenjal vsaj prve diske + boljše ploščice.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Jaz ne bi bil tako hiter.
Evo par slik mojih gum, da vam bo bolj jasno, kako izgledajo razpokane. 😬
Popravljeno od Alex
Povezava za deljenje
Deli na druge strani