Sej kaj pa mu sploh pomaga 200km fura v tem primeru. Regeneracija se mu ravno tako opravi lahko v 20-30kilometrih vo?nje. Ok, drugo je ?e se vmes prekinja. Ampak, ?e se ne, potem ne vidim razloga za dalj?e fure?
Hm, jaz sem pa zadnji? kuril ro?no na servisu ob menjavi sonde lansko leto julija. Od takrat zaenrat b.p. Hvala bogu..naredil pa 28.000 kilometr?kov...
Ko se spro?i regeneracija ga mal bl prtiskam, pa je to to :-)
Ja, na?eloma ima? prav. Ampak, s temi prekinitvami je pomoje tako. Ko prekinja? se ne more tolk spucat, za kolkr se spet nabere. In to parkrat ponovi?, pa saje pridejo do nivoja, ko se ti za?ne lajt?ou...
Zmotno pa je mi?ljenje, ki ga ponavadi sli?im..v stilu. Aja ti ma? DPF..Pol mor? pa avtu ful ti??at..WTF. Ok, ti??i? ga takrat ko se regeneracija izvaja, sicer pa to nima nobene veze...
?e lu?ka utripa te re?i samo ?e obisk servisa. Lahko da se je filter ?e tako zapacal, da ga sam od sebe ne bo mogel ve? s?istiti. Priklop na tester in ?i??enje filtra preko ra?unalnika ponavadi re?i zadevo.
V Cerkljah naj bi bilo baje -21 danes pono?i. Meni je mazdika v?gala. Mogo?e ene 2-3x ve? obrne preden v?ge. Ampak je pa. Je pa prvih nekaj minut tak zvok, da se mi motor kar zasmili
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?lovek, to je original olje DEXELIA DPF samo, da je iz mazda autohi?e iz Nem?ije.....?e prinese? original olje zraven, ti noben nima kaj sikat..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani