Gospodi? iz bratske republike je objavil ve? videev s prirejenim infotainemtom v njegovi M3 (2014).
Saj neuradno se da pohackat in namestit dodatne programe... in usposobiti Android Auto... edino ne smes imeti MZD Connect verzije 59.00.502 ali novejse... pri starejsih se da ustimat SSH dostop in namescati neuradne zadeve... Pogojno se da tudi zadnje verzije pohackat... samo preden nadgradis, moras nekaj uredit... Pri novejsih gre pa samo tako, da vzames enoto ven in preko serijskega vmesnika aktiviras SSH...
Ali je kdo probal nadgradit aplikacijo MyMazda in mu dela? Od vceraj je ta namrec posodobljena ... zadnja verzija za Android je 3.0.0, za iOS pa 3.0.1 ... Ampak redkokomu sploh dela ... Na nekem nemskem forumu vecina jamra, da se ne morejo logirat...
Ali kdo kaj ve novega okoli Carplay ali Android auto za Mazdo? Ali so nas navdu?eni trgovci elasti?no nategnili glede prihoda AA ali Carplay?
Lp N
Uradnega se vendo ni nic... neuradno pa naj bi menda bil v prihodnosti na voljo samo Android Auto ... CarPlay pa verjetno sele v kaksnem novejsem sistemu MZD Connect II ... Vsaj tako sem prebral na nakem tujem forumu ...
Jp. Pa? 200 do 300 evri?ev mu ne gine. Pa? tko je.
Odvisno od tega, za kateri model gre in koliko km ima ... ter kaj vse je potrebno zamenjati... Avto je pac strosek ... odlocitev pa je njegova...
?e se vozilo v ?asu garancije okvari, lahko to garancijo uveljavljate le pri poobla??enih serviserjih. Rednih oziroma intervalnih servisov v ?asu trajanja garancije pa vam ni treba opravljati le pri poobla??enih, uradnih serviserjih, ampak jih lahko opravite tudi pri ustrezno usposobljenih nepoobla??enih avtomehanikih. V tem primeru morate za vsak poseg v vozilo pridobiti ra?un, na katerem jasno pi?e, kateri posegi so bili izvedeni na vozilu ter kateri deli, olja in maziva so bili porabljeni.
Zdaj,?e pa je zihera?,pa seveda Cosmos BTC.
Seveda lahko redni servis opravi tudi kje drugje... vendar pa je potem velika verjetnost, da bo ob morebitnem garancijskem zahtevku imel probleme... Ali se mu zdi to vredno teh cca. +-100? razlike v ceni pa je povsem njegova odlocitev ...
Napisal je, da je avto se v garanciji... Ce noce imeti problemov kasneje, ce bi slucajno kdaj moral uveljavljati garancijsko popravilo... bo verjetno najbolje, ce servis naredi na enem od pooblascenih servisov... Osebno svetujem A Cosmos BTC ...
Posodobil vse info sisteme v CX-5 (navigacijo, infotainment,...) ... in ni bilo treba imeti prizgan avto... je pa trajala nadgradnja infotainmenta skoraj eno uro ...
To se najlepse vidi v Kranju ce prides z Jeprce. Po novem je tam sedaj samo tabla Kranj pomaknjena bolj iz mesta in 50.
Poprej pa je bilo Kranj - znak 50- znak 70 a znak 50
Neposodobljene karte za tablo Kranj sistem zmedejo in ne ohranjajo 50 ampak se preklapljajo 50/70/50
Moj se vedno, ker so ravnokarsnje mape iz 12/2017 pa se ni tega. Naslednje pa bodo ze to imele
Oz vsaj znak 50 ce bi bil pi kameri pomagal po novem. Ce ni znaka vlece iz navigacije ker znakov za naselje ne bere, samo okrogle. Med drugim zelo dobro bere tudi te iz svetlobnih napisov, znakov na tleh del ob cesti, ter v Italiji tudi 50 z znaka v primeru goste megle omejitev 50
Rabijo se kar nekaj dela ti sistemi
Problem pri branju znakov je tudi lokalna zakonodaja, ki je pri nas malo drugacna kot drugje ... Pri nas recimo krizisce razveljavi vecino znakov (razen za cone - recimo cona 30, cona 50,...). Drugje to ni tako in je ponavadi postavljen znak, ki oznacuje konec omejitve ...
Super, dela kar precej spodobno zadeva. Mogoce kdo ve edino zakaj pri navigaciji ni nobenih "navodil" na HUD zaslonu razen omejitve hitrosti?
Saj so... ce imas aktivno pot v navigaciji... vsaj v CX-5 je tako ...
IUmas posodobljen MZD Connect na zadnji verziji? Nekdo je pisal, da je sele po nadgradnji na 59.00.502 EU N to OK delovalo. Prej je bilo menda potrebno vedno v nastavitvah izkljucit in spet vkljucit ...
Sicer mo gredo trivaljniki grozno na ?ivce, a sem ?isto po naklju?ju videl da je novi vw polo kar konkuren?en Mazdi 2.
Oz. z drugimi beaedami, Mazda 2 sploh ni poceni.
Takumi G90 stane 14.600 eur.
Za podoben denar dobi? polota s podobno opremo a seveda 1.0 Turbo, 95 konjev. Kolikor sem videl ima mazda bolj pro?en motor in bolj var?en. Seveda oblika je zoom zoom.
A po drugi strani ima polo za 100 l ve?ji prtlja?nik in sredinski naslon za roke, med tem, ko v Mazdi naslona ni ne glede na izvedbo (?e sem pral razbral iz kataloga). Nekako no?em avta brez tega naslona...tole me moti.
Hum, priznam, da sem navodila preletel v pol urce, ampak niti pomislil ne bi, da touch ne deluje vedno... Za lane bom pa preveril, tam pri istop, esp itd tipkah je zagotovo ni, ce si tam mislil...saj lahko da nima, ampak mi je cudno, da slabsa oprema to ima oz nelogicno...
Pri testni dvojki je imela zgolj opozorilo za zapuscanje pasu, ce ne das smernika, takumi oprema. Pri trojkah vem, da je pri revolution top tudi vzdrzevanje pasu del opreme zato nekako logicno sklepam, da bi moral imeti vsaj opozorilo.
V meniju nikjer ne najdem tega, aja pa se enkrat, ne govorim o mrtvem kotu, to deluje, ampak o menjavi pasu...Pa se to, touchscreen, vsem deluje normalno? Sicer ne uporabljam, vendar v bistvu enkrat dela potem pa nula, ne zazna nobenega dotika...
Navodila v roke... Touchscreen deluje, ko je avto v mirovanju... in se mi zdi, da v navodilih pise, da do hitrosti 10 km/h ....
Za ?lane assistant? pa moras imeti gumb na levi pod volanom...
V Celovcu Hofer niti ni najcenejsi... Je ceneje na tisti crpalki zraven Inerspar-a na Rosentaler Str. ... Sicer je razlika majhna... ampak vseeno je ceneje ...
Problem pri Amperi je ta, da menda uradno ni mozno montirati vlecne kljuke... niti ne obstoja uradno noben prtljaznik za na streho... Menda je sicer Thule na zacetku celo imel neke nosilce za na streho... pa so jih kmalu zaradi nevemkaksnega razloga vzeli iz prometa ...
Jaz iz tega razumem, da elektricni avti niso ravno primerni za vleko prikolice ali prevazanja dodatnega tovora ... Zakaj je tako pa nimam pojma ... se niti nisem poglabljal... Sem to samo prebral nekje ...
Moje mnenje je, da je za elektriko se nekaj let prezgodaj ... To tudi dokazuje, da se se vendo niso uspeli dogovoriti o nekem enotnem standardu glede polnilnih postaj... in si tako prisiljen, da imas vec teh kartic za aktiviranje polnjenja, poleg tega moras s seboj tovorit tudi vec razlicnih prikljucnih kablov...
Sej je logicno, da dizli ne rabijo tega gumba, ker se vrtijo bolj ali manj na obmocju najvecjega navora
Bencinar pa z gumbom S potem drzi vrtljaje blizje navoru/moci
Kickdown je nekaj drugega (vedno je tista sekunda dokler ne vrze v nizjo prestavo in potem leti, z gumbom S pa si "ready to go" brez unega zaostanka
Kickdown je se nekaj drugega... to je, e pedal pohodis do konca, dokler ne cutis ?klika?... takrat salta takoj navdol... vcasih tudi za dve brzini... ob normalni voznji pa racunalnik prilagaja prestavljanje glede na to, kako vozimo...
Ej...Jest pol bo mazdurina CX5 benzinarka...2.5 motor? Lp
Ok, potem smo verjetno pri?li stvari do dna ... bencinarji avtomatiki imajo sport mode gumbek, za prehitevanja in vklju?evanja na avtocesto. Medtem, ko dizli tega nimajo, verjetno zato, ker imajo ?e sami po sebi dosti navora in dovolj hitro pospe?ijo.
Je pa res tako, kot je Jures napisal... da tega niti ne ravis, saj se avto sam prilagaja... ce bolj hitro pohodis pedal, bo tudi hitreje saltal v nizjo prestavo...
po slikah sode? in opisu opreme .. razen, ?e sem se zmotil in je pri spodnji sliki, sport mode, tisti gumb zgoraj. Je pa ?udno, da bi bil drugje pozicioniran, saj sta avtomobila isti letnik.
Mene bolj zanima vir kot slikca... ... Ker dvomim, da gre za enak model z enako opremo in enak letnik ... Tisto na drugi sliki je samo pokrovcek, da se da odblokirat menjalnik rocno, ce je kaj narobe ... da ga lahko recimo potisnes ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj neuradno se da pohackat in namestit dodatne programe... in usposobiti Android Auto... edino ne smes imeti MZD Connect verzije 59.00.502 ali novejse... pri starejsih se da ustimat SSH dostop in namescati neuradne zadeve... Pogojno se da tudi zadnje verzije pohackat... samo preden nadgradis, moras nekaj uredit... Pri novejsih gre pa samo tako, da vzames enoto ven in preko serijskega vmesnika aktiviras SSH...
Vec o tem najdes recimo tukaj >> https://mazdatweaks.com
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani