Prtljaznik lahko odpres... le v P moras dat... to je bilo enako ze pri moji prejsnji sestici... da nisi mogel odpret prtljaznika, ce menjalnik ni bil v P in rocna zategnjena, ce je motor laufal...
Ni treba dajati v M, da prestavlja? z obvolanskimi ro?icami.
Preden sem jih imel, sem bil mnenja, da je povsem nepotreben "okrasek", a pridejo zelo prav, ko je treba zavirati z motorjem npr. pred semaforjem.
?e bolj prav pridejo na serpentinah, ko lahko ?e pred ovinkom spusti? v primerno ni?jo prestavo in takoj normalno pospe?i? iz ovinka. Brez tega avtomatika ?ele pri dodajanju plina zazna, da gre v klanec in prestavi navzdol.
Je treba.... ker CX-5 nima obvolanskih rocic... in ce hoces saltat rocno, moras salthebel najprej orestavit v M...
Na sestici sem jih redko uporabljal... motor zelo slabo zavira, ce saltas v nizjo... sploh po klancu navzdol... recimo iz Katarine potem hitro zacne tulit ... jaz ponavadi dam tempomat na ustrezno hitrost, pa sam z nizjo orestavo in zavorami vzdrzuje hitrost...
Sem vcasih uporabljal rocni nacin z obvolanskimi rocicami le, ko sem pospeseval, recimo pri prehitevanju na AC... ampak kot sem ze napisal... zelo redko.. Zato jih sedaj pri CX-5 niti ne pogresam prav dosti...
Pri nekaterih avtih pa moras najprej dat v M in sele potem lahko uproabljas obvolanske rocice... Nevem sicer pri katerih avtih je tako... enkrat je bila debata glede tega...
Danes sem zmontiral DashCam in nosilec za telefon...
Prvi testni posnetki (s privzetimi nastavitvami...) Pri nastavitvi 60 FPS obcestne luci nekam cudno utripajo... Moram se malo poigrat se z nastavitvami ...
Ha, priznam sploh nisem vedel za to opcijo, tudi, ko i??em slike nove trojke s to kombinacijo nisem na?el. Verjetno je tudi zaradi nespremenjenega upora poraba manj?a, kot pri stre?nih nosilcih, ki drasti?no spremenijo aerodinamiko avta.
Mora biti pa za?etna investicija toliko ve?ja, ?e posebej, ?e kljuke ne kani? uporabljati za prikolico.
Malo gledam tudi navodila in vidim, da se sistem MRCC uporablja samo pri hitrostih nad 30km/h. Se pravi na "celov?ki v gu?vi" ne pride v po?tev?
Tisti, ki ga imate, verjetno bolj na ?esticah, kje vam najbolj pride prav?
Pri sestici sem ga dnevno uporabljal za voznjo na siht (Medvode-Kranj) ... Sedaj v CX-5 je se bolj uproaben, ker ima se "Stop&Go ... torej se sam ustavi in sam spelje (ce stojis manj kot 3 sekunde, v nasprotnem primeru moras pritisnit tipko "Resume" ali pa stopit na pedal za gas)... in je primeren tudi za voznjo v kolonah... v Nemciji ga imenujejo "Stau assistent"
Na Celovski v jutranji guzvi recimo stari sistem ne pride v postev, ker je ponavadi hitrost nizja od cca. 25 km/h, ko stari MRCC ne deluje ...
Naj bi ze bila vpisana CX-5 ... mogoce je pa to problem... ker so to naredili ravno kaksen dan preden je prisla nova verzija... in tanove jaz v stari aplikaciji se nisem videl... Je bila se vedno sestica not ... ...
Neki je pomoje z mojim accountom... Ker sem probal registrirat z drugim mailom, pa sem se BP registriral in tudi logiral... Edino prazno je, ker morajo potem dodeliti VIN k temu novemu uporabniku ...
Gospodi? iz bratske republike je objavil ve? videev s prirejenim infotainemtom v njegovi M3 (2014).
Saj neuradno se da pohackat in namestit dodatne programe... in usposobiti Android Auto... edino ne smes imeti MZD Connect verzije 59.00.502 ali novejse... pri starejsih se da ustimat SSH dostop in namescati neuradne zadeve... Pogojno se da tudi zadnje verzije pohackat... samo preden nadgradis, moras nekaj uredit... Pri novejsih gre pa samo tako, da vzames enoto ven in preko serijskega vmesnika aktiviras SSH...
Ali je kdo probal nadgradit aplikacijo MyMazda in mu dela? Od vceraj je ta namrec posodobljena ... zadnja verzija za Android je 3.0.0, za iOS pa 3.0.1 ... Ampak redkokomu sploh dela ... Na nekem nemskem forumu vecina jamra, da se ne morejo logirat...
Ali kdo kaj ve novega okoli Carplay ali Android auto za Mazdo? Ali so nas navdu?eni trgovci elasti?no nategnili glede prihoda AA ali Carplay?
Lp N
Uradnega se vendo ni nic... neuradno pa naj bi menda bil v prihodnosti na voljo samo Android Auto ... CarPlay pa verjetno sele v kaksnem novejsem sistemu MZD Connect II ... Vsaj tako sem prebral na nakem tujem forumu ...
Jp. Pa? 200 do 300 evri?ev mu ne gine. Pa? tko je.
Odvisno od tega, za kateri model gre in koliko km ima ... ter kaj vse je potrebno zamenjati... Avto je pac strosek ... odlocitev pa je njegova...
?e se vozilo v ?asu garancije okvari, lahko to garancijo uveljavljate le pri poobla??enih serviserjih. Rednih oziroma intervalnih servisov v ?asu trajanja garancije pa vam ni treba opravljati le pri poobla??enih, uradnih serviserjih, ampak jih lahko opravite tudi pri ustrezno usposobljenih nepoobla??enih avtomehanikih. V tem primeru morate za vsak poseg v vozilo pridobiti ra?un, na katerem jasno pi?e, kateri posegi so bili izvedeni na vozilu ter kateri deli, olja in maziva so bili porabljeni.
Zdaj,?e pa je zihera?,pa seveda Cosmos BTC.
Seveda lahko redni servis opravi tudi kje drugje... vendar pa je potem velika verjetnost, da bo ob morebitnem garancijskem zahtevku imel probleme... Ali se mu zdi to vredno teh cca. +-100? razlike v ceni pa je povsem njegova odlocitev ...
Napisal je, da je avto se v garanciji... Ce noce imeti problemov kasneje, ce bi slucajno kdaj moral uveljavljati garancijsko popravilo... bo verjetno najbolje, ce servis naredi na enem od pooblascenih servisov... Osebno svetujem A Cosmos BTC ...
Posodobil vse info sisteme v CX-5 (navigacijo, infotainment,...) ... in ni bilo treba imeti prizgan avto... je pa trajala nadgradnja infotainmenta skoraj eno uro ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zal je pokojni ...
http://www.mazda-si.net/topic/5082-jamralnik-v2/?p=389373
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani