Eni oziroma bolje re?eno ene (sej veste, to so tiste, ki se deklarirajo kot bolj?e voznice od mo?kih) tako treskajo z vrati, da se ti kr srce trga, ko to vidi?. Zato jaz parkiram v najbolj oddaljene koti?ke parkiri??a in sre?a imam tudi na ?ihtu tolk placa na parkiri??u, da se tudi polno odprta vrata pri kupeju ne odprejo tako dale?, da bi udarila meni v bok.
Da ICE avto ob nesre?i zagori je silno silno redko. Elektri?ni pa takoj, ko se celice po?kodujejo, kar je lahko zelo hitro, sploh pri prevra?anju. Sploh si ne upam predstavljati, da ima? ob karambolu roki al pa nogi zlomljeni avto bo pa zagorel.
Kaj v bistvu si zalepil tablico z tesnilno peno? Kaj pa, ?e jo bo? moral dol sneti?
He, he, ponavadi mora? stre?ne sani dokupit ti pa bi jih vrgel dol?Saj ne motijo tako stra?no.
Mal sem se narobe izrazil. To je tista pena, ki ima na eni strani lepilni trak in se uporablja za tesnenje vrat in oken. Nalepljeno je samo na eni strani na tablico tako, da ne tol?e po plasti?nem nosilcu tablice.
Ma tud prat ne more? po?teno okol tistih prevelikih sank. Sej so to ?e davno ugotovili, da je neumnost in vsi novej?i imajo ali ?isto majhne/nizke sanke al jih pa sploh nimajo (CX-5). Ves ?as vozit nekaj na strehi, kar rabi? 1x na vsake kvatre al pa ?e to ne, je ?ista neumnost.
Dobila nove gumijaste tepihe in gumijasto korito za v prtlja?nik... ?ele zdaj sem opazil (po velikosti zadnjih tepihov), da ima sedanka cca 5cm ve? placa za kolena kot karavan. Se pravi tistih 8 cm dol?ine se pozna v notranjosti.
Na obe zadnji strani tablice sem nalepil tesnilno peno, tako da se recimo ob zapiranju prtlja?nika ne sli?i ve? vibriranja tablice, ker ni zvenelo ni? kaj premijsko.
Nastavil Android Auto in ugotovil... cute. Neke ve?je dodane vrednosti pa ?al ne vidim.
In pa seveda prvo pranje... jebemti stre?ne sanke, pa kdo da fuk si je to zmislil. ?e vedno i??em re?itev, kako tole dol pobrat in nadomestit z letvicami.
Pozimi tako ali tako ne vliva, tako da toliko vode pozimi obi?ajno ni, bolj?e rezultate v taki vodi bi imele zimske tudi poleti.
Definitivno ali pa skoraj tako dobro. Zato pa sem napisal, da je treba ta test vzeti z rezervo - vsaj ta "mokri" del. Ostalo pa dr?i, vklju?no s tistim rahlim zmrzovanjem, ko je od avta dol teklo na ovinku.
Problem tega avta je v tem, da kupi? ga ?e, samo ko pa pride registracija pa ostali stro?ki je pa vzdr?evanje oreng udarec za denarnico. To pomeni, da se kaj takega lahko privo??i samo bolj premo?en, ki pa ima na?eloma ?e tolk denarja, da si raje kupi kaj novega ne pa 10 let starega.
AC je tako drena?no narejena, da lu? tam pa res ni. Mora bit res utrgan oblak, da dobi? lu?o. Poglej v videu kako zgleda - kot, da bi se po ogledalu vozil, ker je tolk vode gor. Kdaj je bilo na AC takole? Jaz se v 30 letih vozni?kega sta?a ne spomnim ?esa takega.
Kon?no en tak test, ampak vseeno ne najbolje izveden. Zaviranje je izvajal v vsaj 1cm globoki vodi, kar je redko kdaj na cesti??u saj mora de?evat kot pri norcih. Logi?no je, da imajo gume z bolj odprtim dezenom (kar na?eloma so vse zimske zaradi odvajanja snega in plundre iz samega profila) tukaj prednost ne glede na temperaturo. To se namre? vidi v primeru, ko je bilo 15 stopinj in so bile gume prakti?no ?e vedno izena?ene. Vsi pa vemo, da na vseh normalnih testih je letna vedno za kar precej metrov v prednosti. ?e bi recimo prilagodil in bi dejansko dal najbolj pogosto situacijo, ko je na asfaltu le tanek film vode, bi zgodba bila tudi tukaj precej druga?na, kot pa v tem primeru, kjer je dobesedno vozil po lu?i.
Ja seveda se lahko zgodijo tudi take situacije, da je na cesti toliko vode (sicer na AC kaj takega ?e nisem do?ivel tudi ob najbolj norem de?ju) ampak verjetno takrat tako de?uje, da je vo?nja z 80km/h ?e sama po sebi norost.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako prosim? Kako bo? z decentralizacijo re?il tranzitni promet? To razlago bi pa res rad sli?al.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani