Samo smo pa res ratali eni malce leni.Res je, da je vsaka sekunda dan danes življenjsko pomembna. A vseeno, lepo prideš do avta, odpreš avto, odpreš vsa vrata, tudi zadnja, če je potrebno. Par deset sekund počakaš, se vsedeš v avto in se bogu zahvališ, da nimaš črnega usnja na sedežih. 😉
Ja, dobesedno. Tako na cesti kot tudi po zraku. Je pa zanimiva napisana poraba 7,5/100.🤣Sodelavec je naredil z polnim tankom z enako mps-ko tam do nekje 350 kilometrov, če je bil priden in je božal gas.če ne pa, še toliko ne. Vedno je godrnjal, da je več na benzinske črpalki kot doma. 😄
Mene je prejšnji četrtek gladko rešil ta sistem za mrtve kote.
Peljem čez Celovško (seveda ob zeleni, celo 4. sem bil na semaforju) na izvozu 5 LJ-Šiška. Res nisem bil 100% zbran in mi iz Celovške desno brez prednosti uleti bakica v smz. da srebrnem Getzu. Sama sreča, da na levem pasu nisem mel koga in sem lahko refleksno odvil. Drugače bi že mel totalko na pred ca. 2 mesca kupljeni šestici 😕
Mene prav tako danes. Tako blizu trka nisem bil že dolgo. Sem se vključeval na hitro cesto pred kamionom, pred mano je bil še en počasen avto. Pogledam levo nazaj in razen kamiona nisem videl zadaj daleč nikogar. Se hočem na hitro prestaviti na prehitevalni pas in naenkrat sva bila vštric na par centimetrov z metalno grafitim mercedesom coupe. Priletel je tako hitro, da mi je šele zadnji moment sistem za mrtve kote reagiral.
Tudi jaz sem nagonsko trznil na desno, da nisem šel bočni v njega. Opravičil sem se mu, a tip je bremzal, da sem moral močno bremzati zaradi avtov pred seboj tudi sam. Nato je šel malo naprej in ko sem se dal za njim, je naglo zopet zabremzal. In tako je imel nek svoj šou kaka dva kilometra do izvoza za center Kopra. Tu se je dal za trenutek na vozni pas jaz pa sem ga prehitel in za mano je vozil še en bmw meni pol metra za ritjo. In mercedes sedaj ni mogel nazaj na prehitevalni, ker ga bmw ni pustil. Izgleda, da sta imela kaj nerešenih računov že od prej in sta ostala daleč zadaj za mano, saj ga voznik BMW-ja ni spustil predse. Ne razumem takih modelov, ki se jim opravičiš, da si naredil napako, oni bi pa kar nekaj telovadili po cesti in takoj pomislijo, da jih izzivaš. Verjetno imajo majhno orodje. Pa ne v prtljažniku. 🙄
Ja sej prvim pri meni je šlo to tako enostavno... zapeljem na trgo ABC v ajd, rečem tam majstri da bi menjal zaščito turbine ker so mi jo kune pojele,..odpre motor pa začne slikat in pravi aha bomo menjali še zaščito motorja in haube ker mate scufano..je poslial in je bilo rešeno. Pa ti dve zaščiti sploh nsita bile scufane od kun
Super. Drugič ti bo morda dodal še barvanje blatnika, ker je znano, da cucki radi opravijo malo potrebo nanj. 🤪
če imaš pri zavarovalnici zavaravon avto prot divjadi ti ga bodo zastonj menjali(rečeš da so ti ga kune). Jaz sem tako naredil so mi menjali vse tri zaščite, pri turbini, na motorju in gor na haubi
Samo, a ni to zavarovanje proti divjadi mišljeno bolj, če se zaletiš v kako divjad? 🤔
Nimam sicer pojma kako se temu reče. Najbolje, da odstraniš in bo mir, razen, če se še na kablje spravi. Mam avto vedno garažiran pa imam tudi načeto. Opažam, da veliko ljudi to kr odstrani in pravijo, da je mir. Če ima pa ta obloga( ali karkol se že imenuje) kakšen bistven pomen pa tudi ne vem. Bo kdo drug povedal😉
Ta obloga ima samo ta namen, da zaduši zvok motorja. Reče se ji zvočna izolacija motornega pokrova. Če jo boš dal ven, se bo slišalo motor kot pri 101-ki. Kot da bi bila dizel. 😉
Pripeljal avto od mehanika, ves presrečen kako menja avto, da sploh ni čutit kdaj grem med brzinami, oljno sito sem pa imel popolnoma čisto,..tako da samo gas naprej
A je z ravenolom boljše menjavanje? Stalno trdim, da se z menjavo s kvalitetnejšim oljem v menjalniku samo menjavanje drastično spremeni na bolje.
To pa je res težava. Poznam 2 mlada mehanika, oba sta danes že sprejemnika na večjem uradnem servisu, ker ju šravfanje enostavno ne veseli. Uživata v oblekci in kravati. Tega jaz ne zastopim.
So pa tudi izjeme. Ravno danes sem srečal tretjega, ki z veseljem šravfa avte bolj prestižne nemške znamke na uradnem servisu ... in že premišljujem, da bo moj naslednji avto nemški.
... In ravno boš kupil nemški avto in bo model že zapustil uradni servis. In boš spet ny začetku. 🤗
Slovenceljni smo res eni čudni modeli, nič ne bi plačevali davkov, živeli bi pa radi kot Švicarji 🤪
Tukaj se pa strinjam s tabo. Nacionalni šport slovenceljnov je kako čim bolj prelisičiti državo in državi čim manj dati in od nje čim več ugodnosti dobiti.
Zato pa js rajsi sam delam, pa tocno vem kaj sm naredu 🙂
To ti verjamem. Tudi sam najraje naredim vsako stvar, ki jo le znam. Pa tudi, če ni najboljše vem, da je narejeno v najboljši veri, da bi bilo.
pred 3 minutami je Janez007 napisal:
Slovenceljni smo res eni čudni modeli, nič ne bi plačevali davkov, živeli bi pa radi kot Švicarji 🤪
Ampak, jaz vozim k privat mehaniku avto, ki mi izda račun normalno, kot uradni servis. Le da je polovico nižji. 🤗
To je enako, kot da greš v gostilno in daš za pol litrsko pivo 3,50€, to isto pivo dobiš v trgovini za 1€.Sedaj pa naj vsak izbere, kje bo kupil pivo in koliko bo prispeval davka v blagajno. 😉
Samo je pa dejstvo, da veliko teh kozolčarjev obvlada veliko stvari boljše kot na uradnih servisih. Dobri mehaniki hitro poberejo šila in kopita in gredo na svoje. Pod kozolec. 🤗
Jest imam to ze stiri leta in mi je se vedno top. Dalec od tega da je placebo ucinek. Vas pa razumem, ker sem jest isto razmisljal dokler nisem probal
Jaz ti verjamem,ker vem, kako reagirajo posamezni potenciometeri. V bistvu pošlje potenciometer drugačne podatke "by wire" računalniku, ki drugače odreagira na poslano komando. Čas zakasnitve dodajanja ima se lahko skrajša do 80%. Podobno imajo serijsko tudi Ferrariji. Zato pa večini, ki prvič sedejo v njegov sedež ne uspe speljati, brez da bi avto crknil.
pred 9 minutami je Boss napisal:
A si probal powerbox? Natančno tako se obnaša in najbolj to čutiš ravno na pedalu, ki je blazno odziven, da moraš kar malo mirkat vsaj v prvih treh prestavah. Izredno malo laga je in občutek je super, ko želiš vozit športno otiroma mnogo manj, ko se je potrebno cijazit v kaki koloni.
Nisem. Možno je, da je podobno. Saj zato pa imajo te zadeve tri nastavljive stopnje in ta boljši imajo še v vsaki stopnji 8 finih nastavitev.
Da nimaš skozi na sport + pa ti potem avto skače v koloni.
Jaz sem imel na prejšnji dizelci par let zmontiran powerbox, ki dela zelo podobno sicer ne direktno na pedalu ampak goljufa pri vbrizgu. Sej maš občutek, da je bolje in nekaj časa je fino fajn, ko avto daje občutek, da da več od sebe. Ampak to je vse bolj ali manj placebo efekt. Ni ga čez konje, navor, ker edino to je tisto kar res naredi, da gredo usta v nasmeh do ušes.
Powerbox je druga stvar. Tukaj je govora o občutku in kako reagira pedal za plin. Kot pravijo tisti, ki ga imajo montiranega, plin reagira bolj podobno kot pri motorju-takoj, ko daš gas takoj te prilepi v sedež. Ne glede na konje.
Mnogi športni avti imajo to že serijsko vgrajeno. Le da se tam skupaj s temi nastavitvami, nastavi tudi trše podvozje, podvozje se zniža in podobno.
Saj ni nihce napisal da pridobis nabor oz. konje. Je tocno tako, kot ke alex napisal in meni je top. Definitivno dam tudi v naslednji avto. Je pa jasno, da ce imas dizla da ga cipiras namesto montaze pedal boxa
Ampak še vedno ti ostane zamik pri gasu. Tega tudi z čipiranjem ne odpraviš.
Nekaj podobnega sem jaz že zdavnaj omenil tu na forumu, ker so na italijanskem mazda forumu to množično montirali, a ste me takoj ustavili, da to ni nič, da naj raje investiram v dober čip tuning. Kolikor se spomnim je tu govora o treh nastavitvah občutljivosti ali morda še več. To je enostavno povedano modificiran potenciometer za gas. Se pravi, da lahko( tudi z pomočjo telefona) nastaviš nastavitve city, sport, in verjetno kak extremesport. Vse kar se tukaj zgodi je to, da si nastaviš občutljivost stopalke za plin, da ne prihaja do zakasnitve pri podajanju plina.
Pri city je analogno podajanje, se pravi, da ko daš gas ne reagira agresivno , ampak lepo zvezno dodaja plin. Podobno kot original. Pri "sport" je linija podajanja plina že bolj linearna, kar pomeni, da ni več "luknje" oziroma zamika. Stopalka reagira takoj, potenciometer zvezno podaja plin. To, da stopalka za plin ne reagira takoj gre včasih tudi meni na živce. Lepo bi bo, da bi prijela takoj, brez razmišljanja. Z uporabo tega pripomočka je baje vožnja bolj zanimiva, živa in igriva. Ne pridobiš pa nič konjev, nič sekund od 0/100, nič hitrosti.
Zgolj zabava in boljši občutek pri vožnji. V Nemčiji imajo enega tunerja, ki je sicer član njihovega mazda foruma, ki ti poleg tuninga (čipiranje na 210 KM, dizlov) uredi tudi to zadevo. In to brezpačno., 😉
Res zanimivo, da ti ni bila všeč notranjost ? Ker tudi na testih mazdino notranjost pohvalijo 🤔
Meni je recimo tudi malo pusta od cx30 za, razliko od 6- ke pred zadnjo FL, kjer je notranjost naravnost fantastična. Jaz je ne bi nič spreminjal zaradi neke mode.
Mene je presenetilo da je focus zmagal. Še nedolgo nazaj so bili fordi konkretno dražji od ostalih, kar so tudi tu omenili. Saj ne da se je pocenil, le ostali so se podražili.
O tem da je astra najdražja v primerjavi, takoj za njemu pa megane, pa itak škoda besed.
Fokus je vedno veljal za avto z najboljšo lego na cesti v svojem razredu. Mazda je tokrat bok ob boku z njim.
Preveri po podatkih pa bow videl :). Za 2.2 pa nevem, ampak kakorkoli je to dalec od nepremicnine. Sem prej imel 1.8 in tisto je nepremicnina. 2.5 in pa pedal box pa dalec od tega
Verjamem, da 2,5 benzinar gre. Z pedal box- om pa sploh. Večinoma je mišljeno na benzinarke 120, 165 konjske.
Kako pa izgleda dizelca z 200 konji in 460Nm navora?
2.5 scat pelje vse 2.0 dizle pa recte kar hocte. Ze 2.5 170hp iz 2 gen. jih pelje scat kaj sele tretja generacija. Jest imam se zmontiran pedal box in ga imam na eco, kaj sele ce ga dam na sport ali sport +. To rajs sploh ne nastavljam, ker sploh nemors normalno vozit ker prevec mocno vlece. Se ne zajebavam.
Ko sem nazadnje tankal poln tank sem mimogrede vlil vanj liqui moly dpf reg. Se je že takoj na prvi regeneraciji poznalo. Iz prejšnjih 16-18 km se je skrajšala pot regeneracije na 12 km. In pa prej regeneracija na vsakih 200 km, sedaj se je interval povečal na 230. Pohvalno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo smo pa res ratali eni malce leni.Res je, da je vsaka sekunda dan danes življenjsko pomembna. A vseeno, lepo prideš do avta, odpreš avto, odpreš vsa vrata, tudi zadnja, če je potrebno. Par deset sekund počakaš, se vsedeš v avto in se bogu zahvališ, da nimaš črnega usnja na sedežih. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani