Kot vem je ve? variant. Lahko da je olje pr?lo do tistega nivoja X, lahko samo da se filter ni mogel dalj ?asa s?istiti in se mora? pa? nekaj ?asa voziti nad 2000 obrati. A to ti je uspelo?
Probaj najprej to. ?e se ti bo ?e pri?igala je pa skoraj verjetno da kak senzor hin..Imel sem iste simptome..
Aja, pri meni so er300 gor, pa se mi ne zdijo glasne. Sem mel pa tastare F1-ke, tisto je pa blo ru?enje. Ampak tisto je zaradi smrekce profila...Jaz letne enkrat poleti vmes premenjam, da se nekak sorazmerno enako obrabijo pa je kr mir s tem
Danes pa butnem na mazdiko zimake - Bridgestone LM-30, pa da vidmo kaj bo
Tisto je nekaj drugega. Vsaj pri meni. Tisto se sli?i kot pokanje nekje v volanskem mehanizmu. Tistega sem se re?il tako, da sem volan premaknil v skrajno lego proti sebi in malce navzgor in je mir...
No, zan? pa men za?el rahlo cvilt, pri oz. nad volanom, med vo?njo. Pa mislim da, ko je volan ?ist "not", se ne ogla?a. Kak mam to
Pri meni se tudi sedaj, ko je malo bolj mraz oglasa en ?ri?ek nekje spredaj pri volanu. Sli?i se pa kot neko pokanje..Kot da bi s ?ivanko predrl neko mehko plastiko..kaj vem.
A je to ?e kdo saniral? Pustmo to, da je treba celo armaturo podret
Ja nekaj definitivno bo na tem ultimaxu. Zadnji tank sem mel porabo 6,25l. Kljub dejstvu, da se je pove?al promet v Ljubljani in zadnjih nekaj dni je blo ?e kar mrzlo. Z OMV-jem mi to nekak ni uspelo. ?e kak tank dva naredim z ultimaxom, potem pa nazaj na OMW pa da vidmo.
Hotu sem re?t, da je na suhi cesti za normalno povpre?no vo?njo vsaka guma hitr dobra. Pustmo zdej kotalni upor, obrabo, hrup na strani...Recimo, da nekdo nima blage o teh parametrih...
Seveda je ?isto druga zgodba potem, ko se s tako gumo pelje? na mokri cesti..ali pa jo na avto natakne? naslednjo sezono
V glavnem off topic. Sem zagovornik, kakovostne gume, to je pa? edini stik med avtom in cesto tako da, ?parat se ne spla?a.
A bo tvoja teorija veljala tudi za -20 stopinj? Za tak extrem nisem ?isto prepri?an. Verjamem pa , da se ob normalnih temperaturah bolje obna?a dobra letna guma kot povpre?na zimska.
Je pa res, da ko je sneg...nima? z letnimi kaj iskat ma cesti..
Ja to je ?e znano ja. Zanimivo vseeno. ?eprav nazadnje, ko sem bral se mi zdi, da so bile ?e temperature podane. V smislu, da letna guma pri -20 ni bolj?a od zimske. Meja se mi zdi, je bila nekje okrog nule. A kaj pi?e o tem?
Kot je ?e enkrat 'ajvar' razlagal. ?e bi odstranili satovje, bi bil verjetno pretok plinov ve?ji oz. druga?en od pretoka plinov v primeru prisotnega satovja. Tako da v to zelo dvomim.
Kondenzatorjev nisem menjal, je pa res da sedaj ko je tale preamp, so visoki toni malce 'bolj?i'. Pa? na glavni enoti zmanj?a? base in visoki toni mal la?je zadihajo
Pomoje je tista lastnost pri zimski gume, ki najve? ?teje, obna?anje na mokri cesti. Zato je mislim, da pametno kupiti gumi, ki je dobra na mokri cesti. Ne samo sneg...
Kolkrat pa je sneg na cesti? Kolkrat je pa mokra cesta..
Meni so zadnji? na servisu dejali, da se ti dve lu?ki pojavita tudi takrat, ko je kvaliteta olja v motorju slaba. Go figure. Pomoje je na n razlogov za to...
A ti lu?ki se da 'zbrisat' ?e odklopi? kleme z akumulatorja?
Ja mo?no pospe?evanje zna biti dejavnik da bi se filter prej zapacal. Je pa po eni strani zoprno, ?e nima? filtra vidi? kdaj ti mo?no kadi, kak je dim in iz tega lahko ugotovi?, da nekaj ni povsem ok. Pri avtu s filtrom pa...kadi se v nobenem primeru ne...se pravi, lahko spremlja? samo frekventnost regeneracije...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Glede na to, da mava isti radio mora it do 10 map brez te?av. Pomoje res zna bit kaka fora v kartici. Se bomo v nedeljo dobili pa sprobamo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani