To se najlepse vidi v Kranju ce prides z Jeprce. Po novem je tam sedaj samo tabla Kranj pomaknjena bolj iz mesta in 50.
Poprej pa je bilo Kranj - znak 50- znak 70 a znak 50
Neposodobljene karte za tablo Kranj sistem zmedejo in ne ohranjajo 50 ampak se preklapljajo 50/70/50
Moj se vedno, ker so ravnokarsnje mape iz 12/2017 pa se ni tega. Naslednje pa bodo ze to imele
Oz vsaj znak 50 ce bi bil pi kameri pomagal po novem. Ce ni znaka vlece iz navigacije ker znakov za naselje ne bere, samo okrogle. Med drugim zelo dobro bere tudi te iz svetlobnih napisov, znakov na tleh del ob cesti, ter v Italiji tudi 50 z znaka v primeru goste megle omejitev 50
Rabijo se kar nekaj dela ti sistemi
Problem pri branju znakov je tudi lokalna zakonodaja, ki je pri nas malo drugacna kot drugje ... Pri nas recimo krizisce razveljavi vecino znakov (razen za cone - recimo cona 30, cona 50,...). Drugje to ni tako in je ponavadi postavljen znak, ki oznacuje konec omejitve ...
Super, dela kar precej spodobno zadeva. Mogoce kdo ve edino zakaj pri navigaciji ni nobenih "navodil" na HUD zaslonu razen omejitve hitrosti?
Saj so... ce imas aktivno pot v navigaciji... vsaj v CX-5 je tako ...
IUmas posodobljen MZD Connect na zadnji verziji? Nekdo je pisal, da je sele po nadgradnji na 59.00.502 EU N to OK delovalo. Prej je bilo menda potrebno vedno v nastavitvah izkljucit in spet vkljucit ...
Sicer mo gredo trivaljniki grozno na ?ivce, a sem ?isto po naklju?ju videl da je novi vw polo kar konkuren?en Mazdi 2.
Oz. z drugimi beaedami, Mazda 2 sploh ni poceni.
Takumi G90 stane 14.600 eur.
Za podoben denar dobi? polota s podobno opremo a seveda 1.0 Turbo, 95 konjev. Kolikor sem videl ima mazda bolj pro?en motor in bolj var?en. Seveda oblika je zoom zoom.
A po drugi strani ima polo za 100 l ve?ji prtlja?nik in sredinski naslon za roke, med tem, ko v Mazdi naslona ni ne glede na izvedbo (?e sem pral razbral iz kataloga). Nekako no?em avta brez tega naslona...tole me moti.
Hum, priznam, da sem navodila preletel v pol urce, ampak niti pomislil ne bi, da touch ne deluje vedno... Za lane bom pa preveril, tam pri istop, esp itd tipkah je zagotovo ni, ce si tam mislil...saj lahko da nima, ampak mi je cudno, da slabsa oprema to ima oz nelogicno...
Pri testni dvojki je imela zgolj opozorilo za zapuscanje pasu, ce ne das smernika, takumi oprema. Pri trojkah vem, da je pri revolution top tudi vzdrzevanje pasu del opreme zato nekako logicno sklepam, da bi moral imeti vsaj opozorilo.
V meniju nikjer ne najdem tega, aja pa se enkrat, ne govorim o mrtvem kotu, to deluje, ampak o menjavi pasu...Pa se to, touchscreen, vsem deluje normalno? Sicer ne uporabljam, vendar v bistvu enkrat dela potem pa nula, ne zazna nobenega dotika...
Navodila v roke... Touchscreen deluje, ko je avto v mirovanju... in se mi zdi, da v navodilih pise, da do hitrosti 10 km/h ....
Za ?lane assistant? pa moras imeti gumb na levi pod volanom...
V Celovcu Hofer niti ni najcenejsi... Je ceneje na tisti crpalki zraven Inerspar-a na Rosentaler Str. ... Sicer je razlika majhna... ampak vseeno je ceneje ...
Problem pri Amperi je ta, da menda uradno ni mozno montirati vlecne kljuke... niti ne obstoja uradno noben prtljaznik za na streho... Menda je sicer Thule na zacetku celo imel neke nosilce za na streho... pa so jih kmalu zaradi nevemkaksnega razloga vzeli iz prometa ...
Jaz iz tega razumem, da elektricni avti niso ravno primerni za vleko prikolice ali prevazanja dodatnega tovora ... Zakaj je tako pa nimam pojma ... se niti nisem poglabljal... Sem to samo prebral nekje ...
Moje mnenje je, da je za elektriko se nekaj let prezgodaj ... To tudi dokazuje, da se se vendo niso uspeli dogovoriti o nekem enotnem standardu glede polnilnih postaj... in si tako prisiljen, da imas vec teh kartic za aktiviranje polnjenja, poleg tega moras s seboj tovorit tudi vec razlicnih prikljucnih kablov...
Sej je logicno, da dizli ne rabijo tega gumba, ker se vrtijo bolj ali manj na obmocju najvecjega navora
Bencinar pa z gumbom S potem drzi vrtljaje blizje navoru/moci
Kickdown je nekaj drugega (vedno je tista sekunda dokler ne vrze v nizjo prestavo in potem leti, z gumbom S pa si "ready to go" brez unega zaostanka
Kickdown je se nekaj drugega... to je, e pedal pohodis do konca, dokler ne cutis ?klika?... takrat salta takoj navdol... vcasih tudi za dve brzini... ob normalni voznji pa racunalnik prilagaja prestavljanje glede na to, kako vozimo...
Ej...Jest pol bo mazdurina CX5 benzinarka...2.5 motor? Lp
Ok, potem smo verjetno pri?li stvari do dna ... bencinarji avtomatiki imajo sport mode gumbek, za prehitevanja in vklju?evanja na avtocesto. Medtem, ko dizli tega nimajo, verjetno zato, ker imajo ?e sami po sebi dosti navora in dovolj hitro pospe?ijo.
Je pa res tako, kot je Jures napisal... da tega niti ne ravis, saj se avto sam prilagaja... ce bolj hitro pohodis pedal, bo tudi hitreje saltal v nizjo prestavo...
po slikah sode? in opisu opreme .. razen, ?e sem se zmotil in je pri spodnji sliki, sport mode, tisti gumb zgoraj. Je pa ?udno, da bi bil drugje pozicioniran, saj sta avtomobila isti letnik.
Mene bolj zanima vir kot slikca... ... Ker dvomim, da gre za enak model z enako opremo in enak letnik ... Tisto na drugi sliki je samo pokrovcek, da se da odblokirat menjalnik rocno, ce je kaj narobe ... da ga lahko recimo potisnes ...
Em, ups... Meni vedno napi?e, da stran ne obstaja...
Zato sem napisal, da klikni na povezavo in preberi. O?itno ni napaka na "tisti strani" ampak na moji. Zdaj moram samo ?e ugotoviti, kaj je narobe, da mi povezava ne deluje...
Na koncu URLja so bili neki cudni znaki... sem popravil in sedaj deluje...
Najbolje da res sam probas, ce ti ustreza... ker ljudje smo zelo razlicni... Nekaj, za kar bo nekdo rekel, da je super oh in sploh, drugemu ne bo niti najmanj vsec ... Res je, da pri testni voznji ne mores ravno vsega probat... ampak nek prvi vtis se da dobiti... Tezko pa dobis avto na test za kaj vec kot en krog ali max. kaksno urco ... Se sicer tudi da za vec... ampak moras ze koga poznati... ali pa da tebe poznajo ...
Ampak potem ni nevarno samo prostoro?no pogovarjanje ampak tudi normalno pogovarjanje v avtu, ?e ti nekdo posku?a nekaj dopovedati, ti pa tega ne razume?.
Eni pravijo, da ni isto, ker sopotnik v avtu vidi, kaj se dogaja na cesti in ce je kriticna situacija, utihne .... ali pa se bolj zacne vpiti...
Sicer pa kot sem povedal, za pesce je zelena kratek cas, ni sans da gre en stari cez brez da se prizge rdeca vmes
Ampak vseeno je zelo tvegano, ce gre cez cesto zato 10 sekund preden se prizge zelena... Ce gre pocasi, in se mu prizge rdeca, ko je na sredi ceste, takrat se vsi avti cakajo in je manj tveganja, ce nadaljuje ...
Saj z mehkobo ni jic narobe... vsaj za nasa leta....se posebej na Jeprci
To je pa res, da je za spoznanje bolj mehka, kot recimo moja sestica ... ampak se vedno dovolj trda, da nimas obcutka, da avto "plava"... So pa precej naredili na zvocni izolaciji (debelejsa stekla, izloativni materiali,...).
Danes v sluzbi vozil aktualno Cx5 in me je navdusil menjalnik, ki je bil v osnovi avtomatski, ampak ga das na M ter potem z - in + prestavljas. Fajn zadeva
A nimajo tako vec ali manj vsi avtomatski menjalniki? ... Sicer pa... zakaj bi dajal v nacin M, ce imas avtomatski menjalnik mi res ni jasno ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Problem pri branju znakov je tudi lokalna zakonodaja, ki je pri nas malo drugacna kot drugje ... Pri nas recimo krizisce razveljavi vecino znakov (razen za cone - recimo cona 30, cona 50,...). Drugje to ni tako in je ponavadi postavljen znak, ki oznacuje konec omejitve ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani